Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - thegergo02

Oldalak: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 69
886
Segítségkérés / addEventHandler egy játékosnak
« Dátum: 2016. augusztus 26. - 15:06:52 »
addEventHandler(\"onClientRender\",client, PanelRender)

 
Nem tudom tesztelni egyedül, de szerintem igy jó.

887
Segítségkérés / Törés
« Dátum: 2016. augusztus 26. - 11:33:03 »
Szerintem csak ugy tudod megoldani (mert a Multi-line teljesen ugynazt eredményezi :( ) hogy HA több mint XY karakterből áll onnantól már egy másik dxDrawTextbe írja a többit, és igytovább, ami 3 sor mert ha az megtellik akkor else és kiirja hogy túl sok karakterből áll. Persze ez elv. a fejemben megvan, de hogy melyik függvényel meghogyan tudod megvalósitani azt már nemtudom ;(

888
Segítségkérés / Törés
« Dátum: 2016. augusztus 26. - 11:22:28 »
Eltudnád küldeni az a wls_gui képet vagymit?

889
Segítségkérés / Admin System
« Dátum: 2016. augusztus 26. - 11:18:18 »
Sziasztok! Egy Admin-systemen dolgozok de valamiért a getPlayerFromName 1 argumentje NIL-t kap. Mi az oka?
[server-side]
:
 
function adminLevelSet (command, who, adminlevelid)
player = getPlayerFromName (who)
if (player) then
setElementData (player, \"adminlevel\", adminlevelid)
outputChatBox (\"#00007F[bL] #FFFFFFÁtálitotta valaki az admin szinted \"..adminlevelid..\" számura!\",player,255,255,255, true)
end
end
addCommandHandler (\"setadmin\",adminLevelSet )
 
function getAdminLevel (command, who)
thePlayer = localPlayer
if (player) then
adminrang = getElementData (player, \"adminlevel\")
outputChatBox (\"#00007F[bL] #FFFFFFA(z) Admin rangja \"..adminrang..\" számu!\",thePlayer,255,255,255, true)
end
end
addCommandHandler (\"getadmin\",getAdminLevel)

890
Segítségkérés / Törés
« Dátum: 2016. augusztus 26. - 11:11:40 »
Megprobálom ak megcsinálni neked :)

891
Segítségkérés / Törés
« Dátum: 2016. augusztus 26. - 10:54:00 »
Szerintem az csak GUIeditor-ban fogod megoldani méghozzá dxDrawText, és kijelölöd mekkora részen lehet, majd Multi-line-ra kapcsolod.

892
Segítségkérés / Forklift Job
« Dátum: 2016. augusztus 26. - 10:33:38 »
https://sampforum.hu/index.php?topic=67381.0 Ez segithet neked, csak itt a játékosra spawnolja.

893
Segítségkérés / dxDrawImageSection sgítség.
« Dátum: 2016. augusztus 25. - 21:09:23 »
Majd állits át midnent relatívra, és mindenkinek ott lesz ahol kell!
(LINK: https://community.mtasa.com/index.php?p=resources&s=details&id=141)
E: A resource leírásában ottvan hogy milyen engedéjek kellenek hozzá!

894
Segítségkérés / dxDrawImageSection sgítség.
« Dátum: 2016. augusztus 25. - 20:48:10 »
Ajánlom a GUI editor :). Onnantól már nem kell bajlódnod a pozicionálással.

895
Segítségkérés / Étel, ital rendszer
« Dátum: 2016. augusztus 25. - 09:34:21 »
Mivel én asszem (max. ha te nem írtad bele) csak az életet csináltam meg, de lehet az armor-t is.
E: Én csak az életet és az armor-t csináltam megúgy hogy csináljon valamit :)
E2: Ha akarod megírom úgyhogy mozogjon minden, csak amikor lelép, aztán visszalép a játékos nullázodni fog. (Ezért ments le valami adatbázisba.) Ha kellene írj nekem egy PÜ-t

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. augusztus 25. - 13:08:50 )

Az ital mindig 99 (gondolom az étel is) hiába irtam át re3nderbe a timer-t mindig 99. (Kiiratam outputChatboxba, persze a kiiratást renderbe tettem. és most 1000 ms-enként (1 mp) vettem le tesztként, de csak 99 (vagyis 1-et vesz el) marad)

896
Segítségkérés / Étel, ital rendszer
« Dátum: 2016. augusztus 25. - 09:24:50 »
Oké köszi, ha lesz idöm kiprobálom a kódot!
E: Mi az a tabulátor?

897
Segítségkérés / Étel, ital rendszer
« Dátum: 2016. augusztus 24. - 23:30:34 »
Eddig is elementDataval dolgoztam. De akkor holnap megtudod nézni?

898
Segítségkérés / Étel, ital rendszer
« Dátum: 2016. augusztus 24. - 21:41:22 »
Amikor megadtam a dxDrawRectangle-nek (\"ital csíknak\") az ital-t (és megszoroztam ugye hogy méretarányos legyen) akkor boolean value-t kap.  :weep:

899
Segítségkérés / Étel, ital rendszer
« Dátum: 2016. augusztus 24. - 21:32:02 »
Átjavitom
E:Ugyanaz a hiba most a 8-as line-on :(
E2:
function component()
                showPlayerHudComponent(\"all\", false)
        end
        addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getRootElement(), component)
            etela = 100
            itala = 100
            setTimer(
    function etele(localPlayer)
    setElementData(thePlayer, \"etel\", etela-1)
        outputChatBox(\"Evettem a ételedbö!\")
    end, 300000, 0)
     
    setTimer(
    function itale(localPlayer)
    setElementData(thePlayer, \"ital\", itala-1 )
        outputChatBox(\"Evettem a itaodbo! \")
    end, 300000, 0)
         
        local screenW, screenH = guiGetScreenSize()
        function all()
                 --local hps = math.ceil(getElementHealth(localPlayer))
                             local ital = getElementData(thePlayer, \"ital\")
                             local etel = getElementData(thePlayer, \"etel\")
                             local hp = getElementHealth (localPlayer)
                             local armor = getPedArmor (localPlayer)
                local money = getPlayerMoney (source)
                            local time = getRealTime()
            local hours = time.hour
            local minutes = time.minute
            setTime (hours, minutes)
           dxDrawText(money..\" FT\", screenW * 0.7297, screenH * 0.1009, screenW * 0.8609, screenH * 0.1259, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, \"pricedown\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
            dxDrawText(\"Blue Gaming System\", 0 - 1, -4 - 1, 330 - 1, 28 - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
            dxDrawText(\"Blue Gaming System\", 0 + 1, -4 - 1, 330 + 1, 28 - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
            dxDrawText(\"Blue Gaming System\", 0 - 1, -4 + 1, 330 - 1, 28 + 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
            dxDrawText(\"Blue Gaming System\", 0 + 1, -4 + 1, 330 + 1, 28 + 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
            dxDrawText(\"Blue Gaming System\", 0, -5, 330, 27, tocolor(43, 35, 171, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
            dxDrawText(hours..\":\"..minutes, screenW * 0.9052, screenH * 0.0231, screenW * 0.9370, screenH * 0.0491, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, \"pricedown\", \"right\", \"center\", false, false, false, false, false)
            dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0231) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0361, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
            dxDrawLine(screenW * 0.9000, (screenH * 0.0231) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0231) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
            dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0361, screenW * 0.9000, screenH * 0.0361, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
            dxDrawLine(screenW * 0.9000, screenH * 0.0361, screenW * 0.9000, (screenH * 0.0231) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
            dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0231, screenW * 0.1703, screenH * 0.0130, tocolor(73, 0, 0, 255), false)
            dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0231) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0361, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
            dxDrawLine(screenW * 0.9000, (screenH * 0.0231) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0231) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
            dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0361, screenW * 0.9000, screenH * 0.0361, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
            dxDrawLine(screenW * 0.9000, screenH * 0.0361, screenW * 0.9000, (screenH * 0.0231) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
            dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0231, screenW * 0.1703, screenH * 0.0130, tocolor(73, 0, 0, 255), false) -- hp alatti csík
            dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0231,  3.28 * hp, screenH * 0.0130, tocolor(243, 0, 0, 255), false) -- hp
            dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0417) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0546, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
            dxDrawLine(screenW * 0.9000, (screenH * 0.0417) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0417) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
            dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0546, screenW * 0.9000, screenH * 0.0546, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
            dxDrawLine(screenW * 0.9000, screenH * 0.0546, screenW * 0.9000, (screenH * 0.0417) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
            dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0417, screenW * 0.1703, screenH * 0.0130, tocolor(15, 19, 65, 255), false)
            dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0602) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0731, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
            dxDrawLine(screenW * 0.9000, (screenH * 0.0602) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0602) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
            dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0731, screenW * 0.9000, screenH * 0.0731, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
            dxDrawLine(screenW * 0.9000, screenH * 0.0731, screenW * 0.9000, (screenH * 0.0602) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
            dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0602, screenW * 0.1703, screenH * 0.0130, tocolor(92, 52, 23, 255), false)
            dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0417, screenW * 0.1703, screenH * 0.0130, tocolor(52, 65, 208, 255), false)
            dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0602, screenW * 0.1703, screenH * 0.0130, tocolor(188, 106, 47, 255), false)
            dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0787) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0917, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
            dxDrawLine(screenW * 0.9000, (screenH * 0.0787) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0787) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
            dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0917, screenW * 0.9000, screenH * 0.0917, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
            dxDrawLine(screenW * 0.9000, screenH * 0.0917, screenW * 0.9000, (screenH * 0.0787) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
            dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0787, screenW * 0.1703, screenH * 0.0130, tocolor(8, 47, 8, 255), false)
            dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0787, 3.28 * armor, screenH * 0.0130, tocolor(32, 188, 32, 255), false)
            dxDrawImage(1372, 23, 29, 22, \"hpicon.png\", 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), false)
            dxDrawImage(1373, 44, 28, 21, \"italicon.png\", 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), false)
            dxDrawImage(1372, 65, 29, 16, \"kajaicon.png\", 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), false)
            dxDrawImage(1372, 85, 27, 14, \"pancelicon.png\", 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), false)
        end
        addEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement(), all)
             

900
Segítségkérés / Étel, ital rendszer
« Dátum: 2016. augusztus 24. - 20:57:25 »
Sziasztok! Éppen az egyedi hudomon dolgozok, és a bajom az lenne, hogy elvileg a debug szerint (ERROR:Loading Script Failed: hud/client.lua:9: \'(\' expected near \'etele\') Vagyis ha jól olvasom vagy hiányol valamit, vagy éppen valami ottvan ami neki nem tetszik!
[Kliens odali:]
 

    function component()
            showPlayerHudComponent(\"all\", false)
    end
    addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getRootElement(), component)
etela = 100
itala = 100
setTimer(
function etele()
etel = 100
setElementData(thePlayer, \"etel\", etela-1)
    outputChatBox(\"Evettem a ételedbö!\")
end, 300000, 0)
setTimer(
function itale()
setElementData(thePlayer, \"ital\", itala-1 )
    outputChatBox(\"Evettem a itaodbo! \")
end, 300000, 0)
     
    local screenW, screenH = guiGetScreenSize()
    function all()
             --local hps = math.ceil(getElementHealth(localPlayer))
    local ital = getElementData(thePlayer, \"ital\")
    local etel = getElementData(thePlayer, \"etel\")
    local hp = getElementHealth (localPlayer)
    local armor = getPedArmor (localPlayer)
            local money = getPlayerMoney (source)
   local time = getRealTime()
local hours = time.hour
local minutes = time.minute
setTime (hours, minutes)
       dxDrawText(money..\" FT\", screenW * 0.7297, screenH * 0.1009, screenW * 0.8609, screenH * 0.1259, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, \"pricedown\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
        dxDrawText(\"Blue Gaming System\", 0 - 1, -4 - 1, 330 - 1, 28 - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
        dxDrawText(\"Blue Gaming System\", 0 + 1, -4 - 1, 330 + 1, 28 - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
        dxDrawText(\"Blue Gaming System\", 0 - 1, -4 + 1, 330 - 1, 28 + 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
        dxDrawText(\"Blue Gaming System\", 0 + 1, -4 + 1, 330 + 1, 28 + 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
        dxDrawText(\"Blue Gaming System\", 0, -5, 330, 27, tocolor(43, 35, 171, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
        dxDrawText(hours..\":\"..minutes, screenW * 0.9052, screenH * 0.0231, screenW * 0.9370, screenH * 0.0491, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, \"pricedown\", \"right\", \"center\", false, false, false, false, false)
        dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0231) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0361, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
        dxDrawLine(screenW * 0.9000, (screenH * 0.0231) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0231) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
        dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0361, screenW * 0.9000, screenH * 0.0361, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
        dxDrawLine(screenW * 0.9000, screenH * 0.0361, screenW * 0.9000, (screenH * 0.0231) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
        dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0231, screenW * 0.1703, screenH * 0.0130, tocolor(73, 0, 0, 255), false)
        dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0231) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0361, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
        dxDrawLine(screenW * 0.9000, (screenH * 0.0231) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0231) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
        dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0361, screenW * 0.9000, screenH * 0.0361, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
        dxDrawLine(screenW * 0.9000, screenH * 0.0361, screenW * 0.9000, (screenH * 0.0231) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
        dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0231, screenW * 0.1703, screenH * 0.0130, tocolor(73, 0, 0, 255), false) -- hp alatti csík
        dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0231,  3.28 * hp, screenH * 0.0130, tocolor(243, 0, 0, 255), false) -- hp
        dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0417) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0546, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
        dxDrawLine(screenW * 0.9000, (screenH * 0.0417) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0417) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
        dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0546, screenW * 0.9000, screenH * 0.0546, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
        dxDrawLine(screenW * 0.9000, screenH * 0.0546, screenW * 0.9000, (screenH * 0.0417) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
        dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0417, screenW * 0.1703, screenH * 0.0130, tocolor(15, 19, 65, 255), false)
        dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0602) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0731, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
        dxDrawLine(screenW * 0.9000, (screenH * 0.0602) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0602) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
        dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0731, screenW * 0.9000, screenH * 0.0731, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
        dxDrawLine(screenW * 0.9000, screenH * 0.0731, screenW * 0.9000, (screenH * 0.0602) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
        dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0602, screenW * 0.1703, screenH * 0.0130, tocolor(92, 52, 23, 255), false)
        dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0417, screenW * 0.1703, screenH * 0.0130, tocolor(52, 65, 208, 255), false)
        dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0602, screenW * 0.1703, screenH * 0.0130, tocolor(188, 106, 47, 255), false)
        dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0787) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0917, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
        dxDrawLine(screenW * 0.9000, (screenH * 0.0787) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0787) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
        dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0917, screenW * 0.9000, screenH * 0.0917, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
        dxDrawLine(screenW * 0.9000, screenH * 0.0917, screenW * 0.9000, (screenH * 0.0787) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false)
        dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0787, screenW * 0.1703, screenH * 0.0130, tocolor(8, 47, 8, 255), false)
        dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0787, 3.28 * armor, screenH * 0.0130, tocolor(32, 188, 32, 255), false)
        dxDrawImage(1372, 23, 29, 22, \"hpicon.png\", 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), false)
        dxDrawImage(1373, 44, 28, 21, \"italicon.png\", 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), false)
        dxDrawImage(1372, 65, 29, 16, \"kajaicon.png\", 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), false)
        dxDrawImage(1372, 85, 27, 14, \"pancelicon.png\", 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), false)
    end
    addEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement(), all)

Oldalak: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 69
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal