Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - thegergo02
Oldalak: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 69
886
« Dátum: 2016. augusztus 26. - 15:06:52 »
addEventHandler(\"onClientRender\",client, PanelRender) Nem tudom tesztelni egyedül, de szerintem igy jó.
887
« Dátum: 2016. augusztus 26. - 11:33:03 »
Szerintem csak ugy tudod megoldani (mert a Multi-line teljesen ugynazt eredményezi ) hogy HA több mint XY karakterből áll onnantól már egy másik dxDrawTextbe írja a többit, és igytovább, ami 3 sor mert ha az megtellik akkor else és kiirja hogy túl sok karakterből áll. Persze ez elv. a fejemben megvan, de hogy melyik függvényel meghogyan tudod megvalósitani azt már nemtudom ;(
888
« Dátum: 2016. augusztus 26. - 11:22:28 »
Eltudnád küldeni az a wls_gui képet vagymit?
889
« Dátum: 2016. augusztus 26. - 11:18:18 »
Sziasztok! Egy Admin-systemen dolgozok de valamiért a getPlayerFromName 1 argumentje NIL-t kap. Mi az oka? [server-side] : function adminLevelSet (command, who, adminlevelid) player = getPlayerFromName (who) if (player) then setElementData (player, \"adminlevel\", adminlevelid) outputChatBox (\"#00007F[bL] #FFFFFFÁtálitotta valaki az admin szinted \"..adminlevelid..\" számura!\",player,255,255,255, true) end end addCommandHandler (\"setadmin\",adminLevelSet ) function getAdminLevel (command, who) thePlayer = localPlayer if (player) then adminrang = getElementData (player, \"adminlevel\") outputChatBox (\"#00007F[bL] #FFFFFFA(z) Admin rangja \"..adminrang..\" számu!\",thePlayer,255,255,255, true) end end addCommandHandler (\"getadmin\",getAdminLevel)
890
« Dátum: 2016. augusztus 26. - 11:11:40 »
Megprobálom ak megcsinálni neked
891
« Dátum: 2016. augusztus 26. - 10:54:00 »
Szerintem az csak GUIeditor-ban fogod megoldani méghozzá dxDrawText, és kijelölöd mekkora részen lehet, majd Multi-line-ra kapcsolod.
894
« Dátum: 2016. augusztus 25. - 20:48:10 »
Ajánlom a GUI editor . Onnantól már nem kell bajlódnod a pozicionálással.
895
« Dátum: 2016. augusztus 25. - 09:34:21 »
Mivel én asszem (max. ha te nem írtad bele) csak az életet csináltam meg, de lehet az armor-t is. E: Én csak az életet és az armor-t csináltam megúgy hogy csináljon valamit E2: Ha akarod megírom úgyhogy mozogjon minden, csak amikor lelép, aztán visszalép a játékos nullázodni fog. (Ezért ments le valami adatbázisba.) Ha kellene írj nekem egy PÜ-t Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. augusztus 25. - 13:08:50 )
Az ital mindig 99 (gondolom az étel is) hiába irtam át re3nderbe a timer-t mindig 99. (Kiiratam outputChatboxba, persze a kiiratást renderbe tettem. és most 1000 ms-enként (1 mp) vettem le tesztként, de csak 99 (vagyis 1-et vesz el) marad)
896
« Dátum: 2016. augusztus 25. - 09:24:50 »
Oké köszi, ha lesz idöm kiprobálom a kódot! E: Mi az a tabulátor?
897
« Dátum: 2016. augusztus 24. - 23:30:34 »
Eddig is elementDataval dolgoztam. De akkor holnap megtudod nézni?
898
« Dátum: 2016. augusztus 24. - 21:41:22 »
Amikor megadtam a dxDrawRectangle-nek (\"ital csíknak\") az ital-t (és megszoroztam ugye hogy méretarányos legyen) akkor boolean value-t kap. :weep:
899
« Dátum: 2016. augusztus 24. - 21:32:02 »
Átjavitom E:Ugyanaz a hiba most a 8-as line-on E2: function component() showPlayerHudComponent(\"all\", false) end addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getRootElement(), component) etela = 100 itala = 100 setTimer( function etele(localPlayer) setElementData(thePlayer, \"etel\", etela-1) outputChatBox(\"Evettem a ételedbö!\") end, 300000, 0) setTimer( function itale(localPlayer) setElementData(thePlayer, \"ital\", itala-1 ) outputChatBox(\"Evettem a itaodbo! \") end, 300000, 0) local screenW, screenH = guiGetScreenSize() function all() --local hps = math.ceil(getElementHealth(localPlayer)) local ital = getElementData(thePlayer, \"ital\") local etel = getElementData(thePlayer, \"etel\") local hp = getElementHealth (localPlayer) local armor = getPedArmor (localPlayer) local money = getPlayerMoney (source) local time = getRealTime() local hours = time.hour local minutes = time.minute setTime (hours, minutes) dxDrawText(money..\" FT\", screenW * 0.7297, screenH * 0.1009, screenW * 0.8609, screenH * 0.1259, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, \"pricedown\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false) dxDrawText(\"Blue Gaming System\", 0 - 1, -4 - 1, 330 - 1, 28 - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false) dxDrawText(\"Blue Gaming System\", 0 + 1, -4 - 1, 330 + 1, 28 - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false) dxDrawText(\"Blue Gaming System\", 0 - 1, -4 + 1, 330 - 1, 28 + 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false) dxDrawText(\"Blue Gaming System\", 0 + 1, -4 + 1, 330 + 1, 28 + 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false) dxDrawText(\"Blue Gaming System\", 0, -5, 330, 27, tocolor(43, 35, 171, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false) dxDrawText(hours..\":\"..minutes, screenW * 0.9052, screenH * 0.0231, screenW * 0.9370, screenH * 0.0491, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, \"pricedown\", \"right\", \"center\", false, false, false, false, false) dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0231) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0361, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawLine(screenW * 0.9000, (screenH * 0.0231) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0231) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0361, screenW * 0.9000, screenH * 0.0361, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawLine(screenW * 0.9000, screenH * 0.0361, screenW * 0.9000, (screenH * 0.0231) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0231, screenW * 0.1703, screenH * 0.0130, tocolor(73, 0, 0, 255), false) dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0231) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0361, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawLine(screenW * 0.9000, (screenH * 0.0231) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0231) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0361, screenW * 0.9000, screenH * 0.0361, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawLine(screenW * 0.9000, screenH * 0.0361, screenW * 0.9000, (screenH * 0.0231) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0231, screenW * 0.1703, screenH * 0.0130, tocolor(73, 0, 0, 255), false) -- hp alatti csík dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0231, 3.28 * hp, screenH * 0.0130, tocolor(243, 0, 0, 255), false) -- hp dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0417) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0546, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawLine(screenW * 0.9000, (screenH * 0.0417) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0417) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0546, screenW * 0.9000, screenH * 0.0546, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawLine(screenW * 0.9000, screenH * 0.0546, screenW * 0.9000, (screenH * 0.0417) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0417, screenW * 0.1703, screenH * 0.0130, tocolor(15, 19, 65, 255), false) dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0602) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0731, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawLine(screenW * 0.9000, (screenH * 0.0602) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0602) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0731, screenW * 0.9000, screenH * 0.0731, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawLine(screenW * 0.9000, screenH * 0.0731, screenW * 0.9000, (screenH * 0.0602) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0602, screenW * 0.1703, screenH * 0.0130, tocolor(92, 52, 23, 255), false) dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0417, screenW * 0.1703, screenH * 0.0130, tocolor(52, 65, 208, 255), false) dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0602, screenW * 0.1703, screenH * 0.0130, tocolor(188, 106, 47, 255), false) dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0787) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0917, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawLine(screenW * 0.9000, (screenH * 0.0787) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0787) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0917, screenW * 0.9000, screenH * 0.0917, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawLine(screenW * 0.9000, screenH * 0.0917, screenW * 0.9000, (screenH * 0.0787) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0787, screenW * 0.1703, screenH * 0.0130, tocolor(8, 47, 8, 255), false) dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0787, 3.28 * armor, screenH * 0.0130, tocolor(32, 188, 32, 255), false) dxDrawImage(1372, 23, 29, 22, \"hpicon.png\", 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), false) dxDrawImage(1373, 44, 28, 21, \"italicon.png\", 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), false) dxDrawImage(1372, 65, 29, 16, \"kajaicon.png\", 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), false) dxDrawImage(1372, 85, 27, 14, \"pancelicon.png\", 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), false) end addEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement(), all)
900
« Dátum: 2016. augusztus 24. - 20:57:25 »
Sziasztok! Éppen az egyedi hudomon dolgozok, és a bajom az lenne, hogy elvileg a debug szerint (ERROR:Loading Script Failed: hud/client.lua:9: \'(\' expected near \'etele\') Vagyis ha jól olvasom vagy hiányol valamit, vagy éppen valami ottvan ami neki nem tetszik! [Kliens odali:] function component() showPlayerHudComponent(\"all\", false) end addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getRootElement(), component) etela = 100 itala = 100 setTimer( function etele() etel = 100 setElementData(thePlayer, \"etel\", etela-1) outputChatBox(\"Evettem a ételedbö!\") end, 300000, 0) setTimer( function itale() setElementData(thePlayer, \"ital\", itala-1 ) outputChatBox(\"Evettem a itaodbo! \") end, 300000, 0) local screenW, screenH = guiGetScreenSize() function all() --local hps = math.ceil(getElementHealth(localPlayer)) local ital = getElementData(thePlayer, \"ital\") local etel = getElementData(thePlayer, \"etel\") local hp = getElementHealth (localPlayer) local armor = getPedArmor (localPlayer) local money = getPlayerMoney (source) local time = getRealTime() local hours = time.hour local minutes = time.minute setTime (hours, minutes) dxDrawText(money..\" FT\", screenW * 0.7297, screenH * 0.1009, screenW * 0.8609, screenH * 0.1259, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, \"pricedown\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false) dxDrawText(\"Blue Gaming System\", 0 - 1, -4 - 1, 330 - 1, 28 - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false) dxDrawText(\"Blue Gaming System\", 0 + 1, -4 - 1, 330 + 1, 28 - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false) dxDrawText(\"Blue Gaming System\", 0 - 1, -4 + 1, 330 - 1, 28 + 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false) dxDrawText(\"Blue Gaming System\", 0 + 1, -4 + 1, 330 + 1, 28 + 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false) dxDrawText(\"Blue Gaming System\", 0, -5, 330, 27, tocolor(43, 35, 171, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false) dxDrawText(hours..\":\"..minutes, screenW * 0.9052, screenH * 0.0231, screenW * 0.9370, screenH * 0.0491, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, \"pricedown\", \"right\", \"center\", false, false, false, false, false) dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0231) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0361, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawLine(screenW * 0.9000, (screenH * 0.0231) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0231) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0361, screenW * 0.9000, screenH * 0.0361, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawLine(screenW * 0.9000, screenH * 0.0361, screenW * 0.9000, (screenH * 0.0231) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0231, screenW * 0.1703, screenH * 0.0130, tocolor(73, 0, 0, 255), false) dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0231) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0361, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawLine(screenW * 0.9000, (screenH * 0.0231) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0231) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0361, screenW * 0.9000, screenH * 0.0361, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawLine(screenW * 0.9000, screenH * 0.0361, screenW * 0.9000, (screenH * 0.0231) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0231, screenW * 0.1703, screenH * 0.0130, tocolor(73, 0, 0, 255), false) -- hp alatti csík dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0231, 3.28 * hp, screenH * 0.0130, tocolor(243, 0, 0, 255), false) -- hp dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0417) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0546, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawLine(screenW * 0.9000, (screenH * 0.0417) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0417) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0546, screenW * 0.9000, screenH * 0.0546, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawLine(screenW * 0.9000, screenH * 0.0546, screenW * 0.9000, (screenH * 0.0417) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0417, screenW * 0.1703, screenH * 0.0130, tocolor(15, 19, 65, 255), false) dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0602) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0731, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawLine(screenW * 0.9000, (screenH * 0.0602) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0602) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0731, screenW * 0.9000, screenH * 0.0731, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawLine(screenW * 0.9000, screenH * 0.0731, screenW * 0.9000, (screenH * 0.0602) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0602, screenW * 0.1703, screenH * 0.0130, tocolor(92, 52, 23, 255), false) dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0417, screenW * 0.1703, screenH * 0.0130, tocolor(52, 65, 208, 255), false) dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0602, screenW * 0.1703, screenH * 0.0130, tocolor(188, 106, 47, 255), false) dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0787) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0917, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawLine(screenW * 0.9000, (screenH * 0.0787) - 1, (screenW * 0.7297) - 1, (screenH * 0.0787) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawLine((screenW * 0.7297) - 1, screenH * 0.0917, screenW * 0.9000, screenH * 0.0917, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawLine(screenW * 0.9000, screenH * 0.0917, screenW * 0.9000, (screenH * 0.0787) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1, false) dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0787, screenW * 0.1703, screenH * 0.0130, tocolor(8, 47, 8, 255), false) dxDrawRectangle(screenW * 0.7297, screenH * 0.0787, 3.28 * armor, screenH * 0.0130, tocolor(32, 188, 32, 255), false) dxDrawImage(1372, 23, 29, 22, \"hpicon.png\", 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), false) dxDrawImage(1373, 44, 28, 21, \"italicon.png\", 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), false) dxDrawImage(1372, 65, 29, 16, \"kajaicon.png\", 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), false) dxDrawImage(1372, 85, 27, 14, \"pancelicon.png\", 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), false) end addEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement(), all)
Oldalak: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 69
|