Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - idk28

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9
91
Segítségkérés / Össze esés
« Dátum: 2016. július 25. - 21:27:15 »
Sziasztok!
Itt azt szeretném, hogy ha a player 30 hp alá megy akkor, kerüljön animba, és ne tudjon mozogni, amig valaki föl nem segíti.
Vagyis igy: TogglePlayerControllable(playerid, 0)
Valaki tudna segíteni?
 
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid)
{
if(amount >= 5)
{
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"(( Megsebeztek! ))\");
SendClientMessage(issuerid, NARANCS, \"(( Megsebezted! ))\");
}
    if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 22)
    {
        new Float:armour;
GetPlayerArmour(playerid, armour);
if(armour <= 0)
{
   new Float:health;
   GetPlayerHealth(playerid,health);
   SetPlayerHealth(playerid, health-50.0);
}
    }
    if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 24)
    {
        new Float:armour;
GetPlayerArmour(playerid, armour);
if(armour <= 0)
{
   new Float:health;
   GetPlayerHealth(playerid,health);
   SetPlayerHealth(playerid, health-50.0);
}
    }
    if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 5)
    {
        SetPlayerDrunkLevel(playerid, GetPlayerDrunkLevel(playerid) + 5000);
    }
return 1;
}

92
Segítségkérés / Halálkor, egy bizonyos pozición kezdés.
« Dátum: 2016. július 25. - 20:56:27 »
C:\\Users\\VA\\Desktop\\SAMP szerver\\filterscripts\\halal.pwn(1) : error 017: undefined symbol \"MAX_PLAYERS\"
C:\\Users\\VA\\Desktop\\SAMP szerver\\filterscripts\\halal.pwn(1) : error 009: invalid array size (negative, zero or out of bounds)
C:\\Users\\VA\\Desktop\\SAMP szerver\\filterscripts\\halal.pwn(2) : error 017: undefined symbol \"MAX_PLAYERS\"
C:\\Users\\VA\\Desktop\\SAMP szerver\\filterscripts\\halal.pwn(5) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnPlayerDeath\")
C:\\Users\\VA\\Desktop\\SAMP szerver\\filterscripts\\halal.pwn(7) : error 017: undefined symbol \"SendDeathMessage\"
C:\\Users\\VA\\Desktop\\SAMP szerver\\filterscripts\\halal.pwn(8) : error 017: undefined symbol \"INVALID_PLAYER_ID\"
C:\\Users\\VA\\Desktop\\SAMP szerver\\filterscripts\\halal.pwn(10) : error 017: undefined symbol \"PlayerKillCount\"
C:\\Users\\VA\\Desktop\\SAMP szerver\\filterscripts\\halal.pwn(10) : warning 215: expression has no effect
C:\\Users\\VA\\Desktop\\SAMP szerver\\filterscripts\\halal.pwn(10) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\"
C:\\Users\\VA\\Desktop\\SAMP szerver\\filterscripts\\halal.pwn(10) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\VA\\Desktop\\SAMP szerver\\filterscripts\\halal.pwn(10) : fatal error 107: too many error messages on one line

93
Segítségkérés / Halálkor, egy bizonyos pozición kezdés.
« Dátum: 2016. július 25. - 19:19:41 »
Nem nagyon :/
Sajnálom nagyon kezdő vagyok...
csak annyit tudnék a poziciót átirni  :sick:

94
Segítségkérés / Halálkor, egy bizonyos pozición kezdés.
« Dátum: 2016. július 25. - 18:57:36 »
Sziasztok!
RP szerverre kellene egy olyan script, hogy halálkor egy bizonyos pozicióra dob (korházban).
Forumon találtam egyet, ami nem müködik.

95
Segítségkérés / Anim rendszer. (össze esés)
« Dátum: 2016. július 25. - 12:54:54 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék töletek kérni.
Itt az elején: Nem csicskáztatni szeretnélek, se semmi! Csak akkor olvasd el ha szabad időd van és segítenél!
Egy olyan rendszerre lenne szükségem, RP szerverre:
Ha fegyverrel fejbe lőnek egybe meghalsz.
Ha lábon lőnek, kb a HPD 30 alá megy, akkor animba essen az adott ember.
Ilyen RP szervereken van.

96
Segítségkérés / csomagtartó és motorházteté
« Dátum: 2016. július 25. - 12:06:59 »
nagyon szépen köszönöm

97
Segítségkérés / csomagtartó és motorházteté
« Dátum: 2016. július 24. - 19:38:24 »
Akkor, elkezd más errorokat kidobálni.. ami nem is oda tartozik

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. július 24. - 19:42:44 )

motorháztető meg nem is müködik :/

98
Segítségkérés / csomagtartó és motorházteté
« Dátum: 2016. július 24. - 19:29:22 »
                else
                {
                    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs kulcsod a járműhöz!\");
                }
                }
        return 1;
}

 
Köszönöm hogy segítesz!
Itt ahol van az \"else\" kidob egy errort: \"error 029: invalid expression, assumed zero\" ez mitől lehet?

99
Segítségkérés / csomagtartó és motorházteté
« Dátum: 2016. július 24. - 18:52:02 »
két errort dob ki.. Esetleg kódba eltudnád küldeni? Nagyon megköszönném

100
Segítségkérés / Body Damage
« Dátum: 2016. július 24. - 18:06:16 »
Sziasztok, régebben volt egy script, amiben ha az embert lábon lötted akkor animba esett. Ha armora volt akkor kb 3 lövésre.
Ha fejbe lötted akkor meghalt.
 Ezt valaki nekem eltudná küldeni/linkelni ? Egyszer megtaláltam csak nem tudom hol..
videót is találtam róla:
 

101
Segítségkérés / csomagtartó és motorházteté
« Dátum: 2016. július 24. - 16:51:46 »
Hello. Probáltam, létrehozni egy csomagtartó kinyító, és motorháztető parancsot.. de nem müködik valami ötlet?
 
CMD:mh(playerid,params[])
{
    new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
if(vehicleid < 47 || vehicleid > 50)
{
   if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
   {
      if(vInfo[vehicleid][MOTORHAZTETO] == 0)
      {
          new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
         GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
         SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,1,boot,objective);
         SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Kinyitottad a motorháztetőt!\");
         vInfo[vehicleid][MOTORHAZTETO] = 1;
      }
      else
      {
          new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
         GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
         SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,0,boot,objective);
         SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Becsuktad a motorháztetőt!\");
         vInfo[vehicleid][MOTORHAZTETO] = 0;
      }
   }
}
}
return 1;
}

 
CSOMAGTARTÓ
 
CMD:csominyit(playerid,params[])
{
    new vehicleid = Kozelikocsi(playerid);
if(vInfo[GetPlayerVehicleID(playerid)][sOLD] == 1 && pInfo[playerid][VEHICLE_ID] == GetPlayerVehicleID(playerid) ||
   vInfo[GetPlayerVehicleID(playerid)][sOLD] == 1 && pInfo[playerid][VEHICLE_ID2] == GetPlayerVehicleID(playerid) ||
   vInfo[GetPlayerVehicleID(playerid)][sOLD] == 1 && pInfo[playerid][KVEHICLE_ID] == GetPlayerVehicleID(playerid) ||
   vInfo[GetPlayerVehicleID(playerid)][sOLD] == 1 && AdminSzoliban[playerid] == 1 ||
   vInfo[GetPlayerVehicleID(playerid)][sOLD] == 2 && AdminSzoliban[playerid] == 1)
   {
if(vInfo[vehicleid][LOCKED] == 1) cmd_do(playerid, \"A jármű zárva.\");
{
if(vehicleid < 47 || vehicleid > 50)
{
   if(vInfo[ vehicleid ][ CSOMAGTARTO ] == 0)
   {
           new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
         GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
         SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,1,objective);
         SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Kinyitottad a csomagtartót!\");
         vInfo[ vehicleid ][ CSOMAGTARTO ] = 1;
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid, PIROS, \"((Már nyitva van a csomagtartó!))\");
   }
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs kulcsod a járműhöz!\");
}
}
}
return 1;
}

102
Segítségkérés / Sziasztok Overlay segítség.
« Dátum: 2016. július 24. - 16:49:36 »
Nagyon szépen köszönöm

103
Segítségkérés / Fegyver a háton. Bugg
« Dátum: 2016. július 24. - 15:37:13 »
azt hogy érted?

104
Segítségkérés / Fegyver a háton. Bugg
« Dátum: 2016. július 24. - 13:40:04 »
Sziasztok!
Találtam egy olyan filterscriptet, hogy ha fegyver van nálad a testen mutatja.
Be raktam, semmi ERROR, csak az a baj, hogy a fegyvert előveszi, és ha elrakja akkor kb 0.02 percig marad a hátadon.
 
#include <a_samp>
 
static
armedbody_pTick[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit(){
printf(\"=====================================================================\");
printf(\"This is a part of a OpenGTA subject, visit opengta.org for more info.\");
printf(\"FilterScript Name: Armed body\");
printf(\"Description:Attatch weapond to player\'s body\");
printf(\"Author:yezizhu\");
printf(\"Special thanks:Double-O-Seven, Brian.\");
printf(\"Contact author: [email protected]\");
printf(\"=====================================================================\");
return true;
}
public OnFilterScriptExit(){
return true;
}
public OnPlayerUpdate(playerid){
if(GetTickCount() - armedbody_pTick[playerid] > 113){ //prefix check itter
new
   weaponid[13],weaponammo[13],pArmedWeapon;
pArmedWeapon = GetPlayerWeapon(playerid);
GetPlayerWeaponData(playerid,1,weaponid[1],weaponammo[1]);
GetPlayerWeaponData(playerid,2,weaponid[2],weaponammo[2]);
GetPlayerWeaponData(playerid,4,weaponid[4],weaponammo[4]);
GetPlayerWeaponData(playerid,5,weaponid[5],weaponammo[5]);
GetPlayerWeaponData(playerid,7,weaponid[7],weaponammo[7]);
if(weaponid[1] && weaponammo[1] > 0){
   if(pArmedWeapon != weaponid[1]){
      if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,0)){
         SetPlayerAttachedObject(playerid,0,GetWeaponModel(weaponid[1]),1, 0.199999, -0.139999, 0.030000, 0.500007, -115.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000);
      }
   }
   else {
      if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,0)){
         RemovePlayerAttachedObject(playerid,0);
      }
   }
}
else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,0)){
   RemovePlayerAttachedObject(playerid,0);
}
if(weaponid[2] && weaponammo[2] > 0){
   if(pArmedWeapon != weaponid[2]){
      if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,1)){
         SetPlayerAttachedObject(playerid,1,GetWeaponModel(weaponid[2]),8, -0.079999, -0.039999, 0.109999, -90.100006, 0.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000);
      }
   }
   else {
      if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,1)){
         RemovePlayerAttachedObject(playerid,1);
      }
   }
}
else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,1)){
   RemovePlayerAttachedObject(playerid,1);
}
if(weaponid[4] && weaponammo[4] > 0){
   if(pArmedWeapon != weaponid[4]){
      if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,2)){
         SetPlayerAttachedObject(playerid,2,GetWeaponModel(weaponid[4]),7, 0.000000, -0.100000, -0.080000, -95.000000, -10.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000);
      }
   }
   else {
      if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,2)){
         RemovePlayerAttachedObject(playerid,2);
      }
   }
}
else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,2)){
   RemovePlayerAttachedObject(playerid,2);
}
if(weaponid[5] && weaponammo[5] > 0){
   if(pArmedWeapon != weaponid[5]){
      if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3)){
         SetPlayerAttachedObject(playerid,3,GetWeaponModel(weaponid[5]),1, 0.200000, -0.119999, -0.059999, 0.000000, 206.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000);
      }
   }
   else {
      if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3)){
         RemovePlayerAttachedObject(playerid,3);
      }
   }
}
else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3)){
   RemovePlayerAttachedObject(playerid,3);
}
if(weaponid[7] && weaponammo[7] > 0){
   if(pArmedWeapon != weaponid[7]){
      if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,4)){
         SetPlayerAttachedObject(playerid,4,GetWeaponModel(weaponid[7]),1,-0.100000, 0.000000, -0.100000, 84.399932, 112.000000, 10.000000, 1.099999, 1.000000, 1.000000);
      }
   }
   else {
      if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,4)){
         RemovePlayerAttachedObject(playerid,4);
      }
   }
}
else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,4)){
   RemovePlayerAttachedObject(playerid,4);
}
armedbody_pTick[playerid] = GetTickCount();
}
return true;
}
 
//by Double-O-Seven
stock GetWeaponModel(weaponid)
{
switch(weaponid)
{
    case 1:
        return 331;
case 2..8:
    return weaponid+331;
        case 9:
    return 341;
case 10..15:
   return weaponid+311;
case 16..18:
    return weaponid+326;
case 22..29:
    return weaponid+324;
case 30,31:
    return weaponid+325;
case 32:
    return 372;
case 46:
    return 371;
}
return 0;
}

105
Segítségkérés / Anim bugg
« Dátum: 2016. július 24. - 13:38:16 »
Azt szeretném, hogy ha 20 HP alatt van, a játékos akkor animba kerüljön.

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal