Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - jozsi0502

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10
91
Segítségkérés / Ikonok
« Dátum: 2012. augusztus 17. - 17:16:29 »
Errorozik
A ppc house és a ppc business incel valahogy nem lehetne megoldani csak ezzel az egy módszerrel?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. augusztus 18. - 17:16:10 )

THX Megy a +

92
Segítségkérés / Ikonok
« Dátum: 2012. augusztus 17. - 14:17:53 »
Csáó.Hogy lehetne ház ikonjait és a bolt ikonjait változtatni más milyenre,és még az lenne hogy ha megvesznek egy házat akkor a házat a térképen piros házként jelölje

93
Segítségkérés / Pawno Warnin javítása
« Dátum: 2012. augusztus 17. - 00:09:17 »
Köszöntem szépen ment a + mind2-nek :D

94
Segítségkérés / Pawno Warnin javítása
« Dátum: 2012. augusztus 16. - 23:35:03 »
Be van írva de a helyzet továbbra is fen áll

95
Segítségkérés / Pawno Warnin javítása
« Dátum: 2012. augusztus 16. - 22:49:55 »
Hogyan lehetne warningokat javítani ugyan is nekem 73 warningom van ami szerintem igen csak problémát jelent
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(202) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(203) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(206) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(208) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(211) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(213) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(216) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(218) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(220) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(222) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(225) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(226) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(227) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(240) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(245) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(246) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(248) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(249) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(251) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(252) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(254) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(261) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(320) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(323) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(325) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(326) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(329) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(334) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(337) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(338) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(340) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(341) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(344) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(346) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(349) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(350) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(351) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(352) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(355) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(356) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(358) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(368) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(369) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(372) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(376) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(380) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(382) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(383) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(387) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(388) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(391) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(392) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(395) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(401) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(403) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(404) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(406) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(407) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(411) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(413) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(695) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(702) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_Speedometer.inc(166) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_Speedometer.inc(169) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_PlayerCommands.inc(941) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_PlayerCommands.inc(944) : warning 225: unreachable code
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_PlayerCommands.inc(944) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_PlayerCommands.inc(4323) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_PlayerCommands.inc(4325) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\pawno\\include\\PPC_PlayerCommands.inc(4330) : warning 209: function \"cmd_rules\" should return a value
D:\\server1\\gamemodes\\ppc_trucking.pwn(101) : warning 217: loose indentation
D:\\server1\\gamemodes\\ppc_trucking.pwn(1482) : warning 203: symbol is never used: \"MyFirstNPCVehicle\"
D:\\server1\\gamemodes\\ppc_trucking.pwn(1482) : warning 203: symbol is never used: \"SavePos\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
73 Warnings.

96
Segítségkérés / Mission failed
« Dátum: 2012. augusztus 14. - 19:13:53 »
// Stops the current job
COMMAND:stopwork(playerid, params[])
{
// Send the command to all admins so they can see it
SendAdminText(playerid, \"/stopwork\", params);
// Check if the player has logged in
if (APlayerData[playerid][LoggedIn] == true)
{
    // Check if the player has a job started
if (APlayerData[playerid][JobStarted] == true)
{
    // Check the class of the player
   switch (APlayerData[playerid][PlayerClass])
   {
      case ClassTruckDriver: Trucker_EndJob(playerid); // Stop any trucker job
      case ClassBusDriver: BusDriver_EndJob(playerid); // Stop any busdriver job
      case ClassKukasDriver: KukasDriver_EndJob(playerid); // Stop any busdriver job
      case ClassVonatDriver: VonatDriver_EndJob(playerid); // Stop any busdriver job
      case ClassPilot: Pilot_EndJob(playerid); // Stop any pilot job
      case ClassMafia: Mafia_EndJob(playerid); // Stop any mafia job
      case ClassDumper: Dumper_EndJob(playerid); // Stop any mafia job
      case ClassCourier: Courier_EndJob(playerid);
      case ClassRoadWorker: Roadworker_EndJob(playerid);
      default: SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Your class has no job to end\");
   }
   // Inform the player that he failed the mission
   GameTextForPlayer(playerid, \"~b~~h~Elrontottad ~r~a~b~~h~ fuvart. Ezért levontunk töled ~y~$1000~w~.\", 5000, 4);
   // Reduce the player\'s cash by 1000
   RewardPlayer(playerid, -1000, 0);
}
}
else
    return 0;
// Let the server know that this was a valid command
return 1;
}

97
Segítségkérés / Mission failed
« Dátum: 2012. augusztus 14. - 18:06:09 »
Üdv. Az lenne a következõ kérdésem hogy amikor fellépek a szerveremre ki írja azt hogy Te el rontottad a munkádat ezért levontuk azt a bizonyos összeget mitõl is van ez?

98
Segítségkérés / inc
« Dátum: 2012. augusztus 13. - 21:36:01 »
[gmod]Kulturáltabban lehetõleg. Inkább örülj hogy valaki segített, és köszönd meg. Notepad++-al át lehet írni egy fájl kiterjesztését bármire ha a Fájl típusa \"All types (*.*)\"-re van állítva, még akár .exe kiterjesztésre is.[/gmod]

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. augusztus 13. - 21:37:05 )

Akkor is szöveges dokumentum marad.... úristen -.-\"

99
Segítségkérés / inc
« Dátum: 2012. augusztus 13. - 21:22:44 »
Ezzel kitörölhetem mert ez szöveges dokumentum semmi köze az inc fájlhoz

100
Segítségkérés / inc
« Dátum: 2012. augusztus 13. - 21:04:39 »
Szevasztok Valaki rcmd.inc fájról tud küldeni linket kerestem össze vissza de sehol sem találom elõre is kösz

101
SA-MP: Szerverfejlesztés / Random TextDraw \\v.3 !new \\
« Dátum: 2012. augusztus 06. - 01:11:16 »
Engem folyamatosan le crashal a szerverrõl

102
Segítségkérés / Mozgó NPC készitési hiba
« Dátum: 2012. augusztus 05. - 20:09:24 »
Am sikerült betölteni és fel is vettem azt a videót amit el kellene készíteni segítene nekem valaki legyen szíves mert bele kezdtem
#define RECORDING \"vonat\" 
#define RECORDING_TYPE 1
#include <a_npc>
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
  StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
  return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1
  public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
  public OnNPCExitVehicle ( )
  {
    StopRecordingPlayback ( );
    return 0;
  }
#else
  public OnNPCSpawn ( )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
#endif

 Eddig a részig eljutottam de a gamemodos részt nem nagyon tudtam meg csinálni mert rossz lett valaki létszíves megmutatná ?:)

103
Segítségkérés / Mozgó NPC készitési hiba
« Dátum: 2012. augusztus 05. - 18:24:20 »
Szeretnék csinálni egy mozgó NPC-ét.Letöltöttem az npc_record.amx-es fájlt be tettem a filterscriptbe,beléptem a játékba /rcon login jelszó amikor ez meg volt akkor /rcon loadfs npc_record erre rá ezt írja ki a szerver Filterscript \'npc_record.amx\'load failed szóval nem sikerült betölteni az npc_record.amx fájlt de miért nem tölti be?

104
Segítségkérés / sscanf hiba
« Dátum: 2012. augusztus 05. - 16:27:35 »
Azért mondhatátok volna hogy te hülye marha a ppc trucking módot is frisids be a sscanfal és nem lesz ez az error :D

105
Segítségkérés / Karakterválasztó
« Dátum: 2012. augusztus 04. - 21:09:29 »
Sziasztok az lenne a problémám hogy le mentettem egy karakter választó képet egy mapolt mapomat  de lenne egy probléma még pedig hiába mentettem el abba a magasságba még is nem jelenik meg az a map karakter választásákor miért?

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal