Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 91
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / Gar House HUN [Elérhetõ magyarúl a 2.0 is]« Dátum: 2011. december 30. - 20:21:32 »
Csak annyit hozzáfûznék hogy:
Néha elõfordul, hogy ha vki megveszi a házat akkor nem lesz semmi adat a cp felett. Na ez akkor van ha Incognito streamerjét használod. Van egy olyan a GarHouse scriptben hogy:
Na azt le kell cserélni erre: [pawn]stock UpdateHouseText(houseid) { new labeltext[250]; new INI:file; if(fexist(HouseFile(houseid))) { INI_ParseFile(HouseFile(houseid), \"LoadHouseData\", false, true, houseid, true, false ); DestroyDynamicCP(HouseCPOut[houseid]); HouseCPOut[houseid] = CreateDynamicCP(hInfo[houseid][CPOutX], hInfo[houseid][CPOutY], hInfo[houseid][CPOutZ], 1.5, hInfo[houseid][spawnWorld], hInfo[houseid][spawnInterior], -1, 15.0); CreateCorrectHouseExitCP(houseid); if(!strcmp(hInfo[houseid][HouseOwner], INVALID_HOWNER_NAME, CASE_SENSETIVE)) { format(labeltext, sizeof(labeltext), LABELTEXT1, hInfo[houseid][HouseName], hInfo[houseid][HouseValue], houseid); } if(strcmp(hInfo[houseid][HouseOwner], INVALID_HOWNER_NAME, CASE_SENSETIVE)) { format(labeltext, sizeof(labeltext), LABELTEXT2, hInfo[houseid][HouseName], hInfo[houseid][HouseOwner], hInfo[houseid][HouseValue], YesNo(hInfo[houseid][ForSale]), Answer(hInfo[houseid][HousePrivacy], \"Nyitva\", \"Zárva\"), houseid); } DestroyDynamic3DTextLabel(HouseLabel[houseid]); HouseLabel[houseid] = CreateDynamic3DTextLabel(labeltext, COLOUR_GREEN, hInfo[houseid][CPOutX], hInfo[houseid][CPOutY], hInfo[houseid][CPOutZ]+0.7, TEXTLABEL_DISTANCE, INVALID_PLAYER_ID, INVALID_VEHICLE_ID, TEXTLABEL_TESTLOS, hInfo[houseid][spawnWorld], hInfo[houseid][spawnInterior], -1, TEXTLABEL_DISTANCE); if(isnull(hIntInfo[hInfo[houseid][HouseInterior]][intName])) { hInfo[houseid][HouseInterior] = DEFAULT_H_INTERIOR; file = INI_Open(HouseFile(houseid)); INI_WriteInt(file, \"HouseInterior\", DEFAULT_H_INTERIOR); INI_Close(file); } } }[/pawn] Ez elvégzi azt amit házak betöltésénél fs indításkor: Létrehozza újra a házat a mentett adatokkal (cp helye tulaj neve jelszó stbstb) Lényeg: Mûködni fog! xD Jó szórakozást! 93
Segítségkérés / onplayertext...« Dátum: 2011. november 24. - 18:55:07 »
Egyiksem. Viszont rájöttem... Helyes megfejtés:
[pawn]static const BadWords[][] = { \"geci\", \"kurva\", \"anyád\", \"csicska\", \"fasz\", \"ribanc\", \"buzi\", \"bazdmeg\", \"baszdmeg\" };[/pawn] onplayertext alatt: [pawn]if(IsBadWord(text)) { warns[playerid]++; if(warns[playerid] < 3) { MSG(COLOR_YELLOW,\"|- Adminisztrátor Anonym figyelmeztette a(z) %s nevû játékost. || Indok: Moderáld magad! | Figyelmeztetések: %d/3 -|\",PlayerName(playerid),warns[playerid]); } else if(warns[playerid] >= 3) { MSG(COLOR_RED,\"|- Adminisztrátor Anonym figyelmeztette a(z) %s nevû játékost. || Indok: Moderáld magad! | Figyelmeztetések: 3/3 -|\",PlayerName(playerid),warns[playerid]); Kick(playerid); } }[/pawn] [pawn]stock IsBadWord(string[]) { for (new i = 0; i < sizeof (BadWords); ++i) if (strfind (string, BadWords , true) != -1) return true; return false; }[/pawn] Azé kösz mindenkinek, adok egy-egy lájkot 94
Segítségkérés / onplayertext...« Dátum: 2011. november 23. - 19:48:41 »
Hi.
OnPlayerText alá raktam õt: [pawn]if(strfind(text,\"geci\",true) != 0 || strfind(text,\"kurva\",true) != 0 || strfind(text,\"anyád\",true) != 0 || strfind(text,\"csicska\",true) != 0 || strfind(text,\"fasz\",true) != 0 || strfind(text,\"ribanc\",true) != 0 || strcmp(text,\"buzi\",true) != 0 || strfind(text,\"baszdmeg\",true) != 0 || strfind(text,\"bazdmeg\",true) != 0) { warns[playerid]++; if(warns[playerid] < 3) { MSG(COLOR_YELLOW,\"|- Adminisztrátor Anonym figyelmeztette a(z) %s nevû játékost. || Indok: Moderáld magad! | Figyelmeztetések: %d/3 -|\",PlayerName(playerid),warns[playerid]); } else if(warns[playerid] >= 3) { MSG(COLOR_RED,\"|- Adminisztrátor Anonym figyelmeztette a(z) %s nevû játékost. || Indok: Moderáld magad! | Figyelmeztetések: 3/3 -|\",PlayerName(playerid),warns[playerid]); Kick(playerid); } }[/pawn] És az a problem vele, hogy akkor is végrehajtja a figyelmeztetést, ha nem szerepel az üzenetemben akármelyik szó is. Mi lehet a gond?:S 95
Segítségkérés / ha a player kiszáll egy adott kocsiból...« Dátum: 2011. november 22. - 19:17:45 »
OnPlayerExitVehicle alatt:
[pawn]if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID) == 400) { SendClientMessage(playerid,GREEN,\"Befejezted a munkát.\"); DisablePlayerCheckpoint(playerid); }[/pawn] 400 helyett a jármû model id... 96
Szkript kérések / NPC Problem« Dátum: 2011. november 22. - 16:13:03 »Idézetet írta: norbee0170 date=1321973792\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13637\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic ha van regisztráció a szerveren akkor azér nem csatlakozik, van már sok ilyen téma ahol vannak rá megoldásokEz hülyeség.. Attól még csatlakozik, hogy van regisztráció rendszer... Legfeljebb kickelve lesz automatikusan, de csatlakozik, ebben biztos lehetsz.. Lehet hogy server.cfg-ben a maxnpc 0-ra van állítva ha ígyvan rakd 1-re vagy 2-re v mindegy, de semmiképp se 0-ra 97
Szkript kérések / convoy ultimate trucking-ba« Dátum: 2011. november 21. - 21:58:24 »Idézetet írta: N@rbirock date=1321903927\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13572\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic miért? 98
Segítségkérés / Hogy lehet megcsinálni hogy csak 10m en belül lássák a chatet?« Dátum: 2011. november 21. - 21:28:28 »
Nem kompatibilisek a változók az rp mododdal... Írd át, vagy csináld meg az onplayertext-et IsPlayerInRangeOfPoint-al.
OnPlayerText alatt: [pawn]new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,5.0,x,y,z)) { //Ez az amikor közel van az üzenetküldõhöz } }[/pawn] Megtudod csinálni? Ha nem akkor mond hogy mit hogy akarsz meg ilyenek.. 99
Segítségkérés / hogy lehet megcsinálni hogy Gipsz_Jakab nevet engedjen fel a szeróra?« Dátum: 2011. november 21. - 21:22:40 »
Ja, a pawn bb kódban bugosvolt...
Tessék, GM-ben és bugnélkül: #include <a_samp> 100
Szkript kérések / convoy ultimate trucking-ba« Dátum: 2011. november 21. - 20:27:06 »
Aztán hogy mit tudok vele kezdeni...
101
Segítségkérés / hogy lehet megcsinálni hogy Gipsz_Jakab nevet engedjen fel a szeróra?« Dátum: 2011. november 21. - 20:26:23 »
[pawn]public OnPlayerConnect(playerid)
{ new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); if(!strcmp(name,\"Gipsz_Jakab\",true)) { SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Nem megengedett név\"); Kick(playerid); } return 1; }[/pawn] Az hogy ne engedje regisztrálni ha sima neve van az a regisztráció rendzseredtõl is függ, a következõ megoldás kickeli, egészítsd ki ahogy szeretnéd: [pawn]public OnPlayerConnect(playerid) { new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); if(!IsARolePlayName(name)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"{FF0000}Hibás név! Ilyen formátumú nevet kell használnod: PL: {AFAFAF}Nagy_Ferenc{FF0000} , vagy: {AFAFAF}Arnold_Schwarzenegger {FF0000}stb...\"); Kick(playerid); } return 1; }[/pawn] [pawn]stock IsARolePlayName(name[]) { new szLastCell, bool: bUnderScore; for(new i; i < strlen(name); i++) { if(name == \'_\') { if(bUnderScore == true) { return 0; } bUnderScore = true; } else if(!szLastCell || szLastCell == \'_\') // Check if capitalized where it should be { if(name < \'A\' || name > \'Z\') { return 0; } } else { if(name < \'a\' || name > \'z\') return 0; } szLastCell = name; } if(bUnderScore == false) return 0; return 1; }[/pawn] 102
Szkript kérések / convoy ultimate trucking-ba« Dátum: 2011. november 21. - 16:39:39 »
Ez nekem elég fura:
[pawn]SendClientMessageToAll(blue,Msgs[random(sizeof(Msgs))]);[/pawn] Van olyan a modban hogy: #define Msgs vagy valami hasonló? Hasonló alatt stock-t és/vagy public-ot értek. Ha van akkor másold be a tartalmát 103
Szkript kérések / convoy ultimate trucking-ba« Dátum: 2011. november 21. - 16:09:59 »Idézetet írta: sxoLL date=1321878841\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13572\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Nem akarok bunko lenni de szerintem kedves N@rbirock hagyd abba a GTA-t... ::|Minek hagyja abba a GTA-t? Vagy a pawnnal való foglalkozást hagyja abba, vagy kezdje az alapoknál.. 104
Segítségkérés / MSGBOXOK« Dátum: 2011. november 20. - 22:46:46 »
Akkor ez a gond.
Ezek nélkül hiába adsz választ a párbeszédpanelnek (dialognak), nem fog történni semmi. Itt van példa a használatra (most csintem remélem megérte) [pawn]#include <a_samp> #include <zcmd> #define DIALOG_RULES 1000 #define DIALOG_VEHICLE_HEALTH 1200 #define DIALOG_NAME 1400 COMMAND:rules(playerid,params[]) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_RULES, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Szabályzat\", \"Ne cheatelj\", \"Ok\", \"Elutasít\"); return 1; } COMMAND:vehiclehp(playerid,params[]) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VEHICLE_HEALTH, DIALOG_STYLE_LIST, \"Állítsd be a jármûved HP-ját\", \"500\\n1000\",\"Ok\",\"Mégse\"); return 1; } COMMAND:myname(playerid,params[]) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NAME, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Név váltás\", \"Írd be az új neved:\",\"Ok\",\"Mégse\"); return 1; } public OnDialogResponse(playerid,dialogid,response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_RULES) { if(response)//Tehát ha az OK-ra kattint || mindig az elsõ választási lehetõség { SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Elfogadtad a szabályzatot\"); } if(!response)//Ez meg ha az Elutasít-ra kattint || mindig a második választási lehetõség { SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Elutasítottad a szabályzatot\"); } } if(dialogid == DIALOG_VEHICLE_HEALTH) { if(response) { if(listitem == 0)//Ha az 500-at választja ki és kétszer rákattint vagy 1x kattint rá és OK-t nyom { SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid),500); } if(listitem == 1)//Ha az 1000-t választja ki és kétszer rákattint vagy 1x kattint rá és OK-t nyom { SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid),1000); } } //ha nincs válasz akkor kilép a dialogból || ha a mégsére kattint } if(dialogid == DIALOG_NAME) { if(response)//Ha az Ok-ra kattint és beírta az új nevet { SetPlayerName(playerid,inputtext); } //ha nincs válasz akkor kilép a dialogból || ha a mégsére kattint } return 1; } /* DIALOG Típusok: - DIALOG_STYLE_MSGBOX: Ez kiírja a dialogban amit itt megadsz, ez csak szöveg, pl szabályzatra szokták használni - DIALOG_STYLE_LIST: Ebben választhatsz a megadott lehetõségek közül , \\n-el rakod új sorba õket. - DIALOG_STYLE_INPUT: Ebben beírsz vmit a mezõbe... ** 0.3d-ben: - DIALOG_STYLE_PASSWORD: Ugyanaz mint a DIALOG_STYLE_INPUT csak eltakarja a beírt szöveget, jelszóra használják Dialog elõhívása: ShowPlayerDialog(játékos, dialog_neve_vagy_idje [#define ...], dialog_típusa, dialog_fejléce, dialog_tartalma, gomb1, gomb2); */ [/pawn] 105
Szkript kérések / convoy ultimate trucking-ba« Dátum: 2011. november 20. - 22:45:29 »
Igen, ez.
Betudnád másolni a következõk tartalmát: public Weather() { } és public Helpbot() { } ? Valszeg ezekben lesz valszeg a hiba. |