Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - dawee0101

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 19
91
Szkript kérések / /öv hiba
« Dátum: 2014. december 28. - 12:40:12 »
if(strcmp(param[1], \"becsatol\"))

92
Szkript kérések / /öv hiba
« Dátum: 2014. december 28. - 12:32:08 »
Sziasztok
 
Van egy /öv parancsom de nem működik :( Nemtalálom benne az errort. Szeretném ha valaki segítene
 
if(strcmp(cmd, \"/öv\") || strcmp(cmd, \"/ov\"))
{
   giveplayerid = ReturnUser(tmp);
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"/öv [becsatol / kicsatol / megnéz]\");
      return 1;
   }
if(strcmp(param[1], \"becsatol\"))
{
    if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return Msg(playerid, \"Kocsiban kell ülnöd!\");
   if(Bikes(GetPlayerVehicleID(playerid))) return Msg(playerid, \"Biciklin?\");
   if(ov[playerid] == 1) return Msg(playerid, \"Már Be van csatolva a biztonsági öved!\");
   Msg(playerid, \"Biztonságiöv becsatolva.\");
   ov[playerid] = 1;
   Cselekves(playerid, \"becsatolta a biztonsági övet\");
   return 1;
}
else if(strcmp(param[1], \"kicsatol\"))
{
    if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return Msg(playerid, \"Kocsiban kell ülnöd!\");
   if(Bikes(GetPlayerVehicleID(playerid))) return Msg(playerid, \"Biciklin?\");
   if(ov[playerid] == 0) return Msg(playerid, \"Nincs Becsatolva a biztonsági öved!\");
   Msg(playerid, \"Biztonságiöv kicsatolva.\");
   ov[playerid] = 0;
   Cselekves(playerid, \"kicsatolta a biztonsági övet\");
   return 1;
}
else if(strcmp(param[1],\"megnéz\"))
{
    if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)
    {
       new kocsi = GetClosestCar(playerid);
       if(GetDistanceToCar(playerid,kocsi) < 4.0)
      {
          if(Bikes(GetPlayerVehicleID(playerid))) return Msg(playerid, \"Biciklin?\");
           Cselekves(playerid,\"benéz a jármű ablakán\",0);
           new ulnekbenne = 0;
           foreach(Jatekosok,x)
           {
               if(IsPlayerInVehicle(x, kocsi))
               {
                   if(GetPlayerState(x) == PLAYER_STATE_DRIVER)
                   {
                       if(ov
  • == 1)

                          SendFormatMessage(playerid,COLOR_LIGHTGREEN,\"(Sofőr)%s - {009900}BE VAN KÖTVE\",PlayerName(x));
                  else
                      SendFormatMessage(playerid,COLOR_LIGHTGREEN,\"(Sofőr)%s - {FF6347}NINCS BEKÖTVE\",PlayerName(x));
                            }
                            else
                            {
                                if(ov
  • == 1)

                          SendFormatMessage(playerid,COLOR_LIGHTGREEN,\"(Utas)%s - {009900}BE VAN KÖTVE\",PlayerName(x));
                  else
                      SendFormatMessage(playerid,COLOR_LIGHTGREEN,\"(Utas)%s - {FF6347}NINCS BEKÖTVE\",PlayerName(x));
                            }
                   ulnekbenne++;
               }
           }
           if(ulnekbenne==0)
               SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"A járműben nem ül senki...\");
       }
       else
       {
           Msg(playerid,\"A közelben nincs jármű!\");
       }
   }
   else
   {
       Msg(playerid,\"Nem vagy rendőr!\");
   }
}
else
   Msg(playerid, \"/öv [becsatol / Kicsatol / Megnéz]\");
return 1;
}

 
Error sorok:
 
D:\\Samp\\Goudlyne\\gamemodes\\goudlyne.pwn(42447) : warning 217: loose indentation
D:\\Samp\\Goudlyne\\gamemodes\\goudlyne.pwn(42447) : error 017: undefined symbol \"param\"
D:\\Samp\\Goudlyne\\gamemodes\\goudlyne.pwn(42447) : warning 215: expression has no effect
D:\\Samp\\Goudlyne\\gamemodes\\goudlyne.pwn(42447) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\"
D:\\Samp\\Goudlyne\\gamemodes\\goudlyne.pwn(42447) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\Samp\\Goudlyne\\gamemodes\\goudlyne.pwn(42447) : fatal error 107: too many error messages on one line

 

Köszönöm előre a segítséget!

93
RP/RPG kérések / Defensive, kocsi bug
« Dátum: 2014. december 28. - 11:33:28 »
Hát a jármű se marad meg ugyanis /statsnál kiírja hogy hányas idjű kocsi a tied és hiába getelnéd aztírja hogy nincs ilyen kocsi

94
RP/RPG kérések / Defensive, kocsi bug
« Dátum: 2014. december 21. - 11:37:20 »
A Vehicle mappába minden rendben van :)
LoadVehicle
 
stock LoadVehicle( vehicleid )
{
vInfo[vehicleid][MODEL] = dini_Int( vehicleFile(vehicleid), \"MODEL\" );
    vInfo[vehicleid][X] = dini_Float( vehicleFile(vehicleid), \"X\" );
    vInfo[vehicleid][Y] = dini_Float( vehicleFile(vehicleid), \"Y\" );
    vInfo[vehicleid][Z] = dini_Float( vehicleFile(vehicleid), \"Z\" );
    vInfo[vehicleid][A] = dini_Float( vehicleFile(vehicleid), \"A\" );
    vInfo[vehicleid][color] = dini_Int( vehicleFile(vehicleid), \"COLOR\" );
    vInfo[vehicleid][color2] = dini_Int( vehicleFile(vehicleid), \"COLOR2\" );
    vInfo[vehicleid][sOLD] = dini_Int( vehicleFile(vehicleid), \"SOLD\" );
    format( vInfo[vehicleid][PLATE], (8),\"%s\", dini_Get( vehicleFile(vehicleid), \"PLATE\") );
    vInfo[vehicleid][PRICE] = dini_Int( vehicleFile(vehicleid), \"PRICE\" );
    vInfo[vehicleid][LOCKED] = dini_Int( vehicleFile(vehicleid), \"LOCKED\" );
    vInfo[vehicleid][uZEMANYAGTIPUS] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"ÜzemanyagTipus\");
vInfo[vehicleid][uZEMANYAGTIPUSVAN] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"MilyenVanBenne\");
vInfo[vehicleid][MAXUZEMANYAG] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"MaxÜzemAnyag\");
vInfo[vehicleid][uZEMANYAG] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"ÜzemAnyag\");
vInfo[vehicleid][KEREKBILINCS] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"KerékBilincs\");
    vehicleid = CreateVehicle( vInfo[vehicleid][MODEL], vInfo[vehicleid][X], vInfo[vehicleid][Y], vInfo[vehicleid][Z], vInfo[vehicleid][A],
vInfo[vehicleid][color], vInfo[vehicleid][color2], 0 );
SetVehicleNumberPlate( vehicleid, vInfo[vehicleid][PLATE] );
if (dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Hidraulika\") == 1)
      {
         AddVehicleComponent(vehicleid, 1087);
      }
      if(dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Kerék\") != 0)
      {
AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Kerék\"));
}
return 1;
}

 
SaveVehicle
 
stock SaveVehicle( vehicleid )
{
if(!dini_Exists(vehicleFile(vehicleid)) )
{
    dini_Create( vehicleFile(vehicleid) );
}
dini_IntSet( vehicleFile(vehicleid), \"MODEL\", vInfo[vehicleid][MODEL] );
    dini_FloatSet( vehicleFile(vehicleid), \"X\", vInfo[vehicleid][X] );
    dini_FloatSet( vehicleFile(vehicleid), \"Y\", vInfo[vehicleid][Y] );
    dini_FloatSet( vehicleFile(vehicleid), \"Z\", vInfo[vehicleid][Z] );
    dini_FloatSet( vehicleFile(vehicleid), \"A\", vInfo[vehicleid][A] );
    dini_IntSet( vehicleFile(vehicleid), \"COLOR\", vInfo[vehicleid][color] );
    dini_IntSet( vehicleFile(vehicleid), \"COLOR2\", vInfo[vehicleid][color2] );
    dini_IntSet( vehicleFile(vehicleid), \"SOLD\", vInfo[vehicleid][sOLD] );
    dini_Set( vehicleFile(vehicleid), \"PLATE\", vInfo[vehicleid][PLATE] );
    dini_IntSet( vehicleFile(vehicleid), \"PRICE\", vInfo[vehicleid][PRICE] );
    dini_IntSet( vehicleFile(vehicleid), \"LOCKED\", vInfo[vehicleid][LOCKED] );
    dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"ÜzemanyagTipus\", vInfo[vehicleid][uZEMANYAGTIPUS]);
dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"MilyenVanBenne\", vInfo[vehicleid][uZEMANYAGTIPUSVAN]);
dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"MaxÜzemAnyag\", vInfo[vehicleid][MAXUZEMANYAG]);
dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"ÜzemAnyag\", vInfo[vehicleid][uZEMANYAG]);
dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"KerékBilincs\", vInfo[vehicleid][KEREKBILINCS]);
    return 1;
}

 
ReloadVehicle
 
stock ReloadVehicle( vehicleid )
{
DestroyVehicle( vehicleid );
vehicleid = CreateVehicle( vInfo[vehicleid][MODEL], vInfo[vehicleid][X], vInfo[vehicleid][Y], vInfo[vehicleid][Z], vInfo[vehicleid][A],
vInfo[vehicleid][color], vInfo[vehicleid][color2], 0 );
SetVehicleNumberPlate( vehicleid, vInfo[vehicleid][PLATE] );
AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(vehicleFile(vehicleid),\"Kerék\"));
    vInfo[vehicleid][bEINDITVA] = false;
SaveVehicle( vehicleid );
return 1;
}

 
Parancsoljatok :)

95
RP/RPG kérések / Defensive, kocsi bug
« Dátum: 2014. december 21. - 10:53:57 »
Sziasztok minap elkezdtem editelgetni egy defensivet a bug nagyját sikerült is kijavítsam, csak a kocsi rendszerest nemtudom..:S Szóval hogy restartolom a szervert és a megvásárolt járművek eltűnnek az illetőtől aki megvette... Igen olvastam az összes erről szóló témát de egyikbe se volt a megoldás.. Igen benne van a stock vehicle és a load vehicle sor.. Szóval aki ért hozzá vagy esetleg sikerült neki kijavítania kérem hogy segítsen nekem. :) Köszönöm  :wave:

96
Szkript kérések / /kocsiresi hiba
« Dátum: 2014. december 20. - 19:19:44 »
Sziasztok segítséget szeretnék tőletek kérni
Itt ez a kód
 
CMD:kocsiresi(playerid, params[])
{
if(pInfo[playerid][pAdmin] >= 1)
{
new i_Type;
if(pInfo[playerid][pALogin] == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs ilyen parancs, lehet hogy elírtál valamit!\");
if( sscanf(params, \"i\", i_Type) ) return SendClientMessage( playerid, PIROS, \"Használat: /kocsiresi ( 1-Szalon / 2-Frakció )\" );
if( 1 > i_Type > 2 ) return SendClientMessage( playerid, PIROS, \"A típus \'1\' vagy \'2\' legyen!\" );
switch( i_Type )
{
       case 1:
   {
      for( new i_Vehicle; i_Vehicle < MAX_VEHICLES; i_Vehicle++ )
      {
               if( !ValakiAKocsiban(i_Vehicle) && vInfo[i_Vehicle][sOLD] )
         {
                 ReloadVehicle( i_Vehicle );
                 if (dini_Int(vehicleFile( i_Vehicle ), \"Hidraulika\") == 1)
               {
                  AddVehicleComponent( i_Vehicle , 1087);
               }
               if(dini_Int(vehicleFile( i_Vehicle ), \"Kerék\") != 0)
              {
               AddVehicleComponent( i_Vehicle , dini_Int(vehicleFile( i_Vehicle ), \"Kerék\"));
            }
             }
            }
            SendClientMessageToAll(NARANCS, \"Az összes privát jármű a helyére került!\");
        }
        case 2:
   {
           for( new i_Vehicle; i_Vehicle < MAX_VEHICLES; i_Vehicle++ )
      {
               if( !ValakiAKocsiban(i_Vehicle) && !vInfo[i_Vehicle][sOLD] )
         {
                   SetVehicleToRespawn( i_Vehicle );
                        if(GetVehicleModel(i_Vehicle) == 578)
            {
               DestroyObject(fa[ i_Vehicle ][ 0 ]);
               DestroyObject(fa[ i_Vehicle ][ 1 ]);
               DestroyObject(fa[ i_Vehicle ][ 2 ]);
               DestroyObject(fa[ i_Vehicle ][ 3 ]);
               DestroyObject(fa[ i_Vehicle ][ 4 ]);
            }
         }
            }
            SendClientMessageToAll(NARANCS, \"Az összes szolgálati jármű a helyére került!\");
        }
}
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy Kezdő Admin!\");
}
return 1;
}

 
És az van ha a szalon járműveket szeretném resizni kiírja újra a használatot :( Segítséget előre köszönöm

97
Szkript kérések / PPC Házrendszer
« Dátum: 2014. december 20. - 16:06:36 »
Megvan, a streamer plugin hiányzott! Köszönöm. Megoldva, zárok!

98
Szkript kérések / PPC Házrendszer
« Dátum: 2014. december 20. - 15:37:53 »
Sziasztok valaki eltudná küldeni a PPC házrendszer rarját? mert én letöltöttem a pwn-t beraktam a mappát is megcsináltam a scriptfilesbe de nemműködik..:c előre is köszönöm

99
Szkript kérések / adminszolgálat parancs
« Dátum: 2014. december 15. - 16:31:16 »
Helloka olyan segítségre lenne szükségem hogy itt ez az aszoli kód
 
CMD:aszoli(playerid,params[])
{
if(JatekosInfo[playerid][AdminSzint] >= 1)
{
     if(JatekosInfo[playerid][AdminSzint] == 1)
     {
     new Text3D:adminsz[MAX_PLAYERS];
     adminsz[playerid] = Create3DTextLabel(\"1 Admin Szolgálatban\",0x00cfdeAA,30.0,40.0,50.0,40.0,0);
     Attach3DTextLabelToPlayer(adminsz[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7);
 }
 if(JatekosInfo[playerid][AdminSzint] == 2)
     {
     new Text3D:adminsz[MAX_PLAYERS];
     adminsz[playerid] = Create3DTextLabel(\"2 Admin Szolgálatban\",0x00cfdeAA,30.0,40.0,50.0,40.0,0);
     Attach3DTextLabelToPlayer(adminsz[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7);
 }
 if(JatekosInfo[playerid][AdminSzint] == 3)
     {
     new Text3D:adminsz[MAX_PLAYERS];
     adminsz[playerid] = Create3DTextLabel(\"3 Admin Szolgálatban\",0x00cfdeAA,30.0,40.0,50.0,40.0,0);
     Attach3DTextLabelToPlayer(adminsz[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7);
 }
 if(JatekosInfo[playerid][AdminSzint] == 4)
     {
     new Text3D:adminsz[MAX_PLAYERS];
     adminsz[playerid] = Create3DTextLabel(\"4 Admin Szolgálatban\",0x00cfdeAA,30.0,40.0,50.0,40.0,0);
     Attach3DTextLabelToPlayer(adminsz[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7);
 }
}
else SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy admin!\");
     return 1;
}

 
És hogy ha beírom /aszoli akkor írja ki hogy \"1,2,3,4 Admin %s(név) Adminszolgálatban\" .
És hogy egy /kilepaszoli és eltünik a fejem fölül a 3d text. Köszönöm!

100
Szkript kérések / /felpofoz parancs
« Dátum: 2014. december 14. - 19:09:50 »
sziasztok, olyan parancsra lenne szükségem ha beírom /felpofoz (playerid) akkor dobja fel 10méterre és írja ki hogy felpofoztak.
köszönöm

101
Szkript kérések / X idő elteltével használható újra a parancs
« Dátum: 2014. december 13. - 19:35:24 »
sziasztok! egy kis segítségre szorultam, mégpedig arra hogy itt ez a kód
 
CMD:rablas(playerid)
{
if(Belepve[playerid] == 1)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1,2141.6494,1641.1799,993.5761))
    {
        SendClientMessage(playerid,-1,\"Elkezdted kirabolni a bankot!\");
        tRablas[playerid] = SetTimerEx(\"Rablas\",60000,false,\"i\",playerid);
   TogglePlayerControllable(playerid, 0);
    }
    else SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy a megfelelő helyen!\");
}
else SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy bejelentkezve!\");
return 1;
}
public Rablas(playerid)
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"Kiraboltál a bankból 100.000$-t!\");
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
printf(\"%s kirabolta a bankot.\",nev);
GivePlayerMoney(playerid,RandomEx(100000,70000));
TogglePlayerControllable(playerid,1);
}

 
És hogy 10percenként tudja beírni ezt a parancsot. De nem úgy hogy egy játékos kirabolja és utána az összes többi 10perc után tudja, hanem aki kirabolta annak kell várnia 10percet a következő rablásig.
És ha megoldható mentse az időt. Köszönöm előre is  <3
[gmod]Kitettem helyetted a pawn code taget.[/gmod]

102
Szkript kérések / 1óránként használható parancs
« Dátum: 2014. augusztus 04. - 17:12:45 »
Sziasztok! Itt ez a parancs
[pawn]CMD:kikoto(playerid,params[])
{
    if(isnull(params))
{
   SendClientMessage(playerid, FEKETE,\"========================================================================================\");
   SendClientMessage(playerid, FEHER,\"/kikoto [Mi]\");
   SendClientMessage(playerid, FEHER,\"Csempész [1]\");
   SendClientMessage(playerid, FEKETE,\"========================================================================================\");
   return 1;
}
if(!strcmp(params, \"1\", true) || !strcmp(params, \"csempesz\", true))
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 3.0,-3444.4241,1675.3265,-0.5595) || IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 3.0, -4456.0176,2532.0889,-0.9799))
    {
        new VehID = GetPlayerVehicleID( playerid );
            if(GetVehicleModel(VehID) == 446)
            {
            ShowPlayerDialog(playerid,CSEMPESZDOBOZDIALOG,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Csempészet\",\"Van 2db átpakolható doboz\\nÁtpakolod most?\",\"Átpakol\",\"Mégse\");
            cmd_me(playerid,\"átpakolja a dobozokat.\");
      }
      else SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"(( Nem ülsz csempészhajóban! ))\");
   }
   else SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"(( Nem vagy egy szigetnél se! ))\");
}
return 1;
}[/pawn]
Hogy kell belerakni azt hogy a parancs használata után várni keljen 1órát utána ismét lehessen használni a parancsot?

103
Segítségkérés / Karosszéria szerelés-javítás
« Dátum: 2014. augusztus 04. - 14:26:46 »
Sziasztok . Hogy lehet azt megoldani hogy ha szerelni akarok akkor külön kelljen megjavítani az ajtót,lökhárítót,motort,motorháztetõt,csomagtartót,szélvédõt stb...stb...?

104
Segítségkérés / /betesz parancs
« Dátum: 2014. augusztus 04. - 00:05:55 »
És akkor [pawn]new VehID = GetPlayerVehicleID( playerid );
    new Float: vX, Float: vY, Float: vZ;
        GetVehiclePos(VehID, vY, vX, vZ);
    if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.5, vY, vX, vZ)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a közeledben jármû!\");
        new Float: pX, Float: pY, Float: pZ;
        GetPlayerPos(playerid, pX, pY, pZ);
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(id, 2.0, pX, pY, pZ))
        {[/pawn]
ezzel nincs gáz?

105
Segítségkérés / /betesz parancs
« Dátum: 2014. augusztus 03. - 23:53:12 »
Konkrétan az lenne a parancs lényege ha közeledben van egy jármû és egy player akkor beírod a parancsot és berakja a kocsiba a játékost... Semmiképp nem kellene player id-t írni.. ui.: Levázolnád? :S

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 19
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal