Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 94
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2« Dátum: 2015. május 07. - 12:09:23 »
A legújabb DGM shit!
103
Játékok / Euro Truck Simulator 2« Dátum: 2015. április 18. - 00:14:03 »
1.17-es béta részletesen.
\"Viktor örömmel tájékoztatta a virtuális logisztikusokat, hogy végre útnak indították a Skandi DLC-vel egyidőben érkező 1.17-es tapasz nyílt bétáját. Gyanúm szerint ennek megfelelően egy többhetes tesztidőszaknak nézünk majd elébe, okkal, mivel van még mit csiszolni a tapaszon. Lássuk, mit is írt erről Viktor! \"Az elmúlt három hónapban jelentős energiát fektettünk a renderer nagy részének átírásába. Ennek oka, hogy a Skandináv DLC közeledtével elkerülhetetlenné vált, hogy valamiképp felgyorsítsuk a játékot. A puzzle darabkái most hétfőn kezdtek végre teljesen összeállni: úgy véljük, most már sokkal jobb állapotban van az engine mint korábban, még ha a kirakós egyelőre nem teljes. A játéknak immár alacsony gépigényhez közeli és közepes PC-ken kevésbé kéne akadoznia: igyekeztünk stabilabb fps-t biztosítani ezeken a gépeken, és javítani a nagyobb terhelés során jelentkező jelentős fps-esést. Ez sajnos azzal járt, hogy bizonyos esetekben a legjobb teljesítmény mellett elérhető legmagasabb frame rate (pl. egyszerűbb területek kirajzolása bika PC-ken) kicsivel alacsonyabb mint az 1.16-os változatban, tesztjeink szerint azonban a romlás nem látványos. A lényeg, hogy a játék most már lényegesen jobban fut olyan szituációkban, ahol korábban szenvedett, gondolunk itt pl. a városközpontokra. A mi tesztjeink azonban önmagukban nem elegendőek: rátok is szükségünk van, hogy tudjuk, mihez kell még hozzányúlni! Ezért indul el a nyílt béta: reményeink szerint a mostani stressz-teszttel a tapasz teljesen kiforr majd, mire befut a Skandináv DLC. Milyen gyorsan száll az idő! Mint korábban, úgy a mostani béta is Steamen érhető el, a public_beta ágban, a részvételhez csak tegyétek a következőket: 1. Indítsátok el a Steamet, és lépjetek be! 2. A Library/Könyvtár fülön keressétek meg a listában az ETS2-t! 3. Kattintsatok jobb egérgombbal a játékra, majd a Properties/Tulajdonságok fülre! 4. Kattintsatok a megjelenő ablakban a Betas/Béták fülre! 5. Válasszátok ki a legördülő listából a public_beta ágat! 6. Várjátok meg amíg frissül a játék! A renderer kipofozása mellett a tapasszal több gyakran kért újítást is igyekeztünk berakni a programba. Megnöveltük a felvehető sofőrök számát, többfokozatú ablaktörlőt tettünk be a programba, kibővítettük a telemetriaadatokat - ez azonban csak a jéghegy csúcsa, a változtatások teljes listája lentebb lesz olvasható. Amennyiben bármiféle meglátásotok/véleményetek/hibajelentésetek van a bétával kapcsolatban, jelezzétek fórumunk megfelelő topikjában! A megjelenésig igyekszünk minden jelentett problémát javítani. Egy valamit azonban ne feledjetek: ez egy kísérleti build! A biztonság kedvéért csináljatok biztonsági mentést a profilotokról, de ha zavar titeket, hogy esetleg elveszíthettek pár óra játékot az újabb javítások miatt, inkább hagyjátok ki a bétát, és várjátok meg a stabil teljes változatot!\" A tapasz egyébként a moddereket sem hagyja majd hidegen, a modokkal kapcsolatos változásokat majd később fordítom le. A változások listája a következő: ------------------------------- A grafikusmotorral kapcsolatos újítások: Új időjárási- és napszakrendszer Jelentős teljesítménynövekedés Az aszinkron módon betöltött adatokat (úgymint modelleket, prefabokat, textúrákat) immár tömörítve tárolja a játék: ezzel csökken a telepítési méret, és remélhetőleg gyorsulnak a betöltési idők Javították a GPU memóriafogyasztást Optimalizálták a növényzet kirajzolását Gyorsítottak a HDR effekt változtatásának sebességén Javították a tükrökben renderelt prefabok LOD értékeit Javították a többmonitoros rendszerek támogatását A játékban lévő korlátok és épületek immár szintén támogatják a normal mapet Egyes FMA3-at támogató de AVX-et nem támogató rendszerek és processzorok esetén a 64 bites változat kifagyhatott, ezt javították Javított Retina-kijelző támogatás OSX-en. --------------------------- A fizikával kapcsolatos újítások: A játék immár szimulálja az AdBlue fogyasztást. A műszerfal kijelzi az AdBlue-val kapcsolatos adatokat, a kamionok alvázadatai immár tartalmazzák az AdBlue tartályok információit is, ha pedig elfogy az AdBlue, a motor teljesítménye csökken. Az olaj és a hűtővíz hőmérséklete immár a vezetési stílustól és a fuvar közbeni események tükrében változik. A lengéscsillapítás tompítása immár a rakomány súlyától függ. A kipufogófék immár nem működik gázadás közben, ha a kuplung be van nyomva, vagy a váltó üresben van Javítottak a digitális fékbemenet interpolációján Javítottak a digitális fék szimulációján, így automata váltó mellett sokkal gyorsabb az előre- és visszaváltás Javították a váltómű-szimulációt: valósabbak a váltási idők, javították a kezdő fokozat használatát, és kisebb javításokat végeztek az egyszerű automata váltón is Javították az automata váltók fordulatszámhatárait. A műszerfal immár kijelzi, hogy aktív-e a tempomat, és javítottak a fékhasználatot jelző kijelzőkön A műszarfal immár figyelmeztet, ha alacsony az üzemanyagszint Javítottak a helytelen kézi váltás érzékelésén. Új váltókkal kapcsolatos cvar-okat is adtak a játékhoz (g_hshifter_layout_shifting, g_hshifter_synchronized) ------------------------------- A telemetriával kapcsolatos újítások: Bekerültek a telemetria adatok közé a műszerfalon kijelzett sebességfokozatok, az aktuális fuvar hossza és ideje, az éppen aktuális sebességkorlátozás, a differenciálváltós áttételek, és minden egyéb váltóáttétel is. Az egyes telemetriaértékek 64-bites értéke immár jobban egyezik a dokumentációban leírtakkal. A telemetria immár valós, nem pedig statisztikai fogyasztást jelez. ------------------------------- Az AI-val kapcsolatos újítások: Javítottak a hosszú AI járművek fordulási ívén. Az AI immár nem hajt nagyon lassan, ha az elakadásjelzőnk be van kapcsolva. Az AI immár nem spawnol a játékos közelében, jobban számolja a forgalmon belüli biztonságos távolságot, és jobban reagál a játékos váratlan manővereire. Belenyúltak a forgalomsűrűségbe, így városon belül és kívül is a napszaknak megfelelőbb járműsűrűségre számíthatunk. Javították a bonyolult kereszteződéseknél előforduló forgalmi dugókat. ------------------------------- A játékmenettel kapcsolatos újítások: Új rakománytípusok Az ablaktörlő új fokozatot kapott, a folyamatos törlés mellett egy két másodperces szünettel törlő szintet. A játék kapott egy DLC-tartalomböngészőt, amivel a játékhoz elérhető és telepített DLC-k listázhatók. A játék immár támogatja a közúti nappali világítást is (ahol a közlekedési szabályok az adott országokban ezt előírják). A nappali világítás a motor beindítása helyett immár a gyújtással egyidőben kapcsol. Új gyalogosmodelleket kapott a játék, a program pedig immár támogatja a nappali/éjszakai gyalogosmodelleket is. A fuvar teljesítéséhez immár le kell kapcsolni a pótkocsit. Javították azt a ritka hibát, amikor a fáradtságszimuláció kikapcsolása után is nőtt a fáradtság. A játék immár jobban érzékeli, hogy a játékos vagy az AI okozott-e balesetet, és csak az előbbi esetben oszt bírságot. A játék immár külön modellként és vásárolható elemként kezeli a gumiabroncsokat és a tárcsákat. A felvehető sofőrök száma 222-re nőtt. Profilváltás előtt immár automatikusan ment a játék. A GPS immár pontosabban számolja a távolságokat. A játék immár támogatja az eltérő céges pótkocsi look-okat. A játék immár támogatja az animált kamerákat. A játék immár támogatja a görbe kompútvonalakat. ------------------------------------------- A kamionokkal kapcsolatos újítások: Javítottak a Renault-ok üzemanyagtartályának méretén. Új tengelykonfigurációkat adtak a Renault-okhoz (6x2, midlift, stb.) A modellek immár több ablaktörlő-modellt is támogatnak. Rengeteg kisebb-nagyobb javítás a kamionmodelleken Frissítették a kormányok animációit, immár mindegyik 900 fokban fordul. Új DAF XF Euro 6 hangok -------------------------------------- Hangokkal kapcsolatos újítások: Frissítették a beltéri hangeffekteket. A Csalagút és a kompok használata esetén immár hangeffektet játszik a játék A rádió hangereje immár az in-game zenétől függetlenül, külön gombbal szabályozható A játék immár támogatja az ülés és a lengéscsillapítók hangeffektjeit. Túl gyors váltás esetén immár őrlő-csiszolószerű hangot ad a váltó. ---------------------------------------- A kezelőfelülettel kapcsolatos újítások: Javítottak a töltőképernyő hangeffektjeinek hibáin, és javították a hosszú Útinform-üzenetek tördelési hibáin is. A fuvarlistán immár lehetséges a megbízó cég és a célállomás cégének neve alapján rendezni a fuvarokat. A játék a fuvarválasztásnál a távolság mellett a kompút árát is kijelzi. Kicserélték a sofőrök fényképeit. Javítottak a városnevek elrendezésén a világtérképen ---------------------------------- A pályával kapcsolatos újítások: Rengeteg (komolyan, RENGETEG) mapfix. A telephelyek immár támogatják a merevvázas és double-szerelvények számára kialakított rakodóhelyeket (gondolom a Rigid Truck DLC-re felkészülésképp) Javítottak a brit utak sebességkorlátain. ------------------------------------ Fordította: JohnBart Forrás: http://www.restacar.hu/xen/index.php… http://blog.scssoft.com/ 104
Játékok / Euro Truck Simulator 2« Dátum: 2015. április 16. - 23:53:34 »
Elérhető az 1.17-es béta, tessék kipróbálni marhajó. Ja és az ablaktörlők sebességét is lehet állítani.
105
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2« Dátum: 2015. április 15. - 20:51:14 »
Yeahh DGM 4!
|