Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - KovaNovik

Oldalak: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 74
886
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2014. május 02. - 08:04:24 »
Lampnak én is csak ezeket találtam:



18646   PoliceLight1
18647   RedNeonTube1
18648   BlueNeonTube1
18649   GreenNeonTube1
18650   YellowNeonTube1
18651   PinkNeonTube1
18652   WhiteNeonTube1
18653   DiscoLightRed
18654   DiscoLightGreen
18655   DiscoLightBlue
18656   LightBeamWhite
18657   LightBeamRed
18658   LightBeamBlue
 
Én leraktam párat közülük map editorban, de nem mentek, csak ha szerverre is beraktam, itt pedig kicsit bugos volt a megvilágítás, de megteszi.
Reklámtáblának pedig ott van az autópályàn sok LS-ben, onnan lehet lopkodni :P

887
Segítségkérés / Néha nem érzékeli az egész órát
« Dátum: 2014. május 02. - 07:47:05 »
A timerek viszonylag sokat csúsznak. Régebben valami linkelt valami 1 timeres, gettimeos megoldást, azt guglizd ki, mert az nem csúszik, csak 1-2ms-ot. Pontosan ez az. http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=289675
Sok szerencsét, további jó scriptelést! :thumbsup:

888
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. május 01. - 12:35:37 »
Jó sorokat másoltál be? Mert itt nincs is pl. uInfo változó sem. CTRL-G-t használjatok.

889
Segítségkérés / Ismétlõdõ anim
« Dátum: 2014. május 01. - 09:27:02 »
Ez milyen callback alatt van? OnPlayerUpdate, TakeDamage, vagy valami más esetleg? Amúgy, ha a sérült igaz, miért rakod animba? Lehet, azért ismétlõdik.

890
Segítségkérés / Ismétlõdõ anim
« Dátum: 2014. május 01. - 07:54:51 »
A sebessége legyen 4.1, az utolsó paramétert pedig érdemes 1-re rakni, mert úgy le is szinkronizája másoknak.

891
Segítségkérés / Timerek nem állnak le
« Dátum: 2014. május 01. - 07:47:35 »
Hookold meg, ahogy zsoleszka is mondta, és nem kell hozzányúni ahhoz, amit már megírtál olyanra.
 
stock KillTimerJav(&timerid)
{
    if(KillTimer(timerid)) timerid = -1, return 1;
    else return 0;
}
#if defined _ALS_KillTimer
    #undef KillTimer
#else
    #define _ALS_KillTimer
#endif
#define KillTimer KillTimerJav

 
Báár, nem tudom jó-e. Amúgy a KillTimerei használata elõtt, de még az a_samp include után rakd, nekem egyszer ebbõl volt egy kis gond :D

892
Segítségkérés / Felvilágosítás MySQL térén!
« Dátum: 2014. május 01. - 07:31:59 »
ORM-el, vagy sima queryvel? Az ORM egyszerûbb, és ugyanolyan gyors, viszont késõbb a másik is kelleni fog bonyolultabb querykhez.

893
SA-MP: Szerverfejlesztés / 51 Aréna Raktárja 1.0v
« Dátum: 2014. május 01. - 07:23:22 »
Bocsi az offért, de...
 
[img=http://www.kephost.com/images4/2014/4/30/a1_2014_4_30_x2fa6kkmm8.png]
[img=http://www.kephost.com/images4/2014/4/30/a1_2014_4_30_jll0c4qbm1.png]

 
Az elõbb volt másik két kép is, ami eltûnt.

894
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2014. április 28. - 21:49:14 »
Azért arra a sorra adja, mert mindaddig kereste a legutolsó változót, és a pntosvesszõt, mivel te vesszõt tettél utánuk, erre azt hitte, még fogsz oda írni. A változó létrehozás végére \",\" helyett \";\". :D

895
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. április 28. - 21:43:29 »
De divkn, minek ez a kód, ha eleve kiírja? Vagy az interiorokkal babrálsz valamit, azért nem elég a SetPlayerWorldBoundaries (vagy mi)?
Dfoglalo, ha kimész, villog, és csúszol visszafele a levegõben, ha annyira kimész hogy nem tud visszarakni / kimegy a tényleges határából (mert ugye a tényleges határon belül van a programozott, biztonságilag), akkor villog gondolom :D
Csak okoskodtam, nem biztosak ám ezek (halvány emlékezet). :D

896
RP/RPG kérések / Dialog felsorolás tömbbõl
« Dátum: 2014. április 28. - 21:24:20 »
%s-t akart mondani, csak másik nyelven. :D

897
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. április 28. - 13:42:25 »
Akkor rakd a map fölé, máik intibe, jó magasra. Vagy a tengerre, de másik intibe, esetleg másik vw-be (mert ugye a atreamer tud másk interiort). Tipp: a mapolást szedd ki külön fájlba, és ctrl H-val cseréld le a );-eket , 1, 1, -1, stb így sok objektet tudsu egy intibe rakni. Még tipp: konvertáld át convertffs-el a mapolást, és mta.dzek.eu oldalon könnyen el tudod tolni sok koordinátával. Sok szerencsét, további jó scriptelést! :thumbsup:

898
Segítségkérés / Egy szó definálása
« Dátum: 2014. április 27. - 11:16:02 »
Jobb felül a kos emberke mellett a felfele mutató kéz.

899
Segítségkérés / Marker jármûhöz kötve?
« Dátum: 2014. április 27. - 11:15:13 »
SetPlayerMapIcon ;)

900
Segítségkérés / Marker jármûhöz kötve?
« Dátum: 2014. április 27. - 09:39:04 »
Akkor CP-t is rakj le.

Oldalak: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 74
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal