Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - draco_blue

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9
91
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. július 08. - 00:50:30 »
Idézetet írta: Marci19975 date=1404773238\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Igen!
 
A SetInterior legyen 0, és a SetPlayerPos, meg a tekeport helye :)
 

SetPlayerInterior(playerid, 0), SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);

92
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2014. július 08. - 00:09:14 »
Idézetet írta: Marci19975 date=1404770642\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22125\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Húúú bocsi de nem igazán értem
 


#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <streamer>
new kapum;
public OnFilterScriptInit()
{
kapum = CreateDynamicObject(2990, 2105.3999, 1861.5, 13.6, 0, 0, 76);
}
CMD:nyit(playerid, params[])
{
MoveDynamicObject(kapum, 2103.000, 1851.0000, 13.6, 5);
return 1;
}
CMD:zar(playerid, params[])
{
MoveDynamicObject(kapum, 2105.3999, 1861.500, 13.6000, 5);
return 1;
}

 
de egy változó sem árt bele, hogy leellenõrizd, mikor van nyitva, vagy épp zárva a kapu :)

93
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2014. július 07. - 22:22:48 »
Idézetet írta: kriszrap date=1404763687\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22125\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
igen:((((
 
nekem nincs bent npc, nem tudom kipróbálni, de így jónak kellene lennie...
 

public timer()
{
    for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
    {
        if(IsPlayerConnected(i))
        {
            if(!IsPlayerNPC(i))
            {
                new Float:X, Float:Y, Float:Z;
                GetMyPos(X, Y, Z);
                if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 11.0, X, Y, Z))
                {
                   PauseRecordingPlayback();
                }
            }
        }
    }
    return 1;
}

94
Archívum / Automatikus Szeverüzenetek
« Dátum: 2014. július 07. - 20:27:02 »

public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"Uzenet\", 10*60000, true);//ez most 10 perc
return 1;
}
forward Uzenet();
public Uzenet()
{
switch(random(3))//a 3-ast mindig annyira írd, ahány üzeneted van.
{
case 0:SendClientMessageToAll(0xffffffaa, \"Rangokért: /rangok\");
case 1:SendClientMessageToAll(0xffffffaa, \"szöveg\");
case 2:SendClientMesageToAll(0xffffffaa, \"szöveg\");
}
return 1;
}

95
Segítségkérés / SetObjectMaterial
« Dátum: 2014. július 07. - 14:34:12 »
Idézetet írta: Jim Toretto date=1404736190\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49269\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Miért mi nem jó rajta ?
Nálam pedig mûködik a saját cuccaimmal..
 
próbáld ki azt, amit te írtál ide....és mutass már egy képet róla -.-

96
Segítségkérés / SetObjectMaterial
« Dátum: 2014. július 07. - 14:29:06 »
Idézetet írta: Jim Toretto date=1404736079\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49269\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Már jónak kéne lenni.
 
        obj1[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, 3499, -1645.88904, 1391.70239, 7.65903,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
       obj2[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, 3499, -1640.43335, 1397.28015, 7.65903,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
        obj3[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, 3499, -1654.21057, 1410.97546, 7.65903,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
        obj4[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, 3499, -1659.71667, 1405.46472, 7.65903,   0.00000, 0.00000, 0.00000);

 

:facepalm:
valaki magyarázza már el neki helyettem, hogy nem jó, amit csinál -.-

97
Segítségkérés / SetObjectMaterial
« Dátum: 2014. július 07. - 14:23:56 »
Idézetet írta: Jim Toretto date=1404735366\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49269\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tesztelted ?
 
alapból hiányoznak a kódodból cuccok..lásd: palyerid-k.

A te scripted ez:
 
//módod elejére:       
        obj1[playerid] = CreatePlayerObject(3499, -1645.88904, 1391.70239, 7.65903,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
       obj2[playerid] = CreatePlayerObject(3499, -1640.43335, 1397.28015, 7.65903,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
        obj3[playerid] = CreatePlayerObject(3499, -1654.21057, 1410.97546, 7.65903,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
        obj4[playerid] = CreatePlayerObject(3499, -1659.71667, 1405.46472, 7.65903,   0.00000, 0.00000, 0.00000);

 

[/quote]...és igen, megnéztem...ugyanúgy áll ott az oszlop, ahogy azt a készítõk kitalálták.
tesztelned meg neked kéne, ha már kiírsz valamit....

98
Segítségkérés / SetObjectMaterial
« Dátum: 2014. július 07. - 14:15:20 »
még mindig próbállak nem beoltani :)
de attól, hogy te playerid-hez kötöd az objectek textúrális változását, attól még a kód hibás.

99
Segítségkérés / SetObjectMaterial
« Dátum: 2014. július 07. - 14:08:41 »
Idézetet írta: Jim Toretto date=1404734638\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49269\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

   //Módod elejére:
         new obj1[MAX_PLAYERS];
        //OnPlayerConnect alá:
        obj1[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, 6959, 1454.23, -1709.18, 12.37,   0.00, 0.00, 0.00);
SetPlayerObjectMaterial(playerid, obj1[playerid], 0, 6883, \"vgnland\", \"indund_64\", 0);

 
Ez nem a te scripted alapján van megírva de helyettesítst be a saját adataidal!
Amúgy megvan a hiba!!! Nem CreateObject hanem CreatePlayerObject! ;)
Sok sikert! :)
 
:facepalm:
nem offollak be nagyon, mert nem kell a warn....

100
Segítségkérés / Szerver hiba
« Dátum: 2014. július 07. - 10:59:05 »
Idézetet írta: gyuri98 date=1404712150\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49268\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mi a mód neve ?
Amint látom a gamemode-hoz a cfg-be ez van írva: sumo 1
Itt biztosan van szóköz ?
 
:wall:
ülj le fiam, egyes......
az 1 azért van ott, mert engedélyezed neki a módot...nem azért, mert az a neve..

101
Segítségkérés / Szerver hiba
« Dátum: 2014. július 06. - 23:51:49 »
hiányzó plugin.
milyen includeok vannak beleírva?

102
Segítségkérés / SetObjectMaterial
« Dátum: 2014. július 06. - 23:37:04 »
Idézetet írta: Beckham date=1404682490\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49269\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
milyen hibákat ír?
 
ja igen..az kimaradt....nem ír semmit..szimplán csak nem változtatja meg....

103
Segítségkérés / SetObjectMaterial
« Dátum: 2014. július 06. - 23:30:41 »
sziasztok...
mindent úgy csináltam, ahogy a wiki írja, de mégsem jó.
hol rontottam el?
 

obj1 = CreateObject(3499, -1645.88904, 1391.70239, 7.65903,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
obj2 = CreateObject(3499, -1640.43335, 1397.28015, 7.65903,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
obj3 = CreateObject(3499, -1654.21057, 1410.97546, 7.65903,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
obj4 = CreateObject(3499, -1659.71667, 1405.46472, 7.65903,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
SetObjectMaterial(obj1, 0, 3437, \"ballypillar01\", \"ballypllr01_lvs\",0xffffffff);
    SetObjectMaterial(obj2, 0, 3437, \"ballypillar01\", \"ballypllr01_lvs\",0xfffffff);
    SetObjectMaterial(obj3, 0, 3437, \"ballypillar01\", \"ballyplr01_lvs\",0xffffffff);
    SetObjectMaterial(obj4, 0, 3437, \"ballypillar01\", \"ballyplr01_lvs\",0xffffffff);

104
Segítségkérés / Csak rendõr skin tudja használni
« Dátum: 2014. július 06. - 13:16:13 »

#include a_samp
#include zcmd
#include sscanf2
#define MAX_TRAFI 200
//----------------------------------------SZÍNEK----------------------------------------//
#define ZOLD 0x03b01aAA
#define SARGA 0xeefa00AA
#define NARANCSS 0xf0a400AA
#define PIROS 0xe60000AA
enum tInfo
{
        Van,
        Object,
        Birsag,
        Maxsebesseg,
        Gyorshajtasok,
        Float: PosX,
        Float: PosY,
        Float: PosZ,
        Float: Fordulas
};
new Lerakott[MAX_PLAYERS];
new TrafiInfo[MAX_TRAFI][tInfo];
forward TrafiEllenor();
public OnFilterScriptInit()
{
        SetTimer(\"TrafiEllenor\", 2000, true);
        return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
Lerakott[playerid] = 0;
return 1;
}
CMD:tlerak(playerid, params[])
{
        new string[128];
        new skin;
        skin = GetPlayerSkin(playerid);
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Kocsiból nem rakhatod le.\");
        if(sscanf(params, \"dd\", TrafiInfo[tInfo][Maxsebesseg])) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /tlerak [max sebesség]\");
        for(new trafi; trafi < MAX_TRAFI; trafi++)
        {
            if(skin == 281 || skin ==282 || skin == 283)
            {
                if(Lerakott[playerid] == 0)
                {
               if(TrafiInfo[trafi][Van] == 0)
            {
               GetPlayerPos(playerid, TrafiInfo[tInfo][PosX], TrafiInfo[tInfo][PosY], TrafiInfo[tInfo][PosZ]);
               GetPlayerFacingAngle(playerid, TrafiInfo[tInfo][Fordulas]);
                    TrafiInfo[tInfo][Object] = CreateObject(2921, TrafiInfo[tInfo][PosX], TrafiInfo[tInfo][PosY], TrafiInfo[tInfo][PosZ]-1, 0.0, 0.0, TrafiInfo[trafi][Fordulas]);
               TrafiInfo[tInfo][Van] = 1;
               TrafiInfo[tInfo][Gyorshajtasok] = 0;
                    format(string, sizeof(string), \"Max sebesség: %d\", TrafiInfo[tInfo][Maxsebesseg]);
               SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Leraktál egy trafipaxot.\");
               SendClientMessage(playerid, ZOLD, string);
            Lerakott[playerid] = 1;
            break;
            }
      } return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Te már raktál le egy traffipaxot!\");
           }else return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy rendõr!\");
        }
        return 1;
}
CMD:tfelszed(playerid)
{
        new string[128], Float:x, Float:y, Float:z;
        for(new trafi; trafi < MAX_TRAFI; trafi++)
        {
            if(TrafiInfo[trafi][Van] == 1)
            {
                        GetObjectPos(TrafiInfo[tInfo][Object], x, y, z);
                        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, x, y, z))
                        {
                        DestroyObject(TrafiInfo[trafi][Object]);
                        format(string, sizeof(string), \"ID: %d | Gyorshajtások: %d | Bírságok összege: $%d\", trafi, TrafiInfo[trafi][Gyorshajtasok], TrafiInfo[trafi][Gyorshajtasok]*TrafiInfo[trafi][birsag]);
                        TrafiInfo[trafi][Van] = 0;
                        TrafiInfo[trafi][PosX] = 0;
                        TrafiInfo[trafi][PosY] = 0;
                        TrafiInfo[trafi][PosZ] = 0;
                        TrafiInfo[trafi][Fordulas] = 0;
                    SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Felszedtél egy trafipaxot.\");
                    SendClientMessage(playerid, ZOLD, string);
                    Lerakott[playerid] = 0;
                        break;
                        }
            }
        }
        return 1;
}
CMD:tfelszedall(playerid)
{
        for(new trafi; trafi < MAX_TRAFI; trafi++)
        {
                DestroyObject(TrafiInfo[tInfo][Object]);
                TrafiInfo[tInfo][Van] = 0;
                TrafiInfo[tInfo][PosX] = 0;
                TrafiInfo[tInfo][PosY] = 0;
                TrafiInfo[tInfo][PosZ] = 0;
                TrafiInfo[tInfo][Fordulas] = 0;
        }
        for(new i=0; i<MAX_PLAYERS;i++)
        {
            if(Lerakott != 0) Lerakott = 0;
}
        SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Felszedted az összes trafipaxot.\");
        return 1;
}
stock GetVehicleSpeed(vehicleid)
{
    new Float:vSpeed[3];
    GetVehicleVelocity( vehicleid, vSpeed[0], vSpeed[1], vSpeed[2] );
    new Float:vSpeed_Float;
    vSpeed_Float = floatsqroot( ((vSpeed[0] * vSpeed[0]) + (vSpeed[1] * vSpeed[1])) + (vSpeed[2] * vSpeed[2])) * 180.0;
    new vSpeed_Int;
    vSpeed_Int = floatround( vSpeed_Float, floatround_round );
        return vSpeed_Int;
}
public TrafiEllenor()
{
        new nev[MAX_PLAYER_NAME];
        new Float:x, Float:y, Float:z, string[128];
        for(new playerid; playerid < MAX_TRAFI; playerid++)
        {
            if(IsPlayerConnected(playerid))
            {
                        GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                        for(new trafi; trafi < MAX_TRAFI; trafi++)
                        {
                            if(TrafiInfo[tInfo][Van] == 1)
                            {
                                        GetObjectPos(TrafiInfo[tInfo][Object], x, y, z);
                                        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 30.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
                                        {
                                                new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
                                                if(GetVehicleSpeed(vehicleid) > TrafiInfo[tInfo][Maxsebesseg])
                                                {
                                                TrafiInfo[tInfo][Gyorshajtasok]++;
                                                SetPlayerWantedLevel(playerid, GetPlayerWantedLevel(playerid) + 1);
                                                format(string, sizeof(string), \"Bemért egy traffipax.Lassíts!!\");
                                                SendClientMessage(playerid, SARGA, string);
                                                break;
                                                }
                                        }
                        }
                }
                }
        }
        return 1;
}

105
Segítségkérés / NPC letarol mindenkit!
« Dátum: 2014. július 06. - 11:41:49 »
az NPC-d fájljába:
 

#include <a_npc>
 
public OnNPCModeInit()
{
SetTimer(\"Check\", 1000, true);
return 1;
}
forward Check();
public Check()
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
    new Float:x, Float:y, Float:z;
    GetMyPos(x, y, z);
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 3, x, y, z))
    {
        PauseRecordingPlayback();
}else
{
    ResumeRecordingPlayback();
}
}
return 1;
}

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal