Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ninjo98

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 26
91
Segítségkérés / Magyaràzat
« Dátum: 2013. április 15. - 21:01:56 »
Szoval ez az  :D

92
Segítségkérés / Magyaràzat
« Dátum: 2013. április 15. - 20:54:41 »
:wall:Hy!
Lehet alap dolog de 1percet se játszottam rp
Szerveren szval mit jelent a frakcio kifejezés? ??? :facepalm:

93
Segítségkérés / TextDraw-ba adatok
« Dátum: 2013. április 15. - 07:08:33 »
Ha mèg midig azt az ölès halàl izèt csinàlod az elõzõ témàban belinkeltem egyet abba benne van :)

94
Segítségkérés / Miért írja amikor elindítanám a szervert? :(
« Dátum: 2013. április 14. - 19:28:05 »
Itt megtalálod a Pluginokat:
http://sampforum.hu/index.php?topic=39723.0

95
Segítségkérés / Miért írja amikor elindítanám a szervert? :(
« Dátum: 2013. április 14. - 19:18:56 »
Pluginok megvannak? :shurg:

96
Segítségkérés / 0.3e
« Dátum: 2013. április 14. - 19:05:43 »
És ez a Real MAp editor converter Ezmiez? xD  :facepalm: Hol találom meg?

97
Segítségkérés / enum rendszerbeli mentés.
« Dátum: 2013. április 14. - 19:02:33 »

98
Segítségkérés / 0.3e
« Dátum: 2013. április 14. - 17:38:48 »
Idézetet írta: Zalakaka45 date=1365953243\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36155\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


átkonvertálod vagy valami és berakod a real map editor konvertálojába majd átkonvertálod createdynamic objectre.. és meg lett.  :hihi:
 
De hogyha nem ugyan az a verziószáma a 2 nek, a sampjának 0.3x, az mta jának meg 0.3e
 
[/quote]
A legújabb MTA töltöttem le 1hete

99
Segítségkérés / 0.3e
« Dátum: 2013. április 14. - 17:17:38 »
És ezt nem lehet megoldani mert 4óra munkám van a mappba :(

100
Segítségkérés / 0.3e
« Dátum: 2013. április 14. - 14:30:55 »
Hy!
Mappolgattam unalmamba.. 0.3e és sima objectekkel be akartam rakni a szerverbe
Átkonvertáltam programmal utána pedig az oldalon beleraktam és egy csomó oda nem illõ objectet rakott bele amit nem meppoltam oda

101
Segítségkérés / Átírás
« Dátum: 2013. április 13. - 12:58:07 »
Hy!
Itt ez a számítás, minél több pontom van annál nagyobb a szintem..
Itt van ez a script amiben egy bizonyos számot ment el a szerver és én A Score átakarom írni SZÁMRA. Tehát ne a Score tol függjön
a level hanem a számtól
LEVEL:
 
 public Szamitas(playerid)
            {
                    /////////////////////Szint/////////////////////////////////////////////
                if((GetPlayerScore(playerid) >= 0) && (GetPlayerScore(playerid) <= 50))
                {
                TextDrawSetString(Munka1[playerid],egy);
                    new string[65],pont = GetPlayerScore(playerid);
                    format(string,sizeof(string),\"EXP: %d/51\",pont);
                    TextDrawSetString(Munka0[playerid], string);
                }
                if((GetPlayerScore(playerid) >= 51) && (GetPlayerScore(playerid) <= 100))
                {
                TextDrawSetString(Munka1[playerid],ketto);
                    new string[65],pont = GetPlayerScore(playerid);
                    format(string,sizeof(string),\"EXP: %d/101\",pont);
                    TextDrawSetString(Munka0[playerid], string);
                }
                if((GetPlayerScore(playerid) >= 101) && (GetPlayerScore(playerid) <= 140))
                {
                TextDrawSetString(Munka1[playerid],harom);
                    new string[65],pont = GetPlayerScore(playerid);
                    format(string,sizeof(string),\"EXP: %d/141\",pont);
                    TextDrawSetString(Munka0[playerid], string);
                }
                if((GetPlayerScore(playerid) >= 141) && (GetPlayerScore(playerid) <= 180))
                {
                TextDrawSetString(Munka1[playerid],negy);
                    new string[65],pont = GetPlayerScore(playerid);
                    format(string,sizeof(string),\"EXP: %d/181\",pont);
                    TextDrawSetString(Munka0[playerid], string);
                }
                if((GetPlayerScore(playerid) >= 181) && (GetPlayerScore(playerid) <= 201))
                {
                TextDrawSetString(Munka1[playerid],ot);
                    new string[65],pont = GetPlayerScore(playerid);
                    format(string,sizeof(string),\"EXP: %d/202\",pont);
                    TextDrawSetString(Munka0[playerid], string);
                }
                if((GetPlayerScore(playerid) >= 202) && (GetPlayerScore(playerid) <= 300))
                {
                TextDrawSetString(Munka1[playerid],hat);
                    new string[65],pont = GetPlayerScore(playerid);
                    format(string,sizeof(string),\"EXP: %d/301\",pont);
                    TextDrawSetString(Munka0[playerid], string);
                }
                return 1;
            }

 
Szám script :
 
    //
    //
    //
    #include <a_samp> //samp inc..
    #include <dini> //dini inc segítségével tudjuk menteni az adatokat
    #pragma tabsize 0
    new nev[MAX_PLAYER_NAME]; //nevet tárolunk
    new szam[100]; //számot tárolunk el, a száz az a karakterlánc száma ezt lehet nagyobbítani..
    new Pontok;
    enum pInfo
    {
    admin //admin ebben tárolunk
    }
    new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo]; //A módban defináljuk a pInfo enumot mátrixot..
 

    public OnPlayerConnect(playerid)
    {
        GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); //lekérdezzûk a játékosnak a nevét.
        format(szam, sizeof(szam), \"/Szamok/%s.ini\",nev); //elõhívjuk a Szamok mappából azt a játékost amelyiknek be kell tölteni az adatokat.
        if(!dini_Exists(szam)) { //ha létezik a fálj akkor nem hozza létre..
        dini_Create(szam); //létrehozzunk egy fálj a játékos nevével.
        dini_IntSet(szam, \"Szam\", 0); //bele írjuk a játékos fáljába vagyis lenullázuk, hogy alap 0 -tól kezdjen.
        PlayerInfo[playerid][Pontok] = dini_Int(szam, \"Szam\"); //bele írja, hogy a játékos akkor csatlakozott vagyis nincs neki még semmi pontja.
        } else { //ha mégis van akkor elõhívjuk így is..
        PlayerInfo[playerid][Pontok] = dini_Int(szam, \"Szam\"); //Lekérdezzûk ha van a játékosnak akkor oda adjuk neki azokat a pontokat amiket szerezett!
        } //zárási rész..
        return 1;
    }
    public OnPlayerDisconnect(playerid)
    {
        GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); //lekérdezzûk a játékosnak a nevét majd mikor létrehozza a mappát akkor a játékos nevévvel hozzuk létre..
        format(szam, sizeof(szam), \"/Szamok/%s.ini\",nev); //ide tárolyuk el az adatokat itt megadhatjuk a mappát.
        if(!dini_Exists(szam)) { //Ha létezik ez a játékos akkor nem hozza létre a mappát neki újra..
        } else {
        dini_IntSet(szam, \"Szam\", PlayerInfo[playerid][Pontok]);  //segítségével lementjük a PlayerInfo[playerid][Pontok] tárolóval a Szamok mappában.
        }
    }
    public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/lekér\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    format(szam, sizeof(szam), \"Pontjaid: %i/100\", PlayerInfo[playerid][Pontok]);
    SendClientMessage(playerid, -1, szam);
    return 1;
    }
    return 0;
    }

102
Segítségkérés / Lekérdezés
« Dátum: 2013. április 13. - 12:11:59 »
Hy!
Tegnap este editeltem ezt a Scriptet ZyZu TUT-jából:
http://sampforum.hu/index.php?topic=36537.0
Azt szeretném megoldani hogy PL. beírom /lekér akkor leírja hogy Neked XY számod van :
 
// 
//
//
#include <a_samp> //samp inc..
#include <dini> //dini inc segítségével tudjuk menteni az adatokat
#pragma tabsize 0
new nev[MAX_PLAYER_NAME]; //nevet tárolunk
new szam[100]; //számot tárolunk el, a száz az a karakterlánc száma ezt lehet nagyobbítani..
new Pontok;
enum pInfo
{
admin //admin ebben tárolunk
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo]; //A módban defináljuk a pInfo enumot mátrixot..
 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
    GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); //lekérdezzûk a játékosnak a nevét.
    format(szam, sizeof(szam), \"/Szamok/%s.ini\",nev); //elõhívjuk a Szamok mappából azt a játékost amelyiknek be kell tölteni az adatokat.
    if(!dini_Exists(szam)) { //ha létezik a fálj akkor nem hozza létre..
    dini_Create(szam); //létrehozzunk egy fálj a játékos nevével.
    dini_IntSet(szam, \"Szam\", 0); //bele írjuk a játékos fáljába vagyis lenullázuk, hogy alap 0 -tól kezdjen.
    PlayerInfo[playerid][Pontok] = dini_Int(szam, \"Szam\"); //bele írja, hogy a játékos akkor csatlakozott vagyis nincs neki még semmi pontja.
    } else { //ha mégis van akkor elõhívjuk így is..
    PlayerInfo[playerid][Pontok] = dini_Int(szam, \"Szam\"); //Lekérdezzûk ha van a játékosnak akkor oda adjuk neki azokat a pontokat amiket szerezett!
    } //zárási rész..
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
    GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); //lekérdezzûk a játékosnak a nevét majd mikor létrehozza a mappát akkor a játékos nevévvel hozzuk létre..
    format(szam, sizeof(szam), \"/Szamok/%s.ini\",nev); //ide tárolyuk el az adatokat itt megadhatjuk a mappát.
    if(!dini_Exists(szam)) { //Ha létezik ez a játékos akkor nem hozza létre a mappát neki újra..
    } else {
    dini_IntSet(szam, \"Szam\", PlayerInfo[playerid][Pontok]);  //segítségével lementjük a PlayerInfo[playerid][Pontok] tárolóval a Szamok mappában.
    }
}

103
Segítségkérés / Pawno 2 hiba
« Dátum: 2013. április 12. - 22:57:22 »
Amit felraktàl abba nem latom hogy írna valamit a modrol. Lehet hiànyzik  valami...

104
Segítségkérés / Level
« Dátum: 2013. április 12. - 21:11:43 »
Egy utolsó dolog xD  :facepalm:
Itt van ez a cucc mikor beérek a cpbe
 
GivePlayerMoney(playerid,2500);
                    SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid)+50);
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"\");
                    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
                    PlayerPlaySound(playerid, 1137, 0, 0, 0);

 
Ha én számot akarok adni pont pénz helyett akkor ezt tegyem be?
 
PlayerInfo[playerid][Pontok]++;

 
vagyis a ++t
                   

105
Segítségkérés / Level
« Dátum: 2013. április 12. - 20:39:20 »
Ilyet kerestem :) Mingyárt megpróbálom ha sikerül zárok :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. április 12. - 20:51:52 )

Idézetet írta: ZyZu date=1365791666\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36091\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Régen csináltam ilyen leírást: http://sampforum.hu/index.php?topic=36537.0
 
És ha egy játékosnak adok egy ilyen \"számot\" akkor ezt használjam :
 
PlayerInfo[playerid][Pontok]++;

 
És ugye ez nem Score

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 26
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal