Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 91
Készülõ munkák / Wee Life RolePlay v2.0 | 0-ról írt móddal! | [Frissítve: 2014.05.16 20:35]« Dátum: 2014. május 11. - 15:07:28 »
Ne, hülyeség, ha nincs akkor ne mutassa.
92
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sramm\'s Inventory System v. 5.0 (Új verzió)« Dátum: 2014. május 11. - 11:26:25 »
Video javitva.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. május 11. - 13:25:17 ) Bejelentett bugok javítva, köszönöm, hogy szóltál. 93
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sramm\'s Inventory System v. 5.0 (Új verzió)« Dátum: 2014. május 11. - 10:16:09 »
Nem tudom ki vagy, de latszik, hogy nem ismersz
Geprol ranezek majd, elirtam valamit az Id-knel. 94
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sramm\'s Inventory System v. 5.0 (Új verzió)« Dátum: 2014. május 10. - 16:53:35 »Sramm\'s Inventory System 5.0 Bevezetõ Az alábbi filterscript azért jött létre, mert az RPG módomhoz kerestem egy Inventory(Hátizsák) rendszert, de sajnos nem találtam olyat, ami megfelelõ lett volna, ezért kénytelen voltam én írni egyet. Fejlesztési napló: v. 5.0 - Apróbb bugjavítások - Az egyik változó neve akadt más incekkel, ez javítva. - A kategória nélküli 3.0 verzió frissítve lett, már abban is eldobhatjuk, vagy átadhatjuk tárgyainkat. - Választható rendszerek (kategóriás legyen-e, vagy ne.) - Új fajta felépítés v. 4.1 - ID elírás javítva - Tárgy eldobás javítva. (csak egyet lehetett eldobni) v. 4.0 - Új alapkövek: Kategóriák hozzáadása a játékhoz - Új, játékos funkciók: Használat,eldobás,átadás. - Új kinézet - Frissített tesztfilterszkript hozzáadva v. 3.0 - Más játékosokkal való lehetõségek hozzáadása - Apróbb bugjavítások - Tesztfilterszkript frissítés v. 2.0 - Az elsõ verzió teljes cserélése és bugtalanítása. v. 1.0 - Elsõ kiadott verzió Függvények (Amennyiben nem használsz kategóriát, a cat[] részeket hagyd ki.) AddItem(playerid,item[],amount,cat[]) Hozzáad a táskához egy tárgyat. Paraméterek: playerid - A játékos, akinek a táskájához hozzá akarsz adni valamit. item[] - A tárgy neve, amit hozzá akarsz adni. amount - Amennyi tárgyat akarsz hozzáadni. cat[] - Amelyik kategóriába be szeretnéd helyezni. Példa:
Megjegyzés: Ez mindig csak hozzáad tárgyat, nem megváltoztatja. Azaz, ha van már 1 tárgyad, és te 5-t írsz a darabszámhoz, akkor 6 tárgya lesz, és nem 5. RemoveItem(playerid,item[],amount,cat[]) Elvesz a táskából egy tárgyat. Paraméterek: playerid - A játékos, akinek a táskájából el akarsz venni valamit. item[] - A tárgy neve, amit el akarsz venni. amount - Amennyi tárgyat el akarsz venni. cat[] - Amelyik kategóriából törölni szeretnéd. Példa:
ShowItems(playerid) Megmutatja a táska tartalmát. Paraméterek: playerid - A játékos, akinek megmutatjuk táskát. Példa:
ShowItemsEx(playerid,id,bool:type) Megmutatja a táska tartalmát egy másik játékosnak. Paraméterek: playerid - A játékos, akié a táska. id - A játékos, akinek megmutatjuk a táskát. type - true, ha elveheti a tárgyat, false, ha nem Példa:
GetItemSlot(playerid,item[],cat[]) Lekéri, hogy melyik helyen van egy tárgy. Paraméterek: playerid - A játékos, akinek a táskájából lekéri. item[] - A tárgy neve, amit le akarunk kérni. cat[] - Melyik kategóriában van a tárgy Példa:
SaveItems(playerid) Lementi egy játékos hátizsákját. Paraméterek: playerid - A játékos, akinek lementjük. Példa:
LoadItems(playerid) Betölti egy játékos hátizsákját. Paraméterek: playerid - A játékos, akinek betöltjük. Példa:
OnItemResponse(playerid,response,listitem,inputtext[]) Lementi egy játékos hátizsákját. Paraméterek: playerid - A játékos, aki a dialogot megnyomja. response - Ha a jó gombot nyomja. listitem - Melyikre nyom. inputtext[] - A tárgy neve. FONTOS: Az alábbi kódot muszáj ide raknod, hogy ki tudd választani a tárgyat.
GetItemAmount(playerid,item[],cat[]) Lekéri, hogy mennyi van az adott tárgyból. Paraméterek: playerid - A játékos, akinek a táskájából lekéri. item[] - A tárgy neve, aminek a darabszámát le akarjuk kérni. cat[] - Melyik kategóriában van a tárgy. Példa:
IsPlayerOwnItem(playerid,item[]) Lekéri, hogy a játékosnál van-e ilyen item. Paraméterek: playerid - A játékos, akinek a táskájából lekéri. item[] - A tárgy neve, amit le akarunk kérni. Példa:
GetItemName(playerid,slot) Lekéri a sloton lévõ tárgy nevét. Paraméterek: playerid - A játékos, akinek lekérjük. slot - Aminek a nevét lekérjük. Példa:
GetItemCategory(playerid,slot) Lekéri a sloton lévõ tárgy kategóriáját. Paraméterek: playerid - A játékos, akinek lekérjük. slot - Aminek a nevét lekérjük. Példa:
ResetPlayerItems(playerid) Nullázza az játékos összes tárgyát. Paraméterek: playerid - A játékos, akinek nullázni szeretnénk. Példa:
Eljárások public OnPlayerUseItem(playerid,item[]) Akkor hívódik meg, amikor egy játékos rákattint egy tárgyra a hátiszáknál, ami a ShowItems(playerid)-nél hívódik meg. Paraméterek: playerid - A játékos, aki rányomott. item[] - Annak a tárgynak a neve, amelyikre rányomott. Példa: Ha pl. én adok valakinek egy Medikit-et:
És utána õ rákattint: public OnPlayerUseItem(playerid,item[]) Megjegyzés: Ha olyan tárgyat adsz neki, amit aztán itt nem kezelsz, arra hiába kattint rá, nem fog történni semmi. public OnPlayerUseItemEx(playerid,fromplayerid,item[]) Akkor hívódik meg, amikor egy játékos rákattint egy tárgyra egy másik játékos táskájában, ami a ShowItemsEx()-nél hívódik meg. Paraméterek: playerid - A játékos, aki rányomott. fromplayerid - A játékos, akinek a táskájában túrkált. item[] - Annak a tárgynak a neve, amelyikre rányomott. Példa: public OnPlayerUseItemEx(playerid,fromplayerid,item[]) Fontos: 1. Az alábbi kódot muszáj ide raknod, hogy ki tudd választani a tárgyakat.
2. Létre kell hoznod egy \"Inv\" mappát, hogy tudja mibe menteni a rendszer a dolgokat. 3. Az 5.0-ás verziótól kezdve az #include <inventory> elé be kell raknod, hogy szeretnél-e használni kategóriákat, vagy sem. Tehát így kell kinéznie: #define INVENTORY_WITH_CATEGORY 1 // Ha 1, akkor lesznek kategóriák, ha 0, akkor nem Megjegyzések Ha növeled a maximum tárgyakat, minden játékost, akinek elõtte kevesebb volt szinkronizálnod kell, különben kifagyhat a szerver! Ha bugot találsz, vagy ötleted van a témában elküldheted. Külön köszönet F0rian - Compare Videó, képanyag v. 2.0, v. 3.0 - v. 4.1 - Letöltés v. 5.0 (Ajánlott) srinv5.0.rar (Inventory pack) v. 4.1 inventory.rar (Include+Inv mappa tesztfájllal+Teszt filterscript) | v. 3.0 inventory.rar (Include+Inv mappa tesztfájllal+Teszt filterscript) | inventory.inc v. 2.0 inventory.rar (Include+Inv mappa tesztfájllal+Teszt filterscript) | inventory.inc Kód: (v. 4.1) /* 95
SA-MP: Szerverfejlesztés / Vehicle Radio (Jármû rádió) BETA« Dátum: 2014. május 10. - 10:15:06 »
Igen valoban, koszi, geprol javito. Orulok, hogy tetszik
96
SA-MP: Szerverfejlesztés / Defensive RPG« Dátum: 2014. május 06. - 16:59:07 »
Az már a saját dolga, mivel szorozgatja, a kérdésre válaszoltam.
97
Archívum / SF Apocalyps - Survival/RPG« Dátum: 2014. május 06. - 15:07:58 »-Új 1 óra 30 percen ként autómatikus szerver restart[/quote] 98
SA-MP: Szerverfejlesztés / Defensive RPG« Dátum: 2014. május 06. - 13:26:41 »
Mindig 2x annyit vesz le, amennyi litert tankol..
pInfo[playerid][pMoney] -= 2*Liter; helyett pInfo[playerid][pMoney] -= 10; //10 helyére való pénz, amennyit akarod, hogy levegyen. 99
Archívum / VineWoodRolePlay Gaming~GF edit~LS« Dátum: 2014. május 03. - 17:48:20 »
Ha megszületünk sem vagyunk senkivel egyenlõek, vannak gazdagok és szegények egyaránt. Ha az elején nincs frakció, ki megy ki mondjuk balesetekhez? Pályázzák meg, így ki lehet szûrni a nonosokat + nincs nagy baj, jelentkezni meg mindenkinek bármikor lehet...
100
Segítségkérés / MYSQL In SAMP?« Dátum: 2014. május 03. - 17:28:35 »
Hú, akkor jó. Köszönöm a gyors választ,
101
Segítségkérés / MYSQL In SAMP?« Dátum: 2014. május 03. - 17:20:20 »
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy a samp mysql pluginjain belül bármilyen eljárás lehetséges? Mert igazság szerint én oszlopot szeretnék létrehozni sampon keresztül, viszont nem tudom, hogy azt engedélyezi-e, és nem csak az UPDATE,SET,SELECT, stb. eljárásokkal rendelkezik, tesztelni pedig nem tudom. Valaki meg tudná mondani? (Ezt akarnám egyébként: ALTER TABLE `users` ADD `sajt` INT( 11 ) NOT NULL Ilyen formában: format(query, sizeof(query), \"ALTER TABLE `%s` ADD `%s` INT( 11 ) NOT NULL\",file,mode); ) Elõre is köszönöm. 102
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / -« Dátum: 2014. május 03. - 14:10:02 »Idézetet írta: kisolasz date=1399118568\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48024\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Sziasztok!!Ennek nem itt van a helye, és MTA-n sehogy. 103
Készülõ munkák / Wee Life RolePlay v2.0 | 0-ról írt móddal! | [Frissítve: 2014.05.16 20:35]« Dátum: 2014. május 03. - 12:52:41 »
Ja én nem vitázni akartam, (Úgy jött le? ) csak érdeklõdök a szerver iránt
Idézetet írta: BoOy date=1399114259\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48032\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Vééééééééééééégre 104
Archívum / VineWoodRolePlay Gaming~GF edit~LS« Dátum: 2014. május 03. - 12:49:13 »Idézetet írta: ApocalypseDoggee date=1399112290\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48011\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ertem.Nos egy probatmeger.Nem a mod teszi a jatekminoseget...Van szamos nullarol irt mod ami specko meg minden.De a csapat es a jatekosok semmit nem tudnak.Maradunk ennel a felallasnal viszont konkrstan nem korlatozasrol van szo.Hanem olyan dolgokat es lehetosegeket ne is probaljanak meg kihasznalni aminek semmi effektiv jelentossege nincs,illetve hasztalan..Koszonjuk az epitojellegu kritikat.:)Viszont annyira megkernelek ha lesz idod,elso beta tesztunktegyel.kivetelt es nezd meg hogy a mi elkepzeleseink mennyire alapozzak meg a te gondolat menetedet.Probalunk arra torekedni hogy egy olyam meglevo modot,melyet regen annyit alkalmaztak,kicsit megujitva roleplay keretein belul hasznaljunk.Nem igazolni akarom magam,csupan megmutatni hogy az en soraim igazabol mit takarnak Tiszteletem.Mindenképpen felnézek, örülök, hogy nem támadásnak vetted a hozzászólásom. Azért szerintem függ a módtól is (pl. a szintrendszert én kivenném mint a villám), de azért sok sikert nektek. Vagyis pontosan nem nagyon értem, mert van egy kis ellentmondás a szövegben: Nem kap senki level 0-án. frakciót.[/quote] 105
Készülõ munkák / Wee Life RolePlay v2.0 | 0-ról írt móddal! | [Frissítve: 2014.05.16 20:35]« Dátum: 2014. május 03. - 12:40:12 »Idézetet írta: BoOy date=1399113284\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48032\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic GetVehicleDamageStatusPersze, hogy ismerem. És még hozzá így fejbõl csak 6 törési módot tudnék felsorolni, és ez ilyen részletesen nem tér ki rá (Mondjuk mindnek külön HP szintje van, és aszerint állítgatja, majd otthon átnézem.) De a lényeg, hogy ahhoz képest elég sok idõt venne el, hogy ne villogjon ott egy object, ez már csak esztétikum, a mai szervereken meg ez a legkisebb baj szerintem
|