Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - xSkillZ7x

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 29
91
Segítségkérés / Több string összeformatálása.
« Dátum: 2012. szeptember 29. - 22:06:23 »
Ezt még ellenõríznem kell.Azt vettem észre hogy mégse a mod a hibás.Lehetésges hogy egy scriptemben nincs meg.Átnézek mindent és ha mûködik zárok.

92
Segítségkérés / Több string összeformatálása.
« Dátum: 2012. szeptember 29. - 21:42:38 »
Oké.Viszont return 0; megvan a végén és a dialogid se lépi túl a 9999 et

93
Segítségkérés / Adminok szine chatben más szinnel
« Dátum: 2012. szeptember 29. - 20:43:16 »
Próbáld meg így:
 

public OnPlayerText(playerid, text[]) {
new string[256];
if(IsPlayerAdmin(playerid) return format(string, sizeof(string), \"{%06x}%s: {ff0000}%s\", GetPlayerColor(playerid) >>> 8, PlayerName(playerid),text),SendClientMessageToAll(-1, string);
return 1;
}

 
Vagy nem tudom én se de egy próbát megér

94
Segítségkérés / Adminok szine chatben más szinnel
« Dátum: 2012. szeptember 29. - 20:29:44 »
Idézetet írta: BoSS date=1348942620\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28098\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ezt a hibát jelzi.
 

C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\GTAAAA\\TeamWars\\jocko.pwn(98) : warning 225: unreachable code
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\GTAAAA\\TeamWars\\jocko.pwn(1192) : error 017: undefined symbol \"playernamename\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 

Ne haragudj.Nem tudom hogy de véletlenül kétszer írtam :S

95
Segítségkérés / Bála
« Dátum: 2012. szeptember 29. - 20:26:35 »
De nem jármûként.Úgy értem hogy csakis akkor érdemes ráragasztani a bálát, ha a targoncát is mozgatják.

96
Segítségkérés / Több string összeformatálása.
« Dátum: 2012. szeptember 29. - 20:25:28 »
Végülis a lementést én is így terveztem.



S0 = <Songname>
SL0 = <Link>
S1 = <Songname>
SL1 = <Link>
S2 = <Songname>
SL2 = <Link>
.
.
.
 
Am erre voltam kiváncsi.Csak nem volt semmi eljárás hogy hogyan csináljam de ez ténleg jó kis cucc.Saját magát formálja :)))
 

format(string, sizeof(string), \"%s\\n%s\", string, dini_Get(fájl, zene));

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. szeptember 29. - 20:32:40 )

Addig még nem zárom le a témát ameddig meg nem írom és tökéletesen megy.Viszont a + od meg kapod ezért :P
 

format(string, sizeof(string), \"%s\\n%s\", string, dini_Get(fájl, zene));
 
[/quote]
Ezt nem tudtam de már tudom :P

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. szeptember 29. - 20:38:55 )

Am lenne még egy kérdésem.Nem akarok új topicot nyitni de ez már nagyon zavaró :evilmad:
Ha csinálok egy scriptet és teszek bele dialogot, ami parancsra hívódik le.Az elsõ dialog bejön.Ott van több listitem.Rámegyek az elsõre.Be kéne jöjjön még egy.Viszont ez már nem jön be.Ha ugyanezt beírom a modomba, akkor már megy.
A gond az hogy vannak olyan scriptek amibõl elindul a dialog mint például a zamaroth textdrawja.Az scriptként van betéve a szerverembe de mégis megy.
Viszont ha már kiszedem az én modomat és berakok egy sima lvdm et, akkor már bármelyik scriptembõl elindul a dialog.Mi lehet ennek az oka?Buggos a modom? vagy nem tudom

97
Segítségkérés / Adminok szine chatben más szinnel
« Dátum: 2012. szeptember 29. - 20:05:26 »
Idézetet írta: TengeriMalac date=1348940895\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28098\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Neeem akarom leírni a kódot, mert sokat sz0pt4m vele..
 
public OnPlayerConnect(playerid) return SetPlayerColor(playerid, ((random(0xFFFFFF) << 8) | 0xAA));
public OnPlayerText(playerid, text[]) {
new string[256];
if(IsPlayerAdmin(playerid) {
format(string, sizeof(string), \"{%06x}%s: {ff0000}%s\", GetPlayerColor(playerid) >>> 8, PlayerName(playerid), text);
return SendClientMessageToAll(-1, string);
} else return SendPlayerMessageToAll(playerid, text);
return 0;
}

 
remélem mûködik.
 
Igen szerintem is kell mûködnie, viszont neki ha nincs stockolva a PlayerName akkor megint kérdése lenne úgyhogy én még kiegészíteném ezzel:
 

stock PlayerName(playerid)
{
new playername[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, playername, sizeof(playername));
return playernamename;
}

 
Ezt rakd be a scripted/modod aljára

98
Segítségkérés / Bála
« Dátum: 2012. szeptember 29. - 19:57:26 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachObjectToVehicle
 

AttachObjectToVehicle

 
Végülis ennek a segítségével egy objectet hozzá tudok ragasztani a jármû egy adott pontjára(tetejére, csomagtartójára ...)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. szeptember 29. - 19:59:28 )

Am targonca alapból nem létezik, de ha létezik is nem jármû azaz ugyanúgy object mint a bála és akkor már alapból már csak rárakod az objectre

99
Segítségkérés / Több string összeformatálása.
« Dátum: 2012. szeptember 29. - 19:53:13 »
Hát igen.Az eleje az jó viszont a fileomba van 100 zenelink.Igazából nem a linket akarom hogy megjelenjen hanem a zene nevét.Viszont most elõször a linkbe kezdtem bele és ha tudom linkkel meg tudom zenenévvel is.
Szóval vissza térek.Leírom konkrétan amit szeretnék.
pl:
Ez található a fileba:



SL1 = http://........
SL2 = http://........
SL3 = http://........
SL4 = http://........
SL5 = http://........
SL6 = http://........
SL7 = http://........
 
Mivel hogy ezeket a zenéket majd egy másik dialogban fogom ide lementeni, van egy változó, ami minden sikeres lementésnél ++ ol.Azaz mindig megszámolja hogy mennyi zene van a listán.
Én azt szeretném elérni, hogy ezeket a linkeket a fileból sorolja fel nekem a dialogba listitemként, azaz ha 100 zene van, akkor a dialogban mind a 100 számlink jelenjen meg egymás alá:
 

\"Link1\\nLink2\\n...\"

 
Ennél érthetõbbre nem tudom kifejteni.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. szeptember 29. - 19:55:25 )

Azt szeretném hogy a dialogban az jelenjen meg amit te írtál(minden link ami a listán van), csak ne vágódjon le az eleje, hanem mindegyik link külön legyen.Csak ezt nem tudom megformatálni egy stringbe.

100
Segítségkérés / Több string összeformatálása.
« Dátum: 2012. szeptember 29. - 18:47:00 »
Hello mindenki.Akadt egy kis gondom.Egy új zenesystemet csinálok és akadt egy dolog amit nem tudok megoldani.
Erre szeretnék tanácsot kérni.A lényeg az hogy egy fájlkezelõvel lementettem (esetemben dfile) pár dolgot.
A file ba úgy lessz lementve hogy:



SL0 = <link>
SL1 = <link>
SL2 = <link>
.
.
.
 
Az hogy hány ilyen lessz a fileba, azt nem lehet tudni, mert attól függ hogy mennyit rakok bele.Lessz egy külön változó, ami eltárolja a zenék számát, az én esetemben \"musicnumber\". A filebol való kiolvasást így oldottam meg.
 

Script elejére:
new Songs[1000][500]; //1000 változó, amibe 500 karakter fér el

 
for(new ss; ss <= musicnumber; ss++) {
            format(ssfile, sizeof(ssfile), \"SL%d\", ss);
            Songs[ss] = dfile_ReadString(ssfile);
            }
Ez végülis ahány musicnumber van, addig növekszik az ss és minden növekedésnél megformatálja az eltárolt nevet és ezt kiolvassa.
A kérdés az lenne hogy hogyan tudnám azt meg csinálni, hogy a dialogomba jelenjenek meg ezek a linkek amit kiolvasott a fileból.(hogyan formatálhatom össze úgy hogy \"Link1\\nLink2\\nLink3\\n...\")
Bocsánat a nagyon hosszú leírásért viszont azt akarom hogy értsétek meg mit szeretnék.
Elõre is köszönöm.



Tudom hogy van ilyen Zamarot TextDrawjába.Meg is találtam viszont nem tudom hogyan használjam én is mivel hogy az én fájlkezelõm nem az.
 

stock GetFileNameFromLst( file[], line )
{
/*  Returns the line in the specified line of the specified file.
    @file[]:            File to return the line from.
    @line:              Line number to return.
*/
new string[150];
new CurrLine,
File:Handler = fopen(file, io_read);
if(line >= 0 && CurrLine != line)
{
        while(CurrLine != line)
        {
   fread(Handler, string);
            CurrLine ++;
        }
}
// Read the next line, which is the asked one.
fread(Handler, string);
fclose(Handler);
// Cut the last two characters (\\n)
strmid(string, string, 0, strlen(string) - 2, 150);
return string;
}

 
Õ végülis így használja
 

new filename[135];
format(filename, sizeof(filename), \"%s\", GetFileNameFromLst(\"tdlist.lst\", listitem - 1));
LoadProject(playerid, filename);

101
Segítségkérés / PPC sebességmérõ óra átalakítása
« Dátum: 2012. szeptember 29. - 17:09:54 »
TextDrawLetterSize(textdrawid, x, y);
Több infó itt:

http://wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawLetterSize

102
Segítségkérés / Unable to execute compiler...
« Dátum: 2012. szeptember 29. - 17:07:06 »
Nem tudom mi okból de ezen a gépemen nekem is ez van.Ha automatikusan a scriptet indítom el, akkor errort ad viszont üresen bejön a pawno.Ha pedig compile ozok valamit akkor ezt adja ki.
Viszont ha beléptem szervermappa/pawno majd elindítom a pawno-t ot mûködik.

103
Segítségkérés / GangZone bug
« Dátum: 2012. szeptember 29. - 17:03:56 »
Evel nincs gond. Viszont ha bemásolnád a felette és alatta levõ kódokat lehet hogy meg tudnám csinálni.
Am mi allá raktad be ezt a kódot?

104
Segítségkérés / Jármû robbanása...
« Dátum: 2012. szeptember 29. - 17:01:10 »
Ez a tipp amit mondtam.
Ha timer el csinalod 1 masodperc alatt 1x hivodik le.
Viszont ha PlayerUpdate el, akkor 1 masodperc alatt 27x hivodik le.

105
Segítségkérés / Jármû robbanása...
« Dátum: 2012. szeptember 28. - 14:41:27 »
akkor meg csináld így:
GameModeInit Alá:
 

SetTimer(\"BoomUpdate\", 1000, 1);

 


forward BoomUpdate(playerid);
public BoomUpdate(playerid) {
new Float:velet, veh;
    veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
    GetVehicleHealth(veh, velet);
    if(velet <= 250.0) {
    SendClientMessage(playerid, 1, \"Vigyázz!A jármûved hamarosan felrobban\");
   }
}

 
Így már csak minden másodpercben fog hívódni.De szerintem ennél több ne legyen, mert mire frissíti már felrobban a kocsi :))

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 29
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal