Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - bencarter007

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 20
91
SA-MP: Szerverfejlesztés / Single Player stilusú pénz rendszer
« Dátum: 2014. május 05. - 09:34:11 »
Majd egy 2.0-s verzióban megcsinálom.
De a körözés nem minden a szerverre jó,
a pickupokkal pedig még nem tudom lekérni
milyen a pickup modellje. Majd kicsit utánanézek ;)
Köszönöm az ötletet!

92
SA-MP: Szerverfejlesztés / EQ LP RP map
« Dátum: 2014. május 02. - 17:43:42 »
Köszönöm, hogy a mappodról értesültem SKYPE-on, noha nem voltam rá kiváncsi.
\"[2014.05.01. 9:52:50] ★ Johnny™ᶠᶸᶜᵏ ᵧₒᵤ ★: http://sampforum.hu/index.php?topic=52508.0\"
egyre többen csinálják ezt, remélem te nem a hullámot követed...

93
SA-MP: Szerverfejlesztés / Single Player stilusú pénz rendszer
« Dátum: 2014. május 01. - 18:22:50 »
köszi szépen :)

94
SA-MP: Szerverfejlesztés / Single Player stilusú pénz rendszer
« Dátum: 2014. május 01. - 17:27:53 »
Hali emberek!
A single playerben miutánegy ped meghal, pénzt hagy maga után.
Ha ez a script be van töltve és a játékos meghal,
pénzt hagy maga után halálakor, az õ pénze elveszik.
Bárki elmegy a pénz mellett, felveszi és megkapja
a halott ember odaveszett pénzét.
 
#include <a_samp>
#include <GetObjectModel>
new Value[MAX_OBJECTS];
new Fresher[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"----Single Player Style Money System----\");
print(\"------------------by--------------------\");
print(\"--------------BenCarter007--------------\");
print(\"----------------Speedy552---------------\");
print(\"-----------------loaded-----------------\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
Fresher[playerid] = SetTimerEx(\"MoneyFresher\",500,false,\"ii\",playerid);
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
KillTimer(Fresher[playerid]);
new Money = GetPlayerMoney(playerid);
if (Money != 0)
{
    new Float:x,Float:y,Float:z;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
new MoneyObject = CreateObject(1212,x,y,z,0,0,0);
Value[MoneyObject] = Money;
ResetPlayerMoney(playerid);
}
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
forward MoneyFresher(playerid);
public MoneyFresher(playerid)
{
    new Float:x,Float:y,Float:z;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
    for(new i = 0; i < MAX_OBJECTS; i++)
    {
    GetObjectPos(i, x, y, z);
    if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.0,x,y,z))
    {
           if(GetObjectModel(i) == 1212)
           {
        if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        {
               GivePlayerMoney(playerid,Value);
               DestroyObject(i);
      }
      }
       }
}
Fresher[playerid] = SetTimerEx(\"MoneyFresher\",500,false,\"ii\",playerid);
}

 
használtam hozzá magnetec include-ját, amely itt érhetõ el:
http://samp-scripts.com/post/13388/GetObjectModel/magnetec/other/include
Tesztelve, mûködik.

95
Segítségkérés / Random hõfok
« Dátum: 2014. április 27. - 14:41:15 »
Mettõl meddig változtassa?

96
Segítségkérés / Koordináták elnyújtása végtelenig
« Dátum: 2014. április 27. - 14:40:02 »
hali!
van ugyebár ez a script:
 
Stock GetXYInFrontOfPlayer (playerid, distance, & Float: x, & Float: y, & Float: Z, & Float: a)
{
GetPlayerPos (playerid, x, y, z);
GetPlayerFacingAngle (playerid, a);
if (IsPlayerInAnyVehicle (playerid))
{
GetVehiclePos (GetPlayerVehicleID (playerid), x, y, z);
GetVehicleZAngle (GetPlayerVehicleID (playerid), a);
}
x + = (distance * floatsin (-a, degrees));
y + = (distance * floatcos (-a, degrees));
}

 
nem játékosra, hanem objectre szeretném használni,azt késõbb átirom.
a távolságot szeretném megnyújtani. ha ebben a formában lekéri a koordinátákat,
akkor csupán a pl 20 koordinátával arrébb lévõ XY-t kéri le. nekem az összes XY-ra
szükségem lenne, ami az object és a distance között van.
megoldható?
[mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]

97
Segítségkérés / kifagy a szerver
« Dátum: 2014. március 09. - 04:14:46 »
betöltöttem a sscanf plugint, és minden mûködik! zárok! :D

98
Segítségkérés / kifagy a szerver
« Dátum: 2014. március 08. - 21:39:36 »
A logban nem ír semmi, csak simán kifagy. Amint egy játékosnál több van.
A scriptet mingyárt másolom ...

99
Segítségkérés / kifagy a szerver
« Dátum: 2014. március 08. - 21:25:50 »
Hali!
Eddig tökéletesen ment a szerver,
Most viszont valamit elírtam a módban
És pár másodperccel a második játékos
csatlakozása után kifagy. Ötletek?

100
Munkaerő keresése / mappert keresek!
« Dátum: 2014. március 06. - 17:56:27 »
akkor hagyom is a fr@ncba...

101
Munkaerő keresése / mappert keresek!
« Dátum: 2014. március 06. - 11:03:47 »
Hali!
Már futó MMORPG szerveremre keresek mappert!
Teljesen új város van létrehozva, de a map
Nagyrésze még nincs kész.
Day Z, Stalker és Fallout játékosok elõnyben!
A mód fejlesztése folyamatban van,
de pálya nélkül nehéz dolgom van.
Részleteket elárulok üzenetben.
Feladatok:
- Romos épületek mappolása
- Rétek és hegyek mappolása
- Gyárak és raktárak
Elvárások:
A jelentkezõ
- minimum 14 éves legyen
- valami referenciát tudjon mutatni
- legyen elég szabadideje
- legyen kreatív, legyenek ötletei
- tudjon önállóan dolgozni
- erõs idegek
A posztra több embert is felveszek!
Jutalom:
-fejlesztõi rang (admin 1337)
-teljesíthetõ kérések
-a jelentkezõ saját szerveréhez segítség
Elérhetõség:
-üzenetben
-skype (jamescarter007)

102
SA-MP: Szerverfejlesztés / NeeÐ for $peeÐ $an AnÐrea$ / Befejezetlen
« Dátum: 2014. március 05. - 21:56:41 »
Módot próbáltam rá írni, de a map egyelõre túl kicsi, ha valaki továbbfejleszti, akár szervert is lehetne belõle kihozni

103
Segítségkérés / Szám formátum
« Dátum: 2014. március 05. - 18:09:05 »
mûködik, köszönöm! :)

104
Segítségkérés / Szám formátum
« Dátum: 2014. március 05. - 17:40:14 »
Hali srácok!
írtam egy scritpet, ami számolja mennyi ideje van valaki a szerveren,
mûködik is, viszont esztétikusabban szeretném megcsinálni.
Jelenleg így jeleníti meg: 0:0:20
ilyen formátumban szeretném megcsinálni: 00:00:20
Megoldható?
A scriptem:
 
format(string,250,\"Eltöltött idõ: %d:%d:%d \",pInfo[playerid][Hours],pInfo[playerid][Minutes],pInfo[playerid][seconds]);
SendClientMessage(playerid,-1,string);

105
Segítségkérés / KillTimer problémák
« Dátum: 2014. február 27. - 21:44:50 »
így volt elindítva, és nem mûködött...
de azóta már megoldottam másképpen
zárok

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 20
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal