Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 886
Eljárások ( Callbackok ) / public OnPlayerEditAttachedObject« Dátum: 2013. július 12. - 13:26:43 »
Kipótolnám a 3 hiányzó eljárást.
Ismertetõ Ez az eljárás akkor hívódik meg amikor a játékos befejezi a hozzá csatolt object editelését. Paraméterek (playerid, response, index, modelid, boneid, Float:fOffsetX, Float:fOffsetY, Float:fOffsetZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ, Float:fScaleX, Float:fScaleY, Float:fScaleZ) playerid - Annak a játékosnak az azonosítója (ID-je) aki befejezte a hozzá csatolt object editelését respone - 0 Ha ESC kilépett vagy érvénytelenítette 1 ha rákattintott a mentés ikonra modelid - Annak az objectnek a model ID-ja (és nem az Object ID-ja!) amelyiket editeljük boneid - Az játékos gerincének (testének) ID-ja (igen számomra is meglepõ de ezt jelenti) Float:OffsetX - Az X koordinátája a hozzáadott objectnek ami editelve volt Float:fOffsetY- Az Y koordinátája a hozzáadott objectnek ami editelve volt Float:fOffsetZ - A Z koordinátája a hozzáadott objectnek ami editelve volt Float:fRotX - Az X forgásszöge (rotációja) a hozzáadott objectnek ami editelve volt Float:fRotY - Az Y forgásszöge (rotációja) a hozzáadott objectnek ami editelve volt Float:fRotZ - A Z forgásszöge (rotációja) a hozzáadott objectnek ami editelve volt Float:fScaleX - Az X fokbeosztása (skálája úgymond) a hozzáadott objectnek ami editelve volt Float:fScaleY - Az Y fokbeosztása (skálája úgymond) a hozzáadott objectnek ami editelve volt Float:fScaleZ - A Z fokbeosztása (skálája úgymond) a hozzáadott objectnek ami editelve volt Visszatérési érték Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket !Megjegyzés - Az objectek editelésének addigi értékeit töröljük ha a response \'0\' ( ESC való kilépés / az editelés érvénytelenítése). Ezt a responset le kell kérdezni AZ ELÕTT amielõtt EditAttachedObject függvényt használnánk! Példascript
887
Segítségkérés / Valki elmagyarázná« Dátum: 2013. július 12. - 12:36:53 »Idézetet írta: narancs741 date=1373624707\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39643\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic A kinyit parancs ZCMD-vel:new name[MAX_PLAYER_NAME];// Egy olyan tömb aminek értéke a játékos nevének maximum hosszának az értéke(magyarán a tömb mértéke 24 mivel a felett nem lehet játékos név)
889
Kérdések, Segítség / Megéri-e?!« Dátum: 2013. július 12. - 01:41:04 »
Bár ez csak egy ötlet és egy másik átgondolás: Én nem vennék egy régi és erõs VGA-t mert, ha GTA V-öt szeretnéd kétlem, hogy tudná hozni azt a szintet (GTA IV optimalizálása PC-re pl.) Szerintem már sokkal jobban megéri, ha veszel használtan egy Xbox 360 feltöreted aztán töltesz rá amit kedved tartja vagy veszel rá játékokat és akkor viszonylag ugyan úgy kijössz és sokkal nagyobb teljesítményed van + a nagy játékokra nem kellesz várnod és az optimalizáltság miatt aggódni, hogy vajon fog-e a gépeden futni. Ha meg PC-s kategória vagy akkor is lehet még az Xbox 360-hoz csattolni keybordot és mouset is láttam egy technikai boltban. Szerintem azért fontold meg.
![]() 890
Függvények / existproperty« Dátum: 2013. július 12. - 01:29:59 »
Jogos, elírtam valóban, de elég késõn írtam
![]() 891
Függvények / existproperty« Dátum: 2013. július 12. - 01:18:36 »
Hát én nem mondtam, hogy a házhoz, hanem épülethez: \"Check if a property exist.\" Ezen nem tudom mit lehet félreérteni \"
![]() 892
Függvények / existproperty« Dátum: 2013. július 12. - 00:18:27 »
existproperty
Ismertetõ Megnézi, hogy a tulajdon létezik-e. Paraméterei (id=0, const name[]=\"\", value=cellmin) id=0 - id az mindig nulla kell legyen, használatkor ki is hagyható. (Egy személyes kérdés: mi az a virtual machine és a SA:MP-ban ez hol jelenik meg kíváncsi lennék rá) const name[]=\"\" - A tulajdon neve, ezt így kell használnod \"\" és nem kell értéket megadni benne. value=cellmin - Az tulajdon egyedi ID-je. Használd a feldarabolás függvényt (hash) hogy számítsd át stringbe Visszatérési érték Igaz, ha a tulajdon létezik, hamis ha nem. Példascript
Hivatalos link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Existproperty Holnap jön a folytatása, egy nap 15 függvényt adnék ki ![]() 893
Függvények / gettime« Dátum: 2013. július 12. - 00:09:14 »
Gettime
Ismertetõ Lekéri a mostani idõt eltárolja változókba és kiírja a konzolban a változók eredményét. (avagy az idõt) Paraméterek (&hour=0,&minute=0,&second=0) &hour=0 - A változó az órának &minute=0 - A változó a percnek &second=0 - A változó a másodpercnek Visszatérési érték Visszatér az adott idõvel. Példascript
894
Függvények / getdate« Dátum: 2013. július 12. - 00:03:16 »
Getdate
Ismertetõ Ennek a függvénynek a segítségével lekérhetjük a dátumot aminek értéke változókban lesznek elmentve. Paraméterei (year, month, day) year - Az a változó ahova az év értéke mentõdik month - Az a változó ahova a hónap értéke mentõdik day - Az a változó ahova a nap értéke mentõdik Visszatérési érték A napok számai az év kezdetétõl. Példascript
895
Függvények / GetWeaponName« Dátum: 2013. július 11. - 23:54:21 »
GetWeaponName
Ismertetõ Lekérdezi az adott fegyver nevét. Paraméterei (weaponid, const weapon[], len) weaponid - A fegyver ID-je aminek lekérdezi a nevét . A fegyver ID-ért kattints ide const weapon[] - Az a tömb amiben a lekérdezett fegyver nevét tárolja. len - A fegyver nevének hosszúsága Visszatérési érték Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke. !Megjegyzés - A 18, 44, 45 -ös ID-ú fegyverekre 0-ával tér vissza! Példascript
896
Függvények / GetVehicleModelInfo« Dátum: 2013. július 11. - 23:42:06 »
GetVehicleModelInfo
Ismertetõ Ezzel lekérdezhetjük egy jármû pontos adatait, hosszát szélességét magasságát, ülései számát stb. Paraméterek (vehiclemodel, infotype, Float:X, Float:Y, Float:Z) vehiclemodel - A jármû ID-je. A jármû ID-ért kattints ide infotype - Az infó típusa. Az infók típusokról kattints ide Float:X - Egy float, hogy elmentsük az X eredményét. Float:Y - Egy float, hogy elmentsük az Y eredményét. Float:Z - Egy float, hogy elmentsük az Z eredményét. Visszatérés Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke. !Megjegyzés - Ez a függvény a SA:MP 0.3e verziójához lett hozzáadva így a korábbi verziókban nem mûködik. Példascript
897
Függvények / GetVehicleDistanceFromPoint« Dátum: 2013. július 11. - 23:31:30 »
GetVehicleDistanceFromPoint
Ismertetõ Ez a függvény arra szolgál, hogy kiszámítja (float formában) a jármû és a mappon meghatározott pont közötti távolságot. Ez hasznos lehet abból a szempontból, hogy milyen messze van a jármû az adott ponttól. Paraméterek (vehicleid, Float:X, Float:Y, Float:Z) vehicleid - A jármû ID-je amelyiknek a távolságot számítjuk Float:X - Az X koordinátája a mapon lévõ pontnak Float:Y - Az Y koordinátája a mapon lévõ pontnak Float Z - Az Z koordinátája a mapon lévõ pontnak Visszatérési érték A kiszámított float amely megmondja milyen távolságra van az autó a meghatározott ponttól !Megjegyzés - Ez a függvény a SA:MP 0.3c R3-as verziójához lett hozzáadva így a korábbiakban nem mûködik! Példascript
898
Szkript kérések / Kocsi leáll!code kérés!« Dátum: 2013. július 11. - 23:20:55 »
899
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Mért nem fogadja el?« Dátum: 2013. július 11. - 23:09:21 »Idézetet írta: BoOy date=1373574503\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39625\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic ja meg ha /help parancs van több helyen akkor eleve nem érzékeli!Akkor arra errot is adna ki. Az a kérdés, hogy ha F5-el lefuttatod van-e benne error, ha pedig nincs akkor a parancsok visszatérését 0-ára vagy 1-re állítottad? 900
Függvények / GetServerVarAsInt« Dátum: 2013. július 11. - 23:00:08 »
GetServerVarAsInt
Ismeretõ Lekérdezi a server.cfg-bõl az integer típusú változókat (pl port). Beírva a szerver ablakba a \'varlist\' szót elénk tárja az elérhetõ változók listáját a server.cfg-bõl. Paraméter (const varname[]) const varname[] - Az integer változó neve minek le akarjuk kérdezni az értékét. Visszatérési érték A meghatározott változó értéke integer típusban. Példascirpt
|