Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zalakaka45

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 16
91
Szkript kérések / Drift számláló
« Dátum: 2013. április 14. - 18:21:40 »
#include a_samp
#define DRIFT_MINKAT 10.0
#define DRIFT_MAXKAT 90.0
#define COLOR_LIGHTRED 0xFF0000FF
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA
#define DRIFT_SPEED 30.0
#pragma tabsize 0
#pragma unused GetPlayerTheoreticAngle
new Float:ppos[200][3];
enum Float:Pos{ Float:sX,Float:sY,Float:sZ };
new Float:SavedPos[MAX_PLAYERS][Pos];
new DriftPointsNow[200];
new PunktyDriftuGracza[200];
new Text:DriftTD[200];
new Text:DriftTD2[200];
new Text:Textdraw0;
forward LicznikDriftu();
forward clock();
forward PodsumowanieDriftu(playerid);
public OnFilterScriptInit()
{
    for(new x=0;x<200;x++) {
        Textdraw0 = TextDrawCreate(3.000000, 435.000000, \"~n~\");
        TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255);
        TextDrawFont(Textdraw0, 1);
        TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.500000, 0.999997);
        TextDrawColor(Textdraw0, -1);
        TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
        TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);
        TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);
        TextDrawUseBox(Textdraw0, 1);
        TextDrawBoxColor(Textdraw0, 1344814160);
        TextDrawTextSize(Textdraw0, 639.000000, 0.000000);
        DriftTD
  • = TextDrawCreate(6.000000, 433.000000, \" \");

        TextDrawBackgroundColor(DriftTD
  • , 255);

        TextDrawFont(DriftTD
  • , 1);

        TextDrawLetterSize(DriftTD
  • , 0.750000, 1.400000);

        TextDrawColor(DriftTD
  • , -1);

        TextDrawSetOutline(DriftTD
  • , 0);

        TextDrawSetProportional(DriftTD
  • , 1);

        TextDrawSetShadow(DriftTD
  • , 1);

        DriftTD2
  • = TextDrawCreate(340.000000, 430.000000, \" \");

        TextDrawBackgroundColor(DriftTD2
  • , 255);

        TextDrawFont(DriftTD2
  • , 1);

        TextDrawLetterSize(DriftTD2
  • , 0.830000, 1.900000);

        TextDrawColor(DriftTD2
  • , -1);

        TextDrawSetOutline(DriftTD2
  • , 0);

        TextDrawSetProportional(DriftTD2
  • , 1);

        TextDrawSetShadow(DriftTD2
  • , 1);

    }
    SetTimer(\"AngleUpdate\" , 700, true);
    SetTimer(\"LicznikDriftu\", 500, true);
    return 1;
}
 
IsCar(vid)
{
    new model = GetVehicleModel(vid);
    switch(model) {
        case 443:return 0;
        case 448:return 0;
        case 461:return 0;
        case 462:return 0;
        case 463:return 0;
        case 468:return 0;
        case 521:return 0;
        case 522:return 0;
        case 523:return 0;
        case 581:return 0;
        case 586:return 0;
        case 481:return 0;
        case 509:return 0;
        case 510:return 0;
        case 430:return 0;
        case 446:return 0;
        case 452:return 0;
        case 453:return 0;
        case 454:return 0;
        case 472:return 0;
        case 473:return 0;
        case 484:return 0;
        case 493:return 0;
        case 595:return 0;
        case 417:return 0;
        case 425:return 0;
        case 447:return 0;
        case 465:return 0;
        case 469:return 0;
        case 487:return 0;
        case 488:return 0;
        case 497:return 0;
        case 501:return 0;
        case 548:return 0;
        case 563:return 0;
        case 406:return 0;
        case 444:return 0;
        case 556:return 0;
        case 557:return 0;
        case 573:return 0;
        case 460:return 0;
        case 464:return 0;
        case 476:return 0;
        case 511:return 0;
        case 512:return 0;
        case 513:return 0;
        case 519:return 0;
        case 520:return 0;
        case 539:return 0;
        case 553:return 0;
        case 577:return 0;
        case 592:return 0;
        case 593:return 0;
        case 471:return 0;
    }
    return 1;
}
 
forward AngleUpdate();
public AngleUpdate()
{
    for(new g=0;g<200;g++) {
        new Float:x, Float:y, Float:z;
        if(IsPlayerInAnyVehicle(g))GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(g), x, y, z); else GetPlayerPos(g, x, y, z);
        ppos[g][0] = x;
        ppos[g][1] = y;
        ppos[g][2] = z;
    }
}
 
Float:GetPlayerTheoreticAngle(i)
{
    new Float:sin;
    new Float:dis;
    new Float:angle2;
    new Float:x,Float:y,Float:z;
    new Float:tmp3;
    new Float:tmp4;
    new Float:MindAngle;
    if(IsPlayerConnected(i)) {
        GetPlayerPos(i,x,y,z);
        dis = floatsqroot(floatpower(floatabs(floatsub(x,ppos[0])),2)+floatpower(floatabs(floatsub(y,ppos[1])),2));
        if(IsPlayerInAnyVehicle(i))GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(i), angle2); else GetPlayerFacingAngle(i, angle2);
        if(x>ppos[0]) {
            tmp3=x-ppos[0];
        }
        else {
            tmp3=ppos[0]-x;
        }
        if(y>ppos[1]) {
            tmp4=y-ppos[1];
        }
        else {
            tmp4=ppos[1]-y;
        }
        if(ppos[1]>y && ppos[0]>x) {        //1
            sin = asin(tmp3/dis);
            MindAngle = floatsub(floatsub(floatadd(sin, 90), floatmul(sin, 2)), -90.0);
        }
        if(ppos[1]<y && ppos[0]>x) {        //2
            sin = asin(tmp3/dis);
            MindAngle = floatsub(floatadd(sin, 180), 180.0);
        }
        if(ppos[1]<y && ppos[0]<x) {        //3
            sin = acos(tmp4/dis);
            MindAngle = floatsub(floatadd(sin, 360), floatmul(sin, 2));
        }
        if(ppos[1]>y && ppos[0]<x) {        //4
            sin = asin(tmp3/dis);
            MindAngle = floatadd(sin, 180);
        }
    }
    if(MindAngle == 0.0) {
        return angle2;
    } else
    return MindAngle;
}
 
public PodsumowanieDriftu(playerid)
{
    PunktyDriftuGracza[playerid] = 0;
    GivePlayerMoney(playerid,DriftPointsNow[playerid]);
    SetPlayerScore(playerid,DriftPointsNow[playerid]);
    DriftPointsNow[playerid] = 0;
    TextDrawSetString(DriftTD[playerid],\"~r~ Drift Money Cash~w~: Loading\");
    TextDrawSetString(DriftTD2[playerid],\"~r~ Drift Points~w~: Loading\");
    SetTimer(\"DMCDP\",5000,false);
}
 
Float:ReturnPlayerAngle(playerid)
{
    new Float:Ang;
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), Ang); else GetPlayerFacingAngle(playerid, Ang);
    return Ang;
}
 
public LicznikDriftu()
{
    new Float:Angle1, Float:Angle2, Float:BySpeed, s[256];
    new Float:Z;
    new Float:X;
    new Float:Y;
    new Float:SpeedX;
    for(new g=0;g<200;g++) {
        GetPlayerPos(g, X, Y, Z);
        SpeedX = floatsqroot(floatadd(floatadd(floatpower(floatabs(floatsub(X,SavedPos[ g ][ sX ])),2),floatpower(floatabs(floatsub(Y,SavedPos[ g ][ sY ])),2)),floatpower(floatabs(floatsub(Z,SavedPos[ g ][ sZ ])),2)));
        Angle1 = ReturnPlayerAngle(g);
        Angle2 = GetPlayerTheoreticAngle(g);
        BySpeed = floatmul(SpeedX, 12);
        if(GetPlayerState(g) == PLAYER_STATE_DRIVER && IsCar(GetPlayerVehicleID(g)) && floatabs(floatsub(Angle1, Angle2)) > DRIFT_MINKAT && floatabs(floatsub(Angle1, Angle2)) < DRIFT_MAXKAT && BySpeed > DRIFT_SPEED) {
            if(PunktyDriftuGracza[g] > 0)KillTimer(PunktyDriftuGracza[g]);
            PunktyDriftuGracza[g] = 0;
            DriftPointsNow[g] += floatval( floatabs(floatsub(Angle1, Angle2)) * 3 * (BySpeed*0.1) )/10;
            PunktyDriftuGracza[g] = SetTimerEx(\"PodsumowanieDriftu\", 3000, 0, \"d\", g);
        }
        if(DriftPointsNow[g] > 0) {
            format(s, sizeof(s), \"Drift Money Cash~y~: %d\", DriftPointsNow[g]);
            TextDrawSetString(DriftTD[g], s);
            format(s, sizeof(s), \"Drift Points~y~: %d\", DriftPointsNow[g]);
            TextDrawSetString(DriftTD2[g], s);
        }
        SavedPos[ g ][ sX ] = X;
        SavedPos[ g ][ sY ] = Y;
        SavedPos[ g ][ sZ ] = Z;
    }
}
 
//Split(s1[], s2[], s3[]=\"\"){new rxx[256];format(rxx, 256, \"%s%s%s\", s1, s2, s3);return rxx;}
//tostr(int){new st[256];format(st, 256, \"%d\", int);return st;}
floatval(Float:val){new str[256];format(str, 256, \"%.0f\", val);return todec(str);}
todec(str[]){return strval(str);}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
    if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) {
        TextDrawShowForPlayer(playerid, DriftTD[playerid]);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, DriftTD2[playerid]);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0);
    }
    return 1;
}
 
forward DMCDP(playerid);
public DMCDP(playerid)
{
    TextDrawSetString(DriftTD[playerid],\" \");
    TextDrawSetString(DriftTD2[playerid],\" \");
    return 1;
}
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    new x;
    TextDrawHideForPlayer(playerid, DriftTD
  • );

    TextDrawHideForPlayer(playerid, DriftTD2
  • );

    TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0);
    SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"MONEY: Drift for money easy way to earn money Drift Counter by luby edited by kitten\");
    return 1;
}
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    new x;
    if (strcmp(\"/driftoff\", cmdtext, true, 10) == 0) {
        SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"You Have Disabled Drift Counter\");
        TextDrawHideForPlayer(playerid, DriftTD
  • );

        TextDrawHideForPlayer(playerid, DriftTD2
  • );

        return 1;
    }
    if (strcmp(\"/drifton\", cmdtext, true, 10) == 0) {
        SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"You Have Enabled Drift Counter By Luby edited by kitten\");
        TextDrawShowForPlayer(playerid, DriftTD
  • );

        TextDrawShowForPlayer(playerid, DriftTD2
  • );

        return 1;
    }
    return 0;
}

 
Eredeti Készitõ: Kitten

92
Segítségkérés / TextDraw Fent
« Dátum: 2013. április 14. - 18:15:34 »
Idézetet írta: ppatrik2012 date=1365955688\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36168\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Zalakaka, ne értetlenezd le a másikat, mert jót mond, de elõtte létrekell hoznod a Text Draw-ot. Azaz \"New Project\" majd kiadja a \"Delete Project\" alatt a textdrawodat, és azt hiszem utána benne lesz egy ilyen, hogy Export Project, de ott van valahol.
 
Ne pattogj nekem itten. Értek Angolul, csak az a bajom hogy nem hozza be a New Project után meg semmi után a dolgokat.

93
Segítségkérés / Ezt nem értem...
« Dátum: 2013. április 14. - 18:09:11 »
Idézetet írta: ppatrik2012 date=1365955499\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36171\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Bevan töltve az inc, csak a módból szedtem ki ezt. Hogy értve nem jelenítem meg? Légyszi bõvítsd ki, ezt nem vágom..
 
Pl:
 
new Text:Felirat;
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Felirat); // Ez a megjelenités
    return 1;
}

 
Te ott csak megcsináltad a TextDraw okat és módositottad hogy milyenek legyenek, de kell megjeleniteni is, és az TextDrawShowForPlayer(playerid, TextDrawNeve)-el történik!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. április 14. - 18:14:30 )


 
new Text:Textdraw0;
new Text:Textdraw1;
new Text:Textdraw2;
public OnGameModeInit()
{
        Textdraw0 = TextDrawCreate(540.000000, 20.000000, \"Sajt\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255);
TextDrawFont(Textdraw0, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw0, -65281);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);
TextDrawSetSelectable(Textdraw0, 0);
Textdraw1 = TextDrawCreate(546.000000, 66.000000, \"Élet\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, 255);
TextDrawFont(Textdraw1, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw1, -16711681);
TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw1, 1);
TextDrawSetSelectable(Textdraw1, 0);
Textdraw2 = TextDrawCreate(546.000000, 43.000000, \"Armour\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw2, 255);
TextDrawFont(Textdraw2, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw2, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw2, -16711681);
TextDrawSetOutline(Textdraw2, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw2, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw2, 1);
TextDrawSetSelectable(Textdraw2, 0);
        return 1;
}

 
Ezt miért nem tölti be? Azzal a textdraw os amx el csináltam.
 
[/quote]
Pl:
 
public OnPlayerSpawn()
{
     TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw0) // így tovább
     return 1;
}

 
[mod]Használj CODE tageket![/mod]

94
Segítségkérés / 0.3e
« Dátum: 2013. április 14. - 17:43:37 »
Idézetet írta: ninjo98 date=1365953928\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36155\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

átkonvertálod vagy valami és berakod a real map editor konvertálojába majd átkonvertálod createdynamic objectre.. és meg lett.  :hihi:
 
De hogyha nem ugyan az a verziószáma a 2 nek, a sampjának 0.3x, az mta jának meg 0.3e
 
[/quote]
A legújabb MTA töltöttem le 1hete
 
[/quote]
Akkor: http://gtamap.delux-host.com/converter/
Utána: Pawn Code For Sampot válaszd ki
Végén: Másold be a fájlt amit az MTA rol szeretnél konvertálni

95
Segítségkérés / 0.3e
« Dátum: 2013. április 14. - 17:27:23 »
Idézetet írta: ZyZu date=1365953168\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36155\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
átkonvertálod vagy valami és berakod a real map editor konvertálojába majd átkonvertálod createdynamic objectre.. és meg lett.  :hihi:
 
De hogyha nem ugyan az a verziószáma a 2 nek, a sampjának 0.3x, az mta jának meg 0.3e

96
Segítségkérés / TextDraw Fent
« Dátum: 2013. április 14. - 17:26:28 »
Idézetet írta: ZyZu date=1365952837\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36168\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Pedig van.. nézd meg jól ne várd, hogy megcsinálja más neked.. simán van egy olyan, hogy Export project..
 
Beszarok hogy milyen érthetetlen vagy...
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130414/1033844118sa-mp-001_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

97
Segítségkérés / 0.3e
« Dátum: 2013. április 14. - 17:21:43 »
Idézetet írta: ninjo98 date=1365952658\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36155\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
És ezt nem lehet megoldani mert 4óra munkám van a mappba :(
 
Tudtom szerint nem.

98
Segítségkérés / Interiorba lépés 1 adott "pickuptól"
« Dátum: 2013. április 14. - 16:59:59 »
Idézetet írta: ppatrik2012 date=1365951449\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36167\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

public OnFilterScriptInit()
{
    CreatePickup(1242, 2, 2421.5889,-1219.3267,25.5561, -1);
    return 1;
}
CMD:enter(playerid, params[])
        {
           if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, 2421.5889,-1219.3267,25.5561))
        {
           SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"Nem vagy a jelnél, hogy betudj lépni!\");
           }
           else
           {
                SetPlayerPos(playerid,503.3359, 1432.3585, 10.1191); // a koordinátákat át lehet irni
                SetPlayerInterior(playerid,10); // az interior ID-t is átlehet irni
            }
           return 1;
}

 
Nekem nem teszi le a pickupot, pedig jó kordinátára állítottam.. Ha oda megyek és beírom, hogy /enterm akkor meg \"Nem vagy a jelnél, hogy betudj lépni!\".
 
Talán azért mert én nem ZCMD re irtam hanem rendes parancsra... nem jutott eszedbe? Nem értek a zcmd hez...

99
Segítségkérés / TextDraw Fent
« Dátum: 2013. április 14. - 16:52:30 »
Idézetet írta: ZyZu date=1365951038\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36168\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Export Project -re rá kell menni és kiírja mibe mentse.. nem kell semmit sem létrehozni.
 
De nincs olyan, mondom, beirom /text, bejön New Project,Load Project, Delete Project és bármékre megyek utána nem hozz be semmit.

100
Segítségkérés / TextDraw Fent
« Dátum: 2013. április 14. - 16:41:30 »
Milyen nevü mappát kell létrehozni a scriptfilesben? Mert beirom /text, kiválasztom hogy New Project, utána meg nem hoz be semmit.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. április 14. - 16:42:58 )

Idézetet írta: ZyZu date=1365948210\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36168\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=387597
 
Milyen nevü mappát kell létrehozni a scriptfilesben? Mert beirom /text, kiválasztom hogy New Project, utána meg nem hoz be semmit.

101
Segítségkérés / Interiorba lépés 1 adott "pickuptól"
« Dátum: 2013. április 14. - 16:31:29 »
/*         
*  Pickup belépés
*              by Edy(Zalakaka45)
*/
#include <a_samp>
#define Piros 0xFF2222FF
//--------[ Átnevezések ]--------
#define Neki SendClientMessage
#define JelElkeszit CreatePickup
new jel; //evvel készitjük el a jelet
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Pickup Belépés by Edy\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
jel = JelElkeszit(1242, 2, 1503.3359, 1432.3585, 10.1191, -1);
//a 2 es után a többi X,Y,Z koordináták egészen az utolsó vesszõig
//az 1242 pillanatnyilag egy ilyen Páncél jelet készít a kiadott koordinátákra
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
// KÉRDÉS: Hogyan nézheted meg a poziciódat?
// Mikor a kijelölt helyen vagy /save, kilépsz, Dokumentumok, Gta San Andreas User Files, SAMP, savedpositions.txt és ott megtalálod
// NE FELEDD: Az elsõ szám utáni 3 számot vedd csak, azok az X,Y,Z
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(cmdtext, \"/enter\", true))
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, 503.3359, 1432.3585, 10.1191))
       {
Neki(playerid,0xFFFFFFFF,\"Nem vagy a jelnél, hogy betudj lépni!\");
       }
       else
       {
SetPlayerPos(playerid,503.3359, 1432.3585, 10.1191); // a koordinátákat át lehet irni
SetPlayerInterior(playerid,10); // az interior ID-t is átlehet irni
}
return 1;
    }
    return 0;
}

102
Segítségkérés / Interiorba lépés 1 adott "pickuptól"
« Dátum: 2013. április 14. - 15:59:16 »
Egy perc és megirom neked :)

103
Segítségkérés / TextDraw Fent
« Dátum: 2013. április 14. - 15:55:25 »
Helló! Valaki kérlekszépen megmondaná hogyan készithetek olyan TextDraw ot ami fent van vagy jobb oldali sarokban fent?

104
Segítségkérés / 0.3e
« Dátum: 2013. április 14. - 14:51:11 »
Gondolom MTA val mappoltál. Tuddnod kell hogy tudomásom szerint még az MTA nem rendelkezik azokkal az objecktekkel amik a szerver 0.3x rendszerében vannak betöltve. És ezért például ha van egy üres hely és oda te mappoltál valamit MTA val, akkor mikor beteszed, akkor lehet hogy pont a 0.3x szerver verziójában bevannak töltve oda például tömbházak! Én mappolásra ajánlom neked a JernelJ-t. Majdnem ugyan olyan mint az MTA csak abban különbözik, hogy a JernelJ tartalmaz RemoveObjectForPlayer parancsot, ami abban válik segitségedre hogy mikor mappolsz akkor ráklikkelsz mondjuk egy tömbházra, és megnyomod a DELETE gombot, és az azonnal kitörli és már illesztheted is oda az objecteket! Remélem megértetted amit magyaráztam :)

105
Segítségkérés / Lenti Lista
« Dátum: 2013. április 13. - 18:54:10 »
Helló! Tuddjátok van a SeeRPG nek lent lista, azt szeretném kérdezni, hogy olyat hogy tudok elõhozni egy parancsra?

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 16
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal