Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - SnooP

Oldalak: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 101
871
Köszönöm, utána fogok nézni. Amúgy mindig a google elsõ találatát nézem meg, mivel a google algoritmusa úgy kezeli a találatokat, hogy amelyiket a legtöbben tekintették meg azt teszi elõre :)

872
Hali elég kevésszer szoktam segítséget kérni de volna felétek egy kérdésem: Szóval én szeretnék egy olyan programot létrehozni ahol meg kell adni egy adott mappa helyét és oda feltelepít egy képet például. (Ezt úgy képzeljétek el, mint egy játék feltelepítést csak sokkal egyszerûbben egy mappa megadásával mûködne csak). Na és ezt a dolgot milyen nyelven lehet létrehozni, esetlegesen van rá valamilyen program? Ennek a legegyszerûbb módjával egy leírást be tudnátok linkelni, hogy hol lehet egyszerûen megoldani ezt, program esetén a program nevét. Köszönöm elõre is, és remélem érthetõen fejeztem ki magam.

873
Szkript kérések / Kocsi leáll!code kérés!
« Dátum: 2013. július 14. - 14:43:44 »

CMD:ellop(playerid, params[])
{
        new vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective, vehicleid2;
 if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
        vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
        GetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
          if(engine == 0)
         {
         SetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, 1, doors, bonnet, boot, objective);
         SendClientMessage(playerid, -1, \"Ezt az autót nem tudod ellopni mert nem jár a motorja, keress másikat!\");
         }
 else
         {
         if(engine == 1) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Sikeresen elloptad az autót\");
         }
  }
  else
  {
  SendClientMessage(playerid, -1, \"Te nem ülsz a kocsiban\");
  }
     vehicleid2 = GetClosestVehicle( playerid );
 if(vehicleid2)
     {
     SendClientMessage(playerid, -1, \"Feltörted az autót\");
     vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
     GetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
          if(doors == 0)
         {
         SetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, 1, bonnet, boot, objective);
         }
         else
         {
         SendClientMessage(playerid, -1, \"Ennek az autónak nyitva az ajtaja\");
         }
 }
  return 1;
}

 
Tessék remélem mûködik és nem hat rám a másnaposság átka. Légyszíves teszteld.
E: Ja és a stock:
 

stock GetClosestVehicle( playerid )
{
   new iMax=INVALID_VEHICLE_ID, Float:dis, Float:dMax = float( 10000 ), Float:PlayerPos[ 3 ], Float:VehiclePos[ 3 ];
   GetPlayerPos( playerid, PlayerPos[ 0 ], PlayerPos[ 1 ], PlayerPos[ 2 ] );
   for( new x = 0; x < MAX_VEHICLES; x++ )
   {
       GetVehiclePos( x, VehiclePos[ 0 ], VehiclePos[ 1 ], VehiclePos[ 2 ] );
       for( new j = 0; j < 3; j++ ) PlayerPos[ j ] -= VehiclePos[ j ];
       dis = floatsqroot( ( ( PlayerPos[ 0 ] * PlayerPos[ 0 ] ) + ( PlayerPos[ 1 ] * PlayerPos[ 1 ] ) + ( PlayerPos[ 2 ] * PlayerPos[ 2 ] ) ) );
       if( dis < dMax )
      {
         dMax = dis,
         iMax = x;
      }
   }
   return iMax;
}

874
Képek / Videók / A legnagyobb méretû PAWNO fájl
« Dátum: 2013. július 14. - 14:26:20 »
Ha te vagy Sajtiika, én átvettem a helyed a \'Vérprofi Paint Szakértõ\' poszton, de ha gondolod visszaadom fõnök, csak ne derítsd ki a lakcímemet :(
OFF: Amúgy bejelölt  anno Sajtiika skypeon jó egy b*zi feje van.


Amúgy nem vágom mi értelme egy 26k soros pawn kódnak amiben csak GameText van és nagy a mérete, ha még valami hasznos volna.

875
Segítségkérés / távolság
« Dátum: 2013. július 12. - 21:58:58 »
Ez oké, de ugye te vágod azt, hogy fizetésnek csak integert adhatsz meg és nem floatot?  Emiatt kapod a tag mismatch-okat, mert a SA:MP-ban alapból nem lehet floatot adni pénzmennyiségnek. De ha te egy változóban tárolod és Floatround-al felkerekíted integerré akkor nem kapsz majd errorokat.
De ha gondolod én elvégeztem neked újból és nem kell ott szorozgass, hanem csak egy változó értéke lesz az.
 

CMD:parancs(playerid,params[])
{
  new Float:RandomSpawn[][4] =
  {
    // Állítsd be ide a te random spawnjaid és vigyázz ne használj FacingAngle-t én amikor néztem a randomozást azzal is buktam be :D
    {-2796.9854, 1224.8180, 20.5429},
    {-2454.2170, 503.8759, 30.0790},
    {-2669.7322, -6.0874, 6.1328}
  };
  new Float:distance;
  new Float:szorzo = 0.100;
  new rand = random(sizeof(RandomSpawn));
  distance = GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, RandomSpawn[rand][0], RandomSpawn[rand][1],RandomSpawn[rand][2]);
  new Float:kiszamitas = distance*szorzo;
  KamionFizu[playerid] = kiszamitas;
  return 1;
}

 
Tessék.

876
Segítségkérés / Dini Probléma
« Dátum: 2013. július 12. - 21:23:58 »

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
  new name[MAX_PLAYER_NAME];
  new dinicreate[64];
  GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
  format(dinicreate, sizeof(dinicreate), \"Jogsik/%s.ini\", name);
 
  if(dini_Exists(dinicreate))
  {
    if(dini_Int(dinicreate, \"Jogsik\") == 1)
      {
      SendClientMessage(playerid,-1,\"Megadva a jog\");
  SetPlayerTeam(playerid, 1); // Ide a te csapat változód jön csak ez egyszerûbb
  }
      else
  {
  SendClientMessage(playerid, -1 \"Neked nincs jogod a jogsihoz\");
  SetPlayerTeam(playerid, 0);
  }
   }
   else // Ha nem létezik a fájlja
   {
   SendClientMessage(playerid, -1, \"Neked nincs jogod a jogsihoz\");
   SetPlayerTeam(playerid, 0);
   }
   return 1;
}
 
CMD:jogsiad(playerid,params[])
{
  new name[MAX_PLAYER_NAME];
  new dinicreate[64];
  GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
  format(dinicreate, sizeof(dinicreate), \"Jogsik/%s.ini\", name);
 
  if(dini_Exists(dinicreate))
  {
    if(dini_Int(dinicreate, \"Jogsik\") == 1)
    {
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Neki már van jogosítványa\");
}
else
{
dini_IntSet(dinicreate, \"Jogsik\", 1);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Adtál magadnak jogsit!\");
}
  }
  else
  {
  dini_Create(dinicreate);
  dini_IntSet(dinicreate, \"Jogsik\", 1);
  SendClientMessage(playerid, -1, \"Adtál magadnak jogsit!\");
  }
  return 1;
}

 
Tessék a kódod hiba mentesen, mûködõen  megy. Kiolvassa megnézi szóval mûködik, annyit csak, hogy én SetPlayerTeam-et használtam és ahol 0 az nálad lesz a CIVIL Team, ahol 1 a JOG team. Ha most se megy akkor felkötöm magam :D

877
Segítségkérés / Elég!
« Dátum: 2013. július 12. - 19:30:26 »
Én speciel az olyan hozzászólásokat is tiltatnám, hogy \'Google a barátod\' vagy, hogy az illetõ (nem szeretnék nevet mondani) 10 sort ír arról, hogy a téma nyitója miért nem bír helyesen írni (ami egy szinten jogos, de nem a téma része) és utána 1 sorba beleírja azt: Passzolom, nem tudom, hogy van.  ;)

878
Segítségkérés / Dini Probléma
« Dátum: 2013. július 12. - 19:15:54 »
Értettem, nem is mentõdik semmi, az egészben csak lekérdezi, hogy ha nincs fájlja akkor létrehoz neki egyet és beállítja Civil csapatra (amit még mindig nem ment csak létrehozta a játékos nevével a mappáját). A kód fut? Kipróbáltad?

879
RP/RPG kérések / Textdrawos százaél jelzõ[Code]kérés
« Dátum: 2013. július 12. - 19:03:26 »
Am sávos százalékjelzõrõl még nem hallottam, de ha sávot akarsz létrehozni akkor a  a progressbar lesz amit keresel. Ha túl komplikált neked van olyan, hogy In Game progressbar készítõ
És erre tudsz írni százalékot is, ha akarsz Textdrawok segítségével (ide kattintva megkapod az összes textdraw / player textdraw-al kapcsolatos függvényt). Ha túl bonyolult a textdraw készítés szintén akkor kattints ide az In Game Textdraw editorért

880
Segítségkérés / Dini Probléma
« Dátum: 2013. július 12. - 18:56:02 »
Elég katyvaszos volt a kódod, így próbáld meg:
 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
  new name[MAX_PLAYER_NAME];
  new dinicreate[64];
  GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
  format(dinicreate, sizeof(dinicreate), \"Jogsik/%s.ini\", name);
 
  if(dini_Exists(dinicreate)
  {
    if(dini_Int(dinicreate, \"Jogsik\") == 1)
      {
      gTeam[playerid] = JOG;
      SendClientMessage(playerid,LILA,\"JOG\");
      }
      else
  {
  gTeam[playerid] = CIVIL;
  }
   }
   else // Ha nem létezik a fájlja
   {
   dini_Create(dinicreate)
   gTeam[playerid] = CIVIL; // És ide, hogy mit akarsz neki beállítani én csak példát írtam ezt majd törölheted
   }
   return 1;
}

 
A fórum kissé elcsúsztatja a zárójeleket / a visszatérést de tab-al rendbe hozhatod szépen egymás alá õket, ha nincs türelmed hozzá
#pragma tabsize 0

 és nem lesz errorod.

881
Segítségkérés / távolság
« Dátum: 2013. július 12. - 18:38:52 »

CMD:parancs(playerid,params[])
{
  new Float:RandomSpawn[][4] =
  {
    // Állítsd be ide a te random spawnjaid és vigyázz ne használj FacingAngle-t én amikor néztem a randomozást azzal is buktam be :D
    {-2796.9854, 1224.8180, 20.5429},
    {-2454.2170, 503.8759, 30.0790},
    {-2669.7322, -6.0874, 6.1328}
  };
 
  new Float:distance, uzenet[44];
  new rand = random(sizeof(RandomSpawn));
 
  floatabs(RandomSpawn[rand][0]);
  floatabs(RandomSpawn[rand][1]);
  floatabs(RandomSpawn[rand][2]);
 
 
  distance = GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, RandomSpawn[rand][0], RandomSpawn[rand][1],RandomSpawn[rand][2]);
  format(uzenet, sizeof(uzenet), \"A random tálvosága : %0.2f\", distance);
  SendClientMessage(playerid, -1, uzenet);
 
  return 1;
}

 
Tessék megírtam neked, úgy tûnik a random dolgokhoz kellett a floatabs valamint arra figyelj ne cseréld ki a \'distance\' változót mert akkor valamiért errort kap (én sem értem, hogy miért).
E: A fizetéshez nem írtam semmit, nem volt kedvem létrehozni enumokat stb, de a kód így már nem jelezi azt, hogy a \'distance\' változót nem használja sehol, ergo a \'distance\' megkapta a lekérdezett értéket.

882
Szkript kérések / Kocsi leáll!code kérés!
« Dátum: 2013. július 12. - 17:56:52 »

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if (PRESSED(KEY_FIRE))
{
if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
   new vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
            vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
            GetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
     if(engine == 0)
     {
     SetVehicleParamsEx(vehicleid, 1, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
     }
     else
   {
     if(engine == 1)
     {
     SetVehicleParamsEx(vehicleid, 0, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
             }
            }
}
}
return 1;
}
CMD:ellop(playerid, params[])
{
   if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
        new vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
        vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
        GetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
          if(engine == 0)
         {
         SetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, 1, doors, bonnet, boot, objective);
         SendClientMessage(playerid, -1, \"Ezt az autót nem tudod ellopni mert nem jár a motorja, keress másikat!\");
         }
 else
         {
         if(engine == 1) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Sikeresen elloptad az autót\");
         }
  }
  else
  {
  SendClientMessage(playerid, -1, \"Te nem ülsz egy autóban sem, így nem is tudod ellopni õket\");
  }
  return 1;
}

 
Tessék.
E: Elfelejtettem, ezt ne felejtsd ki az elejérõl, mert akkor nem érzékeli majd a PRESSED-et:
 

#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))

 
A zárójeleket / visszatéréseket remélem tudod javítani a fórum így kissé összekavarja, ha mégsem
#pragma tabsize 0

 és akkor nem fogsz errort kapni, de tab-al is megcsinálhatod és szép rendezett lesz ;)

883
Segítségkérés / távolság
« Dátum: 2013. július 12. - 17:21:18 »

884
Eljárások ( Callbackok ) / public OnQueryError
« Dátum: 2013. július 12. - 13:57:08 »
Ezzel be van fejezve az összes eljárás!
Ismertetõ
Ez az eljárás akkor hívódik meg amikor hiba lép fel  a lekérdezésnél.
Paraméterei
 
(errorid, error[], resultid, extraid, callback[], query[], connectionHandle)

 
errorid - Az error ID-ja
error[] - Az error neve
resultid - A szál ID-ja
extraid - Extra változó ami a mysql_query függvénybõl van
callback[] - Az eljárás neve ami a mysql_query_callback függvénybõl ered. Az értéke egyenlõ lehet a \'NULL\'-al, ha nem használjuk
query[] - A lekérdezés ami fel volt dolgozva
connectionHandle - A szál csatlakozása ami fel volt dolgozva
Visszatérés
Ez az eljárás nem kezel visszatéréseket.
!Megjegyzés
-Ez az eljárás az R5-ben lett hozzáadva így a korábbiakban nem megy
-A kliens errorok ide kattintva megtalálhatók a szerverek erroráért kattints ide
Példascript
 

public OnQueryError(errorid, error[], resultid, extraid, callback[], query[], connectionHandle)
{
switch(errorid)
{
case CR_COMMAND_OUT_OF_SYNC:
{
   printf(\"Commands out of sync for thread ID: %d\",resultid);
}
case ER_SYNTAX_ERROR:
{
   printf(\"Something is wrong in your syntax, query: %s\",query);
}
}
return 1;

885
Eljárások ( Callbackok ) / public OnRecordingPlaybackEnd
« Dátum: 2013. július 12. - 13:39:57 »
Ismertetõ
Ez az eljárás akkor hívódik meg amikor egy felvett fájl reprodukálva van  StartRecordingPlayback-el és a felvétel befejezõdött.
Paraméterek
 
(Nincsennek paraméterek

 
!Megjegyzés
-Ez az eljárás a SA:MP 0.3a verziójához lett hozzáadva így a korábbiakban nem megy.
Példascript
 

public OnRecordingPlaybackEnd() // Ha a felvétel befejezõdött
{
    StartRecordingPlayback(PLAYER_RECORDING_TYPE_DRIVER, \"all_around_lv_bus\"); // Elindítja a felvett fájlt
}

 


Oldalak: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 101
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal