Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - dawee0101
Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 19
91
« Dátum: 2014. december 28. - 12:40:12 »
if(strcmp(param[1], \"becsatol\"))
92
« Dátum: 2014. december 28. - 12:32:08 »
Sziasztok Van egy /öv parancsom de nem működik Nemtalálom benne az errort. Szeretném ha valaki segítene if(strcmp(cmd, \"/öv\") || strcmp(cmd, \"/ov\")) { giveplayerid = ReturnUser(tmp); tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"/öv [becsatol / kicsatol / megnéz]\"); return 1; } if(strcmp(param[1], \"becsatol\")) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return Msg(playerid, \"Kocsiban kell ülnöd!\"); if(Bikes(GetPlayerVehicleID(playerid))) return Msg(playerid, \"Biciklin?\"); if(ov[playerid] == 1) return Msg(playerid, \"Már Be van csatolva a biztonsági öved!\"); Msg(playerid, \"Biztonságiöv becsatolva.\"); ov[playerid] = 1; Cselekves(playerid, \"becsatolta a biztonsági övet\"); return 1; } else if(strcmp(param[1], \"kicsatol\")) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return Msg(playerid, \"Kocsiban kell ülnöd!\"); if(Bikes(GetPlayerVehicleID(playerid))) return Msg(playerid, \"Biciklin?\"); if(ov[playerid] == 0) return Msg(playerid, \"Nincs Becsatolva a biztonsági öved!\"); Msg(playerid, \"Biztonságiöv kicsatolva.\"); ov[playerid] = 0; Cselekves(playerid, \"kicsatolta a biztonsági övet\"); return 1; } else if(strcmp(param[1],\"megnéz\")) { if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1) { new kocsi = GetClosestCar(playerid); if(GetDistanceToCar(playerid,kocsi) < 4.0) { if(Bikes(GetPlayerVehicleID(playerid))) return Msg(playerid, \"Biciklin?\"); Cselekves(playerid,\"benéz a jármű ablakán\",0); new ulnekbenne = 0; foreach(Jatekosok,x) { if(IsPlayerInVehicle(x, kocsi)) { if(GetPlayerState(x) == PLAYER_STATE_DRIVER) { if(ov SendFormatMessage(playerid,COLOR_LIGHTGREEN,\"(Sofőr)%s - {009900}BE VAN KÖTVE\",PlayerName(x)); else SendFormatMessage(playerid,COLOR_LIGHTGREEN,\"(Sofőr)%s - {FF6347}NINCS BEKÖTVE\",PlayerName(x)); } else { if(ov SendFormatMessage(playerid,COLOR_LIGHTGREEN,\"(Utas)%s - {009900}BE VAN KÖTVE\",PlayerName(x)); else SendFormatMessage(playerid,COLOR_LIGHTGREEN,\"(Utas)%s - {FF6347}NINCS BEKÖTVE\",PlayerName(x)); } ulnekbenne++; } } if(ulnekbenne==0) SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"A járműben nem ül senki...\"); } else { Msg(playerid,\"A közelben nincs jármű!\"); } } else { Msg(playerid,\"Nem vagy rendőr!\"); } } else Msg(playerid, \"/öv [becsatol / Kicsatol / Megnéz]\"); return 1; } Error sorok: D:\\Samp\\Goudlyne\\gamemodes\\goudlyne.pwn(42447) : warning 217: loose indentation D:\\Samp\\Goudlyne\\gamemodes\\goudlyne.pwn(42447) : error 017: undefined symbol \"param\" D:\\Samp\\Goudlyne\\gamemodes\\goudlyne.pwn(42447) : warning 215: expression has no effect D:\\Samp\\Goudlyne\\gamemodes\\goudlyne.pwn(42447) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\" D:\\Samp\\Goudlyne\\gamemodes\\goudlyne.pwn(42447) : error 029: invalid expression, assumed zero D:\\Samp\\Goudlyne\\gamemodes\\goudlyne.pwn(42447) : fatal error 107: too many error messages on one line
93
« Dátum: 2014. december 28. - 11:33:28 »
Hát a jármű se marad meg ugyanis /statsnál kiírja hogy hányas idjű kocsi a tied és hiába getelnéd aztírja hogy nincs ilyen kocsi
94
« Dátum: 2014. december 21. - 11:37:20 »
A Vehicle mappába minden rendben van LoadVehicle stock LoadVehicle( vehicleid ) { vInfo[vehicleid][MODEL] = dini_Int( vehicleFile(vehicleid), \"MODEL\" ); vInfo[vehicleid][X] = dini_Float( vehicleFile(vehicleid), \"X\" ); vInfo[vehicleid][Y] = dini_Float( vehicleFile(vehicleid), \"Y\" ); vInfo[vehicleid][Z] = dini_Float( vehicleFile(vehicleid), \"Z\" ); vInfo[vehicleid][A] = dini_Float( vehicleFile(vehicleid), \"A\" ); vInfo[vehicleid][color] = dini_Int( vehicleFile(vehicleid), \"COLOR\" ); vInfo[vehicleid][color2] = dini_Int( vehicleFile(vehicleid), \"COLOR2\" ); vInfo[vehicleid][sOLD] = dini_Int( vehicleFile(vehicleid), \"SOLD\" ); format( vInfo[vehicleid][PLATE], (,\"%s\", dini_Get( vehicleFile(vehicleid), \"PLATE\") ); vInfo[vehicleid][PRICE] = dini_Int( vehicleFile(vehicleid), \"PRICE\" ); vInfo[vehicleid][LOCKED] = dini_Int( vehicleFile(vehicleid), \"LOCKED\" ); vInfo[vehicleid][uZEMANYAGTIPUS] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"ÜzemanyagTipus\"); vInfo[vehicleid][uZEMANYAGTIPUSVAN] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"MilyenVanBenne\"); vInfo[vehicleid][MAXUZEMANYAG] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"MaxÜzemAnyag\"); vInfo[vehicleid][uZEMANYAG] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"ÜzemAnyag\"); vInfo[vehicleid][KEREKBILINCS] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"KerékBilincs\"); vehicleid = CreateVehicle( vInfo[vehicleid][MODEL], vInfo[vehicleid][X], vInfo[vehicleid][Y], vInfo[vehicleid][Z], vInfo[vehicleid][A], vInfo[vehicleid][color], vInfo[vehicleid][color2], 0 ); SetVehicleNumberPlate( vehicleid, vInfo[vehicleid][PLATE] ); if (dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Hidraulika\") == 1) { AddVehicleComponent(vehicleid, 1087); } if(dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Kerék\") != 0) { AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Kerék\")); } return 1; } SaveVehicle stock SaveVehicle( vehicleid ) { if(!dini_Exists(vehicleFile(vehicleid)) ) { dini_Create( vehicleFile(vehicleid) ); } dini_IntSet( vehicleFile(vehicleid), \"MODEL\", vInfo[vehicleid][MODEL] ); dini_FloatSet( vehicleFile(vehicleid), \"X\", vInfo[vehicleid][X] ); dini_FloatSet( vehicleFile(vehicleid), \"Y\", vInfo[vehicleid][Y] ); dini_FloatSet( vehicleFile(vehicleid), \"Z\", vInfo[vehicleid][Z] ); dini_FloatSet( vehicleFile(vehicleid), \"A\", vInfo[vehicleid][A] ); dini_IntSet( vehicleFile(vehicleid), \"COLOR\", vInfo[vehicleid][color] ); dini_IntSet( vehicleFile(vehicleid), \"COLOR2\", vInfo[vehicleid][color2] ); dini_IntSet( vehicleFile(vehicleid), \"SOLD\", vInfo[vehicleid][sOLD] ); dini_Set( vehicleFile(vehicleid), \"PLATE\", vInfo[vehicleid][PLATE] ); dini_IntSet( vehicleFile(vehicleid), \"PRICE\", vInfo[vehicleid][PRICE] ); dini_IntSet( vehicleFile(vehicleid), \"LOCKED\", vInfo[vehicleid][LOCKED] ); dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"ÜzemanyagTipus\", vInfo[vehicleid][uZEMANYAGTIPUS]); dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"MilyenVanBenne\", vInfo[vehicleid][uZEMANYAGTIPUSVAN]); dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"MaxÜzemAnyag\", vInfo[vehicleid][MAXUZEMANYAG]); dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"ÜzemAnyag\", vInfo[vehicleid][uZEMANYAG]); dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"KerékBilincs\", vInfo[vehicleid][KEREKBILINCS]); return 1; } ReloadVehicle stock ReloadVehicle( vehicleid ) { DestroyVehicle( vehicleid ); vehicleid = CreateVehicle( vInfo[vehicleid][MODEL], vInfo[vehicleid][X], vInfo[vehicleid][Y], vInfo[vehicleid][Z], vInfo[vehicleid][A], vInfo[vehicleid][color], vInfo[vehicleid][color2], 0 ); SetVehicleNumberPlate( vehicleid, vInfo[vehicleid][PLATE] ); AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(vehicleFile(vehicleid),\"Kerék\")); vInfo[vehicleid][bEINDITVA] = false; SaveVehicle( vehicleid ); return 1; } Parancsoljatok
95
« Dátum: 2014. december 21. - 10:53:57 »
Sziasztok minap elkezdtem editelgetni egy defensivet a bug nagyját sikerült is kijavítsam, csak a kocsi rendszerest nemtudom..:S Szóval hogy restartolom a szervert és a megvásárolt járművek eltűnnek az illetőtől aki megvette... Igen olvastam az összes erről szóló témát de egyikbe se volt a megoldás.. Igen benne van a stock vehicle és a load vehicle sor.. Szóval aki ért hozzá vagy esetleg sikerült neki kijavítania kérem hogy segítsen nekem. Köszönöm :wave:
96
« Dátum: 2014. december 20. - 19:19:44 »
Sziasztok segítséget szeretnék tőletek kérni Itt ez a kód CMD:kocsiresi(playerid, params[]) { if(pInfo[playerid][pAdmin] >= 1) { new i_Type; if(pInfo[playerid][pALogin] == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs ilyen parancs, lehet hogy elírtál valamit!\"); if( sscanf(params, \"i\", i_Type) ) return SendClientMessage( playerid, PIROS, \"Használat: /kocsiresi ( 1-Szalon / 2-Frakció )\" ); if( 1 > i_Type > 2 ) return SendClientMessage( playerid, PIROS, \"A típus \'1\' vagy \'2\' legyen!\" ); switch( i_Type ) { case 1: { for( new i_Vehicle; i_Vehicle < MAX_VEHICLES; i_Vehicle++ ) { if( !ValakiAKocsiban(i_Vehicle) && vInfo[i_Vehicle][sOLD] ) { ReloadVehicle( i_Vehicle ); if (dini_Int(vehicleFile( i_Vehicle ), \"Hidraulika\") == 1) { AddVehicleComponent( i_Vehicle , 1087); } if(dini_Int(vehicleFile( i_Vehicle ), \"Kerék\") != 0) { AddVehicleComponent( i_Vehicle , dini_Int(vehicleFile( i_Vehicle ), \"Kerék\")); } } } SendClientMessageToAll(NARANCS, \"Az összes privát jármű a helyére került!\"); } case 2: { for( new i_Vehicle; i_Vehicle < MAX_VEHICLES; i_Vehicle++ ) { if( !ValakiAKocsiban(i_Vehicle) && !vInfo[i_Vehicle][sOLD] ) { SetVehicleToRespawn( i_Vehicle ); if(GetVehicleModel(i_Vehicle) == 578) { DestroyObject(fa[ i_Vehicle ][ 0 ]); DestroyObject(fa[ i_Vehicle ][ 1 ]); DestroyObject(fa[ i_Vehicle ][ 2 ]); DestroyObject(fa[ i_Vehicle ][ 3 ]); DestroyObject(fa[ i_Vehicle ][ 4 ]); } } } SendClientMessageToAll(NARANCS, \"Az összes szolgálati jármű a helyére került!\"); } } } else { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy Kezdő Admin!\"); } return 1; } És az van ha a szalon járműveket szeretném resizni kiírja újra a használatot Segítséget előre köszönöm
97
« Dátum: 2014. december 20. - 16:06:36 »
Megvan, a streamer plugin hiányzott! Köszönöm. Megoldva, zárok!
98
« Dátum: 2014. december 20. - 15:37:53 »
Sziasztok valaki eltudná küldeni a PPC házrendszer rarját? mert én letöltöttem a pwn-t beraktam a mappát is megcsináltam a scriptfilesbe de nemműködik..:c előre is köszönöm
99
« Dátum: 2014. december 15. - 16:31:16 »
Helloka olyan segítségre lenne szükségem hogy itt ez az aszoli kód CMD:aszoli(playerid,params[]) { if(JatekosInfo[playerid][AdminSzint] >= 1) { if(JatekosInfo[playerid][AdminSzint] == 1) { new Text3D:adminsz[MAX_PLAYERS]; adminsz[playerid] = Create3DTextLabel(\"1 Admin Szolgálatban\",0x00cfdeAA,30.0,40.0,50.0,40.0,0); Attach3DTextLabelToPlayer(adminsz[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7); } if(JatekosInfo[playerid][AdminSzint] == 2) { new Text3D:adminsz[MAX_PLAYERS]; adminsz[playerid] = Create3DTextLabel(\"2 Admin Szolgálatban\",0x00cfdeAA,30.0,40.0,50.0,40.0,0); Attach3DTextLabelToPlayer(adminsz[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7); } if(JatekosInfo[playerid][AdminSzint] == 3) { new Text3D:adminsz[MAX_PLAYERS]; adminsz[playerid] = Create3DTextLabel(\"3 Admin Szolgálatban\",0x00cfdeAA,30.0,40.0,50.0,40.0,0); Attach3DTextLabelToPlayer(adminsz[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7); } if(JatekosInfo[playerid][AdminSzint] == 4) { new Text3D:adminsz[MAX_PLAYERS]; adminsz[playerid] = Create3DTextLabel(\"4 Admin Szolgálatban\",0x00cfdeAA,30.0,40.0,50.0,40.0,0); Attach3DTextLabelToPlayer(adminsz[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7); } } else SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy admin!\"); return 1; } És hogy ha beírom /aszoli akkor írja ki hogy \"1,2,3,4 Admin %s(név) Adminszolgálatban\" . És hogy egy /kilepaszoli és eltünik a fejem fölül a 3d text. Köszönöm!
100
« Dátum: 2014. december 14. - 19:09:50 »
sziasztok, olyan parancsra lenne szükségem ha beírom /felpofoz (playerid) akkor dobja fel 10méterre és írja ki hogy felpofoztak. köszönöm
101
« Dátum: 2014. december 13. - 19:35:24 »
sziasztok! egy kis segítségre szorultam, mégpedig arra hogy itt ez a kód CMD:rablas(playerid) { if(Belepve[playerid] == 1) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1,2141.6494,1641.1799,993.5761)) { SendClientMessage(playerid,-1,\"Elkezdted kirabolni a bankot!\"); tRablas[playerid] = SetTimerEx(\"Rablas\",60000,false,\"i\",playerid); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } else SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy a megfelelő helyen!\"); } else SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy bejelentkezve!\"); return 1; } public Rablas(playerid) { SendClientMessage(playerid,-1,\"Kiraboltál a bankból 100.000$-t!\"); GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); printf(\"%s kirabolta a bankot.\",nev); GivePlayerMoney(playerid,RandomEx(100000,70000)); TogglePlayerControllable(playerid,1); } És hogy 10percenként tudja beírni ezt a parancsot. De nem úgy hogy egy játékos kirabolja és utána az összes többi 10perc után tudja, hanem aki kirabolta annak kell várnia 10percet a következő rablásig. És ha megoldható mentse az időt. Köszönöm előre is <3 [gmod]Kitettem helyetted a pawn code taget.[/gmod]
102
« Dátum: 2014. augusztus 04. - 17:12:45 »
Sziasztok! Itt ez a parancs [pawn]CMD:kikoto(playerid,params[]) { if(isnull(params)) { SendClientMessage(playerid, FEKETE,\"========================================================================================\"); SendClientMessage(playerid, FEHER,\"/kikoto [Mi]\"); SendClientMessage(playerid, FEHER,\"Csempész [1]\"); SendClientMessage(playerid, FEKETE,\"========================================================================================\"); return 1; } if(!strcmp(params, \"1\", true) || !strcmp(params, \"csempesz\", true)) { if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 3.0,-3444.4241,1675.3265,-0.5595) || IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 3.0, -4456.0176,2532.0889,-0.9799)) { new VehID = GetPlayerVehicleID( playerid ); if(GetVehicleModel(VehID) == 446) { ShowPlayerDialog(playerid,CSEMPESZDOBOZDIALOG,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Csempészet\",\"Van 2db átpakolható doboz\\nÁtpakolod most?\",\"Átpakol\",\"Mégse\"); cmd_me(playerid,\"átpakolja a dobozokat.\"); } else SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"(( Nem ülsz csempészhajóban! ))\"); } else SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"(( Nem vagy egy szigetnél se! ))\"); } return 1; }[/pawn] Hogy kell belerakni azt hogy a parancs használata után várni keljen 1órát utána ismét lehessen használni a parancsot?
103
« Dátum: 2014. augusztus 04. - 14:26:46 »
Sziasztok . Hogy lehet azt megoldani hogy ha szerelni akarok akkor külön kelljen megjavítani az ajtót,lökhárítót,motort,motorháztetõt,csomagtartót,szélvédõt stb...stb...?
104
« Dátum: 2014. augusztus 04. - 00:05:55 »
És akkor [pawn]new VehID = GetPlayerVehicleID( playerid ); new Float: vX, Float: vY, Float: vZ; GetVehiclePos(VehID, vY, vX, vZ); if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.5, vY, vX, vZ)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a közeledben jármû!\"); new Float: pX, Float: pY, Float: pZ; GetPlayerPos(playerid, pX, pY, pZ); if(IsPlayerInRangeOfPoint(id, 2.0, pX, pY, pZ)) {[/pawn] ezzel nincs gáz?
105
« Dátum: 2014. augusztus 03. - 23:53:12 »
Konkrétan az lenne a parancs lényege ha közeledben van egy jármû és egy player akkor beírod a parancsot és berakja a kocsiba a játékost... Semmiképp nem kellene player id-t írni.. ui.: Levázolnád? :S
Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 19
|