Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Memphis

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12
91
Munkaerő keresése / RevCore Roleplay Fejlesztő(ke)t keres
« Dátum: 2016. október 04. - 21:36:42 »
Idézetet írta: LuigiORIGINAL date=1475607933\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"63284\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Szerintem ha igényes szervert akarsz MTA-ra
 

\"Magyar GTA Közösség - SA-MP, MTA fórum » SA-MP: Szerverfejlesztők »\"

92
Segítségkérés / Spec hiba!?
« Dátum: 2016. október 04. - 19:51:49 »

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    if(ServerInfo[specPlayer] == 1) {
        TogglePlayerSpectating(playerid, true);
        if(!IsPlayerInAnyVehicle(id[playerid])) PlayerSpectatePlayer(playerid, id[playerid]);
        else PlayerSpectateVehicle(playerid, GetPlayerVehicleID(id[playerid]), SPECTATE_MODE_NORMAL);
        SetPlayerInterior(playerid, GetPlayerInterior(id[playerid]));
        SetPlayerVirtualWorld(playerid, GetPlayerVirtualWorld(id[playerid]));
    }
    return 1;                       
}

 
Írd át az id változót a deklarálásnál. Így:
new id[MAX_PLAYERS];
Ezt azért mert ha több ember van fent a szerveren és időközben más is elkezd specelni te meghalsz akkor azt fogod specelni akit xy is néz.
Természetesen sscanf-nél is írd át. (A halálnál való specet nem teszteltem elvileg jónak kell lennie.)

93
Segítségkérés / Kocsi ára testreszabása
« Dátum: 2016. október 03. - 20:49:30 »
A kocsi árakat.  :facepalm:
Valószínűleg az autóknál helyezkedik el. Nézd át az összes autóhoz köthető adatot.

94
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Project Disaster
« Dátum: 2016. október 03. - 17:02:33 »
Idézetet írta: TrentonG date=1475501304\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"63149\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
de attól még javíthatja
 
Megengeded hogy kijavítsam ? Wow.

95
Szkript kérések / Szerver
« Dátum: 2016. október 01. - 17:39:54 »
Ilyen már eleve van.
Letöltöd a SA:MP windows servert. server.cfg-ben átírod a filterscripts-eket fsdebug-ra a gamemodeot pedig bare-ra.
Módosítod a bare gamemodeot pawn-al hogy az ongamemodeinit alá beírod ezt:
 

public OnGameModeInit()
{
    // This will fully disable all player nametags
    // (including health and armour bars)
    ShowNameTags(0);
}

 
Elmented lefuttatod, elindítod a szervert és felcsatlakozol.
Autó lekérés /v
Skin cserélés /s
Időjárás /w
Az objectes dolog az meg csak annyi hogy letöltöd a streamer plugint és \"feltelepíted\" majd az \"objectek\" filterscript/gamemode-ba includeolod a streamer.inc -et.
Letöltöd a plugint innen
És eszerint loadolod.

96
Archívum / Project Disaster Roleplay - Csak a legerősebb élheti túl.
« Dátum: 2016. október 01. - 14:15:49 »
Miért titkolod hogy ki vagy ?
 
Diploy: az legyen titok hogy én ki vagyok :)[/quote]

97
Archívum / Project Disaster Roleplay - Csak a legerősebb élheti túl.
« Dátum: 2016. szeptember 29. - 22:35:20 »
Gondoltam kiírom ide is minél többen értesüljetek a fórum nyitásáról. A többit pedig itt.

98
Kérdések, Segítség / SMF fórummotorral kapcsolatos kérdések
« Dátum: 2016. szeptember 29. - 19:34:50 »
\" post=\"585095\" timestamp=\"1475170275\"]
Ehhez semmilyen segéd oldal nem szükséges
 
[/quote]
Persze szerintem tudja. Ő csak poénból kért segítséget, szerintem már meg is írta az SMF új verzióját ahova már eleve be van építve ez a funkció.

99
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Rangok készitése?!
« Dátum: 2016. szeptember 28. - 16:56:54 »
:facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:
\"here.jpg\"
 :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:

100
Segítségkérés / Betűre belépés az épületbe.
« Dátum: 2016. szeptember 25. - 21:31:04 »
Tádáá:
 

#include <a_samp>
#define PRESSED(%0) \\
    (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    if (PRESSED(KEY_SECONDARY_ATTACK))
    {
        if (!IsPlayerInAnyVehicle(playerid) { //ha a játékos nem tartózkodik járműben
            if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, X, Y, Z)) { //ha a játékos egy bizonyos koordináta közelében helyezkedik el
                SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); //behelyezés az interiorba
                SetPlayerFacingAngle(playerid, Angle); //playernek a nézési irányának beállítása egy kis segítség:
                /*
                        north (0)
                            |
                 (90) west-   -east (270)      (Good way to remember: Never Eat Shredded Wheat)
                            |
                       south (180)
                */
                SetPlayerInterior(playerid, ID); //interior beállítása
                SetPlayerVirtualWorld(playerid, ID); //virtuális world beállítása
            } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, X, Y, Z)) { //ez pedig a kijövetel ugyan az csak visszafele
                SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); //behelyezés az interiorba
                SetPlayerFacingAngle(playerid, Angle); //playernek a nézési irányának beállítása egy kis segítség:
                /*
                        north (0)
                            |
                 (90) west-   -east (270)      (Good way to remember: Never Eat Shredded Wheat)
                            |
                       south (180)
                */
                SetPlayerInterior(playerid, ID); //interior beállítása
                SetPlayerVirtualWorld(playerid, ID); //virtuális world beállítása
            }
        }
    }
    return 1;
}

 
Nem teszteltem

101
Archívum / StoryRPG - 2016
« Dátum: 2016. szeptember 24. - 19:15:02 »
Nem védem én itt a martint de szerintem ezt viccccccből írta.
 
el van hanyagolva a téma, mert nem írtunk hozzá... 2 napja?[/quote]
Pont erre rávilágítva.
Hogy itt mindenki mindent magára vesz.  ::|

102
Archívum / Project Disaster Roleplay - Csak a legerősebb élheti túl.
« Dátum: 2016. szeptember 24. - 17:35:55 »
Áh ez a kupakos cucc eléggé elcsépelt. Szerintem sokkal jobb cserélgetni. Picit olyan hangulat lesz mint a Kr.e-i évszázadokban mikor még nem volt normális fizetőeszköz és cserélgetni kellett.

103
Archívum / Project Disaster Roleplay - Csak a legerősebb élheti túl.
« Dátum: 2016. szeptember 24. - 16:15:35 »
Pár érvelést azért megnéznék. Én személy szerint az új városra voksoltam. Nem okozna nagy fejtörést és a playerek amint feljönnek valami újat látnak majd. És nekik kell felfedezni hogy mi hova vezet, mi hol van. És eltévedni is tök hangulatos lenne a szerveren :D

104
Szkript kérések / Kill
« Dátum: 2016. szeptember 24. - 12:41:03 »
Szívesen segítünk ne értsd félre amit írni fogok. De ne játszd el azt a fórumon mint a Naruto gyerek hogy mindenért nyit 1 témát. A pawn nyelv tanulást itt tudod elkezdeni.
+ http://wiki.sa-mp.com/wiki/PAWN_for_Beginners
Ezzel kezdenék a helyedben.


A kérdésedre pedig a válasz:
 

#include <a_samp>
#include <zcmd>
new gTeam[MAX_PLAYERS]; //létrehozzuk a csapatokat
enum ServerData //a csapatok eredményei
{
home = 0,
away = 0
};
new Eredmeny[serverData];
public OnPlayerConnect(playerid) {
gTeam[playerid] = -1;
return 1;
}
CMD:home(playerid, params[]) {
if(gTeam[playerid] == 1) {
    SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Kiléptél a home csapatból!\");
    gTeam[playerid] = -1;
} else {
    if(gTeam[playerid] == 2) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Előbb lépj ki a másik csapatból /away\");
       SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Csatlakoztál a home csapatba!\");
       gTeam[playerid] = 1;
}
return 1;
}
CMD:away(playerid, params[]) {
if(gTeam[playerid] == 2) {
    SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Kiléptél az away csapatból!\");
    gTeam[playerid] = -1;
} else {
    if(gTeam[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Előbb lépj ki a másik csapatból /home\");
       SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Csatlakoztál az away csapatba!\");
       gTeam[playerid] = 2;
}
return 1;
}
CMD:reset(playerid, params[]) { //reseteled az eredményeket
    Eredmeny[home] = 0;
    Eredmeny[away] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    SendDeathMessage(killerid, playerid, reason); // Jobbról hogy kijelezze a kill list
    if(killerid != INVALID_PLAYER_ID)
    {
        if(gTeam[killerid] == 1) { //ha home
            Eredmeny[home]++;
   new string[128];
   format(string, sizeof(string), \"[Home játékost ölt! Home: %d Away: %d]\", Eredmeny[home], Eredmeny[away]);
   SendClientMessageToAll(0xFF0000FF, string);
} else if(gTeam[killerid] == 2) { //ha away
            Eredmeny[away]++;
   new string[128];
   format(string, sizeof(string), \"[Away játékost ölt! Home: %d Away: %d]\", Eredmeny[home], Eredmeny[away]);
   SendClientMessageToAll(0xFF0000FF, string);
}
    }
    return 1;
}

 
Nem teszteltem. Elvileg jó.
Edit: Bocsi a böngésze kicsit szétb*szta a tabulátorokat. Kicsit eléggé összekutyulta a kódot.

105
Archívum / Project Disaster Roleplay - Csak a legerősebb élheti túl.
« Dátum: 2016. szeptember 21. - 20:08:37 »
Hasonló mint az Infected Regions, remélem ennek nagyobb élete lesz mint az Infectednek. Sok sikert.

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal