Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - KDDomi

Oldalak: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 65
856
Leírások/Útmutatók/Segítség / GTA IV Telefon
« Dátum: 2010. október 31. - 21:15:08 »
Köszönöm majdnem sikerült kijön Roman a kocsiba és utána löni kell aki melletünk vannak kocsiba vagy mi??!!

857
Leírások/Útmutatók/Segítség / GTA IV Telefon
« Dátum: 2010. október 30. - 16:15:59 »
Igen müködött csak akor lehetet amikor még a pálya végén Roman al beszéltem és utána lehetet beirni de ha mégegyszer kiirta az R betüt a térképen akor már megin azt irta a telefonba hogy multiplayer meg valami mást  :\'(

858
Szkript kérések / Health
« Dátum: 2010. október 30. - 09:48:02 »
Küld pm ben az msn en cimed ;)

859
Leírások/Útmutatók/Segítség / GTA IV Telefon
« Dátum: 2010. október 30. - 09:44:14 »
Hello all van a GTA IV játékközben behozom a telefont és csak az a 2 ö van hogy Multiplayer és valami más és nem tok beirni kodot :(

860
Szkript kérések / Health
« Dátum: 2010. október 30. - 09:35:15 »
tessék:
 
#include <a_samp>
new Text:HealthBar[MAX_PLAYERS];
new Text:ArmourBar[MAX_PLAYERS];
new Text:VehHealthBar[MAX_PLAYERS];
new Text:VehHealthBox1[MAX_PLAYERS];
new Text:VehHealthBox3[MAX_PLAYERS];
new Text:VehHealthBox2[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n|==========================================================|\");
print(\"|                      Elet                                                                                 \");
print(\"|                  Betoltve!                                                                              \");
print(\"|==========================================================|\\n\");
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
HealthBar[playerid] = TextDrawCreate(548.000000, 66.000000, \"100\");
TextDrawBackgroundColor(HealthBar[playerid], 255);
TextDrawFont(HealthBar[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(HealthBar[playerid], 0.280000, 1.000000);
TextDrawColor(HealthBar[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(HealthBar[playerid], 1);
TextDrawSetProportional(HealthBar[playerid], 1);
ArmourBar[playerid] = TextDrawCreate(548.000000, 43.000000, \"100\");
TextDrawBackgroundColor(ArmourBar[playerid], 255);
TextDrawFont(ArmourBar[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(ArmourBar[playerid], 0.290000, 1.100000);
TextDrawColor(ArmourBar[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(ArmourBar[playerid], 1);
TextDrawSetProportional(ArmourBar[playerid], 1);
VehHealthBox1[playerid] = TextDrawCreate(547.000000, 9.000000, \"..........\");
TextDrawBackgroundColor(VehHealthBox1[playerid], 255);
TextDrawFont(VehHealthBox1[playerid], 3);
TextDrawLetterSize(VehHealthBox1[playerid], 0.599999, 3.999999);
TextDrawColor(VehHealthBox1[playerid], 255);
TextDrawSetOutline(VehHealthBox1[playerid], 1);
TextDrawSetProportional(VehHealthBox1[playerid], 1);
VehHealthBox2[playerid] = TextDrawCreate(549.000000, 22.000000, \"~g~..........\");
TextDrawBackgroundColor(VehHealthBox2[playerid], 912665855);
TextDrawFont(VehHealthBox2[playerid], 3);
TextDrawLetterSize(VehHealthBox2[playerid], 0.560000, 2.200000);
TextDrawColor(VehHealthBox2[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(VehHealthBox2[playerid], 1);
TextDrawSetProportional(VehHealthBox2[playerid], 1);
VehHealthBox3[playerid] = TextDrawCreate(549.000000, 22.000000, \"~g~~h~.........\");
TextDrawBackgroundColor(VehHealthBox3[playerid], 1369064191);
TextDrawFont(VehHealthBox3[playerid], 3);
TextDrawLetterSize(VehHealthBox3[playerid], 0.560000, 2.200000);
TextDrawColor(VehHealthBox3[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(VehHealthBox3[playerid], 1);
TextDrawSetProportional(VehHealthBox3[playerid], 1);
VehHealthBar[playerid] = TextDrawCreate(548.000000, 32.000000, \"100\");
TextDrawBackgroundColor(VehHealthBar[playerid], 255);
TextDrawFont(VehHealthBar[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(VehHealthBar[playerid], 0.290000, 1.100000);
TextDrawColor(VehHealthBar[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(VehHealthBar[playerid], 1);
TextDrawSetProportional(VehHealthBar[playerid], 1);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
     TextDrawShowForPlayer(playerid,HealthBar[playerid]);
     TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox1[playerid]);
     TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox2[playerid]);
     TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox3[playerid]);
     TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBar[playerid]);
     TextDrawShowForPlayer(playerid,ArmourBar[playerid]);
     return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
     TextDrawHideForPlayer(playerid,HealthBar[playerid]);
     TextDrawHideForPlayer(playerid,VehHealthBox1[playerid]);
     TextDrawHideForPlayer(playerid,VehHealthBox2[playerid]);
     TextDrawHideForPlayer(playerid,VehHealthBox3[playerid]);
     TextDrawHideForPlayer(playerid,VehHealthBar[playerid]);
     TextDrawHideForPlayer(playerid,ArmourBar[playerid]);
     return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
     TextDrawSetString(HealthBar[playerid],\"Meghaltal!\");
     return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
     new Float:Health;
     new HealthString[15];
     GetPlayerHealth(playerid,Health);
     format(HealthString, 15, \"       %d\",floatround(Health));
     TextDrawSetString(HealthBar[playerid],HealthString);
     TextDrawShowForPlayer(playerid,HealthBar[playerid]);
   new Float:Armour;
    GetPlayerArmour(playerid,Armour);
    if(Armour > 0)
{
      new ArmourString[15];
      format(ArmourString, 15, \"       %d\",floatround(Armour));
         TextDrawSetString(ArmourBar[playerid],ArmourString);
         TextDrawShowForPlayer(playerid,ArmourBar[playerid]);
}
else
{
    TextDrawHideForPlayer(playerid,ArmourBar[playerid]);
}
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
      new Float:VehHealth;
      new TrueVehHealth;
      new VehHealthString[15];
      GetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid),VehHealth);
      TrueVehHealth = floatround(floatround(VehHealth - 250)/ 7.5);
      format(VehHealthString, 15, \"       %d\",floatround(TrueVehHealth));
        TextDrawSetString(VehHealthBar[playerid],VehHealthString);
         if (TrueVehHealth == -33)
   {
        TextDrawSetString(VehHealthBar[playerid],\"Halal\");
                TextDrawSetString(VehHealthBox3[playerid],\"~g~~h~\");
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox1[playerid]);
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox2[playerid]);
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox3[playerid]);
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBar[playerid]);
       }
       else if (TrueVehHealth < 1)
   {
        TextDrawSetString(VehHealthBar[playerid],\"Tuz!\");
                TextDrawSetString(VehHealthBox3[playerid],\"~g~~h~\");
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox1[playerid]);
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox2[playerid]);
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox3[playerid]);
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBar[playerid]);
       }
       else if (TrueVehHealth < 10)
   {
               TextDrawSetString(VehHealthBox3[playerid],\"~g~~h~.\");
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox1[playerid]);
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox2[playerid]);
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox3[playerid]);
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBar[playerid]);
       }
   else if (TrueVehHealth < 20)
   {
               TextDrawSetString(VehHealthBox3[playerid],\"~g~~h~..\");
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox1[playerid]);
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox2[playerid]);
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox3[playerid]);
               TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBar[playerid]);
       }
       else if (TrueVehHealth < 30)
   {
               TextDrawSetString(VehHealthBox3[playerid],\"~g~~h~...\");
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox1[playerid]);
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox2[playerid]);
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox3[playerid]);
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBar[playerid]);
        }
       else if (TrueVehHealth < 40)
   {
               TextDrawSetString(VehHealthBox3[playerid],\"~g~~h~....\");
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox1[playerid]);
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox2[playerid]);
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox3[playerid]);
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBar[playerid]);
       }
       else if (TrueVehHealth < 50)
   {
               TextDrawSetString(VehHealthBox3[playerid],\"~g~~h~.....\");
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox1[playerid]);
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox2[playerid]);
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox3[playerid]);
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBar[playerid]);
       }
       else if (TrueVehHealth < 60)
   {
               TextDrawSetString(VehHealthBox3[playerid],\"~g~~h~......\");
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox1[playerid]);
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox2[playerid]);
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox3[playerid]);
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBar[playerid]);
       }
       else if (TrueVehHealth < 70)
   {
               TextDrawSetString(VehHealthBox3[playerid],\"~g~~h~.......\");
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox1[playerid]);
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox2[playerid]);
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox3[playerid]);
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBar[playerid]);
       }
   else if (TrueVehHealth < 80)
   {
               TextDrawSetString(VehHealthBox3[playerid],\"~g~~h~........\");
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox1[playerid]);
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox2[playerid]);
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox3[playerid]);
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBar[playerid]);
       }
       else if (TrueVehHealth < 90)
   {
               TextDrawSetString(VehHealthBox3[playerid],\"~g~~h~.........\");
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox1[playerid]);
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox2[playerid]);
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox3[playerid]);
                               TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBar[playerid]);
               }
       else if (TrueVehHealth < 100)
   {
               TextDrawSetString(VehHealthBox3[playerid],\"~g~~h~..........\");
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox1[playerid]);
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox2[playerid]);
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox3[playerid]);
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBar[playerid]);
       }
          else if (TrueVehHealth == 100)
   {
               TextDrawSetString(VehHealthBox3[playerid],\"~g~~h~..........\");
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox1[playerid]);
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox2[playerid]);
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBox3[playerid]);
      TextDrawShowForPlayer(playerid,VehHealthBar[playerid]);
       }
}
else
{
TextDrawHideForPlayer(playerid,VehHealthBox1[playerid]);
      TextDrawHideForPlayer(playerid,VehHealthBox2[playerid]);
      TextDrawHideForPlayer(playerid,VehHealthBox3[playerid]);
      TextDrawHideForPlayer(playerid,VehHealthBar[playerid]);
}
   return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
for(new i; i<GetMaxPlayers(); i++)
{
    if(IsPlayerConnected(i))
    {
    TextDrawDestroy(VehHealthBox1);
       TextDrawDestroy(VehHealthBox2);
       TextDrawDestroy(VehHealthBox3);
       TextDrawDestroy(VehHealthBar);
       TextDrawDestroy(HealthBar);
       TextDrawDestroy(ArmourBar);
    }
}
return 1;
}

861
SA-MP: Szerverfejlesztés / Bevársárló központ
« Dátum: 2010. október 30. - 07:54:24 »
Azta kurva ezt szépen kidolgoztad Grat!

862
SA-MP: Szerverfejlesztés / GangSteR]: munkáim
« Dátum: 2010. október 28. - 19:31:49 »
Szép gyüjtemény grat!

863
Segítségkérés / .DFF jármûvek módolása
« Dátum: 2010. október 26. - 18:07:29 »

864
Segítségkérés / Controllable npc hiba
« Dátum: 2010. október 25. - 16:42:16 »
Köszönöm a válaszokat mingyárt megnézem
UI: Sikerült köszönöm.Zárok

865
Segítségkérés / Controllable npc hiba
« Dátum: 2010. október 24. - 18:25:46 »
Hello all beraktam a szerverembe a controllable npcket.... eddig jo is volt föl is csatlakoztak és 10 másodperc mulva kiirta :
 
[18:27:46] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:450)
[18:27:46] [npc:part] TestNPC has left the server (450:2)
[18:27:46] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:451)
[18:27:46] [npc:part] TestNPC has left the server (451:2)
[18:27:46] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:452)
[18:27:46] [npc:part] TestNPC has left the server (452:2)
[18:27:46] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:453)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (453:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:454)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (454:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:455)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (455:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:456)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (456:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:457)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (457:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:458)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (458:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:459)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (459:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:460)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (460:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:461)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (461:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:462)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (462:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:463)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (463:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:464)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (464:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:465)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (465:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:466)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (466:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:467)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (467:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:468)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (468:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:469)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (469:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:470)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (470:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:471)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (471:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:472)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (472:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:473)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (473:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:474)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (474:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:475)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (475:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:476)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (476:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:477)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (477:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:478)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (478:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:479)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (479:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:480)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (480:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:481)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (481:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:482)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (482:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:483)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (483:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:484)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (484:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:485)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (485:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:486)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (486:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:487)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (487:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:488)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (488:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:489)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (489:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:490)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (490:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:491)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (491:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:492)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (492:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:493)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (493:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:494)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (494:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:495)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (495:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:496)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (496:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:497)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (497:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:498)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (498:2)
[18:27:47] [ADMIN] BOT-ot észleltek! (Kidobva TestNPC ID:499)
[18:27:47] [npc:part] TestNPC has left the server (499:2)

 
mi lehet a hiba?
UI: Rájöttem: az admin miatt kickeli:S

866
Segítség / [HELP]Gta 4 hud
« Dátum: 2010. október 23. - 18:47:28 »
de nézd ezen a videon:
és nem csak ezen lehet látni hogy megy ugyhogy valamit máshova kell rakni szerintem...

867
SA-MP: Szerverfejlesztés / Pcmd
« Dátum: 2010. október 17. - 16:52:14 »
hasznos script olyan szerokba ahol nincsenek ijen parancsok

868
Segítség / [HELP]Gta 4 hud
« Dátum: 2010. október 17. - 16:50:31 »
De akor mi lehet a baj? mert látom csomo vidiken hogy nekik benvan de nekem mért nem jo?  :\'( :\'( meg aztán probáltam többhelyröl leszedni de mindenhol ugyan ugy van fön  :\'( :\'( valaki segitsen pls :\'( :\'(

869
Segítségkérés / Nem jelzi ki a szerot!
« Dátum: 2010. október 17. - 12:56:40 »
igen vagy a lanmode 1 re tedd

870
Segítségkérés / Nem jelzi ki a szerot!
« Dátum: 2010. október 17. - 09:58:00 »
Igen a router miatt nem látják csak te

Oldalak: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 65
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal