Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Yakuza™
Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 43
91
« Dátum: 2012. augusztus 06. - 11:36:25 »
Nem rp-re van és nem irl-re.
92
« Dátum: 2012. augusztus 05. - 16:55:07 »
Lehessen havat kreálni :DDDDD Jah meg,hogy például berakunk valamit a scriptfiles/modok mappába akkor a többi játékosnak is lecserélje, például berak egy bmw-t a sultan helyére
93
« Dátum: 2012. augusztus 03. - 12:06:19 »
Át kell konvertálni a megadott számokat.
Ha én ezt érteném :DDD
94
« Dátum: 2012. augusztus 03. - 12:02:24 »
Amúgy,hogy lehet RGB-vel csinálni? /setrankcolor [RGB Szín (Például: 0 50 45] ?? Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. augusztus 03. - 12:04:52 )
wat.$\" post=\"320596\" timestamp=\"1343988092\"] és a rangot amit meg adsz hova irja ki??? jah és kilépés után is megmarad??? [/quote] A chatbe. Yakuza <rank>(0): szöveg Yakuza:Namecolor <rank>: Rankcolor (0): játékos id szöveg: Textcolor és nem menti.
95
« Dátum: 2012. augusztus 03. - 11:54:32 »
Miért nem hexaként tárolod el? (%x).
Mert nem értem azt,hogy kell :S Amúgy,hogy lehet RGB-vel csinálni? /setrankcolor [RGB Szín (Például: 0 50 45] ??
96
« Dátum: 2012. augusztus 02. - 20:52:58 »
Üdv csináltam a vip rendszeremhez egy ilyen kis rankos módot :DD #include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> new Rank[MAX_PLAYERS][64 + 1]; new RankColor[MAX_PLAYERS][64 + 1]; new NameColor[MAX_PLAYERS][64 + 1]; new TextColor[MAX_PLAYERS][64 + 1]; CMD:settextcolor(playerid, params[]) { new TColor[64 + 1]; new string[250]; if(sscanf(params, \"s[64]\", TColor)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{DDDDDD}>> Használat: {005c99}/settextcolor [színkód (Például: 00FF00)]\"); if(strlen(TColor) > 64) return 1; format(TextColor[playerid], (64), \"{%s}\", TColor); format(string,sizeof(string),\"{DDDDDD}>> AccServ: {005c99}Rang színed beállítva!! Színkód: %s\",TColor); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, string); return 1; } CMD:color(playerid, params[]) { new NColor[64 + 1]; new string[250]; if(sscanf(params, \"s[64]\", NColor)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{DDDDDD}>> Használat: {005c99}/color [színkód (Például: FF0000)]\"); if(strlen(NColor) > 64) return 1; format(NameColor[playerid], (64), \"{%s}\", NColor); format(string,sizeof(string),\"{DDDDDD}>> AccServ: {005c99}Név szined beállítva!! Színkód: %s\",NColor); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, string); return 1; } CMD:setrank(playerid, params[]) { new Titulus[64 + 1]; new string[250]; new viptag[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, viptag, sizeof(viptag)); if(sscanf(params, \"s[64]\", Titulus)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{DDDDDD}>> Használat: {005c99}/setrank [Új rang]\"); if(strlen(Titulus) > 64) return 1; format(Rank[playerid], (64), \" <%s>\", Titulus); format(string,sizeof(string),\"{FF4646}>> AccServ: {57A433}Rang megváltoztatva! {FFFFFF}Rang: %s\",Titulus); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, string); return 1; } CMD:setrankcolor(playerid, params[]) { new Color[64 + 1]; new string[250]; if(sscanf(params, \"s[64]\", Color)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{DDDDDD}>> Használat: {005c99}/setrankcolor [színkód (Például: 00FF00)]\"); if(strlen(Color) > 64) return 1; format(RankColor[playerid], (64), \"{%s}\", Color); format(string,sizeof(string),\"{DDDDDD}>> AccServ: {005c99}Rang színed beállítva!! Színkód: %s\",Color); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, string); return 1; } Szín kódot 0xFFFFFFAA (0x és az AA nem kell) tehát FFFFFF. Innen tudsz színkódokat nézni: http://sampforum.hu/index.php?page=color
97
« Dátum: 2012. augusztus 02. - 18:13:01 »
#include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> CMD:givepp(playerid, params[]) { new admin[MAX_PLAYER_NAME], pont, giveplayerid, string[250]; GetPlayerName(playerid, admin, sizeof(admin)); if(sscanf(params,\"ud\", giveplayerid, pont)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /givepp [Játékos ID] [Pont]\"); if(giveplayerid == INVALID_PLAYER_ID) SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Nincs ilyen játékos!\"); format(string, sizeof(string), \"{DDDDDD}Admin %s{ffffff} adott neked %i pontot!\",admin,pont); SendClientMessage(giveplayerid, -1, string); SetPlayerScore(giveplayerid, pont); return 1; } CMD:pp(playerid, params[]) { new string[250]; format(string, sizeof(string), \"Neked %i prémium pontod van.\",GetPlayerScore(playerid)); SendClientMessage(playerid, -1, string); return 1; } Tesztelve nemvolt!
98
« Dátum: 2012. augusztus 02. - 17:57:45 »
off: Casamiro az nem jó! Azzal csak fehér lesz a színe. no: rakd át másik ww-be.
99
« Dátum: 2012. július 31. - 19:29:08 »
Írta: Cannonn Módosította: Én Bele lett rakva,hogy csak akkor tudjon jármûbe beszállni ha van jogsija Módosítási idõ: 3 perc Kód: #include a_samp #include zcmd #include sscanf #include dini #define hiba 0xff0000AA #define jogsiar 50000 //Írd át annyira, amennyibe szeretnéd hogy kerüljön a jogsi! #define jogsipos 1173.1691,1348.3265,10.9219 //Írd át arra, ahol szeretnéd hogy lehessen jogsit venni! new nev1[MAX_PLAYER_NAME], nev2[MAX_PLAYER_NAME], jogsi; CMD:jogsivesz(playerid, params[]) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, jogsipos)) { new string[128]; GetPlayerName(playerid, nev2, sizeof(nev2)); format(string, sizeof(string), \"Jogositvanyok/%s.ini\", nev2); if(fexist(string)){ SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Már van jogosítványod!\"); }else{ if(GetPlayerMoney(playerid) >= jogsiar) { SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Megvetted a jogosítványt!\" ); SetPVarInt(playerid, \"Jogositvany\", 1); dini_Create(string); GivePlayerMoney(playerid, -jogsiar); } else { SendClientMessage(playerid, hiba, \"Nincs elegendõ pénzed a jogosítványhoz!!\" ); } } }else{ SendClientMessage(playerid, 0x0088ffAA, \"Bejelöltük a térképeden a jogosítvány centrumot!\"); jogsi = SetPlayerCheckpoint(playerid, jogsipos, 3.0); } return 1; } CMD:jogsimutat(playerid, params[]) { new giveplayerid, string[128], string2[128]; if(sscanf(params, \"u\", giveplayerid)) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"Használd: /jogsimutat [játékos id]\"); if(giveplayerid == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"Nincs ilyen játékos!\"); GetPlayerName(playerid, nev1, sizeof(nev1)); SetPVarInt(playerid, \"Jogositvany\", 1); format(string, sizeof string, \"| %s megmutatta a jogosítványát! |\",nev1); SendClientMessage(giveplayerid,0x73ff00AA,string); SendClientMessage(playerid, 0x00eeffAA, \"Megmutattad a jogosítványodat!\"); format(string2, sizeof(string2), \"Jogositvanyok/%s.ini\", nev1); if(fexist(string2)){ SendClientMessage(giveplayerid, 0xffaa00AA, \"Jogosítvány: {00ff09}van\"); }else{ SendClientMessage(giveplayerid, 0xffaa00AA, \"Jogosítvány: {ff0000}nincs\"); } return 1; } CMD:jogsielvesz(playerid, params[]) { new giveplayerid, string[128], string2[128]; if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"Hiba: Nem vagy rcon admin!\"); if(sscanf(params, \"u\", giveplayerid)) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"Használd: /jogsielvesz [játékos id]\"); if(giveplayerid == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"Hiba: Nincs ilyen játékos!\"); GetPlayerName(playerid, nev1, sizeof(nev1)); GetPlayerName(giveplayerid, nev2, sizeof(nev2)); format(string, sizeof string, \"%s elvette %s jogosítványát! \",nev1, nev2); SendClientMessageToAll(0x00ffeaAA,string); SetPVarInt(playerid, \"Jogositvany\", 0); format(string2, sizeof(string2), \"Jogositvanyok/%s.ini\", nev2); if(fexist(string2)){ dini_Remove(string2); }else{ SendClientMessage(giveplayerid, 0xffbf00AA, \"A játékosnak nincs jogosítványa!\");} return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { if(IsPlayerInCheckpoint(playerid) == jogsi) { SendClientMessage(playerid, 0xf7ff00AA, \"Ha jogosítványt szeretnél venni írd: /jogsivesz!\"); DisablePlayerCheckpoint(playerid); } return 1; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { if(GetPVarInt(playerid, \"Jogositvany\") == 0) { SendClientMessage(playerid, hiba, \"Neked nincs jogosítványod! Menj és vegyél egyet! /jogsivesz\"); ClearAnimations(playerid); return 0; } return 1; }
100
« Dátum: 2012. július 31. - 16:18:36 »
az lol, nem töltöm ki a megrendelést csak rámegyek a gombra és lám mit ír ki: Az üzeneted sikeresen elküldve...
101
« Dátum: 2012. július 31. - 11:13:42 »
Sziasztok,hogyan lehet azt megcsinálni,hogy van egy parancs /setrank és /setrankcolor ha beállítom akkor elmentse és csatlakozáskor betöltse... Csak a kódot adom CMD:setrank(playerid, params[]) { if(PnDark[playerid][LoggedIn] == 1 && PnDark[playerid][VIPSzint] >= 1) { new Titulus[64 + 1]; new string[250]; if(sscanf(params, \"s[64]\", Titulus)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{DDDDDD}>> Használat: {005c99}/setrank [Új rang]\"); if(strlen(Titulus) > 64) return 1; format(Rank[playerid], (64), \" <%s>\", Titulus); format(string,sizeof(string),\"{DDDDDD}>> AccServ: {005c99}Rang megváltoztatva! Rang: %s\",Titulus); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, string); } else { SendClientMessage(playerid, -1, ONLYVIP); } return 1; } CMD:setrankcolor(playerid, params[]) { if(PnDark[playerid][LoggedIn] == 1 && PnDark[playerid][VIPSzint] >= 3) { new Color[64 + 1]; new string[250]; if(sscanf(params, \"s[64]\", Color)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{DDDDDD}>> Használat: {005c99}/setrankcolor [színkód (Például: 00FF00)]\"); if(strlen(Color) > 64) return 1; format(RankColor[playerid], (64), \"{%s}\", Color); format(string,sizeof(string),\"{DDDDDD}>> AccServ: {005c99}Rang színed beállítva!! Színkód: %s\",Color); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, string); } else { SendClientMessage(playerid, -1, ONLYVIP3); } return 1; }
102
« Dátum: 2012. július 24. - 11:20:48 »
Hogy irta át a 0.3e-t? :O Ez forráskód lopás lehet sztem...
103
« Dátum: 2012. július 24. - 11:01:50 »
Valahogy így? #include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> new Rank[ MAX_PLAYERS ][ 64 + 1 ]; new RankColor[MAX_PLAYERS][64 + 1]; CMD:setrank(playerid, params[]) { new Titulus[64 + 1]; new string[250]; if(sscanf(params, \"s[64]\", Titulus)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{DDDDDD}>> Használat: {005c99}/setrank [Új titulus]\"); if(strlen(Titulus) > 64) return 1; format(Rank[playerid], (64), \" <%s>\", Titulus); format(string,sizeof(string),\"{DDDDDD}>> AccServ: {005c99}Rank megváltoztatva! Rank: %s\",Titulus); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, string); return 1; } CMD:setrankcolor(playerid, params[]) { new Color[64 + 1]; new string[250]; if(sscanf(params, \"%06x\", Color)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{DDDDDD}>> Használat: {005c99}/setrankcolor [színkód (Például: 0xFFFFAA)]\"); if(strlen(Color) > 64) return 1; format(RankColor[playerid], (64), \" {%s}\", Color); format(string,sizeof(string),\"{DDDDDD}>> AccServ: {005c99}Rang színed beállítva!! Színkód: %s\",Color); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, string); return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { new g_szString[250 + 1]; format(g_szString,(250),\"%s %s%s{DDDDDD}(%d): {FFFFFF}%s\", playerName(playerid), RankColor[playerid], Rank[playerid], playerid, text); SendClientMessageToAll(-1, g_szString); return 0; } stock playerName( playerid ) { new plaName[ 24 + 1 ]; GetPlayerName( playerid, plaName, (24) ); return plaName; }
104
« Dátum: 2012. július 23. - 20:16:25 »
Sziasztok,hogyan lehet hexa szín cserélõt csinálni? Pl: /titulus [színkód (Pl: FF0000] és majd ha ír a chatbe akkor olyan színû lesz a titulusa... Remélem érthetõ :DDD
105
« Dátum: 2012. július 18. - 20:16:08 »
Ez akkor jön b ha nem jó a kép...
Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 43
|