Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ppatrik2012

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 27
91
RP/RPG kérések / Frakciórendszer alapjai
« Dátum: 2014. március 28. - 15:58:30 »
Ehez több is kell mint egy egyszerû frakció rendszer. Ha már dinis FK rendszert akarsz, ahoz el kell tárolni azt, hogy ki tartozik a frakcióhoz... Legkönnyebben egy adott regisztrációs rendszerrel létrehozott fájlban lehet megadni a frakciót és innen lekérdezni.. Egyébként fejtsd ki bõvebben, hogy mit szeretnél.

92
RP/RPG kérések / Frakcióhoz autó
« Dátum: 2014. március 28. - 15:56:13 »
Itt egy pl.

new rendorosautok[13]; // 13 autója lehet majd a frakciónak
public OnGameModeInit()
{
  rendorosautok[0] = AddStaticVehicle(modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:angle, color1, color2);
  rendorosautok[1] = AddStaticVehicle(modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:angle, color1, color2);
  rendorosautok[2] = AddStaticVehicle(modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:angle, color1, color2); //Felsorolod a jármûveket
  return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
  for(new i = 0; i < 13; i++)
  {
       if(vehicleid = rendorosautok)
       {
               ClearAnimations(playerid);
               SendClientMessage(playerid, 0xd5ff00AA, \"Nem vagy rendõr!\");
       }
  }
  return 1;
}

 
Ez annyit tesz, hogy nem engedi beszállni a játékost abban az esetben, ha az autó rendõr.

93
Segítségkérés / Halál utáni spawn
« Dátum: 2014. március 28. - 15:49:40 »
De ez a durva, hogy általában nem nálam jelentkezik a hiba(számomra érthetetlen). Este valszeg tesztelünk haverokkal..

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. március 28. - 19:37:24 )

Idézetet írta: KovaNovik date=1395781046\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47349\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SetSpawnInfo( playerid, 0, 0, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 26, 36, 28, 150, 0, 0 );
}

 
Egyszerût kértél. OnPlayerDeathnál ne használj SpawnPlayert, mert akkor elkezd villogni, és kifagysz.
Ennek mennie kell. De ha nem:
 

//Mod tetejére:
new bool:MostHaltMeg[MAX_PLAYERS];
//Megfelelõ helyekre:
OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(MostHaltMeg[playerid])
{
SetPlayerPos(playerid, 1.1, 1.1, 1.1);
//Azt csinálsz, amit akarsz.
}
MostHaltMeg[playerid] = false;
}
OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
MostHaltMeg[playerid] = true;
}

 

Egyik sem mûködik..

94
Segítségkérés / Alap chat hiba
« Dátum: 2014. március 28. - 15:48:27 »
Elsírom magam, hogy ez volt a hiba :D Köszönöm.

95
Segítségkérés / kocsi elõl vagy hátul (szerk)
« Dátum: 2014. március 28. - 15:46:34 »
A rotációs Z tengelyt nem lehet lementeni és tárolni egy változóba?

96
Segítségkérés / kocsi elõl vagy hátul (szerk)
« Dátum: 2014. március 28. - 14:24:03 »
A kordinátákkal kell játszadozni. Vagyis kicsit konkrétabban.
lekérdezed a legközelebb lévõ jármû kordinátáját.
pl.
 
new Float:X,Float:Y,Float:Z,vehid;
GetVehiclePos(vehid,X,Y,Z);
if(IsPlayerInrangeOfPoint(playerid,3.0,X,Y,Z);
{
// funkciók ha a közelében van
}

 
Azt, hogy csak a csomagtartójánál van, azt úgy kell beállítani szerintem, hogy a játékos pozíciójánál(IsPlayerIn..) kivonsz/hozzá adsz az X vagy Y kordinátából párat.
Nem 100%, de nekem csak ez jutott az eszembe errõl.

97
Segítségkérés / Alap chat hiba
« Dátum: 2014. március 28. - 14:19:23 »
public OnPlayerText(playerid,text[])
{
new string1[124];
format(string1,sizeof(string1),\"%s : %s\",neve(playerid),text);
ProxDetector(playerid,0xffffffAA,string1,8.0);
return 1;
}

 
Így kiírja a \"közeli részben is\", és mindenkinek is. Pl.
\"ppatrik: Sajt\" Közeli
\"ppatrik: Sajt\" Mindenki
Miért marad az alap sampos chat így benn?

98
Segítségkérés / Halál utáni spawn
« Dátum: 2014. március 28. - 14:12:22 »
Õszinte leszek, próbálkoztam, de nem voltak fenn haverok(teszterek :D) meg én sem nagyon, így nem tudom sikerült-e. De nem zárok, csak ha tudom a tutit.

99
Segítségkérés / Nem tölt be a filterscript
« Dátum: 2014. március 27. - 19:12:18 »
Rcon-ból elindul?

100
Segítségkérés / Halál utáni spawn
« Dátum: 2014. március 25. - 16:14:56 »
Ez oké meg minden, de ez már egy pici túl bonyolítás. Nekem csak annyi kellene, hogy mindig ott teremjen.

101
Szkript kérések / Teleport tiltás
« Dátum: 2014. március 24. - 21:06:42 »
new teletiltas[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
teletiltas[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2.0,0.0,1.0,0.0))
{
    teletiltas[playerid] = 1;
}
return 1;
}
CMD:teleportalas(playerid, params[])
{
if(teletiltas[playerid] !=1)
{
SetPlayerPos(playerid,1,1,1);
}
else
{
    SendClientMessage(playerid,-1,\"Elvagy tiltva a teleportálástól!\");
}
return 1;
}

 
Nem teszteltem. De ilyen elven megtudod oldani. Csak 1 a gond, az összes teleportodhoz bekell írnod az \"if.......\" függvényt.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. március 24. - 21:07:37 )

A kordinátákat írd át!

102
Köszönöm :) Most már boldogulni fogok, csak nem volt sok idõm belekezdeni egy projectbe :D  Ment a + a segítõknek.

103
Segítségkérés / Halál utáni spawn
« Dátum: 2014. március 24. - 20:52:00 »
Igen.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. március 24. - 20:53:34 )

SetSpawnInfo( playerid, 0, 299, 1177.4703,-1324.4379,14.0723, 269.15, 0, 0, 0, 0, 0, 0 );
SpawnPlayer(playerid);

 
Ez van az OnPlayerDeath alatt.

104
Segítségkérés / Halál utáni spawn
« Dátum: 2014. március 24. - 20:14:22 »
Nah, sziasztok. Egy apró, azonban kellemetlen hibával találkoztam.. Az lenne a gond, hogy be van állítva, hogyha a játékos meghal hová spawnoljon, igen ám, de ha nem más öli meg(hanem pl felrobban egy kocsival), akkor bedobja a skin választóba.. Oka? Ötlet? Help? :D

105
Segítségkérés / Több azonos elven mûködõ dini fájl betöltése
« Dátum: 2014. március 24. - 15:21:05 »
Már találtam megoldást, de megy a + Rush, köszi

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 27
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal