Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - IXT

Oldalak: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 166
856
Hangszerek és előadók / Guess the music
« Dátum: 2012. július 16. - 16:00:23 »
na,akkor nyomjuk viccesbe..
You took your time
with the call
I took no time
with the fall

857
SA-MP: Szerverfejlesztés / Drive-By Tiltó
« Dátum: 2012. július 16. - 15:47:11 »
na ebbe igazad van,még eléggé kezdõ vagyok,a sofõrre koncentráltam..

858
SA-MP: Szerverfejlesztés / Drive-By Tiltó
« Dátum: 2012. július 16. - 15:42:35 »
Idézetet írta: lackos888 date=1342446052\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24487\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az jóvan, hogy ha vki vezetõ és úgy lõ le, de mivan ha kocsiból lõ és péld hátulról?
 
ha a gyilkos autóban ül,akkor is banolja a szerver  ;)

859
SA-MP: Szerverfejlesztés / Drive-By Tiltó
« Dátum: 2012. július 16. - 15:38:33 »
Sziasztok!
Hoztam nektek egy DB tiltó scriptet,ez annyiból áll,hogy ha egy játékos jármûvel öl meg valakit,azt a szerver banolja. Nem nagy cucc,de mégis  :D
 
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Anti Drive-By\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
#endif
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new playerState = GetPlayerState(killerid);
    if((playerstate == PLAYER_STATE_DRIVER) || (playerstate == PLAYER_STATE_PASSENGER))
    {
    new string[64], pName[MAX_PLAYER_NAME];
      GetPlayerName(playerid,pName,MAX_PLAYER_NAME);
      format(string,sizeof string,\" %s Játékos Drive-By miatt bannolva a szerverrol!\",pName);
      SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,string);
       Ban(killerid);
    }
    return 1;
}

 
LETÖLTÉSI LINK

860
Segítségkérés / Játékmóddal Kapcsolatos Kérdések!
« Dátum: 2012. július 16. - 15:21:04 »
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
GameTextForPlayer(playerid,\"~r~TE ~w~BÉNA ~g~MEGHALTAL!!\",2500,5);
return 1;
}

 
asszem így meglehet.  :D

861
Segítségkérés / Verseny szerver
« Dátum: 2012. július 16. - 15:19:15 »
Egy verseny szerverhez elengedhetetlen dolgok:
 
  • Versenyek rendszer

  • Több Verseny map

  • Verseny kocsikkal való versenyzés (mint a nascar)

  • Lehetnek akár reakciótesztek,meg mindenféle mókás dolgok is benne.


862
Segítségkérés / Játékmóddal Kapcsolatos Kérdések!
« Dátum: 2012. július 16. - 15:16:18 »
amúgy a skinekhez visszatérve,ebbõl nem fog érteni semmit! :D
siklosikrisz!
Válaszolt nátha a negyedik kérdésed,részletesebben leírnám.
ugye van a
AddPlayerClass(0, -468.3654,2208.0317,46.4776, 115.0004,1,0,0,0,0,0);//Ez CJ
Amit megjelöltem pirossal,az a szám jelenti a SKIN ID-t,magyarul,az határozza meg,hogy melyik skin lesz bent. Ezt bármikor átirhatod,itt vannak a skin ID-k: SKIN ID
szóval ha pl azt szeretnéd hogy a Hippi skin az ( ID 1 ) legyen betéve,akkor a 0-t átirod 1-re.
AddPlayerClass(1, -468.3654,2208.0317,46.4776, 115.0004,1,0,0,0,0,0);//Ez a hippii
Remélem tudtam segíteni

863
Hangszerek és előadók / Guess the music
« Dátum: 2012. július 16. - 11:39:28 »
mégpedig a power. :D

864
Counter Strike 1.6 / Zombie plague
« Dátum: 2012. július 16. - 08:53:15 »
Szóval szeretnél összedobni egy ilyen szervert,vagy mi?  :D

865
Szkript kérések / Toplista
« Dátum: 2012. július 16. - 08:44:31 »
Szia! :)
 
#include <a_samp>
new
Text: text_Top5[2]
;
enum rankingEnum
{
    player_Score,
    player_ID
}
public OnFilterScriptInit()
{   
text_Top5[0] = TextDrawCreate(79.000000, 135.000000, \"Top 5\");
TextDrawAlignment(text_Top5[0], 2);
TextDrawBackgroundColor(text_Top5[0], 255);
TextDrawFont(text_Top5[0], 1);
TextDrawLetterSize(text_Top5[0], 0.280000, 1.499999);
TextDrawColor(text_Top5[0], -1);
TextDrawSetOutline(text_Top5[0], 0);
TextDrawSetProportional(text_Top5[0], 1);
TextDrawSetShadow(text_Top5[0], 0);
text_Top5[1] = TextDrawCreate(16.000000, 135.000000, \" \");
TextDrawBackgroundColor(text_Top5[1], 255);
TextDrawFont(text_Top5[1], 1);
TextDrawLetterSize(text_Top5[1], 0.200000, 0.999999);
TextDrawColor(text_Top5[1], -1);
TextDrawSetOutline(text_Top5[1], 0);
TextDrawSetProportional(text_Top5[1], 1);
TextDrawSetShadow(text_Top5[1], 0);
TextDrawUseBox(text_Top5[1], 1);
TextDrawBoxColor(text_Top5[1], 150);
TextDrawTextSize(text_Top5[1], 143.000000, 20.000000);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
TextDrawDestroy(text_Top5[0]);
TextDrawDestroy(text_Top5[1]);
return 1;
}
stock GetPlayerHighestScores(array[][rankingEnum], left, right)
{
    new
        tempLeft = left,
        tempRight = right,
        pivot = array[(left + right) / 2][player_Score],
        tempVar
    ;
    while(tempLeft <= tempRight)
    {
        while(array[tempLeft][player_Score] > pivot) tempLeft++;
        while(array[tempRight][player_Score] < pivot) tempRight--;
       
        if(tempLeft <= tempRight)
        {
            tempVar = array[tempLeft][player_Score], array[tempLeft][player_Score] = array[tempRight][player_Score], array[tempRight][player_Score] = tempVar;
            tempVar = array[tempLeft][player_ID], array[tempLeft][player_ID] = array[tempRight][player_ID], array[tempRight][player_ID] = tempVar;
            tempLeft++, tempRight--;
        }
    }
    if(left < tempRight) GetPlayerHighestScores(array, left, tempRight);
    if(tempLeft < right) GetPlayerHighestScores(array, tempLeft, right);
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(cmdtext, \"/toplista\", true))
{
new
   playerScores[MAX_PLAYERS][rankingEnum],
   index
;
for(new i; i != MAX_PLAYERS; ++i)
{
   if(IsPlayerConnected(i) && !IsPlayerNPC(i))
   {
      playerScores[index][player_Score] = GetPlayerScore(i);
      playerScores[index++][player_ID] = i;
   }
}
GetPlayerHighestScores(playerScores, 0, index);
new
   score_Text[256] = \"~n~\",
   player_Name[20]
;
for(new i; i < 5; ++i)
{         
   if(i < index)
   {
      GetPlayerName(playerScores[player_ID], player_Name, sizeof(player_Name));
      format(score_Text, sizeof(score_Text), \"%s~n~~b~%d. ~w~%s - ~r~%d\", score_Text, i + 1, player_Name, playerScores[player_Score]);         
   }
   else
      format(score_Text, sizeof(score_Text), \"%s~n~~b~%d. ~r~N/A\", score_Text, i + 1);
}
TextDrawSetString(text_Top5[1], score_Text);
TextDrawShowForPlayer(playerid, text_Top5[0]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, text_Top5[1]);
return 1;
}
return 0;
}

 
 ;)

866
Bemutatkozás / D34L
« Dátum: 2012. július 15. - 20:36:31 »
Idézetet írta: TH3 date=1342372950\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24088\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
akkor is 1 nyalonc vagy.
 

867
Bemutatkozás / D34L
« Dátum: 2012. július 15. - 20:28:03 »
Miért hazudsz?
 

\"...Nah kijött vissza?...\"
 
[/quote]
 ::|

868
Off Telep / Orosz szerveren 957/1000 Roleplay!
« Dátum: 2012. július 15. - 19:51:36 »
Ez olyan mint egy magyar DT modos szerveren az 50/50  :D

869
Bemutatkozás / D34L
« Dátum: 2012. július 15. - 19:38:51 »
Ha egy Adminnak,egy Segitõkésznek,és TH3-nek is baja van veled,akkor az már tuti nem az õ hibájuk..
Szerintem nekik is feltünt hogy 6 napja vagy itt,és mint ha te lennél a császár..
Ezaz Ystee hajrá!!  :thumbsup:

870
Bemutatkozás / D34L
« Dátum: 2012. július 15. - 19:15:25 »
Oké lusta! Köszi... de úgy vagyok vele,gondolom TH3 is,hogy inkább megmondom ennek a gyereknek a frankót,ha figyelmeztetést is kapok :) de a kedvességed határtalan. :angel:

Oldalak: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 166
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal