Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 91
Készülõ munkák / [RP] Cross RP Super Mod« Dátum: 2013. május 28. - 13:19:02 »
Ja, Fantasy-ben Újraéledés pont, amit az határoz meg, hogy mennyire képzett Pap vagy Boszorkánymester van veled, de GTA-ban...
92
Archívum / New Life Studio Presents: New Life Role Play - "Egy új élet kezdete!"« Dátum: 2013. május 26. - 06:52:10 »Idézetet írta: Makaveli date=1369515114\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29973\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic A Windows 8-as stílusnak pont a letisztultság a lényege... 93
Archívum / Light Life Role Play« Dátum: 2013. május 24. - 20:15:05 »Idézetet írta: ervin990911 date=1369415299\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"35466\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic nekem mozillával betölt rendesen 94
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:A tökéletes RP szerver« Dátum: 2013. május 24. - 18:46:38 »
Cigó Merdzsó (Légyen mostantól neved Lada vagy Zsiguli!), szerinted ha csak simán beszélgetünk, és a tapasztalatainkat, gondolatainkat osszuk meg, szerinted annak mi köze van bármilyen hatalomhoz is bármilyen ranglétrán?
Menj már odébb kötözködési alapot keresgélni. Egész békésen elvoltunk itt, még én és Hate is normálisan el tudtunk beszélgetni, meg sokan mások, akik valami miatt korábban megorroltak egymásra. Ez a topik véleménycserékrõl szól, ha nem vennéd észre, és tuti mindenki tanult egymástól valami apróságot. Vagy nálad nem létezik az a szó, hogy beszélgetés? Mert akkor tudlak sajnálni. Hugo, te meg ismét egy semmit mondó, ostoba hozzászólással gazdagítottad a fórumot, menj, ventilláld magad a nem létezõ 8GB-s vidikártyád árnyékában, Kamu Géza. 95
Archívum / Light Life Role Play« Dátum: 2013. május 24. - 17:43:38 »
Ne viccelj, nálam be se tölt, pedig 3 böngészõt is ráfeszítettem, sehol semmi.
Szóval Constantin nem mondott hülyeséget! Csak tudnám ennek az okát... 96
Általános / A tökéletes RP szerver« Dátum: 2013. május 24. - 17:42:28 »
A Karakterhalál is kõbe van vésve a szerepjátékban, hiszen a haláltól való félelem, vagy az azzal való megbékélés mutatja meg az ember igazi jellemét, mint a valóságban is.
Sajnos az alapvetõ GTA RPG-ben (ami még mindig csak GF kategória a szememben) nincs belevésve. Viszont a reformált GTA RPG-ben (amit a PDRP létrehozott, és abban, mint igazi szerepjátékban) nagyon is fontos, hogy a karakterek meghalnak. Sokan ezt akadálynak vélnek, de nem gondolnak bele, hogy mennyi lehetõséget (MEGNYIT) elõttük, és nem korlátokat hoz létre. Gondolj bele: Menekülsz valakiktõl, ha nincs 1K1É akkor mi van? \"-Pff, lelõnek, feléledek, le van szarva.\" De ha van 1K1É: \"-Mentem a bõröm, amíg csak tudom, bújkálok, ellentámadok, ha rendõrök kergetnek, megadom magam, vagy bármi más, csak ne haljon meg a karakterem.\" Olyan csavarokat tud adni az egész történetbe, hogy az valami elképzelhetetlen. Nem adja a játékos könnyen oda a karaktere életét, hanem menti azt, van tét, így van nyereség is! NEm mer mindenki bûnözni, okosan kell játszani, és így valóban meg fogja tanulni a szerepjáték lényegét, feltéve, ha szem elõtt tartja, hogy ne õ, mint játékos gondolkodjon, hanem amikor játszik, akkor a karaktere fejével kell gondolkozni! Volt a sokak által ismert Ian Stuart Donaldson karakterem, akinek volt PDRP elõtt is egy cifra, lejátszott élettörténete, amit PDRP-n folytattam. Mindent elértem a karakterrel, és egyszer a KARAKTER elagyalt a dolgokon, és belekeseredett mindenbe, hogy mennyi mindent elért, és egyben mennyi embert tett tönkre önzõségbõl. ÉS mikor asaját barátai kezdtek el rá vadászni, mert a legjobb barátjaival (Donátó Baszó és Pampa karakterei) összeugrott, mellesleg Pampa karakterével az elejétõl kezdve együtt voltak, leszart mindent, és méltón hagyta, hogy megbüntessék a többiek. Addig meg harcolt mindig az életéért. Amit nehéz volt vele kijátszanom, amikor jellemtelen lett, és csak a pénz érdekelte. Hazudott, akiket ellenségnek tartott (négerek), azokkal üzletelt, rendõröket küldött rájuk, akiket szintén gyûlölt, mikor rendõrként a maffiát szolgálta Ian, akkor is habozás nélkül ölte meg a rendõrtársait, amint azok valamit is kiszagoltak. (Szegény Kenny-nek vagy 5 rendõrkaraktere kimúlt. ) Kábítószert kezdett el leosztani (nem az utcán árulni), és a legjobb barátait használta falazásnak, hogy õ ne bukjon le. Ezt a jellemtelenséget kegyetlen nehéz volt kijátszani, és ahogy alakult a karakter \"jellemtelen jelleme\", úgy kezdett el megkeseredni, és feladni mindent. Miért volt nehéz kijátszani? Mert nem ilyen karaktert akartam belõle, nem iylen volt, de egyszerûen deformálódott, sodorta az ár, rengeteg pénzre és nagy hatalomra tett szert, és muszáj volt így kijátszani, hogy hiteles legyen. Hiszen megérezte az egész ízét, és imádta a kegyetlenkedéseket, és ha ez a 3 tényezõ találkozik, és szeretik egymást egy ember elméjében, akkor nincs mese, ez lesz belõle. Még azt is megtette a karakterem, hogy azt hazudta, miszerint a barátja védelmében öli meg az egyik maffiózóvezért és jó barátját, miközben csak a hatalomról szólt az egész, és el kellett tüntetni azt, aki túl sokat tudott róla, és ellene fordíthatta. (Ez IRA karaktere volt.) Majd 10 perccel késõbb azt ölte meg mondva csinált indokkal, aki tudott az egészrõl, sé mindig hallgatott rá. Amúgy jó buli volt végignézni, mennyire átalakul a karakterem jelleme, meg hogy mennyi mindent megélt a karakter. 97
Általános / A tökéletes RP szerver« Dátum: 2013. május 23. - 20:17:25 »
Krisk, az amit a Diablo lefed, az a kezdetleges, táblás játékok megfelelõje PC-n, és ez igen messze áll attól, amit az igazi RPG-nek tekintünk, amit Gygax-ék alkottak meg.
Mióta Gygax-ék létrehozták a ma ismert RPG-t, azóta NEM nevezi senki se a táblás játékokat szerepjátéknak. Vagy (hogy PC példánál maradjunk, ez számotokra kézzel foghatóbb) össze tudsz vetni egy Pool of Radience-et (régi, C64-est), MUD-ot vagy Diablo-t a Fallout-tal, Newcomer-rel, vagy Oblivion-nal, Baldur\'s Gate-et is mondhattam volna? Messze nem egy stílus, egyedül a karakterek fejlõdése, ami közös pont (nem módszerben, hanem játékösszetevõben), és itt ki is merült a közös vonás játékstílus tekintetében. Egy minimális jellemet nem lehet kiépíteni egy Diablo-féle játékban, felveszed a küldetést, letolod az ezermillió monstert, fejlõdsz ez által, és kész. Tudom, hogy a Sims nem RPG kategóriában versenyzik, de gondolj bele: Sok esetben még jobban is hasonlít, mint a Diablo, de ettõl még az se RPG. Fogalom: Szerintem leírtam, hogy mikor mit takart, melyik érában mit jelentett a dolog, míg ki nem alakult a tényleges RPG. A GTA-ban sok elsõ generációs RPG vonás soha se volt. Kasztosodás, fejlõdés, semmi hasonló nem volt található sehol. A frakciókat nem tekinthetjük kasztoknak, hiszen nem határoznak meg tényleges képzettségeket, max az, hogy rendvédelmis vagy éppen illegális vagy, és ezekhez mik illenek, de soha meg se voltak határozva ezek a képzettségek. Már pedig a kasztosodás már a Chainmall-nál jelen volt, de a Táblás Warhammer játékoknál is, pedig ezek mind alap harci játékok voltak karakterfejlõdéssel, de ennyi, jellemek, szerepek nem voltak egyikben se. Éppen ezért mára RPG-nek se lehet õket tekinteni, ezen a stílus már réges-régen túlnõtt, továbbfejlõdött. Mára már egy lovaskocsit se emlegetünk egy szinten egy Audi-val, nem? A korok változnak, és a mai RPG alapjai már 40 éve kõbe vannak vésve. Csupán annyit változott a dolog, hogy sok esetben elhagyták a kasztosodást, és így a szintlépést is, ezzel si szabadabb teret adva a jellemek, karakterek kialakításának. Hiszen a kasztoknál be voltál határolva, pl egy Bárd soha nem lehetett lovagias, és egy fejvadász se fog homonkuluszt létrehozni. És látod, a mai -igen öreg- RPG-t is el lehet játszani SA:MP-on, csak megfelelõ felfogás kell hozzá, csupán hozzáállás kérdése, és megy a dolog, PDRP-nél tökéletesen mûködött jó néhány ember esetében. Hate: Ha pl összevetsz egy Red County Role Play szerveren lévõ karakterkidolgozást (ami kimerül a karaktertörténetben és kész, ez sok jellemedre nem világít rá), és pl azt, amit a PDRP-ben láthattak az emberek, kissé leesne az állad. ÉS még sajna be se tudtam mutatni, amit a zárás elõtt készítettem el, igen komoly karakteralkotást, ahol képzettségek voltak, és Eps-sel csináltuk is hozzá a dolgokat, agyaltunk, Eps meg írta. Km bázisú modulrendszer, amit sokszor észre se vehettek a játékosok, és az asztalival szinte egyenértékû karakteralkotás, amibe sokaknak bele is tört a bicskájuk. Bevallom, SA:MP berkeken belül nehéz lehetett a dolog, de kis figyelemmel ment az. Elvárás volt az iskolai végzetség feltüntetése, ha bûncselekményt követtél el, erkölcsibe bekerült, karakterlapon a tulajdonságaid, jellemvonásaid meghatározása, stb, stb. Miért is írtam, hogy a karaktertörténet nem világít rá eléggé a jellemedre? Mert pl ha ÉN leírnám a valós élettörténetem, akkor semmi mást nem látnának az emberek, mint hogy egy lázadozó, agresszív, verekedõs, minden szabályt leszaró ember vagyok, aki nem olvas, nem tanul, nem érdeklõdik sok minden iránt. (mivel ezt nem mutatja be a történetem, pedig könyvekkel élek szoros házasságba, és MINDEN érdekel, még a Nõk Lapját is elolvasom, ha WC-zek . ((Jó kis vicclap!))) De ha karakterlapot, jellemrajzot készítenék magamról, akkor teljesen más képet kapna a \"nézõ\". Mivel az, hogy elmesélem, mi történt velem, hogyan éltem, stb, nem fogja bemutatni a jellemem. Ugyan is a \"történetem\" nem mutatná meg, hogy milyen vagyok, milyen a jellemem, csupán elmesélné, hogy mik történtek velem. De a lelki benyomásaim ettõl függetlenül nem lennének megismerhetõek, és az se lenne benne, ami felett sokan elsiklanának, hétköznapi dolgok, amik mögött az ember lakozik. És ez rád is igaz, mint ahogy mindenkire. Agyalj kicsit ezen: Hogyan éltél, mik történtek veled, mire mivel reagáltál, és aztán vesd össze azzal, amit pl édesanyád, vagy a legjobb barátod mond a jellemedrõl. Gondolok itt olyanra, hogy pl egy élettörténetben nem lesz benne az, hogy udvariasan elõreengedek bárkit magam elõtt, hiszen ettõl még agresszív és indulatos vagyok. Márpedig erre rá fog világítani az életem története, de az empátiára és az udvariasságra nem. De ez is mutatja, hogy az agresszió miatt nem lesz valaki alapvetõen rossz ember. Ha a történelem tanáromat megkérnék, hogy mutassa be, mesélje el, mennyire érdeklõdtem a töri iránt, akkor azt mondaná, hogy leszartam. Pedig téved, mert alapvetõen érdekel a történelem, a mai napig sokat olvasok róla, csupán leszarom azt, amit a fejembe akarnak tömni. Na, gondolom érted, az élettörténet nem elég ahhoz, hogy a karaktered jellemét bemutasd. LSRP-n is kell élettörténet, de ettõl még messze áll a tényleges szerepjátéktól. Valhallán már voltam régen, talán Tomate-nek mondtam, vagy neked, de nem estem tõle hanyatt. Tény, kiemelkedõ volt, de gyorsan feledhetõ kategória lett nálam. 98
Általános / A tökéletes RP szerver« Dátum: 2013. május 23. - 18:28:33 »
Kösz JAmes.
Nem szar nekem még a Sims se, a Diablo se rossz játék, akkor van a baj, ha alaki azt akarja nekem elmagyarázni, hogy RPG. Oké, legyen az, ha annak látja valaki, de RPG-nek szar, ha így nézzük. De a saját (-RPG-bõl örökölt fejlõdésrendszerû Hack \'n Slash-) stílusában kiemelkedõ. Bármilyen hihetetlen, néha még GF-hez is hatalmas kedvem lenne, erre a SEE tökéletes is lenne, ha nem akarná RPG-nek mutatni magát. GF-nek vitathatatlanul a legjobbak lennének, csak kissé identitászavarban szenved a drága... Vagy ok, nézzünk vissza kb másfél évet, amikor még nem reformáltunk a PDRP-vel (vagy 1 évet, amikor robbanásszerûen lett az addigi csapnivaló \"RPG\" átkeresztelve GF-re a nyílvánosság elõtt), és az addigi stílust tekintették RPG-nek a SA:MP-ba... Akkor viszont Full NonRP minden, amit addig láttunk. 99
Archívum / Light Life Role Play« Dátum: 2013. május 22. - 20:13:55 »
Gentle: Az asztali kicsit más, azok a lapozgatósok a KJK könyvek.
Ajánlom figyelmedbe, ha olvasni akarsz még KJK-kat: www.zagor.hu Ha meg az asztali érdekel, akkor (hogy Krisk CyberPunk igényeit is kielégítsem), keress rá a Shadowrun szabálykönyvre, és az arra a világra írt regényekre. De van M.A.G.U.S., vagy akár Középfölde is. Középfölde amúgy szar... Krisk: De látod, hogy problémát okoz mégis a dolog. :wall: Én is azt mondom, hogy nem nehéz szerepjátékozni. Egy összetett, komoly játékstílus ez, amihez valljuk be, sok IRL tapasztalat és információ kell, ha jó karaktert akarsz kijátszani. Gentle-vel ezért vagytok ti is mindig valami legális fickók, mert ezt vágjátok, én meg az illegális dolgokat, a dolgok felépítését, én ezt tudom eljátszani jól. Rendõrnek is csak korruptnak és takargatónak voltam jó, meg hogy a riválisokat eltegyem az útból legális módszerekkel. De egy totál rendes rendõrt nem tudnék kijátszani. Nekem az túl merev, túl távol esik attól a jelelmtõl, amit szeretek játszani, amiylen vagyok, és amiylen irányba ismereteim vannak. Pl ha IRL rendõr lennék, és azt látnám, hogy a fánál hugyozik valaki, lesz*rnám, ha verekedne két ember, megmondanám, tegyék kihalt helyen, de egy dealert elõállítanék. Az a baj, hogy sokan azt se tudják, hogy IRL mi merre mennyi. Pl maffiózót ne játszon az, aki suta hozzá. Meg bármiylen jellemet se. Eljátszhatom a nagyképû, kötözködõs stricit is, de ez se ennyibõl áll, hogy ugatok és verekszek, sokkal több a dolog. A KJK könyvekben azt nem is nevezném karakterlapnak, inkább csak adatlap. De az általam bevezetett karakterlap az asztali gyökerekre épít, és ha ennek a használatát se tudjál elsajátítani, akkor amit a SA:MP-ba kevertem asztali elemeket és stílust, azt se fogják érteni. ÉS ez itt a baj, ez esetben már igen csak kell az a tanulás, tapasztalatszerzés. Pedig a karakterlapot pont hogy ezért tettem be, ez volt az elsõ és lényeges, legszámottevõbb lépés az asztali-SA:MP hibridhez. Ez után lett az addig ismert SA:MP \"RPG\" :facepalm: GF-játékstílusnak megnevezve. 100
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / krisk« Dátum: 2013. május 22. - 20:01:30 »Az én véleményem a SAMP RP-vel kapcsolatban az, hogy az egyes asztali RPG elemeket (olyanokat, mint karakterlap vagy élettörténet) csak módjával lenne szabad egy normális modba berakni, a játékosoknak kéne tudniuk eljátszani a szerepüket mindenféle szabályzat nélkül.[/quote] 101
Archívum / Light Life Role Play« Dátum: 2013. május 22. - 19:46:42 »
NEm is neked mondtam a dolgokat, Gentle, hanem hogy értsék mirõl is van szó.
Amúgy meg: 1: Az oldal valóban nem tölt be nálam se. Esetleg utáljátok a Digit? Próbáltam Firefox-on, Opra-n, és I.E.-n is, de csak beadja a kezdõoldalt, és tölt ítéletnapig. 2: A karakterlap értelmét nem értitek! Az nem arra van, hogy minden kis hülyeséget beleírjanak a karakterükrõl a játékosok, pl hogy a karakter lopja nappal a bicajokat, átugrál a korlátokon, bokorba kulál, esetleg üvegbõl issza a bodzaszörpöt. A JELLEMET hivatott a karakterlap bemutatni, és az, hogy ilyen-olyan dolgokat csinál, az nem jellem. Hanem ilyen dolgokat a jellem hoz magával. Például: Egy alapvetõen tolvaj beállítottságú, enyves kezû embert semmi se riszat el attól, hogy kihalt utcán cangát lopjon, de még tömött helyen is megteszi, ha nincs kikötve a canga. Egy sportoló nem kizárt, hogy lerövidíti a távot, és áthuppan a korláton. Sok ember van, aki még csak nem is sportol, mégis átugrik rajtuk. A baj nem ezzel van, hanem hogy FOLYTON ezt teszik. Nem visznek bele RP-t. Pl tegnap én is átmásztam a korláton, de elõtte /me Megfogja a korlátot az egyik kezével, és így támaszkodva átugrik fölötte. Aki alapvetõen lesz*rja a törvényt, az elõszeretettel megy át apiros lámpákon, de azért körbenéz, mint ezt teszi Petõ barátom is, aki egyirányúban tolatva száguldozik, és a körforgalomba bemegy \"driftelgetni\". Ilyen dolgokat karakterlapba felsorolni... Hülyeség! Tuti van, amit kihagyna, ezért szankciókat kapna, pedig a JELLEME megengedetté teszi. Ezek nem képességek, mint pl egy pusztakezes harc, gyors reflex, numizmatika, esetleg jó hallás. ÉS nem is (jellembeli) tulajdonságok, mint pl, hogy gyáva, agresszív, pimasz vagy sznob. Még csak nem is (élettani) tulajdonságok, mint a bal lába sánta, jobb füle rágott, magában beszél, vagy semmibe veszi a törvényeket. A (pozitív-negatív) szokásokat se fedik le teljesen, mert az pl szokás, hogy cigizik, drogozik, fordítva veszi fel a szegecselt bõrbugyit, figyelmetlenül vezet, stb. De ezek, amiket elvártok, konkrét dolgokat takarnak, amik a fenti dolgok alapján kihámozhatóak. Ez az amit mondtam már sokszor: Mikor FELHASZNÁLNAK tõlem valamit, de nem tudják, hogy miképpen is mûködik, és hogyan kell megfejteni. Menjetek már asztalizni, vagy tanuljatok valakitõl, aki keni-vágja az asztalit, légyszíves, ha ilyen RPG-t akartok, ami asztali elemeket használ fel, mert SA:MP-on ezt nem fogjátok adminszinten megtanulni. ÉS ezt nem ám kötözködésnek, hanem tanácsnak kell venni. (Amúgy soha se kötözködök, csak építõ jellegû kritikákat adok, illetve kimondom az igazam. Aki meg megsértõdik, vagy flegmázik, az menjen Alaszkába.) 102
Archívum / Light Life Role Play« Dátum: 2013. május 22. - 19:09:31 »
Hozhatnánk Ausztrál példát is: 3-4 éves eset, egy 15 éves kiskölyök kirabolt egy késüzletet (nem konyhakés, hanem harci kések, stb, komolyabb szerszámok), a rendõrök kimentek a helyszínre, és a kölyök megindult a zsernyákok felé egy-egy kezében késsel. Szarakodás nélkül lõttek.
Külföldön ez \"elfogadott\", itthon asszem állhattak volna a közegek a szõnyeg szélére, de nem kitüntetésért... Amerikában amint fenyegetve érzi magát a rendõr, lõhet. Persze lehetõség szerint lábra vagy kézre, magyarán ártalmatlanná vagy fegyvertelenné kell tenni a személyt. Ha halálra lövi, az megint más tészta. De ezt, mármint a szándékot, már a helyszínelõk, aztán a halottkém feladata eldönteni, hogy szitává lövés volt a cél, vagy félresült találat, illetve hogy gyomron lõtték a delikvenst, plusszba egy szép tárral megetették. Lényeg, hogy a rendõr se mentes az esetleges büntetéstõl, ha gyilkosságra használja a fegyverét olyan esetben, ha az õ, vagy mások élete nincs veszélyben. De ártalmatlanná teheti a másikat, ha az nem engedelmeskedik. Káromkodás: A káromkodás az ÖSZTÖNÖS! Bevallom, rengeteget káromkodok, de ösztönösen, nem direkt. Ez a fizikai levezetésem helyett van, inkább jobb sokszor a verbális levezetés. Illetve pszichológia is, ha valaki félkegyelmû, és nem kap észbe, hogy kicsit elgondolkozzon. 103
Archívum / New Life Studio Presents: New Life Role Play - "Egy új élet kezdete!"« Dátum: 2013. május 22. - 17:36:02 »
Szerintem túl színes, sokaknak bántani fogja a szemét.
Fórumokon, weblapokon sokkal közkedveltebb a díszes, de egyben letisztult, kevés színnel rendelkezõ design. 104
Archívum / Light Life Role Play« Dátum: 2013. május 22. - 17:33:51 »
Az, hogy rendõr rád fogja IC jogtalanul a fegyvert, az mitõl NonRP?
ÉS ha ilyen indulatos a karaktere jelleme? (Karakter = Jellem) Tegyél IC panaszt a felettesénél, vagy ha nincs közvetlen felettese a szerveren, akkor a fórumon írj egy fiktív katonai rendõrségre, az megfingatja, ha úgy látja. Vagy fiktív ügyészség, bíróság, stb, lényeg, hogy pere kell vinni, és NE az adminok döntsenek ebben a dologban IC, de fõleg nem OOC/IRL, hanem külsõs ember, aki elfogulatlan OOC/IRL (IC elfogultság megint más ügy), és eldõl a dolog. PDRP-n nem véletlenül volt a fórumon bíróság (és egyéb dolgok, pl újságírás, de azt se használták ki), az ilyen dolgok miatt. Ez esetben minden fiktív, csak fórumon létezõ karakterekkel ment volna, de sajnos nem volt kihasználva. Tanuljatok meg a fórumokon is folytatni a szerepjátszást, el se hinnétek, de rengeteg más lehetõséget megnyit elõttetek. A rendõrtõl való káromkodásban sincs semmi NonRP. IRL is káromkodnak rendõrök, még tanár is, akkor most azok NonRP-sek? 105
Archívum / Live RPG < Egy Új Élet Kapuja >« Dátum: 2013. május 21. - 21:11:38 »
SEE MOD, ezt mindenki tudja, meg is vittatátok, miért nem zárjátok, modik?
Úgy nem lehet szabályt betartatni, ha az egyiknek szabad valamit, a másiknak nem. (Ne vegye senki se kötekedésnek, de ez az igazság, és csupán tanács a tekintély megõrzésére. Tapasztalat. Amikro szervert vezettem, ott se volt szabad olyat senkinek se megengednem, amit a többinek nem engedtem, így nem is lehetett mutogatni ez irányban.) Annyiban igaza van, hogy akkor Cry meg stb MOD-os dolgokat se szabadna bemutatni, de a szabályzatban az is benne, hogy SEE EDIT MOD-os szervert se lehet, és ez le is fedte a Cry és más MOD-os szervereket. Ne feledjük el, amíg Thommas (Cricketo) nem tetet publikussá, addig lopott MOD-nak számított, és jelenleg is annak számít szerény véleményem szerint, mivel Thommas lelépett a sima SA:MP SEE-rõl, Tamásit meg kitúrták, stb, elég putris a dolog. Másik: Szinte semmi lényegi módosítás nincs ebben az EDIT MOD-ban. HA valaki SEE stílusú szervert akar, akkor vegyen alapul egy alap GodFather MOD-ot, ne egy olyat, amit rogyásig ismerünk és megvetünk a NonRP-s megoldásai, a tapasztalataink és a játszhatatlanság miatt. A különféle (nem hivatalos) jogi dolgokról nem is beszélve, hogy 1, azaz 1 ember publikálta, gondolom az akkori fejlesztõtársak engedélyével, de ne feledjük, biztos nem kérdezte meg a többieket, amikor még Clint, Terno, és akár 100 másik bedolgozó scripter lés segédscripter dolgozott rajta. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. május 21. - 21:14:06 ) Idézetet írta: consolgamer93 date=1369154721\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"37648\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Hali. Én voltam a szerveren hát a véleményem a szerverõl \"egy jó nagy 0 az egész\". A NON RP itt is jelen van nem is kicsit, ezt értem a bandákra és az irreális dolgokra. A vélemény kinyílvánítása nem vádaskodás. Rosszul értelmezed a szavakat. Irreális dolgokkal kapcslatosan errõl a MOD-ról egy kisebb elbeszélõ költeményt lehetne írni. Ezt mindenki tudja, aki ismeri. |