Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - anorennia

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 23
91
Segítségkérés / PlayerTextDraw - fixchars.inc
« Dátum: 2013. augusztus 08. - 15:33:09 »
Na most nem értem:D
Nekem is jó lenne ékezetesben,
ha van fixchars-om akkor td-ben az É az a ¾ ?:D

92
Segítségkérés / SAMP Tesztelés-i Hiba
« Dátum: 2013. augusztus 08. - 15:17:50 »
a szerver kliens 0.3e a játék kliensed is 0.3e?
run time error 20 aka hiányzik a main(){} rész felülrõl
És a nem talál game modot az az elõzõ indításnál volt neki, ha jól figyeltem

93
Segítségkérés / file open/read hiba
« Dátum: 2013. augusztus 07. - 21:45:47 »
Akkor mindegy, köszönöm azért ;)

94
Segítségkérés / file open/read hiba
« Dátum: 2013. augusztus 07. - 19:44:46 »
de \"kiabálok\", ha megakartok etetni a dinivel, miközben nincs rá szükségem.
Egyébként bocs.
 
      new
   File:file = fopen(\"test.txt\", io_read),
   file_line[64];
while(fread(file, file_line))
{
       printf(\"%s\", file_line);
       sscanf(file_line, \"p<,>iffffff\", modelid, x,y,z,rx,ry,rz);
}

95
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:file open/read hiba
« Dátum: 2013. augusztus 07. - 19:11:37 »
DE ÚRSITEN -.-
MONDOM.
HOGY.
NEM.
DINIRE.
VAN.
SZÜKSÉGEM.
 :@ :@ :@

96
Segítségkérés / file open/read hiba
« Dátum: 2013. augusztus 07. - 19:02:13 »
nekem nem dini-re van szükségem..:/
 
      while(fread(file, file_line))
{
       objectnumber++;
       sscanf(file_line, \"p<,>iii\", modelid, item1,item2,item3);
       printf(\"%i%i%i\", item1, item2, item3);
}

97
Segítségkérés / file open/read hiba
« Dátum: 2013. augusztus 07. - 16:47:06 »
Sziasztok, az lenne a problémám, hogy mikor beolvastatok egy sort txt fájlból, akkor az elejére tesz valami szimbólumot vagy mit az elsõ sorba.. :/
pedig hibát, elírást nem találtam :/

98
Szkript kérések / Dialog
« Dátum: 2013. augusztus 07. - 12:20:41 »
Rendben, írj ha nem megy vagy ilyesmi :)

99
Segítségkérés / RemoveAttachedObjectFromVehicle?
« Dátum: 2013. augusztus 07. - 12:19:46 »
Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1375870128\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40954\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Létrehoztunk egy objectet hozzá illesztettük a kocsihoz
Mi az objectet töröljük és nem a kocsiról, szóval logikus, ha újra létrehozod megint rajta lesz. :D
 
Kurvára nem logikus.
Én kipróbáltam hogy törlöm és újra létrehozom az objectet és nem marad rajt, lehet ti más sa-mp verziót használtok másra nem tudok gondolni.
 
new SzirenaObject[MAX_VEHICLES];
 
CMD:felrak(playerid, params[])
{
new
VID = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(VID)
{
if(SzirenaObject[VID] != -1) DestroyObject(SzirenaObject[VID]);
SzirenaObject[VID] = SzirenaObject[VID] = CreateObject(18646, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 0);
AttachObjectToVehicle(SzirenaObject[VID], VID, 0.0, 0.75, 0.275, 0.0, 0.1, 0.0);
}
return 1;
}
CMD:levesz(playerid, params[])
{
new
VID = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(VID)
{
DestroyObject(SzirenaObject[VID]);
SzirenaObject[VID] = -1;
new
   Float:vx,
   Float:vy,
   Float:vz;
GetVehiclePos(VID, vx, vy, vz);
SzirenaObject[VID] = CreateObject(18646, vx, vy, vz + 0.5, 0, 0, 0);
}
return 1;
}

 

[/quote]
Nem értem..
Mért ne lenne logikus?!

100
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:kocsi indítás sok szori alkalomra
« Dátum: 2013. augusztus 06. - 20:12:55 »
rendben :)

101
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:kapu help
« Dátum: 2013. augusztus 06. - 18:39:27 »
háát inkább kezdõnek mondanám magam, mivel nem tudom itt hogy vannak a \"rankok\" :D de nem sok dolog van amit nem tudok megcsinálni :P

102
npc-k?:D vagy az nem olyan megterhelõ?:D
én amúgy arra gondoltam h parancsok házba lépések kocsi ki be szállás lövések ieneknél menthetná fájlba így se lesz meg a tejes ha crashel, csak valamennyi..:D

103
Szkript kérések / Dialog
« Dátum: 2013. augusztus 06. - 18:24:29 »
Egyszerû, ugyan ez volt a gondom hónapokbe telt mire egyedül rájöttem, mert itt aztán marha nagy segítségeket adtak nekem :\'D
 

#define DIALOG_TEST 0   //ez a szám a dialog id-je ami nem lehet több 32767-nél
#define DIALOG_TEST 1
#define DIALOG_TEST 2
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEST, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fejléc\", \"1. sor/n2. Sor/n3.Sor\", \"1.gomb\", \"2.gomb\");  //ha a 2. gombot üresen hagyod, akkor az nem fog megjelenni :)
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])    //ez akkor fut le, mikor valaki az 1. vagy 2. gombra kattint
{
//=====================================================================================//
if(dialogid == DIALOG_TEST) //ha a dialog_test id-jû dialogot használta valaki
{
    if(response)    //ha az 1. gombra kattintottak
    {
        if(listitem == 0)   //ha a listában az elsõre kattintottak (itt az 1. a nulla, 2. az egy blablabla)
        {
      ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEST2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fejléc2\", \"1. sor2/n2. sor2/n3.Log sor2\", \"1. gomb2\" ,\"2. gomb 2\");    //megjelenik a dialog
        }
    }
    else if(!response)  //ha a 2. gombra kattintottak
    {
    }
    return 1;
}
//=====================================================================================//
if(dialogid == DIALOG_TEST2) //ha a dialog_test2 id-jû dialogot használta valaki
{
    if(response)    //ha az 1. gombra kattintottak
    {
        if(listitem == 0)   //ha a listában az elsõre kattintottak (itt az 1. a nulla, 2. az egy blablabla)
        {
      ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TEST2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fejléc3\", \"1. sor3/n2. sor3/n3.Log sor3\", \"1. gomb3\" ,\"2. gomb3\");    //megjelenik a dialog
        }
        else if(listitem == 1) //ha a másodikra....
        {
       
        }
    }
    else if(!response)  //ha a 2. gombra kattintottak
    {
    }
    return 1;
}
//=====================================================================================//
if(dialogid == DIALOG_TEST3) //ha a dialog_test id-jû dialogot használta valaki
{
    if(response)    //ha az 1. gombra kattintottak
    {
        if(listitem == 0)   //ha a listában az elsõre kattintottak (itt az 1. a nulla, 2. az egy blablabla)
        {
        }
    }
    else if(!response)  //ha a 2. gombra kattintottak
    {
    }
    return 1;
}
return 1;
}

104
Szkript kérések / kocsi indítás sok szori alkalomra
« Dátum: 2013. augusztus 06. - 18:05:22 »
összedobtam egyet, remélem ez tetszik:
 
#include a_samp
#include zcmd
CMD:motor(playerid, params[])
{
new startnum = random(5);   //létrehoz egy random számot 0 és 5 között
if(!strcmp(params, \"be\"))
{
    if(startnum == 3)   //ha a random szám 3 volt, akkor beindul
    {
   new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid);
          SetVehicleParamsEx(vehid,1,0,0,0,0,0,0);
           SendClientMessage(playerid, -1, \"A motor beindítása sikeres volt.\");
       }
       else    //ha viszont nem
       {
           SendClientMessage(playerid, -1, \"A motor beindítása sikertelen volt.\");
       }
    }
else if(!strcmp(params, \"ki\"))
{
new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid);
       SetVehicleParamsEx(vehid,0,0,0,0,0,0,0);
    SendClientMessage(playerid, -1, \"A motor leállítása sikeres volt.\");
    }
return 1;
}

105
Segítségkérés / játékos hp-nak megállapítása
« Dátum: 2013. augusztus 06. - 17:58:25 »
Egy dolgot nem értek.. :D
Minek oda az az átkozott timer?:D
Mért nem csináljátok OnPlayerTakeDamage eljárással?:D

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 23
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal