Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - CANNONN

Oldalak: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 142
886
Segítségkérés / return probléma
« Dátum: 2012. március 16. - 23:09:09 »
[pawn]
          if(JatekosInfo[playerid][Frakcio] != 2) return SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nem vagy olyan frakcióban,aminél szolgálatba lehetne állni!\");
          if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5,1,1,1)) return SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nem vagy az öltözõben!\");
              new rangskin, string[256];;
           if(JatekosInfo[playerid][Rang] == 0) {rangskin = 1;}
           if(JatekosInfo[playerid][Rang] == 1) {rangskin = 1;}
           if(JatekosInfo[playerid][Rang] == 2) {rangskin = 1;}
           if(JatekosInfo[playerid][Rang] == 3) {rangskin = 1;}
           if(JatekosInfo[playerid][Rang] == 4) {rangskin = 1;}
           if(JatekosInfo[playerid][Rang] == 5) {rangskin = 1;}
           SetPlayerSkin(playerid,rangskin);
           JatekosInfo[playerid][szolgalatban] = 1;
           GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
      format(string,sizeof(string),\"%s szolgálatba állt.(Mentõ)\",nev);
      printf(string););
[/pawn]

887
Szkript kérések / /adminok parancs
« Dátum: 2012. március 16. - 23:06:13 »
dialogosan jöjjön be és a szintek is ott legyen és,hogy hanyas szintûek[/quote]
Ezt csinálja.

888
Szkript kérések / /adminok parancs
« Dátum: 2012. március 16. - 22:57:21 »

dcmd_admins(playerid,params[])
{
    #pragma unused params
        new count = 0;
        new string[128];
        new ChangeColor;
SendClientMessage(playerid, green, \" \");
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
       if (IsPlayerConnected(i))
      {
      if(AccInfo[Level] >= 1 && AccInfo[Hide] == 0)
         {
         if(AccInfo[Level] > 5)
         {
            AdmRank = \"Tulaj Helyettes\";
            ChangeColor = Color_Professional_Admin;
         }
            if(IsPlayerAdmin(i))
           {
              AdmRank = \"Tulaj\";
              ChangeColor = Color_RCON_Administrator;
           }
          else
          {
             switch(AccInfo[Level])
            {
               case 1: {
               AdmRank = \"Kadét\";
               ChangeColor = Color_Basic_Moderator;
               }
               case 2: {
               AdmRank = \"Rendõrtiszt\";
               ChangeColor = Color_Moderator;
               }
               case 3: {
               AdmRank = \"Parancsnok\";
               ChangeColor = Color_Master_Moderator;
               }
               case 4: {
               AdmRank = \"Rendõrfõnök\";
               ChangeColor = Color_Administrator;
               }
               case 5: {
               AdmRank = \"Sheriff\";
               ChangeColor = Color_Master_Administrator;
               }
            }
         }
          switch(AccInfo[OnDuty])
         {
            case 0: AdmDuty = \"Szolgálatban!\";
            case 1: AdmDuty = \"Szolgálaton kívül!\";
         }
         format(string, 128, \"Szint: %d - %s (Id:%i) | %s | %s\\n\",AccInfo[Level], PlayerName2(i),i,AdmRank,AdmDuty);
         ShowPlayerDialog(playerid,4444,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Jelenlévõ rendõrök/adminok\",string,\"Bezár\",\"\");
         count++;
      }
   }
}
return 1;
}

889
Szkript kérések / /setskin id parancs nem zcmd
« Dátum: 2012. március 16. - 16:19:17 »
Ember.
 
de nekem nem zcmd-sre van szükségem[/quote]

890
Készülõ munkák / [FS] NFS Hot Pursuit "fegyverek"
« Dátum: 2012. március 16. - 16:03:32 »
Ez jó lesz! Hajrá!

891
SA-MP: Szerverfejlesztés / Mentõállomás! By [OKOSKA]
« Dátum: 2012. március 16. - 15:14:02 »
Akármilyen program használata nélkül össze lehet számolni, nekem nem tetszik, legalább ezt a 8db objectet szépen rendezted volna el.
Amúgy ez milyen program?

892
Segítségkérés / Skinválasztóba háttér fekete :S
« Dátum: 2012. március 16. - 14:37:12 »
Ha épületben van a skinválasztó, akkor az a baj.
El kéne mennie oda, ahol lementette a kamera és a játékos pozícióját és ott megnézni az interiort.

893
Segítségkérés / Skinválasztóba háttér fekete :S
« Dátum: 2012. március 16. - 14:32:05 »
Idézetet írta: 1ST_Chr date=1331904045\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18575\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem arra néz a kamera amerre a játékos van.
 

fekete a háttér[/quote]
Ez interior probléma lehet, szerintem.

894
Segítségkérés / Skinválasztóba háttér fekete :S
« Dátum: 2012. március 16. - 14:08:02 »
Hát jó, hogy nem jó, mert akkor már nullára állította.
Ahol van a skinválasztó, menj oda, és ott nézd meg az interiort, spawnolás után.

895
Segítségkérés / Skinválasztóba háttér fekete :S
« Dátum: 2012. március 16. - 13:16:32 »
A skinválasztóban írtad be?

896
Segítségkérés / Skinválasztóba háttér fekete :S
« Dátum: 2012. március 16. - 12:23:03 »
Az interiorral lesz a baj.

897
Segítségkérés / Skinválasztóba háttér fekete :S
« Dátum: 2012. március 16. - 12:01:19 »
Melyik interiorban készült a SetPlayerPos? /interior parancs a szerveren.

898
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sziréna neon
« Dátum: 2012. március 16. - 10:56:14 »
A második kódba nem kell az if(IsPlayerLuxAdmin(playerid)).
Amúgy jó lett!

899
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szögesdrót[UPDATED]
« Dátum: 2012. március 16. - 10:52:34 »
Idézetet írta: kgeri99 date=1331883838\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18546\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nálam ezeket a warningokat írja ki:
 
../include/gl_common.inc(125) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(164) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(164) : warning 219: local variable \"y\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(164) : warning 219: local variable \"z\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(177) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(177) : warning 219: local variable \"y\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(177) : warning 219: local variable \"z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3234) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3234) : warning 219: local variable \"y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3234) : warning 219: local variable \"z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3784) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3784) : warning 219: local variable \"y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3784) : warning 219: local variable \"z\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
13 Warnings.

 



#include a_samp
#include zcmd
new bool:szogesdrot, drot, Float:xx, Float:yy, Float:zz, Float:Fordulas;
forward szogestimer();
CMD:kirak(playerid, params[])
{
if(szogesdrot == true) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Figyelem.Már raktak le szögesdrótot, ha leraksz mégegyet, a régit nem lehet felvenni.\"), szogesdrot = false;
szogesdrot = true;
GetPlayerPos(playerid, xx, yy, zz);
GetPlayerFacingAngle(playerid, Fordulas);
DestroyObject(drot);
drot = CreateObject(2892, xx-1, yy, zz-1, 0.0, 0.0, Fordulas);
SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Leraktál egy szögesdrótot. Felvenni a /felszed paranccsal tudod.\");
return 1;
}
CMD:felszed(playerid, params[])
{
szogesdrot = false;
DestroyObject(drot);
SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Felszedtél egy szögesdrótot.\");
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
new panels, doors, lights, tires;
GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
if(szogesdrot == true && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, xx, yy, zz) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15), SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Rámentél egy szögesdrótra, a kerekeid kilyukadtak.\");
return 1;
}

 
<hr>
Köszönöm az értékeléseket!

900
Segítségkérés / Kép
« Dátum: 2012. március 16. - 01:36:45 »

Oldalak: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 142
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal