Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 856
Függvények / print« Dátum: 2013. július 16. - 23:36:15 »
Print
Ismertetõ Ennek a függvénynek a segítségével kiírhatunk egy szöveget a szerver konzolba (fontos a szerver ablak és nem az In Game Chat) Paraméterei (const string[]) string[] - A szöveg amit ki akarunk írni Visszatérési érték Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke. !Megjegyzés -Az adott szöveg ki lesz írva a server_log.txt-be is. Példascript
Megjegyzésem: -Ezt a függvényt nagyon jó használni a módunk debuggolására is akár. 857
Függvények / SendDeathMessage« Dátum: 2013. július 16. - 23:26:07 »
SendDeathMessage
Ismertetõ Ez a függvény a képernyõ jobb oldalán lévõ kill listához adja hozzá a legújabb öléseket / halálokat. Lásd a képen: ![]() Paraméterek (killer, killee, weapon) killer - A gyilkos ID-je (lehet INVAILD_PLAYER_NAME is) kilee - A halott játékos ID-je weapon - A halál oka, amit nem feltétlen lõfegyver okozhat. A speciális ikonokat is belevéve (ezek az ICON_CONNECT és ICON_DISCONNECT) Visszatérési érték Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke. Példascript
858
Függvények / SendPlayerMessageToAll« Dátum: 2013. július 16. - 23:17:38 »
SendPlayerMessageToAll
Ismertetõ Ennek a függvénynek a segítségével egy bizonyos játékos üzenetét elküldjük az összes többi játékosnak. Az üzenet a küldött játékos nevével és annak chatcolorjával kezdõdik, majd következik utána az üzenete fehérrel. Paraméterek (senderid, const message[]) senderid - A küldõ játékos ID-je. Ha nincs ilyen ID az üzenet nem megy el. const message[] - A szöveg amit el akarunk küldeni Visszatéréséi érték Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke
859
Függvények / SendPlayerMessageToPlayer« Dátum: 2013. július 16. - 23:11:35 »
SendPlayerMessageToPlayer
Ismertetõ Ez a függvény arra szolgál, hogy az egyik játékos üzenetét átküldjük egy bizonyos játékosnak. A sor a küldõ nevével fog kezdõdni és annak chatszínével, majd utána a szöveg következik aminek a fehér színe lesz. Paraméterek (playerid, senderid, const message[]) playerid - Annak a játékosnak az ID-je akinek el akarjuk küldeni senderid - Annak a játékosnak az ID-je akinek küldi const message[] - Az adott szöveg Visszatéréséi érték Ennek a függvénynek nincs speciális visszatéréséi értéke Példascript
860
Függvények / SendClientMessageToAll« Dátum: 2013. július 16. - 23:06:06 »
SendClientMessageToAll
Ismertetõ Ennek a függvénynek a segítéségével egy adott üzenetet elküldhetjük a szerveren lévõ összes játékosnak. Ez a SendClientMessage úgymond \'többszemélyes\' változata. Paraméterek (color, const message[]) color - A szín HEX formátumu színkód const message[] - A szöveg amit el akarunk küldeni Visszatérési érték A visszatérési érték mindig 1 Példascript
861
Függvények / ManualVehicleEngineAndLights« Dátum: 2013. július 16. - 22:54:30 »
ManualVehicleEngineAndLights
Ismertetõ Ezt a függvényt akkor kell használni amikor még a játékos nem lép fel (OnGameModeInit alatt), ezzel elküldve azt a kliensnek, hogy a motor és a lámpák státuszát a script önállóan kezeli és így ha a játékos beül az autóba a motor nem fog elindulni. Paraméterek (Ennek a függvénynek nincsennek paraméterei) Visszatérési érték Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke !Megjegyzés - Ez a függvény a SA:MP 0.3c verziójához lett hozzáadva így a korábbiakban nem megy! Példascript
862
Segítségkérés / auto script« Dátum: 2013. július 16. - 21:01:05 »
A címet majd még megoldjátok, de a script amit kérsz:
863
Szkript kérések / Lövés script!« Dátum: 2013. július 16. - 11:21:30 »
Tessék átírtam neked 1-et:
864
Segítségkérés / Láthatalan Írás« Dátum: 2013. július 16. - 11:00:17 »
Bár töröltettem, de próbáld ezt ki:
Az admint pedig helyettesíted a te csapat változóddal vagy amivel szeretnéd. 865
SA-MP: Szerverfejlesztés / Jogsi rendszer« Dátum: 2013. július 16. - 10:52:32 »
Hohó gyerekek, én nem azért segítek másoknak, hogy aztán ne kezdje azt a munkájával amit szeretne. Mindenkinek szíve joga azt kezdeni az ötletével amit csak szeretne, és ha publikálta egészségére én csak hozzásegítettem a folyamathoz
![]() Nem rossz kezdetnek, a közeljövõben talán törölhetnéd a megjegyzéseket amit még anno írtam, hogy mi mit jelent, és a team változókról áttérhetnél a SetPlayerTeam-re meg a GetPlayerTeam-re. De ezt majd csak Updatnek (persze ha akarod) 866
Segítségkérés / OnFilterScriptInit()« Dátum: 2013. július 16. - 10:43:57 »
Nos egyszerû a dolog, a Gamemode elindul így is-úgy ez az eljárás azt eredményezi, hogy a filterscript elindultakor mi történjen.
De ha kiszeded ezt a részt akkor helyettesítsd (ha akarod nem kötelezõ) OnGameModeInit-el és OnGameModeExit-el és a hozzá tartozó részekkel (AddPlayerClass, CreateObject, Mapiconok stb) 867
Szkript kérések / Kocsi leáll!code kérés!« Dátum: 2013. július 15. - 22:10:26 »
Nálam speciel egy error sincs, copyzd be a tieid.
868
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Láthatalan Írás« Dátum: 2013. július 15. - 19:31:01 »
Tessék a hibád szerintem 2 helyen lehetett: 1. Te a str nevû változót formáltad meg viszont a stringet küldted el. 2. Nem volt defineolva a narancssárga színed. E: Utólag vettem észre nemsokára törlõdik. 869
Segítségkérés / Mapp betõltés hiba« Dátum: 2013. július 15. - 09:53:54 »
1.Használd Streamer_UpdateEx függvényt és gyorsabban fog betölteni az adott hely. (tapasztalatból mondom nálam is ez volt a hiba és így lehet korrigálni).
2. Ha CreateObjecteket és CreateDynamicObjecteket is használsz csak egyiket használd mert akkor bebugolnak. (de ez csak egy figyelmeztetés) 870
Segítségkérés / /lampa segítség« Dátum: 2013. július 14. - 20:37:07 »
Igen úgy a helyes, az elõzõ \'FBI\' nevû illetõ csak azt eredményezte, hogy lekérdezi a jármû tartozékait és beállítja a riasztót 1-re (azaz, hogy elkezdjen sípolni).
|