Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Devil112
Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 29
91
« Dátum: 2016. január 12. - 16:10:03 »
Igeen arra. Beraktam de még mindig nem jó.
92
« Dátum: 2016. január 12. - 15:26:47 »
Szóval olyan mint az FTP?
93
« Dátum: 2016. január 12. - 15:26:22 »
Sziasztok. Ha ki van írva valami a hosszú magánhangzók nem írodnak ki.. miért van ez? ( Gondolom valami plugin nincs bent )
94
« Dátum: 2016. január 12. - 14:35:40 »
Sziasztok. Az lenne a kérdésem , hogy egy szerver ( most RP szerver ) esetébe a mysql mi célt tud szolgálni?
95
« Dátum: 2016. január 11. - 19:58:43 »
Sziasztok. Kitöröltem egy objectet, viszont ha közel megyek, illetve bele akkor előjön és látszódik, miért van ez?
96
« Dátum: 2016. január 10. - 14:24:50 »
Sziasztok. public OnPlayerConnect(playerid) { RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1294, -200.18793, 983.82123, 21.26294, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1294, -201.09802, 1007.7197, 22.59335, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1294, -206.98541, 1012.3043, 22.39031, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1294, -207.05391, 1024.3857, 20.8527, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1294, -201.12015, 1028.5321, 22.38379, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1294, -201.07999, 1042.993, 21.84447, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1294, -201.27055, 1057.9305, 21.30248, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1294, -185.00557, 1028.699, 22.68426, 0.25); Ezek az objectek valamiert nem tunnek el a szerveren. miert?
97
« Dátum: 2016. január 10. - 13:21:57 »
Még annyi, hogy amikor csatlakozik fel, és az elején ott alul még ott van, hogy spawn meg még két dolog, hogy lehet azt megcsinálni, hogy az ne legyen ott? Mert csak login után tűnik el.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. január 10. - 13:27:08 )
A login jó, de a regisztráció nem jó, nem jön ki a text.
98
« Dátum: 2016. január 10. - 12:13:07 »
MTA-val lehet törölni amit át is lehet konvertálni?
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. január 10. - 12:35:45 )
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1468, -825.1016, 2772.1563, 46.2344, 0.25); itt van egy, a végén a 0.25 az mit jelent?
99
« Dátum: 2016. január 10. - 12:11:13 »
pawno
100
« Dátum: 2016. január 09. - 18:15:13 »
Sziasztok. Amikor törlök MTA-ba alap gta objecteket, majd átconvertálom pawnora azokat milyen néven találom a modba? És még annyi, hogy hol tudom átkonvertálni azokat az objecteket amiket töröltem?
101
« Dátum: 2016. január 09. - 16:37:41 »
Most vagy én rontottam el valammit vgy nem értem.. Beraktam oda és kifagy a pawno
102
« Dátum: 2016. január 08. - 15:44:02 »
Megcsináltam, de két hibát még kiad, ezt hogy kell megcsinálni? HIBA: C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(21868) : error 017: undefined symbol \"cmd\" C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(21895) : error 017: undefined symbol \"cmd\" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 2 Errors.
SCRIPT: //----------------------[ Belépés ]----------------------- public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { if (strcmp(cmd, \"/login\", true) == 0) { PlayerPlaySound(playerid, 1068, 0.0, 0.0, 0.0); SetPlayerCameraPos(playerid, -1538.7518310547,2471.9030761719,121.8024520874); SetPlayerCameraLookAt(playerid, -1515.3344726563,2556.5407714844,73.968368530273); if (RegistrationStep[playerid] == 0 && gPlayerLogged[playerid] != 1) { ClearChatbox(playerid, 10); if (gPlayerAccount[playerid] != 0) { new string2[60]; new jatekosnev[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, jatekosnev, sizeof(jatekosnev)); format(string2, sizeof(string2), \"{00eaff}Üdvözöllek a szerveren {fff700}%s!\",jatekosnev); SendClientMessage(playerid, COLOR_LOGIN,string2); format(string2, sizeof(string2), \"Kérdésed van fordulj adminsegédeinkhez.(( /report ))\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_LOGIN,string2); new loginstring[128]; new loginname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,loginname,sizeof(loginname)); format(loginstring,sizeof(loginstring),\"Írd be a helyes jelszavad:\",loginname); ShowPlayerDialog(playerid,12346,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Login panel\",loginstring,\"Belépés\",\"Kilépés\"); } } } //------------------------[ regisztráció ]-----------------------// if (strcmp(cmd, \"/register\", true) == 0) { PlayerPlaySound(playerid, 1068, 0.0, 0.0, 0.0); SetPlayerCameraPos(playerid, -1538.7518310547,2471.9030761719,121.8024520874); SetPlayerCameraLookAt(playerid, -1515.3344726563,2556.5407714844,73.968368530273); if (RegistrationStep[playerid] == 0 && gPlayerLogged[playerid] != 1) { ClearChatbox(playerid, 10); if (gPlayerAccount[playerid] != 0) { new string2[60]; new jatekosnev[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, jatekosnev, sizeof(jatekosnev)); format(string2, sizeof(string2), \"{00eaff}Üdvözöllek a szerveren {fff700}%s!\",jatekosnev); SendClientMessage(playerid, COLOR_LOGIN,string2); format(string2, sizeof(string2), \"Kérdésed van fordulj adminsegédeinkhez.(( /report ))\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_LOGIN,string2); gPlayerAccount[playerid] = 0; new regstring[128]; new regname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,regname,sizeof(regname)); format(regstring,sizeof(regstring),\"Kérlek regisztrálj!\\nJelszó:\",regname); ShowPlayerDialog(playerid,12345,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztrációs panel\",regstring,\"Regisztrál\",\"Kilépés\"); } } } return 1; }
103
« Dátum: 2016. január 08. - 14:20:28 »
Sziasztok. Azt szeretném megcsinálni, ha belépek ne egyből adja be a panelt, hanem be keljen írni, hogy /register, /login Valaki tudna segíteni? public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { PlayerPlaySound(playerid, 1068, 0.0, 0.0, 0.0); SetPlayerCameraPos(playerid, -1538.7518310547,2471.9030761719,121.8024520874); SetPlayerCameraLookAt(playerid, -1515.3344726563,2556.5407714844,73.968368530273); if (RegistrationStep[playerid] == 0 && gPlayerLogged[playerid] != 1) { ClearChatbox(playerid, 10); if (gPlayerAccount[playerid] != 0) { new string2[60]; new jatekosnev[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, jatekosnev, sizeof(jatekosnev)); format(string2, sizeof(string2), \"{00eaff}Üdvözöllek a szerveren {fff700}%s!\",jatekosnev); SendClientMessage(playerid, COLOR_LOGIN,string2); format(string2, sizeof(string2), \"Kérdésed van fordulj adminsegédeinkhez.(( /report ))\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_LOGIN,string2); new loginstring[128]; new loginname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,loginname,sizeof(loginname)); format(loginstring,sizeof(loginstring),\"Regisztrálva vagy.\\nÍrd be a helyes jelszavad:\",loginname); ShowPlayerDialog(playerid,12346,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Login panel\",loginstring,\"Belépés\",\"Kilépés\"); } else { gPlayerAccount[playerid] = 0; new regstring[128]; new regname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,regname,sizeof(regname)); format(regstring,sizeof(regstring),\"Üdvözöllek, %s\\nKérlek regisztrálj!\\nJelszó:\",regname); ShowPlayerDialog(playerid,12345,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztrációs panel\",regstring,\"Regisztrál\",\"Kilépés\"); } PlayerPlaySound(playerid, 1187, 0.0, 0.0, 0.0); SetPlayerTeamFromClass(playerid,classid); } return false; }
104
« Dátum: 2016. január 05. - 16:55:39 »
Sziasztok. Az a problémám mikor változtatok időt egy( tegyük fel estére ) egy ideig sötét van de kb 1 perc múlva ismét olyan idő amilyen volt.. Mitől van ez? if(strcmp(cmd, \"/óra\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { Msg(playerid,\"/óra [timeofday] (0-23)\"); return 1; } SetWorldTime(hour); hour = strval(tmp); if (PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 7) { SetWorldTime(hour); format(string, sizeof(string), \" Az idő átírva. Az új idő:%d óra.\", hour); BroadCast(COLOR_GRAD1, string); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \" Ezt a parancsot nem használhatod !\"); } } return 1; }
105
« Dátum: 2016. január 05. - 16:16:36 »
Sziasztok. Olyan problémám van , hogy ha a kocsikat restartolom mindegyik kocsi megjavul, és azt szeretném, hogy egyik kocsi se javuljon meg. if (strcmp(cmd, \"/kocsiresi\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { { if(Admin(playerid, 3)) { for(new vehicleid = 0; vehicleid <= 500; vehicleid++) { SetVehicleToRespawn(vehicleid); engineOn[vehicleid]=false; format(string, sizeof(string), \"RLR-%d\", vehicleid); } } new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s helyretette az összes járművet.\",y,m,d,h,mi,s,nev); LoOoG(stringx); SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE,\"Összes jármű respawnolva.!\"); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"Admin %s respawnolta az összes járművet!\", sendername); SendAdminMessage(COLOR_ADMIN,string); } } return 1; }
Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 29
|