Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - _[G]M[K]_Sh1ft_

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10
91
Segítségkérés / Dini utolsó pozi mentése és betöltése
« Dátum: 2015. szeptember 04. - 16:32:07 »
Idézetet írta: JustaCube date=1441317430\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"57615\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
GetPlayerPoolSize is felesleges, mivel valszeg nem menetközben fogja betölteni, hogy mentsen, hanem a szerver indulásakor, amikor még nincs játékos...
Tisztelettel, de ez az állítás szerintem nem állja meg a helyét, mivel tesztelés céljából bármikor bárki használhatja.
A többi jogos és valóban nem laggoltatja annyira. ()
 
nem azért, de a dini-ben is van float mentés...felesleges a floatround. [/quote]
Igen tudok róla, csak egy scriptemből vettem ki és nem figyeltem oda :shurg: Csak szerettem volna a kérdésre választ adni.
További szép napot! / Jó hétvégét! ;)

92
Segítségkérés / Dini utolsó pozi mentése és betöltése
« Dátum: 2015. szeptember 03. - 22:46:55 »
Szia!
Gondolom már megvan, de én azért neked megírtam dinibe is ;)
-Létre kell hoznod a scriptfiles nevű mappába egy users mappád más dolgod nincs.
-A lényeg a kódban van:
 

#include <a_samp>
#include <dini>
new egyszer = 1; //Ha az érték 0 akkor minden egyes spawnolásnál oda rakja, ha 1 akkor csak csatlakozás után követő spawnolásnál
new File[128];
new spawn[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
    format(File, sizeof(File), \"users/%s.ini\", pName(playerid));
    if(!dini_Exists(File)) { dini_Create(File); }
new Float:x,Float:y,Float:z, interior;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z); interior = GetPlayerInterior(playerid);
dini_IntSet(File,\"sx\",floatround(x));
dini_IntSet(File,\"sy\",floatround(y));
dini_IntSet(File,\"sz\",floatround(z));
dini_IntSet(File,\"sint\",interior);
dini_IntSet(File,\"swld\",GetPlayerVirtualWorld(playerid));
return 1;
}
public OnFilterScriptInit()
{
    for(new i = 0, j = GetPlayerPoolSize(); i <= j; i++)
    {
        spawn = 0;
    }
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    spawn[playerid]=0;
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(egyszer == 0 || (spawn[playerid] == 0 && egyszer == 1))
{
       format(File, sizeof(File), \"users/%s.ini\", pName(playerid));
if(dini_Int(File,\"sx\") != 0)
{
    SetPlayerPos(playerid,float(dini_Int(File,\"sx\")),float(dini_Int(File,\"sy\")),float(dini_Int(File,\"sz\")));
      SetPlayerInterior(playerid,(dini_Int(File,\"sint\"))); SetPlayerVirtualWorld(playerid, (dini_Int(File,\"swld\")));
}
spawn[playerid]=1;
}
return 1;
}
stock pName(playerid)
{
  new name[MAX_PLAYER_NAME];
  GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
  return name;
}

93
Segítségkérés / Újratöltés letiltása
« Dátum: 2015. augusztus 23. - 11:42:46 »
Szia!
Ha továbbítanád nekünk azt a linket (ha megvan), akkor szerintem megnőne az esélyed hogy tudjanak segíteni neked. ;)

94
Segítségkérés / MAP BUG
« Dátum: 2015. augusztus 23. - 11:41:03 »
Szia!
Ismerős a problémád, nem csak az objectet kell kitörölni hanem az un. LOD-ját is.
Hogy tudod megnézni? --> MTA-MAP/Pálya szerkesztő/SELECT WORLD OBJECT/rá mutatsz az egérrel és kifogja írni.
Példa:
Ez az eredeti objected (törölve)
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3707, 2720.3203, -2530.9141, 19.97656, 0.25);
Ez pedig a  LODja
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3708, 2720.3203, -2530.9141, 19.97656, 19.0);

95
Segítségkérés / TextDrawEditor
« Dátum: 2015. augusztus 22. - 22:17:31 »
Nos akkor nem tudom most elbeszéltünk volna egymás mellett?
\"\"Nem van többis\"-t úgy értem hogy nem csak a szerkesztő filtert használom hanem többet is\" Próbáltad hogy csak az az EGY van bent? és a GM meg mondjuk egy nagy alap kis script?
Továbbá figyeld a OnDialogResponse az összes scriptben az utolsó return 0; legyen majd F5

96
Segítségkérés / TextDrawEditor
« Dátum: 2015. augusztus 22. - 21:45:10 »
Rendben...
OFF: A szerkesztő scripted használt bármiféle plugint az elmúlt 24 órában? Am ezt hogy érted \"és nem van több is\"... és nincs több?
Javaslom nyisd meg és F5. Majd csekkold le hogy (gondolom) be vannak rakva az általánosan használt pluginok a plugins mappába és a server.cfg mappába is be vannak szépen írva. (sscanf2 és streamer barátunk)

97
Segítségkérés / Dini szöveg keresés majd törlés.
« Dátum: 2015. augusztus 22. - 21:23:37 »
Szia!
Lehetséges:
 
if(dini_Exists(\"/valami/rendorok.ini\"))
{
    dini_Remove(\"/valami/rendorok.ini\");
}

 
*fájol belüli sor törlés: dini_Unset(fajlhelyeneve[],sorneve[]);
Remélem erre gondoltál

98
Segítségkérés / TextDrawEditor
« Dátum: 2015. augusztus 22. - 21:09:21 »
Szia csak azt az egy scriptet használd illetve vmi nagyon alap GMet

99
Segítségkérés / PlayerMAkers
« Dátum: 2015. augusztus 20. - 23:04:03 »
Szia!
Rögtön is a témára térnék:
Nincs szükséged ShowPlayerMakers(0); egyszerűen mikor felcsatlakozik adsz neki egy olyan színt ami láthatatlan a térképen
pl: onpléjerkonnektnél: SetPlayerColor(playerid, 0xFF000000) !Lényeg a szíkód utolsó két jegye 00 legyen (ez is egy opció)
Parancsodnál:
(ahhoz a részhez ahol azt akarod hogy látszódjon neked:)
 

SetPlayerMarkerForPlayer(targetid, playerid, 0xFF0000FF);
//targetid = az a játos azonosító amivel azt akarod csinálni, hogy látható legyen playeridnek egy megadott szinnel

 
(illetve ahhoz a részhez ahol azt akarod hogy eltűnjön neked:)
 
SetPlayerMarkerForPlayer( targetid, playerid, 0xFFFFFF00 ); //a két nulla a végén megint fontos :D

 
További segítséget kaphatsz/illetve hasznos lehet számodra:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=229901&page=2
http://sampforum.hu/index.php?topic=46664.0
http://sampforum.hu/index.php?topic=46665.0
Remélem tudtam valamit segíteni :)
További szép estét,
Shift

100
Segítségkérés / warning 213: tag mismatch
« Dátum: 2015. augusztus 19. - 11:22:49 »
Szia!
A problémád a következő:
Szeretnél létrehozni a parancssal egy objectet, ahogy látom kisebb-nagyobb sikerrel... Ez a rész szerintem hibás:
 
CreateDynamicObject(1339,X,Y,Z,1,1,1,0,0,playerid,250.0);

(<=szarvas hiba)
Szeretném megkérdezni csak a playernek akarsz létrehozni objectet? (csak ő lássa) mert ha igen akkor ezt a fügvényt kell használnod: \"CreatePlayerObject(playerid, modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ, Float:DrawDistance = 0.0);\"
Ha esetleg azt szeretnéd hogy mindenki lássa akkor:
\"CreateObject(modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ, Float:DrawDistance);\"
Továbbá a leírtak alapján ez is hibás lehet: if(PlayerInfo[playerid] >= 10)
 
Idézetet írta: ROOCK date=1439974291\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"57140\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Másold be nekem a létrehozását a playerinfonak :)
Hátha ott a hiba nálam is volt ilyen
 
További szép napot!
Shift,

101
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / Emergency mod - Villogó lámpák
« Dátum: 2015. július 19. - 16:40:27 »
Köszönöm! :D

102
Segítségkérés / gethereall parancs
« Dátum: 2015. július 18. - 19:18:56 »
Egyszerű mint a pofon!
 

                         for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
                        {
                                if(!JatekosInfo[Admin]  && Belepve == 1)
                                {
                                                SetPlayerPos(i,X,Y,Z);
                                                SendClientMessage(i,SZERVER,s2);
                              X = X+2; Y = Y+2;
                                }
                        }

103
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / Emergency mod - Villogó lámpák
« Dátum: 2015. július 18. - 18:56:24 »
Sziasztok!
A mai nap \"editeltem\" egy olyan scriptet, amely hasonló a cleo módokban található emergency módokhoz. (Magyarul a jármű első fényszórói szépen villognak :) )
Eredeti Link: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=571926
Amit érdemes róla tudni:
Jelenleg úgy van beállítva, ha a jármű elkezd szirénázni, akkor a lámpa is villog, ha kikapcsolja akkor nem villog. !De ha át állítod \"#define plo 0\"-át 1-re akkor az összes olyan jármű (függetlenül hogy van szirénája, vagy nincs), akkor a 2-es gombbal is tudod de/aktiválni a villogást.
Tudom, lehet egyszerű a script, de lehet valakinek majd jól jön, és még nem nagyon találtam itt.
Lássuk is a scriptet:
 

#include <a_samp>
#define plc 1 //ha ez a szám 1, akkor az összes olyan jármű ami tud szirénázni, az tud \"villogni\" abban az esetben ha be van kapcsolva a sziréna
#define plo 0 //ha ez a szám 1, akkor bármelyik jármű tud \"villogni\" a 2es gomb segítségével
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
new iFlashCount = 0;
new FlashTime[MAX_VEHICLES];
new iFlash[MAX_PLAYERS];
forward OnLightFlash(vehicleid);
public OnLightFlash(vehicleid)
{
    new panels, doors, lights, tires;
    GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
    switch(iFlashCount)
    {
       case 0: UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, 2, tires);
        case 1: UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, 5, tires);
        case 2: UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, 2, tires);
        case 3: UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, 4, tires);
        case 4: UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, 5, tires);
        case 5: UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, 4, tires);
    }
    if(iFlashCount >=5) iFlashCount = 0;
    else iFlashCount++;
    return 1;
}
public OnVehicleSirenStateChange(playerid, vehicleid, newstate)
{
        if(newstate && iFlash[playerid] == 0)
{
    iFlash[playerid]=1;
   FlashTime[vehicleid] = SetTimerEx(\"OnLightFlash\", 120, true, \"d\", vehicleid);//minnél nagyobb a ms annál lassabban villog
}
        if(!newstate && iFlash[playerid] == 1)
        {
            iFlash[playerid]=0;
            new panels, doors, lights, tires;
            KillTimer(FlashTime[vehicleid]);
            GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
            UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, 0, tires);
        }
        return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    new panels, doors, lights, tires;
    for(new i=0; i<GetVehiclePoolSize(); i++)
    {
       KillTimer(FlashTime);
        GetVehicleDamageStatus(i, panels, doors, lights, tires);
         UpdateVehicleDamageStatus(i, panels, doors, 0, tires);
}
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(PRESSED(KEY_SUBMISSION) && plo == 1)
{
    new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    if(iFlash[playerid] == 0)
{
   iFlash[playerid]=1;
   FlashTime[vehicleid] = SetTimerEx(\"OnLightFlash\", 120, true, \"d\", vehicleid);//minnél nagyobb a ms annál lassabban villog
}
else
{
   iFlash[playerid]=0;
   new panels, doors, lights, tires;
            KillTimer(FlashTime[vehicleid]);
            GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
            UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, 0, tires);
}
}
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
iFlash[playerid]=0;
new panels, doors, lights, tires;
    KillTimer(FlashTime[vehicleid]);
    GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
    UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, 0, tires);
return 1;
}

104
Segítségkérés / Saját Kamionos szerver készítése
« Dátum: 2015. július 16. - 21:55:58 »
Szia!
Első kérdés: A módhoz hozzá férsz? (.pwn és .amx megvan?)
Második kérdés: Még is mit értesz a \"magyar mappollás\" alatt? (gondolom a módra gondolsz.... vagy nem?)
Megjegyzések(2):
-Nos válaszolva a kérdésedre úgy adhatsz magadnak rangot, hogy scriptfile/script_mappa/players/neved.ini vagy vmi ilyesmi. Majd rákattintasz és a Level/Szintnél írsz egy ötöst
-Szerintem MÉG NE bérelj/vegyél/indíts szervert, mert felesleges pénz kidobás lenne, arról nem is beszélve hogy egy kamionos GM-et nem 2perc lefordítani (igen tudom ezt nem is állítottad)
Ha esetleg sértőnek találtad volna a hozzászólásomat vagy feleslegesnek, kérlek hagyd figyelmen kívül, és ellnézésedet kérem.
További szép estét!
*_[G]M[K]_Sh1ft_

105
Segítségkérés / eINI regisztrációs rendszer
« Dátum: 2015. július 15. - 23:02:42 »
http://sampforum.hu/index.php?topic=3075.msg36705#msg36705
szerintem ez segíteni fog :D ha esetleg már nézted bocsi
\"INI::WriteInteger(handle,var,\"int\");\" ilyet meg még nem is láttam o.O

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal