Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 871
Segítségkérés / Belépés képernyõ« Dátum: 2012. március 18. - 20:27:47 »
SpawnPlayer(playerid); bent van már,de nem megy.Nem történik semmi.És a SetSpawnInfo-t már megoldottam másképp.
Most van más probléma. Jelenleg így van: ClassSelectionnál bejön a bejelentkezési ablak. Spawn gombra ha rákattolsz jelszó nélkül beenged.És ha berakom a belépéshez a SpawnPlayer(playerid);-t akkor belépés után automatikusan lespawnolja,de kickeli is a playert. Ha meg connecthez rakom az ablakot akkor a SpawnPlayer(playerid); nem megy. Valaki tudna egy megoldást? 872
Segítségkérés / Autó kezelõ valaki le pawnozza?« Dátum: 2012. március 18. - 19:28:08 »
Milyen HIBÁT??? Mindig írd le a hibás sorokat,és magát a hibákat is amit pawno kiír.
De szerintem a VEHICLE_PARAMS_ON-nal van a probléma.Szerintem használd a 0-t és az 1-et. 873
Segítségkérés / Belépés képernyõ« Dátum: 2012. március 18. - 18:47:21 »
Sziasztok,
Hogy lehet azt megoldani,hogy ha valaki belép a szerverre,egybõl a class selectionba rakja? És textdrawwal ellehet takarni a vissza-tovább-spawn gombot,és hogy ne lehessen rájuk kattintani? Utolsó kérdés: a SpawnPlayer funkció nem jó, mit használjak helyette? Úgy akarom,hogy amikor belép a játékos spawnoljon egybõl,de nem történik semmi,rá kell kattintanom a Spawn gombra. 874
Segítségkérés / Adminjail probléma | nem érzékeli id-nek.« Dátum: 2012. március 18. - 11:48:30 »
nem jó.Ezeknél is ugyan az a hiba.
[pawn]CMD:goto(playerid,vehicleid,params[]) { if (Belepve[playerid] != 0) { new id; if(sscanf(params,\"d\",id))return SendClientMessage(playerid,SZURKE,\"Használat: /goto [iD]\"); { if(id != INVALID_PLAYER_ID) { if(JatekosInfo[playerid][Admin] >= 1) { new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(id,x,y,z); if (GetPlayerState(playerid) == 2) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehiclePos(kocsi,x,y+4,z); SetVehicleVirtualWorld(kocsi,GetPlayerVirtualWorld(id)); } if (GetPlayerState(playerid) != 2) { SetPlayerPos(playerid,x,y+2,z); SetPlayerVirtualWorld(playerid,GetPlayerVirtualWorld(id)); SetPlayerInterior(playerid, GetPlayerInterior(id)); } } else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Minimum 1-es szintû adminnak kell lenned!\"); } else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nincs ilyen játékos!\"); } } else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Be kell jelentkezned!\"); return 0; } CMD:gethere(playerid,vehicleid,params[]) { if (Belepve[playerid] != 0) { new id; if(sscanf(params,\"d\",id))return SendClientMessage(playerid,SZURKE,\"Használat: /gethere [iD]\"); { if(id != INVALID_PLAYER_ID) { if(JatekosInfo[playerid][Admin] >= 1) { new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); if (GetPlayerState(id) == 2) { new kocsi = GetPlayerVehicleID(id); SetVehiclePos(kocsi,x,y+4,z); SetVehicleVirtualWorld(kocsi,GetPlayerVirtualWorld(playerid)); } if (GetPlayerState(id) != 2) { SetPlayerPos(id,x,y+2,z); SetPlayerVirtualWorld(id,GetPlayerVirtualWorld(playerid)); SetPlayerInterior(id, GetPlayerInterior(playerid)); } } else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Minimum 1-es szintû adminnak kell lenned!\"); } else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nincs ilyen játékos!\"); } } else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Be kell jelentkezned!\"); return 0; }[/pawn] 875
Segítségkérés / Adminjail probléma | nem érzékeli id-nek.« Dátum: 2012. március 18. - 09:54:42 »
az összes többi parancs tök jól megy,és ott pl.: i-vel meg d-vel is jelölöm az id paraméterét és mindkettõt elfogadja.
876
Segítségkérés / Adminjail probléma | nem érzékeli id-nek.« Dátum: 2012. március 18. - 09:41:06 »
Most már csak a /elfogadhivas a rossz.AZ a baj,hogy pl.: 0-as id-jû vagyok,hívtam is mentõt,de már ott megakad a parancs,hogy azt érzékeli,hogy a kritériumoknak nem megfelelõen írtam be a parancsot.
/elfogadhivas 0 és kiírja hogy: Használat: /elfogadhivas [iD] 877
Segítségkérés / Adminjail probléma | nem érzékeli id-nek.« Dátum: 2012. március 18. - 09:17:01 »
Nem jó :S
878
Segítségkérés / Adminjail probléma | nem érzékeli id-nek.« Dátum: 2012. március 17. - 23:22:58 »
Ja bocsi,még egy másik megoldási módszerhez kellet volna.Ettõl megoldódna a probléma?
879
Segítségkérés / Adminjail probléma | nem érzékeli id-nek.« Dátum: 2012. március 17. - 22:24:11 »
Azt már megoldottuk,de még most se tudom,miért nem jó ez a sorrend
880
Segítségkérés / Adminjail probléma | nem érzékeli id-nek.« Dátum: 2012. március 17. - 22:17:42 »
Köszi,megy az elsõ akkor megoldva.
Másik problémám,hogy van a parancsom,ami elfogadja a játékos hívását,de ha beírom az ID-t nem érzékeli ID-nek. (Kiírja a használati útmutatoját(Használat: /elfogadhivas [iD])) [pawn] CMD:elfogadhivas(playerid,vehicleid,params[]) { if (Belepve[playerid] != 0) { new id; if(sscanf(params,\"i\",id))return SendClientMessage(playerid,SZURKE,\"Használat: /elfogadhivas [iD]\"); { if(JatekosInfo[playerid][Frakcio] == 2) { if(id != INVALID_PLAYER_ID) { if(JatekosInfo[id][MentotHivott] == 1) { JatekosInfo[id][MentotHivott] = 0; new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(id,x,y,z); SetPlayerCheckpoint(playerid,x,y,z,2); GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); SendClientMessage(playerid, SIKERES, \"Elfogadtad a hívást.Menj ki a helyszínre!\"); new string[256]; format(string,sizeof(string),\"%s elfogadta a hívásodat.Várj amíg kiérkezik a mentõs!\",nev); SendClientMessage(id, NARANCS,string); new hivonev[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(id,hivonev,sizeof(hivonev)); new string2[256]; format(string2,sizeof(string2),\"Mentõs %s elfogadta %s hívását.\",nev,hivonev); printf(string2); } else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"A játékos nem hívott mentõt!\"); } else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nincs ilyen játékos!\"); } if(JatekosInfo[playerid][Frakcio] == 4) { if(id != INVALID_PLAYER_ID) { if(JatekosInfo[id][TaxitHivott] == 1) { JatekosInfo[id][TaxitHivott] = 0; new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(id,x,y,z); SetPlayerCheckpoint(playerid,x,y,z,2); GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); SendClientMessage(playerid, SIKERES, \"Elfogadtad a hívást.Menj ki a hívóhoz!\"); new string[256]; format(string,sizeof(string),\"%s elfogadta a hívásodat.Várj amíg megérkezik a taxi.\",nev); SendClientMessage(id, NARANCS,string); new hivonev[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(id,hivonev,sizeof(hivonev)); new string2[256]; format(string2,sizeof(string2),\"Taxis %s elfogadta %s hívását.\",nev,hivonev); printf(string2); } else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"A játékos nem hívott taxit!\"); } else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nincs ilyen játékos!\"); } } } else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Be kell jelentkezned!\"); return 0; }[/pawn] 881
Segítségkérés / Adminjail probléma | nem érzékeli id-nek.« Dátum: 2012. március 17. - 22:02:35 »
De már magával az id-vel van a probléma.Nem helyez át sehova,nem állítja át a börtönidõt stb.
882
Segítségkérés / Adminjail probléma | nem érzékeli id-nek.« Dátum: 2012. március 17. - 21:37:11 »
Nem tudom,szerintem átláható.Miért lenne fölösleges a lecsukottszemely változó?Abban tárolom a \"célszemély\" nevét.
883
Segítségkérés / Adminjail probléma | nem érzékeli id-nek.« Dátum: 2012. március 17. - 21:06:23 »
De máshol jó az i,d is.
Ui.: u sem jó. Ugyan úgy: Tudvari Admin Börtönbe rakta *-t 10 percre.Ok: DM (* helyére kéne az id változóhoz tartozó név,de már magát az id változó playerid-jét nem találja meg) 884
Segítségkérés / Adminjail probléma | nem érzékeli id-nek.« Dátum: 2012. március 17. - 20:42:57 »
Hello,
van az admin jail paramcsom,de ha beírom akkor nem találja a játékost.Pl.: az id-m: 0 és ha beírom hogy /aj 0 mert 60 akkor azt írja ki hogy beraktam -t (vagyis semmit) admin jailbe. CMD:aj(playerid,params[]) Másik problémám,hogy van a parancsom,ami elfogadja a játékos hívását,de ha beírom az ID-t nem érzékeli ID-nek. (Kiírja a használati útmutatoját(Használat: /elfogadhivas [iD])) [pawn] CMD:elfogadhivas(playerid,vehicleid,params[]) { if (Belepve[playerid] != 0) { new id; if(sscanf(params,\"i\",id))return SendClientMessage(playerid,SZURKE,\"Használat: /elfogadhivas [iD]\"); { if(JatekosInfo[playerid][Frakcio] == 2) { if(id != INVALID_PLAYER_ID) { if(JatekosInfo[id][MentotHivott] == 1) { JatekosInfo[id][MentotHivott] = 0; new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(id,x,y,z); SetPlayerCheckpoint(playerid,x,y,z,2); GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); SendClientMessage(playerid, SIKERES, \"Elfogadtad a hívást.Menj ki a helyszínre!\"); new string[256]; format(string,sizeof(string),\"%s elfogadta a hívásodat.Várj amíg kiérkezik a mentõs!\",nev); SendClientMessage(id, NARANCS,string); new hivonev[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(id,hivonev,sizeof(hivonev)); new string2[256]; format(string2,sizeof(string2),\"Mentõs %s elfogadta %s hívását.\",nev,hivonev); printf(string2); } else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"A játékos nem hívott mentõt!\"); } else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nincs ilyen játékos!\"); } if(JatekosInfo[playerid][Frakcio] == 4) { if(id != INVALID_PLAYER_ID) { if(JatekosInfo[id][TaxitHivott] == 1) { JatekosInfo[id][TaxitHivott] = 0; new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(id,x,y,z); SetPlayerCheckpoint(playerid,x,y,z,2); GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); SendClientMessage(playerid, SIKERES, \"Elfogadtad a hívást.Menj ki a hívóhoz!\"); new string[256]; format(string,sizeof(string),\"%s elfogadta a hívásodat.Várj amíg megérkezik a taxi.\",nev); SendClientMessage(id, NARANCS,string); new hivonev[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(id,hivonev,sizeof(hivonev)); new string2[256]; format(string2,sizeof(string2),\"Taxis %s elfogadta %s hívását.\",nev,hivonev); printf(string2); } else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"A játékos nem hívott taxit!\"); } else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nincs ilyen játékos!\"); } } } else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Be kell jelentkezned!\"); return 0; }[/pawn] 885
Segítségkérés / "oxford" rpg nek rossz a házrendszere« Dátum: 2012. március 17. - 14:01:42 »
Szerintem nem gúnynak szánta...
|