Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - SnooP

Oldalak: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 101
856
Függvények / print
« Dátum: 2013. július 16. - 23:36:15 »
Print
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével kiírhatunk egy szöveget  a szerver konzolba (fontos a szerver ablak és nem az In Game Chat)
Paraméterei
 
(const string[])

 
string[] - A szöveg amit ki akarunk írni
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke.
!Megjegyzés
-Az adott szöveg ki lesz írva a server_log.txt-be is.
Példascript
 

public OnGameModeInit( )
{
    print(\"Ha a gamemode betöltve kiírunk egy sikeres betöltési üzenetet\");
    return 1;
}

 
Megjegyzésem: -Ezt a függvényt nagyon jó használni a módunk debuggolására is akár.
 

857
Függvények / SendDeathMessage
« Dátum: 2013. július 16. - 23:26:07 »
SendDeathMessage
Ismertetõ
Ez a függvény a képernyõ jobb oldalán lévõ kill listához adja hozzá a legújabb öléseket / halálokat.
Lásd a képen: \"Killfeed.png\"
Paraméterek
 
(killer, killee, weapon)

 
killer - A gyilkos ID-je (lehet INVAILD_PLAYER_NAME is)
kilee - A halott játékos ID-je
weapon - A halál oka, amit nem feltétlen lõfegyver okozhat. A speciális ikonokat is belevéve (ezek az ICON_CONNECT és ICON_DISCONNECT)
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke.
Példascript
 

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) // Ha egy játékos meghal
{
    SendDeathMessage(killerid, playerid, reason); // Kirakjuk az ikont
    return 1;
}

 


858
Függvények / SendPlayerMessageToAll
« Dátum: 2013. július 16. - 23:17:38 »
SendPlayerMessageToAll
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével egy bizonyos játékos üzenetét elküldjük az összes többi játékosnak. Az üzenet a küldött játékos nevével és annak chatcolorjával kezdõdik, majd következik utána az üzenete fehérrel.
Paraméterek
 
(senderid, const message[])

 
senderid - A küldõ játékos ID-je. Ha nincs ilyen ID az üzenet nem megy el.
const message[] - A szöveg amit el akarunk küldeni
Visszatéréséi érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke
 

public OnPlayerText(playerid, text[])
{
    new
output[128]; // Létrehozunk egy 128 cellás string változót
    format(output, sizeof(output), \"(%d) %s\", playerid, text); // Megformázzuk azt a játékos ID-jével és a szöveggel
    SendPlayerMessageToAll(playerid, output); // Elküldjük mindenkinek
    return 0; // return 0 azért kell, hogy meggátoljuk, hogy az üzenetet kétszer küldje el a script
}

 


859
Függvények / SendPlayerMessageToPlayer
« Dátum: 2013. július 16. - 23:11:35 »
SendPlayerMessageToPlayer
Ismertetõ
Ez a függvény arra szolgál, hogy az egyik játékos üzenetét átküldjük egy bizonyos játékosnak. A sor a küldõ nevével fog kezdõdni és annak chatszínével, majd utána a szöveg következik aminek a fehér színe lesz.
Paraméterek
 
(playerid, senderid, const message[])

 
playerid - Annak a játékosnak az ID-je akinek el akarjuk küldeni
senderid - Annak a játékosnak az ID-je akinek küldi
const message[] - Az adott szöveg
Visszatéréséi érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatéréséi értéke
Példascript
 

SendPlayerMessageToPlayer(recipient, sender, \"Üdv a sampfórumon\");

 


860
Függvények / SendClientMessageToAll
« Dátum: 2013. július 16. - 23:06:06 »
SendClientMessageToAll
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítéségével egy adott üzenetet elküldhetjük a szerveren lévõ összes játékosnak. Ez a SendClientMessage úgymond \'többszemélyes\' változata.
Paraméterek
 
(color, const message[])

 
color - A szín HEX formátumu  színkód
const message[] - A szöveg amit el akarunk küldeni
Visszatérési érték
A visszatérési érték mindig 1
Példascript
 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (strcmp(cmdtext, \"/mindenkinek\", true) == 0) // Ha a parancs igaz
    {
        SendClientMessageToAll(-1, \"Hellót mindenkinek!\"); // Elküldjük az üzenetet minden játékosnak
        return 1;
    }
    return 0;
}

 


861
Függvények / ManualVehicleEngineAndLights
« Dátum: 2013. július 16. - 22:54:30 »
ManualVehicleEngineAndLights
Ismertetõ
Ezt a függvényt akkor kell használni amikor még a játékos nem lép fel (OnGameModeInit alatt), ezzel elküldve azt a kliensnek, hogy a motor és a lámpák státuszát a script önállóan kezeli és így ha a játékos beül az autóba a motor nem fog elindulni.
Paraméterek
 
(Ennek a függvénynek nincsennek paraméterei)

 
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke
!Megjegyzés
- Ez a függvény a SA:MP 0.3c verziójához lett hozzáadva így a korábbiakban nem megy!
Példascript
 

public OnGameModeInit()
{
    ManualVehicleEngineAndLights();
}

 


862
Segítségkérés / auto script
« Dátum: 2013. július 16. - 21:01:05 »
A címet majd még megoldjátok, de a script amit kérsz:
 

               
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
if(ispassenger == 0)
  {
  new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
  GetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
  SetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, 0, bonnet, boot, objective);
  }
  return 1;
}

863
Szkript kérések / Lövés script!
« Dátum: 2013. július 16. - 11:21:30 »
Tessék átírtam neked 1-et:
 

#include <a_samp>
#pragma tabsize 0
public OnFilterScriptInit()
{
        print(\"--------------------------------\");
        print(\"A Headshot filterscript betöltve\");
        print(\"--------------------------------\");
        return true;
}
public OnFilterScriptExit()
{
        print(\"--------------------------------\");
        print(\"A Headshot filterscript kilépve.\");
        print(\"--------------------------------\");
        return true;
}
Float:DistanceCameraTargetToLocation(Float:CamX, Float:CamY, Float:CamZ, Float:ObjX, Float:ObjY, Float:ObjZ, Float:FrX, Float:FrY, Float:FrZ) {
        new Float:TGTDistance;
        TGTDistance = floatsqroot((CamX - ObjX) * (CamX - ObjX) + (CamY - ObjY) * (CamY - ObjY) + (CamZ - ObjZ) * (CamZ - ObjZ));
        new Float:tmpX, Float:tmpY, Float:tmpZ;
        tmpX = FrX * TGTDistance + CamX;
        tmpY = FrY * TGTDistance + CamY;
        tmpZ = FrZ * TGTDistance + CamZ;
        return floatsqroot((tmpX - ObjX) * (tmpX - ObjX) + (tmpY - ObjY) * (tmpY - ObjY) + (tmpZ - ObjZ) * (tmpZ - ObjZ));
}
stock Float:GetPointAngleToPoint(Float:x2, Float:y2, Float:X, Float:Y) {
  new Float:DX, Float:DY;
  new Float:angle;
  DX = floatabs(floatsub(x2,X));
  DY = floatabs(floatsub(y2,Y));
  if (DY == 0.0 || DX == 0.0) {
    if(DY == 0 && DX > 0) angle = 0.0;
    else if(DY == 0 && DX < 0) angle = 180.0;
    else if(DY > 0 && DX == 0) angle = 90.0;
    else if(DY < 0 && DX == 0) angle = 270.0;
    else if(DY == 0 && DX == 0) angle = 0.0;
  }
  else {
    angle = atan(DX/DY);
    if(X > x2 && Y <= y2) angle += 90.0;
    else if(X <= x2 && Y < y2) angle = floatsub(90.0, angle);
    else if(X < x2 && Y >= y2) angle -= 90.0;
    else if(X >= x2 && Y > y2) angle = floatsub(270.0, angle);
  }
  return floatadd(angle, 90.0);
}
stock GetXYInFrontOfPoint(&Float:x, &Float:y, Float:angle, Float:distance) {
        x += (distance * floatsin(-angle, degrees));
        y += (distance * floatcos(-angle, degrees));
}
stock IsPlayerAimingAt(playerid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:radius) {
  new Float:camera_x,Float:camera_y,Float:camera_z,Float:vector_x,Float:vector_y,Float:vector_z;
  GetPlayerCameraPos(playerid, camera_x, camera_y, camera_z);
  GetPlayerCameraFrontVector(playerid, vector_x, vector_y, vector_z);
        new Float:vertical, Float:horizontal;
        switch (GetPlayerWeapon(playerid)) {
          case 34,35,36: {
          if (DistanceCameraTargetToLocation(camera_x, camera_y, camera_z, x, y, z, vector_x, vector_y, vector_z) < radius) return true;
          return false;
          }
          case 30,31: {vertical = 4.0; horizontal = -1.6;}
          case 33: {vertical = 2.7; horizontal = -1.0;}
          default: {vertical = 6.0; horizontal = -2.2;}
        }
  new Float:angle = GetPointAngleToPoint(0, 0, floatsqroot(vector_x*vector_x+vector_y*vector_y), vector_z) - 270.0;
  new Float:resize_x, Float:resize_y, Float:resize_z = floatsin(angle+vertical, degrees);
  GetXYInFrontOfPoint(resize_x, resize_y, GetPointAngleToPoint(0, 0, vector_x, vector_y)+horizontal, floatcos(angle+vertical, degrees));
  if (DistanceCameraTargetToLocation(camera_x, camera_y, camera_z, x, y, z, resize_x, resize_y, resize_z) < radius) return true;
  return false;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
        if(newkeys == KEY_FIRE && (GetPlayerWeapon(playerid) == 33 || GetPlayerWeapon(playerid) == 34))
        {
                new Float:cam_y,Float:cam_x,Float:cam_z,Float:vec_x,Float:vec_y,Float:vec_z;
                new Float:Pos[3];
                GetPlayerCameraPos(playerid,cam_x,cam_y,cam_z);
                GetPlayerCameraFrontVector(playerid,vec_x,vec_y,vec_z);
                for(new i = 0,j=GetMaxPlayers(); i < j; i++)
                {
                        if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
                        GetPlayerPos(i,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
                        if(IsPlayerAimingAt(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]+0.8, 0.2))
                        {
                                SetPlayerHealth(i,0.0);
                                SendDeathMessage(playerid,i,GetPlayerWeapon(playerid));
                                new String[256];
                                new Name[MAX_PLAYER_NAME];
                                GetPlayerName(i,Name,MAX_PLAYER_NAME);
                                format(String,256,\"Lelõtted az illetõt!\",Name);
                                SendClientMessage(playerid,0x0000ff77,String);
                                break;
                        }
                        else
            {
             SetPlayerHealth(i,20.0);
             ApplyAnimation(playerid,\"SWAT\",\"gnstwall_injurd\",4.1,1,1,1,0,4000,1);
             SendClientMessage(i, -1, \"Elkapott egy golyó próbálj meg gyorsan elmenekülni!\");
             new String[256];
                         new Name[MAX_PLAYER_NAME];
                         GetPlayerName(i,Name,MAX_PLAYER_NAME);
                         format(String,256,\"Lábon kaptad az illetõt!\",Name);
                         SendClientMessage(playerid,0x0000ff77,String);
                }
        }
        return true;
}

864
Segítségkérés / Láthatalan Írás
« Dátum: 2013. július 16. - 11:00:17 »
Bár töröltettem, de próbáld ezt ki:
 

public OnPlayerText(playerid, text[])
{
         if(IsPlayerAdmin(playerid))
 {
      new name[MAX_PLAYER_NAME+1];
      new str[128];
       GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      format(str, 128, \"[Admin]%s: %s\", name , text);
                SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, str); // string
 }
 return 0;
}

 
Az admint pedig helyettesíted a te csapat változóddal vagy amivel szeretnéd.

865
SA-MP: Szerverfejlesztés / Jogsi rendszer
« Dátum: 2013. július 16. - 10:52:32 »
Hohó gyerekek, én nem azért segítek másoknak, hogy aztán ne kezdje azt a munkájával amit szeretne. Mindenkinek szíve joga azt kezdeni az ötletével amit csak szeretne, és ha publikálta egészségére én csak hozzásegítettem a folyamathoz :)


Nem rossz kezdetnek, a közeljövõben talán törölhetnéd a megjegyzéseket amit még anno írtam, hogy mi mit jelent, és a team változókról áttérhetnél a SetPlayerTeam-re meg a GetPlayerTeam-re. De ezt majd csak Updatnek (persze ha akarod)

866
Segítségkérés / OnFilterScriptInit()
« Dátum: 2013. július 16. - 10:43:57 »
Nos egyszerû a dolog, a Gamemode elindul így is-úgy ez az eljárás azt eredményezi, hogy a filterscript elindultakor mi történjen.
De ha kiszeded ezt a részt akkor helyettesítsd  (ha akarod nem kötelezõ) OnGameModeInit-el és OnGameModeExit-el és a hozzá tartozó részekkel (AddPlayerClass, CreateObject, Mapiconok stb)

867
Szkript kérések / Kocsi leáll!code kérés!
« Dátum: 2013. július 15. - 22:10:26 »
Nálam speciel egy error sincs, copyzd be a tieid.

868
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Láthatalan Írás
« Dátum: 2013. július 15. - 19:31:01 »

#define COLOR_ORANGE 0xc27f27AA
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
         if(IsPlayerAdmin(playerid))
 {
      new name[MAX_PLAYER_NAME+1];
      new str[128];
       GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      format(str, 128, \"[Admin]%s: %s\", name , text);
                SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, str); // string
                return 0;
 }
 return 1;
}
               

 
Tessék a hibád szerintem 2 helyen lehetett:
1. Te a str nevû változót formáltad meg viszont a stringet küldted el.
2. Nem volt defineolva a narancssárga színed.
E: Utólag vettem észre nemsokára törlõdik.

869
Segítségkérés / Mapp betõltés hiba
« Dátum: 2013. július 15. - 09:53:54 »
1.Használd Streamer_UpdateEx függvényt és gyorsabban fog betölteni az adott hely. (tapasztalatból mondom nálam is ez volt a hiba és így lehet korrigálni).
2. Ha CreateObjecteket és CreateDynamicObjecteket is használsz csak egyiket használd mert akkor bebugolnak. (de ez csak egy figyelmeztetés)

870
Segítségkérés / /lampa segítség
« Dátum: 2013. július 14. - 20:37:07 »
Igen úgy a helyes, az elõzõ \'FBI\' nevû illetõ csak azt eredményezte, hogy lekérdezi a jármû tartozékait és beállítja a riasztót 1-re (azaz, hogy elkezdjen sípolni).

Oldalak: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 101
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal