Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - hegdavid95

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 26
91
Segítségkérés / Indításkor Run Time Error
« Dátum: 2012. július 04. - 08:44:13 »
esetleg ha mégsem hiányzik rakd be a legújabb sscanf plugint mert az minden verzióra jó

92
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2012. július 04. - 08:41:47 »
Mire jó ha a stringek elé felkiáltójelet rakunk?
pl: SendCliantMessage(playerid,0xFFFFFFFF,!\"asd\"); ez mivel jobb mint ha csak felkiátojel nélkül lenne? Csak azért kérdem mert láttam már pár helyen

93
Általános / WS-ES -re Panasz
« Dátum: 2012. július 02. - 21:13:27 »
Nos nemigazán szeretnék vitázni itt fórumon mert ugye az tilos már meg is kaptad érte a figyelmeztetést.
És mostmár befejezhetnéd a bizonyítékok nélküli rágalmazásokat.
Esetleg majd ha fényképes bizonyíékod lesz bármirõl is, majd akkor lesz jogod itt a szervert lejáratni.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. július 02. - 21:13:50 )

megkérnék egy moderátort, hogy zárja a témát, mert már kezd átmenni vitába az egész.

94
Általános / WS-ES -re Panasz
« Dátum: 2012. július 02. - 20:53:02 »
Nah szóval menjünk soronként
\"Az a problémám hogy mindenhonnan összelopkodott szerver.\"
A szervert saját kezüleg írtam ötleteket magamtól és a szerveren játszó emberektõl vettem.
\"Ahol lopják a klánnevünket PLUSZ a régi normális emberek átmentek erre a ....-ra még 2011-be és ott is maradtak. \"
Közöm nincs hozzá hogy kik lopokdják a te klánnevedet ez nem a szerver dolga.
\"Az adminok CSICSKÁK azokra no comment, és ilyen idegbetegeket raknak adminnak mint King aki egy eredeti flegma balf..z csíra aki csak pofázni tud meg flegmulni, és nagy a pofája a semmire, ilyeneket raknak adminnak :D\"
Elõször is king aki amúgy ádám tegnap lett kibaszva pontosan ez miatt, talán ez régen igaz volt ma már nem.
\"A tulajok meg neten járnak egymással Devilke meg Hellácska és állandóan nyálaznak jajj hellácskám jaj devilkém így meg úgy, és ha valami baj van az õ szerverükkel akkor 1-2 napra átjönnek az NMSS-re nyálazni és ott beszélik meg a problémájukat AMI SENKIT SE ÉRDEKEL\"
Elhiheted hogy engem sem érdekel hogy téged mi érdekel és mi nem. Ha nem tetszik van még másik 5000 samp szerver és ellehet oda menni.
Továbbá ezzel az egész kis topicoddal jogsértést követsz el. Méghozzá a jó hírnévhez való jogomat.
A másik hogy ahhoz meg végképp semmi közöd hogy én mikor és miért megyek fel NMSS re.
És legközelebb tartsd meg magadnak a saját véleményed elhiheted hogy senkit sem érdekel mit gondolsz.
Az meg a másik, hogy te semmit sem tudsz a szerverrõl gondolom NMSS-rõl jöttél át trollkodni és voltál fent 5 percet és valószinüleg valami bajt csináltál mi meg tettük a dolgunkat és kiraktunk a szeróról. Ezen felháborodva minden rosszat amit csak lehet elmondasz a szerverrõl amibõl összesen egy VOLT igaz a king-es téma.
Üdvözlettel: Devilke

95
SA-MP: Szerver bemutatása / [HUN] WORLD STUNT EVOLUTION SZERVER WS-ES
« Dátum: 2012. július 02. - 13:01:47 »
Beállítottam és bocsi a késõi reagálásért.

96
Segítségkérés / egy játékos elõtti játékosok
« Dátum: 2012. június 24. - 15:21:46 »
Ezt a kódot én nem teljesen iylen de hasonló célokra használtam. 100%-ig nem vagyok benne biztos hogy tökéletesen mûködik majd neked de egy próbát megér. Viszont ha nem mûködik kis alakítással már mûködhet. Sok sikert
 
stock IsPlayerFacingPlayer(playerid, targetid, Float:dOffset)
{
new
Float:pX,
Float:pY,
Float:pZ,
Float:pA,
Float:X,
Float:Y,
Float:Z,
Float:ang;
if(!IsPlayerConnected(playerid) || !IsPlayerConnected(targetid)) return 0;
GetPlayerPos(targetid, pX, pY, pZ);
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, pA);
if( Y > pY ) ang = (-acos((X - pX) / floatsqroot((X - pX)*(X - pX) + (Y - pY)*(Y - pY))) - 90.0);
else if( Y < pY && X < pX ) ang = (acos((X - pX) / floatsqroot((X - pX)*(X - pX) + (Y - pY)*(Y - pY))) - 450.0);
else if( Y < pY ) ang = (acos((X - pX) / floatsqroot((X - pX)*(X - pX) + (Y - pY)*(Y - pY))) - 90.0);
if(AngleInRangeOfAngle(-ang, pA, dOffset)) return true;
return false;
}
stock AngleInRangeOfAngle(Float:a1, Float:a2, Float:range)
{
    a1 -= a2;
    if((a1 < range) && (a1 > -range)) return true;
    return false;
}
stock IsPlayerBehindPlayer(playerid, targetid, Float:dOffset)
{
new
    Float:pa,
    Float:ta;
if(!IsPlayerConnected(playerid) || !IsPlayerConnected(targetid)) return 0;
GetPlayerFacingAngle(playerid, pa);
GetPlayerFacingAngle(targetid, ta);
if(AngleInRangeOfAngle(pa, ta, dOffset) && IsPlayerFacingPlayer(playerid, targetid, dOffset)) return true;
return false;
}
//innentõl oda rakd a kódot ahol használod
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
foreach(Player,i)
{
    GetPlayerPos(i,X,Y,Z);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,X,Y,Z))
{
    if(!IsPlayerBehindPlayer(i, playerid, 90))//ez csak arra kell hogy biztos ne legyen mögötte
    {
        if(IsPlayerFacingPoint(i, 60, X,Y,Z))//ezt a szöget úgy állítsd be ahogy neked jó. Ez a szög az a szög ami a \"látószöget\" nézi hogy benne vagy e abban a részben ahol teleportálni kell
        {
      //teleportálod
   }
}
}
}

 
Lehet hogy neked az IsPlayerFacingPointnem is kell bele majd próbûld ki ugyis, akkor az lesz hogy a játékos elötti fékörben teleportálja a játékosokat

97
Segítségkérés / Apró kérdés
« Dátum: 2012. június 24. - 15:07:44 »
A sampnak nem nagy az igénye ha a játékban megnyomod az F5-öt akkor a felsõ kettõt nézd meg. Annyit használ másodpercenként. Az alapján már könynen kiszámolhatod mennyit használ óránként

98
Segítségkérés / Textdraw Font 4, nincs átlátszóság
« Dátum: 2012. június 24. - 14:49:41 »
Üdv
A problémám az lenne, hogy az alább látható textdraw nem átlátszó egyáltalán.
Ez a két függvény pontosan ugyanolyan színt ad a textdrawnak. Semmi átlátszóság. Ha viszont a font nem 4, akkora szöveg valamennyire átlátszó, pont amennyire kell. Ez miért lehet?
TextDrawColor(Textdraw14, 0x000000AA);
TextDrawColor(Textdraw14, 0x000000FF);
Textdraw14 = TextDrawCreate(161.000000, 366.000000, \"LD_SPAC:white\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw14, 255);
TextDrawFont(Textdraw14, 4);
TextDrawLetterSize(Textdraw14, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw14, 0x000000AA);
TextDrawSetOutline(Textdraw14, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw14, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw14, 1);
TextDrawUseBox(Textdraw14, 1);
TextDrawBoxColor(Textdraw14, 255);
TextDrawTextSize(Textdraw14, 315.000000, 15.000000);

99
Fel tudnád rakni a legfrissebb includet? Csak mert én sehol sem találom, ha berakom a hivatalos mysql oldalról a plugint akkor is azt írja a scripted hogy rakjam be az újat.

100
Pluginok és Programok / Performance profiler
« Dátum: 2012. június 11. - 21:38:54 »
windows szerón megy rendesen viszont hoston ezt irja a linuxhoz: Failed (plugins/profiler.so: ELF file OS ABI invalid)

101
SA-MP: Szerverfejlesztés / Mktime és Date függvények (Unix-idõ)
« Dátum: 2012. május 28. - 08:20:11 »
Nos régen találtam már ezeket és akkor gondoltam elteszem mert hasznos lehet, de nemigazán emlékszek már rá honnan van.

102
SA-MP: Szerverfejlesztés / Mktime és Date függvények (Unix-idõ)
« Dátum: 2012. május 27. - 21:51:08 »
Unix idõ
 
Üdv most szeretnék bemutatni egy hasznos idõmeghatározó módszert.
Pontosabban egy informatikában használt a dátumok könnyebb tárolására létrehozott módszert.
Az Unix-idõt.
Ennek lényege, hogy a dátumokat ne egy hosszú sok külön álló számmal(év/hónap/nap óra/perc/másodperc) tároljuk, hanem egyetlen számmal, mégpedig úgy, hogy ez a szám
1970. 01. 01. 00:00:00 óta eltelt másodpercek számát adja meg, igen ez egy elég nagy szám, viszont elõnye, hogy csak egyetlen adatban eltárolhatunk vele 1970-tõl minden dátumot
Annak, aki többet szeretne megtudni errõl annak ajánlom figyelmébe a következõ linket:
http://hu.wikipedia.org/wiki/Unix-id%C5%91
nos íme a két hasznos kis függvény:
A gettime függvény az Unix idõvel tér vissza, ha nem adunk meg neki semmilyen paramétert.
Így tehát ez nekünk tökéletesen megfelel arra a célra, hogy megtudjuk, hogy abban a pillanatban mennyi is az Unix idõ.
például:
 
new unixtime = gettime();

 
A másik, amivel ezt az idõformátumot vissza lehet konvertálni a normális általunk érthetõ formába:
 
stock date(timestamp, &f_day, &f_month, &f_year, &f_hour, &f_min, &f_sec)
{
new s_year=1970, s_day=0, s_month=0, s_hour=0, s_mins=0;
new days_of_month[12] = {31, 28, 31, 30, 31, 30, 31, 31, 30, 31, 30, 31};
while(timestamp > 31622400)
{
timestamp -= 31536000;
if(((s_year % 4 == 0) && (s_year % 100 != 0)) || (s_year % 400 == 0))  timestamp -= 86400;
s_year++;
}
if(((s_year % 4 == 0) && (s_year % 100 != 0)) || (s_year % 400 == 0))
{
days_of_month[1] = 29;
}
else
{
days_of_month[1] = 28;
}
while(timestamp > 86400)
{
timestamp -= 86400, s_day++;
if(s_day == days_of_month[s_month]) s_day=0, s_month++;
}
while(timestamp>60)
{
timestamp -= 60, s_mins++;
if(s_mins == 60) s_mins=0, s_hour++;
}
f_day = s_day + 1;
f_month = s_month + 1;
f_year = s_year;
f_hour = s_hour;
f_min = s_mins;
f_sec = timestamp;
return true;
}

 
Szerintem eléggé nyilvánvaló, az elsõ paraméter a konvertálandó Unix idõ, a többi 6 pedig az aminek az értékeit módosítja a kapott dátumra.
Azonban elõfordulhat, hogy nekünk nem a jelenlegi Unix idõre van szükségünk, és a 6 általunk ismert dátum paraméterekbõl (év/hó/nap /óra/perc/másodperc)
meg kellene határoznunk az Unix-idõt. Nos a következõ függvény pontosan ezt a célt szolgálja. Visszatérési értéke maga a paraméterekbõl kiszámolt Unix idõ.
 
stock mktime(m_hour, m_minute, m_second, m_day, m_month, m_year)
{
new timestamp2;
timestamp2 = m_second + (m_minute * 60) + (m_hour * 3600);
new days_of_month[12] = {31, 28, 31, 30, 31, 30, 31, 31, 30, 31, 30, 31};
if(((m_year % 4 == 0) && (m_year % 100 != 0)) || (m_year % 400 == 0))
{
days_of_month[1] = 29;
}
else
{
days_of_month[1] = 28;
}
new days_this_year = 0;
days_this_year = --m_day;
if(m_month > 1)
{
for(i = 0; i < m_month - 1; i++)
{
   days_this_year += days_of_month;
}
}
timestamp2 += days_this_year * 86400;
for(new j = 1970; j < m_year; j++)
{
timestamp2 += 31536000;
if(((j % 4 == 0) && (j % 100 != 0)) || (j % 400 == 0))  timestamp2 += 86400;
}
return timestamp2;
}

103
Pluginok és Programok / Controlable NPC
« Dátum: 2012. május 25. - 18:55:11 »
Az nem lehetséges, hogy valaki aki jobban ért a pluginokhoz írna ebbõl egy includet mondjuk csak a leg fontosabb függvényekbõl, és akkor az verzió független lenne? Én értem hogy sokkal gyorsabba plugin meg minden,de ez egy használhatóbb megoldás lenne nem?

104
Pluginok és Programok / Streamer Plugin v2.7.7
« Dátum: 2012. május 25. - 16:25:05 »
Igen be van látom is ott állok mellette :D

105
Pluginok és Programok / Streamer Plugin v2.7.7
« Dátum: 2012. május 24. - 21:22:53 »
Valamiért nem mûködik az EditDynamicObject függvény, nem csinál semmit
viszont ugyanaz a kód alap sampos objectal pedig tökéeltesen fut.
Még mielött valaki ezt gondolná nem kevertem össze a Dynamic és a nem Dynamic objecteket
van valami ötletetek?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. május 24. - 21:26:30 )

Pedig elméletileg mûködnie kéne aa plugin r67-es

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 26
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal