Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - tudvari

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 85
91
Segítségkérés / Hackerek elleni védekezés?
« Dátum: 2015. február 07. - 18:28:50 »
Sziasztok!
A hackerek ellen szeretnék védekezni, de a kickelés, karakter bannolás nem sokat ér.
Az IP bannolással sajnos más játékos is feljöhet, ha a hackernek dinamikus ip-je van, és később ő is ugyan azt az ip-t kapja. (Vagy időnként vonjam vissza ip bannokat?
A serial bannolással pedig az a baj, hogy sokan használják ugyan azt a cracket. (Vagy tán nem így van?)
Van valami tippetek?

92
Off Telep / Youtube csatornák közzététele
« Dátum: 2015. január 12. - 14:34:55 »
Sziasztok!
Én két csatornát szeretnék bemutatni, az egyik a magyar nyelvű privát csatornám, ahol vannak Gameplayek, Montázsok, Tutorialok (scriptelésből elég sok), és az RP szerveremről fejlesztési videók. Ezt a csatornát régebben elég gyakran kezeltem, de az utóbbi fél évben elhanyagoltam.
http://www.youtube.com/Tudvari
 

  • Tudvari Csatornája --> Megtekintéshez kattints IdeA csatorna tartalma: Gameplayek, Tutorialok (pl.: scriptelésből sok van) , Szerverfejlesztési videók, Montázs videók
    A másik csatornám egy 1 hete indított nemzetközi csatorna, amit a barátaimmal kezelünk.
    Kb. 2 naponta töltünk fel minőségi videókat. Minőségi alatt azt értem, hogy HD-ban van, és hogy nem teljes gameplayeket töltünk fel, hanem összevágjuk a vicces részeket, és humoros képekkel, feliratokkal egészítjük ki őket.
    (Már az angol nyelvért is érdemes megnézni, mert pl. én már 2 éve nem beszéltem hosszabb távon angolul, így bele kell rázkódnom. LowFast
    (Vicces a név, haha)

Hozzáadva!

93
Archívum / TudvariRPG - Ha változást akarsz!
« Dátum: 2015. január 02. - 21:48:38 »
Nem tudom, időnként lezárják a témát, majd megnyitják. Csak tudnám miért.

94
Archívum / TudvariRPG - Ha változást akarsz!
« Dátum: 2014. november 23. - 18:05:28 »
Ezen már gondolkoztam, csak akkor egy csomó koordinátát át kell írnom, mert sok a \"talajban\"/objectekben van.

95
Archívum / TudvariRPG - Ha változást akarsz!
« Dátum: 2014. november 23. - 17:19:44 »
De ha nem jelzi 3dtext, hogy az egy scriptelt ajtó, akkor honnan tudják majd, hogy melyik ajtót használhatják? Vagy mindet kipróbálják?

96
Archívum / TudvariRPG - Ha változást akarsz!
« Dátum: 2014. november 23. - 12:46:28 »
Szerintem se valami jó megoldás, de ha nem lenne, akkor folyamatos reportokat kapnánk, hogy hol kell ezt csinálni, hol kell azt stb. ÉS ah nincs fent akkor admin, vagy nem ér rá, akkor egyből elmegy a játékos.

97
Archívum / TudvariRPG - Ha változást akarsz!
« Dátum: 2014. november 18. - 12:39:19 »
Idézetet írta: _Denis_ date=1416234557\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47792\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én most búcsúztam el a szervertől.(burkoltan elküldtek más szerverre)Remek közösség volt ,remek adminokkal  :Cry2:
 
Elküldtek? De hiszen te írtad ki a chatbe, hogy a nullázás miatt már nem fogsz játszani.
Vagy valaki beszólt,stb.? Írj panaszkönyvet, és meg lesz oldva.

98
Archívum / TudvariRPG - Ha változást akarsz!
« Dátum: 2014. október 26. - 19:02:42 »
Ezek Dynamic kukák, amik bent vannak, azok alap SA objectek. Ha kisebb lenne a 3D text drawdistance-e, akkor nehezen találnák meg azok a játékosok a helyeket, akik nem tudnak a térkép létezéséről.
A nonos játékosokkal nem tudunk mit tenni, csak azután tudjuk eltávolítani őket, hogyha valaki feljelenti őket.
A bónusz fizetésre:
Ha kevesen dolgoznak, akkor több fizetésük van, mert értékesebb a munkájuk.
Ha többen dolgoznak, akkor pedig még többen kell dolgozniuk, hogy táplálni tudják a gazdaságot. (Többen dolgoznak -> több embernek van pénze -> Többet költenek -> több terméket kell gyártani)
Remélem választ adtam a kérdésekre. (Ezt leírhattam volna a Tippbe is, de igencsak kevés embert érdekelt a mögöttes indok.)

99
Segítségkérés / Anti-Gravity Hack?
« Dátum: 2014. október 19. - 22:54:11 »
Én nem tudom mi alapján működnek a hackek, és valaki azt mondta, hogy gravitáció állításával lebegtették a kocsit, és azzal helyezgették. De többet sajnos nem tudok, mert nem vagyok ebben otthon.
Hát akkor zárom, ha csak ember ráállítással lehetséges.

100
Segítségkérés / Anti-Gravity Hack?
« Dátum: 2014. október 19. - 22:31:05 »
De a szerver sosem teleportálja a járműveket.
Akkor nincs jobb megoldás, mint egy timerrel ellenőrizni, hogy a járművek az elmúlt 10 sec-ben mekkora távot tettek meg, és....
Ez se jó, mert honnan tudjuk, hogy éppen ki a hacker. És ez is csak a nagy távolságú teleportokat fedi le, a kocsiba teleportálást, vagy az 50 méterre teleportálást nem.

101
Segítségkérés / Anti-Gravity Hack?
« Dátum: 2014. október 19. - 11:25:56 »
Sziasztok!
Tudtok valami jó megoldást arra, hogy hogyan küszöböljem ki azokat a játékosokat, akik teleportálgatják a jármûveket, meg ehhez hasonlókat csinálnak? Alap anti-hacket csináltam már (teleport,speed,weapon), de a többit nem tudom, hogy hogyan lehetne megcsinálni úgy, hogy optimális is legyen.
Update: Meg érdekelne az ellen is védelem, hogy belerakatja magát a jármûbe.

102
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. október 18. - 12:44:12 »
Köszi

103
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. október 18. - 09:47:40 »
Ezeket mind tudtam, csak arra voltam kíváncsi, hogy a sötétség csak a szervertimetól függ, vagy a playertimetól is. (és mivel nincs alkalmam tesztelteni, így gondoltam biztonság kedvéért megkérdezem)
És melyik a precedens? Vagy a SetWorldTime felülírja az összes SetPlayerTime-ot? (A SetWorldTime lehetséges, hogy csak egy SetPlayerTime-os ciklus a játékosokra nézve?)

104
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. október 17. - 23:09:04 »
A SetWorldTime-tól, vagy a SetPlayerTime-tól függ az, hogy mennyire van sötét?

105
Archívum / Red Country Role Play
« Dátum: 2014. október 11. - 09:09:06 »
Nem értelek titeket... Leírták már az ELSÕ posztban, hogy a Malibu modot használják, ami publikus lett, így nem kötelességük átalakítani. Minek alakítsák át úgy, hogy ne látszódjon, hogy Malibu edit, ha FEL VAN TÜNTETVE, hogy edit?
És egyébként nem tudom, hogy ez mennyire igaz, de én vettem a fáradtságot és elolvastam a korábbi kommenteket...
Nem tudom mennyire igaz, de azok alapján ennek a szervernek a Staff-je megegyezik az eredetijével.

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 85
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal