Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - SnooP

Oldalak: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 101
886
Eljárások ( Callbackok ) / public OnPlayerEditAttachedObject
« Dátum: 2013. július 12. - 13:26:43 »
Kipótolnám a 3 hiányzó eljárást.
Ismertetõ
Ez az eljárás akkor hívódik meg amikor a játékos befejezi a hozzá csatolt object editelését.
Paraméterek
 
(playerid, response, index, modelid, boneid, Float:fOffsetX, Float:fOffsetY, Float:fOffsetZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ, Float:fScaleX, Float:fScaleY, Float:fScaleZ)

 
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója (ID-je) aki befejezte a hozzá csatolt object editelését
respone - 0 Ha ESC kilépett vagy érvénytelenítette 1 ha rákattintott a mentés ikonra
modelid - Annak az objectnek a model ID-ja (és nem az  Object ID-ja!) amelyiket editeljük
boneid - Az játékos gerincének (testének) ID-ja (igen számomra is meglepõ de ezt jelenti)
Float:OffsetX - Az X koordinátája a hozzáadott objectnek ami editelve volt
Float:fOffsetY- Az Y koordinátája a hozzáadott objectnek ami editelve volt
Float:fOffsetZ - A Z koordinátája a hozzáadott objectnek ami editelve volt
Float:fRotX - Az X forgásszöge (rotációja) a hozzáadott objectnek ami editelve volt
Float:fRotY - Az Y forgásszöge (rotációja) a hozzáadott objectnek ami editelve volt
Float:fRotZ - A Z forgásszöge (rotációja) a hozzáadott objectnek ami editelve volt
Float:fScaleX - Az X fokbeosztása (skálája úgymond) a hozzáadott objectnek ami editelve volt
Float:fScaleY - Az Y fokbeosztása (skálája úgymond) a hozzáadott objectnek ami editelve volt
Float:fScaleZ - A Z fokbeosztása (skálája úgymond) a hozzáadott objectnek ami editelve volt
Visszatérési érték
Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket
!Megjegyzés
- Az objectek editelésének addigi értékeit töröljük ha a response \'0\' ( ESC való kilépés / az editelés érvénytelenítése).  Ezt a responset le kell kérdezni AZ ELÕTT amielõtt EditAttachedObject függvényt használnánk!
Példascript
 

enum attached_object_data // Az OnPlayerEditAttachedObject paraméteit ezekben a tömbökben fogjuk eltárolni
{
ao_model,
ao_bone,
Float:ao_x,
Float:ao_y,
Float:ao_z,
Float:ao_rx,
Float:ao_ry,
Float:ao_rz,
Float:ao_sx,
Float:ao_sy,
Float:ao_sz
}
new ao[MAX_PLAYERS][MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS][attached_object_data];
// Az adatokat muszáj elmenteni a fenti tömbökben mikor a hozzácsatolt object hozzá van csatolva a játékoshoz
public OnPlayerEditAttachedObject(playerid, response, index, modelid, boneid, Float:fOffsetX, Float:fOffsetY, Float:fOffsetZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ, Float:fScaleX, Float:fScaleY, Float:fScaleZ) // Eljárásunk
{
    if(response) // Ha a response 1(azaz nem lépett ki, hanem elmentette)
    {
        SendClientMessage(playeird, COLOR_GREEN, \"A hozzácsatolt object elmentve!\"); // Kiírjuk neki az üzenetet
        ao[playerid][index][ao_x] = fOffsetX; // Elmentjük a tömbökbe a hozzácsatolt object paramétereit
        ao[playerid][index][ao_y] = fOffsetY;
        ao[playerid][index][ao_z] = fOffsetZ;
        ao[playerid][index][ao_rx] = fRotX;
        ao[playerid][index][ao_ry] = fRotY;
        ao[playerid][index][ao_rz] = fRotZ;
        ao[playerid][index][ao_sx] = fScaleX;
        ao[playerid][index][ao_sy] = fScaleY;
        ao[playerid][index][ao_sz] = fScaleZ;
    }
    else // Viszont ha kilépett a játékos a hozzácsatolt object editelésébõl
    {
        SendClientMessage(playeird, COLOR_RED, \"A hozzácsatolt objectek nem lettek mentve mert kiléptél\"); // Küldünk neki egy üzenetet
        new i = index;
        SetPlayerAttachedObject(playerid, index, modelid, boneid, ao[playerid][ao_x], ao[playerid][ao_y], ao[playerid][ao_z], ao[playerid][ao_rx], ao[playerid][ao_ry], ao[playerid][ao_rz], ao[playerid][ao_sx], ao[playerid][ao_sy], ao[playerid][ao_sz]); // Visszaállítjuk az eredeti pozíciójába az objectet!
    }
    return 1; // Visszatérés
}

 


887
Segítségkérés / Valki elmagyarázná
« Dátum: 2013. július 12. - 12:36:53 »
Idézetet írta: narancs741 date=1373624707\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39643\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

new name[MAX_PLAYER_NAME];// Egy olyan tömb aminek értéke a játékos nevének maximum hosszának az értéke(magyarán a tömb mértéke 24 mivel a felett nem lehet játékos név)
new dinicreate[64]; // A fájlod neve amiben mentesz
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); // Lekérdezed a játékos nevét és ennek a függvénynek a visszatérési értéke a fent lévõ változóban fog eltárolódni, értéke annyi amennyi karakterbõl áll a játékos neve (ugye nem feltétlen kell 24 karakterbõl állni)
format(dinicreate, sizeof(dinicreate), \"Jogsik/%s.ini\", name); // Megadod a fájlod mentéséhez szükséges elérhetõséget és belerakod a játékos nevének értékét
dini_Create(dinicreate); // Létrehozod a filet a játékos nevével
if(dini_Int(dinicreate, \"Jogsik\") == 0)  // Lekérdezed, ha a fájlban lévõ Jogsi paraméter értéke egyenlõ-e 0-ával
{
dini_IntSet(dinicreate, \"Jogsik\", 1) // Ha igen átállítod 1-re (gondolom azért mert szerzett jogsit)

 

A kinyit parancs ZCMD-vel:
 

CMD:kinyit(playerid, params)
{
GetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); // Lekérdeztük a paramétereit az autónak
SetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, 1, bonnet, boot, objective); //  Ha a parancs igaz akkor beállítjuk az ajtókat 1-re (vagyis ki lehet õket nyitni)
return 1;
}

888
Segítségkérés / Nem add hatást
« Dátum: 2013. július 12. - 11:00:39 »

889
Kérdések, Segítség / Megéri-e?!
« Dátum: 2013. július 12. - 01:41:04 »
Bár ez csak egy ötlet és egy másik átgondolás: Én nem vennék egy régi és erõs VGA-t mert, ha GTA V-öt szeretnéd kétlem, hogy tudná hozni azt a szintet (GTA IV optimalizálása PC-re pl.) Szerintem már sokkal jobban megéri, ha veszel használtan egy Xbox 360 feltöreted aztán töltesz rá amit kedved tartja vagy veszel rá játékokat és akkor viszonylag ugyan úgy kijössz és sokkal nagyobb teljesítményed van + a nagy játékokra nem kellesz várnod és az optimalizáltság miatt aggódni, hogy vajon fog-e a gépeden futni. Ha meg PC-s kategória vagy akkor is lehet még az Xbox 360-hoz csattolni keybordot és mouset is láttam egy technikai boltban. Szerintem azért fontold meg.  ;)

890
Függvények / existproperty
« Dátum: 2013. július 12. - 01:29:59 »
Jogos, elírtam valóban, de elég késõn írtam :D . Viszont hogy nézed ki az egyik scriptbõl a másikhoz a függvény értékét ha nincsenek meg hozzá a paraméterei, hogy esetlegesen fájlokat nyiss meg vele. Utána néztem és sehol se láttam a használatát egyik fájlból a másikban, jobban mondva csak 1 téma volt ezzel kapcsolatosan.

891
Függvények / existproperty
« Dátum: 2013. július 12. - 01:18:36 »
Hát én nem mondtam, hogy a házhoz, hanem épülethez: \"Check if a property exist.\" Ezen nem tudom mit lehet félreérteni \" :D

892
Függvények / existproperty
« Dátum: 2013. július 12. - 00:18:27 »
existproperty
Ismertetõ
Megnézi, hogy a tulajdon létezik-e.
Paraméterei
 
(id=0, const name[]=\"\", value=cellmin)

 
id=0 - id az mindig nulla kell legyen, használatkor ki is hagyható. (Egy személyes kérdés: mi az a virtual machine és a SA:MP-ban ez hol jelenik meg kíváncsi lennék rá)
const name[]=\"\" - A tulajdon neve, ezt így kell használnod \"\" és nem kell értéket megadni benne.
value=cellmin - Az tulajdon egyedi ID-je. Használd a feldarabolás függvényt (hash) hogy számítsd át stringbe
Visszatérési érték
Igaz, ha a tulajdon létezik, hamis ha nem.
Példascript
 

if ( existproperty(0, \"\", 123984334) )
{
    //Ha az tulajdon létezik csinálsz valamit vele
}

 


Hivatalos link:

http://wiki.sa-mp.com/wiki/Existproperty
 

Holnap jön a folytatása, egy nap 15 függvényt adnék ki :D

893
Függvények / gettime
« Dátum: 2013. július 12. - 00:09:14 »
Gettime
Ismertetõ
Lekéri a mostani idõt eltárolja változókba és kiírja a konzolban a változók eredményét. (avagy az idõt)
Paraméterek
 
(&hour=0,&minute=0,&second=0)

 
&hour=0 - A változó az órának
&minute=0 - A változó a percnek
&second=0 - A változó a másodpercnek
Visszatérési érték
Visszatér az adott idõvel.
Példascript
 

new Hour, Minute, Second; // Létrehozzuk a változókat
gettime(Hour, Minute, Second); // Megadjuk a lekérdezett értéket a változóknak
printf(\"%02d:%02d:%02d\", Hour, Minute, Second); // Kiírjuk a jelenlegi órát/percet/másodpercet a konzolban

 
 

894
Függvények / getdate
« Dátum: 2013. július 12. - 00:03:16 »
Getdate
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével lekérhetjük a dátumot aminek értéke változókban lesznek elmentve.
Paraméterei
 
(year, month, day)

 
year - Az a változó ahova az év értéke mentõdik
month - Az a változó ahova a hónap értéke mentõdik
day - Az a változó ahova a nap értéke mentõdik
Visszatérési érték
A napok számai az év kezdetétõl.
Példascript
 

new Year, Month, Day; // Létrehozzuk a változókat amikben a dátum értéke lesz elmentve
getdate(Year, Month, Day); // Lekérdezzük a dátumot és az értékeit elmentjük a változókba
printf(\"%02d/%02d/%d\", Day, Month, Year); // Kiírjuk a konzolba a  mai dátumot
new Days = getdate(); // Létrehozunk egy függvényt amiben lekérjük az év napjait - Itt paraméterek nélkül, ergo az év összes napjával fog számolni egészen a mai napig
printf(\"Az eltelt napok az év kezdetõtõl: %d\", Days); // Kiírjuk a konzolba az eredményt

 


895
Függvények / GetWeaponName
« Dátum: 2013. július 11. - 23:54:21 »
GetWeaponName
Ismertetõ
Lekérdezi az adott fegyver nevét.
Paraméterei
 
(weaponid, const weapon[], len)

 
weaponid - A fegyver ID-je aminek lekérdezi a nevét . A fegyver ID-ért kattints ide
const weapon[] - Az a tömb amiben a lekérdezett fegyver nevét tárolja.
len - A fegyver nevének hosszúsága
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke.
!Megjegyzés
- A 18, 44, 45 -ös ID-ú fegyverekre 0-ával tér vissza!
Példascript
 

public OnPlayerDeath(playerid,killerid,reason) // Ha a játékos meghal
{
    new gunname[32], string[64], fName[MAX_PLAYER_NAME], sName[MAX_PLAYER_NAME]; // Létrehozunk változókat és tömböket
    GetWeaponName(reason,gunname,sizeof(gunname)); // Lekérjük a fegyver nevét
    GetPlayerName(playerid,fName,MAX_PLAYER_NAME); // Lekérjük a gyilkos nevét
    GetPlayerName(killerid,sName,MAX_PLAYER_NAME); // Lekérjük a megölt nevét
    format(string, sizeof(string), \"%s Megölte %s -t a %s fegyvert használva\", sName, fName, gunname); // A három függvénybõl kapott értékeket egy üzenetben formázzuk
    SendClientMessageToAll(0xFFFFFFAA,string); // Elküldjük az üzenetet a játékosnak
    return 1;

 


896
Függvények / GetVehicleModelInfo
« Dátum: 2013. július 11. - 23:42:06 »
GetVehicleModelInfo
Ismertetõ
Ezzel lekérdezhetjük egy jármû pontos adatait, hosszát szélességét magasságát, ülései számát stb.
Paraméterek
 
(vehiclemodel, infotype, Float:X, Float:Y, Float:Z)

 
vehiclemodel - A jármû ID-je. A jármû ID-ért kattints ide
infotype - Az infó típusa. Az infók típusokról kattints ide
Float:X - Egy float, hogy elmentsük az X eredményét.
Float:Y - Egy float, hogy elmentsük az Y eredményét.
Float:Z - Egy float, hogy elmentsük az Z eredményét.
Visszatérés
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke.
!Megjegyzés
- Ez a függvény a SA:MP 0.3e verziójához lett hozzáadva így a korábbi verziókban nem mûködik.
Példascript
 

new Float:X, Float:Y, Float:Z; // Az X,Y,Z koordináta amiben az adatokat tároljuk
GetVehicleModelInfo(411, VEHICLE_MODEL_INFO_SIZE, X, Y, Z); //Lekéri az infernus méretét
printf(\"Az infernus %.1fm széles, %.1fm hosszú és %.1fm magas\", X, Y, Z); // És a konzolban ezt írja ki: Az infernus 2.9 m széles, 5.7 m hosszú és 1.3 m magas.

 


897
Függvények / GetVehicleDistanceFromPoint
« Dátum: 2013. július 11. - 23:31:30 »
GetVehicleDistanceFromPoint
Ismertetõ
Ez a függvény arra szolgál, hogy kiszámítja (float formában) a jármû és a mappon meghatározott pont közötti távolságot. Ez hasznos lehet abból a szempontból, hogy milyen messze van a jármû az adott ponttól.
Paraméterek
 
(vehicleid, Float:X, Float:Y, Float:Z)

 
vehicleid - A jármû ID-je amelyiknek a távolságot számítjuk
Float:X - Az X koordinátája a mapon lévõ pontnak
Float:Y - Az Y koordinátája a mapon lévõ pontnak
Float Z - Az Z koordinátája a mapon lévõ pontnak
Visszatérési érték
A kiszámított float amely megmondja milyen távolságra van az autó a meghatározott ponttól
!Megjegyzés
- Ez a függvény a SA:MP 0.3c R3-as verziójához lett hozzáadva így a korábbiakban nem mûködik!
Példascript
 

public OnPlayerText(playerid, text[]) {
if(strcmp(text, \"tavolasg\", true) == 0) { // Ha a parancs igaz
new
    Float: fDistance = GetVehicleDistanceFromPoint(GetPlayerVehicleID(playerid), 237.9, 115.6, 1010.2), // Létrehoz egy floatot amiben elmenti a függvény által kiszámított távolság értékét
    szMessage[44]; // Ez stringet amivel üzenetet küldünk
format(szMessage, sizeof(szMessage), \"Te %f  vagy a ponttól\", fDistance); // Megformázzuk az üzenetet és hozzáadjuk a float értékét
SendClientMessage(playerid, 0xA9C4E4FF, szMessage); // Elküldjük a játékosnak az üzenetet
}
return 0; // Ha a parancs hibás, nem fut le a parancs
}

 


898
Szkript kérések / Kocsi leáll!code kérés!
« Dátum: 2013. július 11. - 23:20:55 »

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if (PRESSED(KEY_JUMP))
{
if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
   new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
                        GetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
                        SetVehicleParamsEx(vehicleid, 0, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
}
}
return 1;
}

899
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Mért nem fogadja el?
« Dátum: 2013. július 11. - 23:09:21 »
Idézetet írta: BoOy date=1373574503\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39625\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ja meg ha /help parancs van több helyen akkor eleve nem érzékeli!
 
Akkor arra errot is adna ki.
Az a kérdés, hogy ha F5-el lefuttatod van-e benne error, ha pedig nincs akkor a parancsok visszatérését 0-ára vagy 1-re állítottad?

900
Függvények / GetServerVarAsInt
« Dátum: 2013. július 11. - 23:00:08 »
GetServerVarAsInt
Ismeretõ
Lekérdezi a server.cfg-bõl az integer típusú változókat (pl port). Beírva a szerver ablakba a \'varlist\' szót elénk tárja az elérhetõ változók listáját a server.cfg-bõl.
Paraméter
 
(const varname[])

 
const varname[] - Az integer változó neve minek le akarjuk kérdezni az értékét.
Visszatérési érték
A meghatározott változó értéke integer típusban.
Példascirpt
 

public OnGameModeInit() // Betölt a Gamemode
{
    new a = GetServerVarAsInt(\"announce\"); // A létrehozott a változó értéke egyenlõ a lekérdezett announce server.cfg változó értékével
    if(a) print(\"Announce bekapcsolva\"); // Ha az announce létezik akkor be van kapcsolva
    else print(\"Announce kikapcsolva\"); // Ha hamis akkor ki
    return 1;
}

 


Oldalak: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 101
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal