Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 841
Segítségkérés / vásárlás hiba« Dátum: 2013. július 20. - 13:41:54 »if(GetPlayerMoney(playerid) < 1000) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs 1000 dollárod, pech\"); 842
Segítségkérés / Mit legyen a következõ amit elkezdek tanulni?« Dátum: 2013. július 19. - 23:42:48 »
Remélem most már lehet írni ide, ha mégse akkor törölhetitek.
Véleményem szerint tanuld meg: -Timereket -Fájlkezelést Dinivel -ZCMD / Sscanf használatát -Enumok használata\\ -Streamer plugin használatát Ezek voltak az eszközök így amiket majd a késõbbiek során szinte mindig kellesz használj, ezek a leggyorsabbak (kivtel Enumok és Dini). Ha majd ezek nagyon jól fognak menni akkor majd áttérhetsz a Dini helyett a mySQL-re, és az enumok helyett meg statikus, lokális, konstans változókra és tömbökre (habár az enum néha gyorsabb is mint ezek, bár ha az ember jól használja õket akkor jól mûködnek, elõnyük fõleg a konstans változónak, hogy kevés memóriát foglal le és ezáltal gyors). Ja és persze a foreach / a bináris számok is nagyon hasznosak lesznek a késõbbiekben, ha jobban érted a dolgokat. Megtanulni pedig az az igazság, hogy nincs olyan, hogy speciálisan tanuld meg pl a Játékos függvényeket mert ezt fogod használni mindíg, igazándiból minden függvényt kellesz tudj és eljárást is mert sose tudhatod, hogy mikor mit kellesz használj, mivel a SA:MP (meg minden más nyelv) eléggé összetett dolog és többszáz függvény is van amit felhasználhatsz, hogy te megkapj egy adott eredményt. És persze nem utolsó sorban saját magad is írhatsz majd stock-ok és forwad-ok segítségével függvényeket és eljárásokat, persze ha már érted a pawn-t. De én elõször is az itt lévõ összes leírással / függvénnyel / eljárással kezdeném , de ha értesz angolul akkor a hivatalos wiki mégjobb, mert ott legalább garantáltan nincs félrefordítás. Valamint olvasnék krisk, Epsilon, kurta, Anthony zsoleszka, DrAke, ChuckNorris leírásaiból itt (persze mások is nagyon jó leírásokat készítenek, de nekem az õ leírásaik segítettek kiváltképpen ) valamint a Leírásoknál lévõ kiemelt témákat is ajánlom figyelmedbe. Sok sikert ![]() 843
Függvények / printf« Dátum: 2013. július 19. - 19:51:12 »
printf
Ismertetõ Ez a függvény egy string formátumot jelenít meg a konzolba (nem az In Game Chatben, a szerver ablakban) amibe adatbeviteleket (outputs) vagy változókat formázhatunk bele. Paraméterei (const format[], {Float,_}:...) format[] - A string formátum {Float,_}:... - Az argumentumok (változó / output típusok) típusa az adott szövegben Visszatérési érték Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke !Megjegyzés - A megformázott string vagy output értéke nem haladhatja meg az 1024 karakter értéket. Ha ennél több karakterû egy adott string vagy output a szerver crashelhet tõle. String formátumok %b - Beilleszt egy számot a bináris számrendszerbe %c - Beilleszt csak egy karaktert vagy egy jelet (pl @) %d - Beilleszt egy integert (egész számot) %f - Beilleszt egy float-ot (lebegõpontos változónak is hívják de én jobban szeretem az egyszerûség kedvéért a tizedes törtet) %i - Beilleszt szintén egy integert %s - Beilleszt egy stringet (karakterláncot) %x - Beilleszt egy hexadecimális jelölést (színkód, pl: 0xFFFFFF) %% - Beilleszt egy \'%\' jelet Az értéke a helyõrzõnek (a fent felsorolt formátumok) követi egy adott függvény / eljárás paramétereit egy meghívásban. Ha akarunk feltételesen rakhatunk egy számot a \'%\' jel és a helyõrzõ közé. Ez a szám mutatja meg az adott helyõrzõ szélességét. Ha a paraméter terjedelme amit a helyõrzõ pozíciójára printelünk kisebb, mint a helyõrzõ szélessége, akkor a paraméter több hellyel lesz kiterjesztve. Ahhoz, hogy egy számot decimálisra bontsunk mint a floatnál, alkalmaznunk kell úgynevezett <maximális számok>-at a \'%\' jel és az \'f\' között (példa: %.2f) Példascript
844
Archívum / Hivatalos Magyar SA-MP Wiki (BETA)« Dátum: 2013. július 19. - 18:48:06 »
Gratulálok hozzá végre láthatjuk a titkos project béta verzióját
![]() ![]() 845
Szkript kérések / [Szkript]/enter és /exit parancsok« Dátum: 2013. július 19. - 12:31:47 »
Válaszoltam kérdéseire skypeon.
![]() 846
Szkript kérések / [Szkript]/enter és /exit parancsok« Dátum: 2013. július 19. - 11:37:50 »Idézetet írta: Dron2013 date=1374225844\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40033\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Hibás. Attól, hogy te beállítottad az interiorját még nem rakja arra a helyre ahol az interior van, még kell hozzá a SetPlayerPos is, azaz:#include <a_samp>
Ha olyat akarsz csinálni, hogy egy adott helyen megnyom egy betüt és elteleportálja az interiorba, akkor kell az: http://sampforum.hu/index.php?topic=40748.0 - IsPlayerInRangeOfPoint http://sampforum.hu/index.php?topic=22389.0 OnPlayerKeyStateChange eljárás Viszont ha parancsra akkor a fenti eljárás való neked. 847
Segítségkérés / Parancsok« Dátum: 2013. július 18. - 23:23:21 »
Szerintem még maga a parancs sem fog lefutni, mivel:
if(strcmp(cmd, \"/kisbolt-raboleq\", true) == 0 ) OnPlayerCommandText-nél cmdtext és nem cmd : http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerCommandText Ezen kívül milyen hibáid vannak? Másold be ide. 848
Segítségkérés / Parancsok« Dátum: 2013. július 18. - 22:38:13 »
Elõször a script legelejére:
Másodjára, mindegy hová csak ne eljárásba rakd ![]() CMD:taskafel(playerid, params[]) E: Két dolog csak: 1. Elnézést az ékezetek miatt de valamiért a pawno-ba írt ékezeteket a fórum nem kezeli :/ 2. Az strcmp a leggyorsabb parancsfeldolgozó, DE! csak kevés parancs esetén. Erre az strcmp is tökéletes , de több parancs esetén a ZCMD gyorsabban kezeli az adatokat/parancsokat és egyszerûbb is a használata. 849
Szkript kérések / teleportálással este« Dátum: 2013. július 18. - 22:13:51 »
Az X, Y, Z koordinátát állítsd az adott helyre. 850
Segítségkérés / Parancs« Dátum: 2013. július 18. - 19:33:37 »
Aki írta kettõ zárójelt rakott ki egy helyett, így már megy ![]() 851
Segítségkérés / Parancs« Dátum: 2013. július 18. - 16:35:02 »
Nem egyszerûbb azt lekérdezni, hogy a játékos pontja 10, mint azt, hogy a játékos pontja nagyobb-e egynél és kisebb 10-nél ? ?
Amit te gondolsz az így lenne:
És ahogy egyszerûbb és jobb megoldás:
Remélem látod és érted a külnöbséget ![]() 852
Szkript kérések / Bemutatkozás« Dátum: 2013. július 18. - 11:34:10 »
853
Segítségkérés / /lampa segítség« Dátum: 2013. július 17. - 21:23:23 »
Igy kell kinézzen a dolog:
Amúgy kattints ide, hogy megértsd mi ez a függvény! Részben pont miattad írtam le ![]() E: Nem láttam a második oldalt, de mindegy legalább megérti a függvényt ![]() 854
SA-MP: Szerverfejlesztés / Elhagyatott reptér stunt/fun + zöld fû script« Dátum: 2013. július 17. - 01:12:18 »Idézetet írta: ClimaCool date=1374000102\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39914\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Köszi az nekem is sokat b*sz*kodtam vele mire kész lettBaszakodtunk* mivel 1 órát ezzel töltöttem el veled skypeon. De legalább most már tudom ki az az ember akinek mindig fogok segíteni, ha bajban lesz ![]() 855
Függvények / print« Dátum: 2013. július 17. - 00:45:06 »
Köszönöm, és azt is, hogy szóltál, mentségemre szolgáljon az, hogy már fáradt vagyok kissé
![]() |