Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - idk28
Oldalak: 1 ... 5 6 [7 ] 8 9
91
« Dátum: 2016. július 25. - 21:27:15 »
Sziasztok!
Itt azt szeretném, hogy ha a player 30 hp alá megy akkor, kerüljön animba, és ne tudjon mozogni, amig valaki föl nem segíti.
Vagyis igy: TogglePlayerControllable(playerid, 0)
Valaki tudna segíteni?
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid) { if(amount >= 5) { SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"(( Megsebeztek! ))\"); SendClientMessage(issuerid, NARANCS, \"(( Megsebezted! ))\"); } if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 22) { new Float:armour; GetPlayerArmour(playerid, armour); if(armour <= 0) { new Float:health; GetPlayerHealth(playerid,health); SetPlayerHealth(playerid, health-50.0); } } if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 24) { new Float:armour; GetPlayerArmour(playerid, armour); if(armour <= 0) { new Float:health; GetPlayerHealth(playerid,health); SetPlayerHealth(playerid, health-50.0); } } if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 5) { SetPlayerDrunkLevel(playerid, GetPlayerDrunkLevel(playerid) + 5000); } return 1; }
92
« Dátum: 2016. július 25. - 20:56:27 »
C:\\Users\\VA\\Desktop\\SAMP szerver\\filterscripts\\halal.pwn(1) : error 017: undefined symbol \"MAX_PLAYERS\" C:\\Users\\VA\\Desktop\\SAMP szerver\\filterscripts\\halal.pwn(1) : error 009: invalid array size (negative, zero or out of bounds) C:\\Users\\VA\\Desktop\\SAMP szerver\\filterscripts\\halal.pwn(2) : error 017: undefined symbol \"MAX_PLAYERS\" C:\\Users\\VA\\Desktop\\SAMP szerver\\filterscripts\\halal.pwn(5) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnPlayerDeath\") C:\\Users\\VA\\Desktop\\SAMP szerver\\filterscripts\\halal.pwn(7) : error 017: undefined symbol \"SendDeathMessage\" C:\\Users\\VA\\Desktop\\SAMP szerver\\filterscripts\\halal.pwn( : error 017: undefined symbol \"INVALID_PLAYER_ID\" C:\\Users\\VA\\Desktop\\SAMP szerver\\filterscripts\\halal.pwn(10) : error 017: undefined symbol \"PlayerKillCount\" C:\\Users\\VA\\Desktop\\SAMP szerver\\filterscripts\\halal.pwn(10) : warning 215: expression has no effect C:\\Users\\VA\\Desktop\\SAMP szerver\\filterscripts\\halal.pwn(10) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\" C:\\Users\\VA\\Desktop\\SAMP szerver\\filterscripts\\halal.pwn(10) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\\Users\\VA\\Desktop\\SAMP szerver\\filterscripts\\halal.pwn(10) : fatal error 107: too many error messages on one line
93
« Dátum: 2016. július 25. - 19:19:41 »
Nem nagyon :/ Sajnálom nagyon kezdő vagyok... csak annyit tudnék a poziciót átirni :sick:
94
« Dátum: 2016. július 25. - 18:57:36 »
Sziasztok! RP szerverre kellene egy olyan script, hogy halálkor egy bizonyos pozicióra dob (korházban). Forumon találtam egyet, ami nem müködik.
95
« Dátum: 2016. július 25. - 12:54:54 »
Sziasztok! Segítséget szeretnék töletek kérni. Itt az elején: Nem csicskáztatni szeretnélek, se semmi! Csak akkor olvasd el ha szabad időd van és segítenél! Egy olyan rendszerre lenne szükségem, RP szerverre: Ha fegyverrel fejbe lőnek egybe meghalsz. Ha lábon lőnek, kb a HPD 30 alá megy, akkor animba essen az adott ember. Ilyen RP szervereken van.
96
« Dátum: 2016. július 25. - 12:06:59 »
nagyon szépen köszönöm
97
« Dátum: 2016. július 24. - 19:38:24 »
Akkor, elkezd más errorokat kidobálni.. ami nem is oda tartozik
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. július 24. - 19:42:44 ) motorháztető meg nem is müködik :/
98
« Dátum: 2016. július 24. - 19:29:22 »
else { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs kulcsod a járműhöz!\"); } } return 1; } Köszönöm hogy segítesz!
Itt ahol van az \"else\" kidob egy errort: \"error 029: invalid expression, assumed zero\" ez mitől lehet?
99
« Dátum: 2016. július 24. - 18:52:02 »
két errort dob ki.. Esetleg kódba eltudnád küldeni? Nagyon megköszönném
100
« Dátum: 2016. július 24. - 18:06:16 »
Sziasztok, régebben volt egy script, amiben ha az embert lábon lötted akkor animba esett. Ha armora volt akkor kb 3 lövésre.
Ha fejbe lötted akkor meghalt.
Ezt valaki nekem eltudná küldeni/linkelni ? Egyszer megtaláltam csak nem tudom hol..
videót is találtam róla:
VIDEO
101
« Dátum: 2016. július 24. - 16:51:46 »
Hello. Probáltam, létrehozni egy csomagtartó kinyító, és motorháztető parancsot.. de nem müködik valami ötlet?
CMD:mh(playerid,params[]) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(vehicleid < 47 || vehicleid > 50) { if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) { if(vInfo[vehicleid][MOTORHAZTETO] == 0) { new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective; GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,1,boot,objective); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Kinyitottad a motorháztetőt!\"); vInfo[vehicleid][MOTORHAZTETO] = 1; } else { new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective; GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,0,boot,objective); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Becsuktad a motorháztetőt!\"); vInfo[vehicleid][MOTORHAZTETO] = 0; } } } } return 1; } CSOMAGTARTÓ
CMD:csominyit(playerid,params[]) { new vehicleid = Kozelikocsi(playerid); if(vInfo[GetPlayerVehicleID(playerid)][sOLD] == 1 && pInfo[playerid][VEHICLE_ID] == GetPlayerVehicleID(playerid) || vInfo[GetPlayerVehicleID(playerid)][sOLD] == 1 && pInfo[playerid][VEHICLE_ID2] == GetPlayerVehicleID(playerid) || vInfo[GetPlayerVehicleID(playerid)][sOLD] == 1 && pInfo[playerid][KVEHICLE_ID] == GetPlayerVehicleID(playerid) || vInfo[GetPlayerVehicleID(playerid)][sOLD] == 1 && AdminSzoliban[playerid] == 1 || vInfo[GetPlayerVehicleID(playerid)][sOLD] == 2 && AdminSzoliban[playerid] == 1) { if(vInfo[vehicleid][LOCKED] == 1) cmd_do(playerid, \"A jármű zárva.\"); { if(vehicleid < 47 || vehicleid > 50) { if(vInfo[ vehicleid ][ CSOMAGTARTO ] == 0) { new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective; GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,1,objective); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Kinyitottad a csomagtartót!\"); vInfo[ vehicleid ][ CSOMAGTARTO ] = 1; } else { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"((Már nyitva van a csomagtartó!))\"); } } else { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs kulcsod a járműhöz!\"); } } } return 1; }
102
« Dátum: 2016. július 24. - 16:49:36 »
Nagyon szépen köszönöm
103
« Dátum: 2016. július 24. - 15:37:13 »
azt hogy érted?
104
« Dátum: 2016. július 24. - 13:40:04 »
Sziasztok!
Találtam egy olyan filterscriptet, hogy ha fegyver van nálad a testen mutatja.
Be raktam, semmi ERROR, csak az a baj, hogy a fegyvert előveszi, és ha elrakja akkor kb 0.02 percig marad a hátadon.
#include <a_samp> static armedbody_pTick[MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptInit(){ printf(\"=====================================================================\"); printf(\"This is a part of a OpenGTA subject, visit opengta.org for more info.\"); printf(\"FilterScript Name: Armed body\"); printf(\"Description:Attatch weapond to player\'s body\"); printf(\"Author:yezizhu\"); printf(\"Special thanks:Double-O-Seven, Brian.\"); printf(\"Contact author: [email protected] \"); printf(\"=====================================================================\"); return true; } public OnFilterScriptExit(){ return true; } public OnPlayerUpdate(playerid){ if(GetTickCount() - armedbody_pTick[playerid] > 113){ //prefix check itter new weaponid[13],weaponammo[13],pArmedWeapon; pArmedWeapon = GetPlayerWeapon(playerid); GetPlayerWeaponData(playerid,1,weaponid[1],weaponammo[1]); GetPlayerWeaponData(playerid,2,weaponid[2],weaponammo[2]); GetPlayerWeaponData(playerid,4,weaponid[4],weaponammo[4]); GetPlayerWeaponData(playerid,5,weaponid[5],weaponammo[5]); GetPlayerWeaponData(playerid,7,weaponid[7],weaponammo[7]); if(weaponid[1] && weaponammo[1] > 0){ if(pArmedWeapon != weaponid[1]){ if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,0)){ SetPlayerAttachedObject(playerid,0,GetWeaponModel(weaponid[1]),1, 0.199999, -0.139999, 0.030000, 0.500007, -115.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000); } } else { if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,0)){ RemovePlayerAttachedObject(playerid,0); } } } else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,0)){ RemovePlayerAttachedObject(playerid,0); } if(weaponid[2] && weaponammo[2] > 0){ if(pArmedWeapon != weaponid[2]){ if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,1)){ SetPlayerAttachedObject(playerid,1,GetWeaponModel(weaponid[2]),8, -0.079999, -0.039999, 0.109999, -90.100006, 0.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000); } } else { if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,1)){ RemovePlayerAttachedObject(playerid,1); } } } else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,1)){ RemovePlayerAttachedObject(playerid,1); } if(weaponid[4] && weaponammo[4] > 0){ if(pArmedWeapon != weaponid[4]){ if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,2)){ SetPlayerAttachedObject(playerid,2,GetWeaponModel(weaponid[4]),7, 0.000000, -0.100000, -0.080000, -95.000000, -10.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000); } } else { if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,2)){ RemovePlayerAttachedObject(playerid,2); } } } else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,2)){ RemovePlayerAttachedObject(playerid,2); } if(weaponid[5] && weaponammo[5] > 0){ if(pArmedWeapon != weaponid[5]){ if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3)){ SetPlayerAttachedObject(playerid,3,GetWeaponModel(weaponid[5]),1, 0.200000, -0.119999, -0.059999, 0.000000, 206.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000); } } else { if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3)){ RemovePlayerAttachedObject(playerid,3); } } } else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3)){ RemovePlayerAttachedObject(playerid,3); } if(weaponid[7] && weaponammo[7] > 0){ if(pArmedWeapon != weaponid[7]){ if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,4)){ SetPlayerAttachedObject(playerid,4,GetWeaponModel(weaponid[7]),1,-0.100000, 0.000000, -0.100000, 84.399932, 112.000000, 10.000000, 1.099999, 1.000000, 1.000000); } } else { if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,4)){ RemovePlayerAttachedObject(playerid,4); } } } else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,4)){ RemovePlayerAttachedObject(playerid,4); } armedbody_pTick[playerid] = GetTickCount(); } return true; } //by Double-O-Seven stock GetWeaponModel(weaponid) { switch(weaponid) { case 1: return 331; case 2..8: return weaponid+331; case 9: return 341; case 10..15: return weaponid+311; case 16..18: return weaponid+326; case 22..29: return weaponid+324; case 30,31: return weaponid+325; case 32: return 372; case 46: return 371; } return 0; }
105
« Dátum: 2016. július 24. - 13:38:16 »
Azt szeretném, hogy ha 20 HP alatt van, a játékos akkor animba kerüljön.
Oldalak: 1 ... 5 6 [7 ] 8 9