Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - KovaNovik

Oldalak: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 74
856
SA-MP: Szerverfejlesztés / Alap Névszínezõ
« Dátum: 2014. május 05. - 20:46:06 »
Jó lett!
Építõ jellegû hozzászólás, avagy a következõ challange: paranéterekkel megoldani. Hidd el, itt az oldalon 1-2 tutorial és már meg is tanultad a használatukat!

857
Neked most tulajdonképpen mi kell? Segítség, vagy folyamatos scripter? Mert ha az elsõ, akkor szívesen segítek, ha az utóbbi, akkor nem, mert nem tudok annyit fent lenni.
Egyébként a GangZone annyi, hogy a mapon az X és Y koordánátát (sarkokat) megadod neki, és így mondjuk megadsz 8 bandaterületet. Ezeknek van az infóik között tulaj is, és  bandatagoknak a megfelelõ színét mutatja. Ha valaki megnyer egy wart átírod a tulaját, és frissíted a bandák tagjainál a színt, esetleg ha kapcsoltál be, abbahagyatod vele a villogást. Csak a függvények helyes sorrendjébõl lehet kirakni dolgokat. :)
Sok szerencsét, további jó scriptelést!

858
Segítségkérés / Textdraw háttérkép loginnál nem mûködik..
« Dátum: 2014. május 05. - 10:02:02 »
De ugye a saját scriptedet is benthagytad a callbackekek alatt?

859
Segítségkérés / Textdraw háttérkép loginnál nem mûködik..
« Dátum: 2014. május 05. - 09:50:23 »
De a request class meghívódhat máskor is. Amúgy Dfoglalonak igaza van, mert a modod lehet úgy is, hogy lepsawnol, majd ha beléptél odaviszi a kamerát, és TogglePlayerSpectatingos is, ami csak akkor spawnol le, ha beléptél. Az enyém az utóbbi, a tied meg gondolom az elõbbi, viszont loginnál mindkettõnél mennie kell.

860
SA-MP: Szerverfejlesztés / Single Player stilusú pénz rendszer
« Dátum: 2014. május 05. - 09:43:44 »
Szia, ha streamerrel hozod létre a pickupot, több mindent le tudsz vele ellenõrizni, ha jól tudom.

861
Segítségkérés / Textdraw háttérkép loginnál nem mûködik..
« Dátum: 2014. május 05. - 09:36:22 »
Ezt is olyannak terveztem, csak nem igazán jött össze.

862
Archívum / SAMP Craft
« Dátum: 2014. május 05. - 09:30:28 »
Défoglalo! Dehogyisnem!
 
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(TargyatSzerkeszt[playerid] && GetPlayerSurfingObjectID(playerid) != INVALID_OBJECT_ID) SendClientMessage(playerid, -1, \"Nananana!\");
    return 1;
}

863
Segítségkérés / Pawno kifagyás
« Dátum: 2014. május 05. - 09:18:16 »
Amúgy a sok hibát nem úgy kell elképzelni, igy 1000 helyen elírás, itt pl. Inkább az a jellemzõ, hogy mivel nincs bezárva a statement, az utána lévõ összes sor fatal erroros lesz. Lehet, úgy egyszerûbb, ha a modod egyik felét kikommentezed (/* és */ jelekkel). Ha úgy \"jó\", tehát írja a hibákat (aminek 99%-a a mod kommentelésébõl akad), akkor vszeg a mod kikommentezett felében lesz a fatális hiba, azt is felezheted, stb..
Dfoglalo mindig beelõzöl ebben a topikban azt te még magyarul is tudod ezeket a szakszavakat :D

864
Segítségkérés / Textdraw háttérkép loginnál nem mûködik..
« Dátum: 2014. május 05. - 09:13:49 »
Azt hittem a login képernyõ loginnál van jelen csak, azért az. :D

865
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2014. május 05. - 08:37:00 »
Az MTA-ba
a SAMP-os objekteket, vagy használj SAMP editort.

866
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. május 04. - 22:07:42 »
Azt úgy gondoltam, hogy behelyettesíted, de akkor úgy néz ki, ha beírod, hogy worldid, akkor -1-nek veszi.

867
Segítségkérés / Textdraw háttérkép loginnál nem mûködik..
« Dátum: 2014. május 04. - 20:02:36 »
#include <a_samp>
new Text:Sprite0;
public OnGameModeInit()
{
    Sprite0 = TextDrawCreate(5.500, -0.500, \"loadsc12:loadsc12\");
    TextDrawFont(Sprite0, 4);
    TextDrawTextSize(Sprite0, 634.000, 448.000);
    TextDrawColor(Sprite0, -1);
    return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
    TextDrawHideForAll(Sprite0);
    TextDrawDestroy(Sprite0);
    return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Sprite0);
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, Sprite0);
return 1;
}

 
Sok szerencsét, további jó scriptelést! :thumbsup:

868
if(strcmp(cmdtext,\"/szerelõkapu\",true) == 0)
{
if(PlayerInfo[playerid][szervTag] != 17 && PlayerInfo[playerid][szervLeader] != 17) SendClientMessage(playerid,0xff0000ff,\"Nem vagy szerelõ tag!\");
if(szerelonyitva) MoveObject(szerelokapu,980,1139.0000000,-1207.2000000,20.4000000,0.0000000,0.0000000,270.0000000), szerelonyitva=false, SendClientMessage(playerid,0xff0000ff,\" {00ff00}Sikeresen bezártad a {0000ff}kapu{00ff00}t!\");
else MoveObject(szerelokapu,980,1144.7000000,-1212.1000000,20.4000000,0.0000000,0.0000000,180.2500000), szerelonyitva = true, SendClientMessage(playerid,0xff0000ff,\" {00ff00}Sikeresen kinyitottad a {0000ff}kapu{00ff00}t!\");
return 1;
}

 
Sok szerencsét, további jó scriptelést! :thumbsup:

869
Segítségkérés / GF users.ini hibás mentés,resi után nem tölti be...
« Dátum: 2014. május 04. - 18:21:52 »
Lehet, hogy az, hogy a resikor nem menti rendesen, mert már eég disconnectelve vagy, amikor lefut az OPD (Disconnect). Ha ez a hiba, akkor resi elõtt ki kell lépned. Amúgy a fájl megjelemik a scriptfiles mappában?

870
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. május 04. - 18:19:20 »
@Tudvari: külön pawno ablakba másold ki azokat az objecteket és replaceld a végét, vagyis a \");\" részt \"world, interior, playerid, streamdist);\"-re. Így csináltam (asszem) az én mappolásaimat is oda (bár nem biztos). Mondjuk az alap stream distance 300 a streamerben, de ki tudja, lehet, hogy ez segít. ;)
Szerk.: a -1 jelentése (itt): minden. Tehát -1 playerid = minden játékosnak mutatja. -1-es worldid; mindem virtualworldben mutatja, stb..

Oldalak: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 74
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal