Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - MusTanG

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 38
91
Dark Dawn / Fanatic Champion Stunters - CrossFire
« Dátum: 2010. július 20. - 00:40:49 »
Idézetet írta: TrYp date=1279572141\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2459\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Sry h offolok,de mi a szám neve?A 2.
 
Az emberek tényleg ennyire hülyék vagy tényleg képtelenek végignézni 1 rohadt videót?
 
[/quote]
Naaaa...verj a szádra kissfiam!!! :@
De 1 ébként igazadvan. :neutral:

92
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Videó Database
« Dátum: 2010. július 19. - 23:38:38 »
Énis

93
Stunt / Mutasd mivel stuntolsz!
« Dátum: 2010. július 18. - 21:26:31 »
talán kéne egy carcols.dat \"frissítés\"  ;)

94
Dark Dawn / Fanatic Champion Stunters - CrossFire
« Dátum: 2010. július 18. - 09:51:09 »
OMG-OMG dling :amazed:
Most ez a vágásod Fade,naon tetszett ;)
Elkezdek csinálgatni kövire :D

95
Segítségkérés / Megint NPC,lol.
« Dátum: 2010. július 17. - 19:39:58 »
Idézetet írta: Epsilon date=1279387268\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2455\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Megtekinthetnénk az npc módfájlokat is?
 
Igenis
npcmodes/barracks1.pwn:
 
#define RECORDING \"barracks1\"
#define RECORDING_TYPE 1
#include <a_npc> //
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1
    public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
    {
        StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
        return 0;
    }
    public OnNPCExitVehicle ( )
    {
        StopRecordingPlayback ( );
        return 0;
    }
#else
    public OnNPCSpawn ( )
    {
        StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
        return 0;
#endif

 
npcmodes/barracks2.pwn:
 
#define RECORDING \"barracks2\"
#define RECORDING_TYPE 1
#include <a_npc> //
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1
    public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
    {
        StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
        return 0;
    }
    public OnNPCExitVehicle ( )
    {
        StopRecordingPlayback ( );
        return 0;
    }
#else
    public OnNPCSpawn ( )
    {
        StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
        return 0;
#endif

96
Segítségkérés / Megint NPC,lol.
« Dátum: 2010. július 17. - 19:19:03 »
Üdv megin..
Tom kifáradtatok már tolem és az NPC-s tudásomtól, (lol)
De megint segítség kellene..
Egyszkriptbe raktam 2 NPC-t:
 
#include <a_samp>
#include <a_npc>
new npc;
new npc2;
public OnFilterScriptInit ( )
{
    print ( \"BarracksNPC\" );
    print ( \"BarracksNPC2\" );
   
    ConnectNPC ( \"BarracksNPC\", \"barracks1\" );
    ConnectNPC ( \"BarracksNPC2\", \"barracks2\" );
   
    npc = CreateVehicle(433,0,0,0,0,0,0,-1);
    npc2 = CreateVehicle(433,1,0,0,0,0,0,-1);
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
       
    if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
    {
        if ( !strcmp ( npcname, \"BarracksNPC\", true ) )
        {
            PutPlayerInVehicle ( playerid, npc, 0 );
            return 1;
          }
if ( !strcmp ( npcname, \"BarracksNPC2\", true ) )
        {
   PutPlayerInVehicle( playerid, npc2, 0 );
            return 1;
}
return 1;
}
return 0;
}

 
Mind a 2 elindul meg megy,minden faja,csak az a gond h váltogatják 1mást,szóval egyszer megy az 1ik (közbe elvan tunve a másik),rá 3mpre eltunik,élojön a másik,az is megy rendesen 3 mp után azis eltunik és elojön megint az elozo,és ígymegy ez egyfolytában..
Szerintem zavarja az 1ik a másikat,nemtom.
De vhogycsakmeglehet oldani,nem? :(

97
Segítségkérés / Parancsra induló NPC.
« Dátum: 2010. július 17. - 14:58:15 »
Megnéztem úgy,és azúgy ratyi,me mindig kickelnem kell a végén.. nekem úgy kéne h elmegy a végéig,visszaterepoltál(közbe lefagy) és /go -ra megin indul,de ezígyidegesíto :(

98
Segítségkérés / Parancsra induló NPC.
« Dátum: 2010. július 17. - 13:25:27 »
Helló
Megin segítségre szorulok,mivel sikerült berakni a botot (köszönet fluv-nak érte :D) csak most azt szeretném megcsinálni h /go parancsra induljon.. és miután elindult és vége a rec-nek,akk megint bekell írni h /go h megin induljon.. Nemtom ezt pontosan hogyan kell.. ::|
filterscripts/barracks1.pwn :
 
#include <a_samp>
#include <a_npc>
new Barracks;
public OnFilterScriptInit ( )
{
    print ( \"BarracksNPC\" );
    ConnectNPC ( \"BarracksNPC\", \"barracks1\" );
    Barracks = AddStaticVehicle(437, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1);
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
    if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
    {
        new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
        GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
        if ( !strcmp ( npcname, \"BarracksNPC\", true ) )
        {
            PutPlayerInVehicle ( playerid, Barracks, 0 );
            return 1;
        }
        return 1;
    }
    return 1;
}

 
npcmodes/barracks1 :
 
#define RECORDING \"barracks1\"
#define RECORDING_TYPE 1
#include <a_npc> //
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1
    public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
    {
        StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
        return 0;
    }
    public OnNPCExitVehicle ( )
    {
        StopRecordingPlayback ( );
        return 0;
    }
#else
    public OnNPCSpawn ( )
    {
        StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
        return 0;
#endif

 
Elore is THX -megin-! :P

99
Segítségkérés / NPC nem múkodik.
« Dátum: 2010. július 17. - 10:21:42 »
Kösz dns,de erre már rájöttem :D
Thx fluv,meglett oldva ;) Zárok!

100
Segítségkérés / NPC nem múkodik.
« Dátum: 2010. július 17. - 02:20:07 »
Y0 all!
Az lenne a problémám,hogy ma találtam ki,hogy berakok egy barracks-ot vezeto npc-t,amitol könnyen tudnék barracks bumpolni,1-2 órát kínlódtam vele,olyankor még megse jelent a szerveren,de mindezt sikerült megoldani.. a gond az hogy amikor lespawnol,ott lesz egy pár mpig,aztán egybol crashel..
mindenhol utánna néztem h hogyan kell,de nemtom mi lehet a gond..
gamemode-omba van:
elején:
 
#include <a_npc> 

 
OnGameModeInit végén:
 
ConnectNPC(\"BarracksNPC\", \"barracks1\"); 

 
filterscripts/barracks1.pwn :
 
#include <a_samp>
#include <a_npc>
new Barracks;
public OnFilterScriptInit ( )
{
    print ( \"BarracksNPC\" );
    ConnectNPC ( \"BarracksNPC\", \"barracks1\" );
    Barracks = AddStaticVehicle(437, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1);
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
    if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
    {
        new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
        GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
        if ( !strcmp ( npcname, \"BarracksNPC\", true ) )
        {
            PutPlayerInVehicle ( playerid, Barracks, 0 );
            return 1;
        }
        return 1;
    }
    return 1;
}

 
npcmodes/barracks1 :
 
#define RECORDING \"BarracksNPC\"
#define RECORDING_TYPE 1
#include <a_npc> //
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1
    public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
    {
        StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
        return 0;
    }
    public OnNPCExitVehicle ( )
    {
        StopRecordingPlayback ( );
        return 0;
    }
#else
    public OnNPCSpawn ( )
    {
        StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
        return 0;
#endif

 
Az npcmodes/recording meppába meg ottvan a barracks1.rec-em..
Nemtom hogyan muködik még ez az egész,ugyanis csak 3 órája jutott eszembe az ötlet és kezdtem el készítgetni :D
Remélem meglessz ezis by *TI* 8)
Elore is THX!

101
Stunt / looking for editor [NEM KEZDO, KÖZÉPFOKÚ VÁGÁS MINIMUM]
« Dátum: 2010. július 15. - 18:33:28 »
Idézetet írta: lolko008 date=1279183835\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2392\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ez mi wondows 1??? XDDDDDD
ON:hibás a fraps szerintem 8)
 
lol,elõszöris ez XP,csak alap témát raktam be h ne naon fogyassza a CPU-m.
ON: Nemhiszem,mer innen töltöttem le. Ha ez nem lenne elég,laptopon is ugyanezvan csak ott már müxik és semmi baja.

103
Stunt / looking for editor [NEM KEZDO, KÖZÉPFOKÚ VÁGÁS MINIMUM]
« Dátum: 2010. július 14. - 11:41:18 »
Én szivesen megvágnám,csak nálam meg az a gond (lol,mi? nekem is elegemvanmár ebbol ::| ) hogy a fraps-om gépen nemjo valamiért.. megnyomom az F9-et pirosak lesznek a számok,mintha vennék,csak az a baj h csak egy pillanatra lesz az,és visszaáll,így nemveszi fel vmér... épp ezé várom h megin legyen már lapfosom >< ahogy lesz,lehet szervezek egy collabot[/size :shy:]

104
Database / Me.
« Dátum: 2010. július 13. - 17:44:27 »
Idézetet írta: Donovan date=1278943769\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2344\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Vágással nem tudom mi bajotok.. Nekem pont az ilyen tetszik.
 
x2 :-*

105
Database / Me.
« Dátum: 2010. július 10. - 16:58:19 »
Engem nem zavar,meg ne is közösítelek ki :D <3 vmx
Am pontosan holvan a Bemutatkozó bisz-**sz?>< me seholse találtom :D
E: Megvan.

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 38
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal