Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 841
Beszélgetés / Általános« Dátum: 2013. augusztus 14. - 20:49:01 »
Muszáj megnéznem: http://www.imdb.com/title/tt0116839/
842
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: lua« Dátum: 2013. augusztus 14. - 19:22:28 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Szkriptelés.
http://sampforum.hu/index.php?topic=45854.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=45854.0 843
Média / SA-MP Need For Speed Módra!« Dátum: 2013. augusztus 14. - 19:22:08 »
Az igazat megmondva sosem értettem mi értelme az ilyen mapolásnak.
A készítõje nem látja, hogy gusztustalan? Már elején ahogy az a fizetõ kapu kinyílt. Egy több tonnás betontömb becsúszik a híd alá és így nyílik a fizetõkapu. Azta. 844
Archívum / [HUN]LGRPG« Dátum: 2013. augusztus 14. - 16:43:06 »
Engem már nem szeretnek a sok warn miatt
![]() 846
Archívum / Malibu\'s West RolePlay ~ Szórakozás elõtérben ~ @ clans.hu« Dátum: 2013. augusztus 13. - 20:44:48 »
Szerintem meg azért banoltak mert PM en keresztül szét MGzted a fejed. És utána /helpme be hõbörögtél, hogy milyen dolog, hogy PMbe nem lehet MGzni.
847
RP/RPG kérések / Frakció kocsik« Dátum: 2013. augusztus 12. - 22:31:16 »
Az efféle segítségkérésekkel az a baj, hogy még ha akarnánk sem tudnánk segíteni. Mert a kérdésed nem mond semmit. Semmi változó, semmi irányadó dolog nincs megadva így, hogy írjon meg egy mûködõképes parancsot valaki?
848
Játékok / Carmageddon 2« Dátum: 2013. augusztus 12. - 20:49:24 »![]() Carmageddon 2 Bevezetõ Az igazat megmondva a témát azért írom mert az elõzõ napokban a gépem a szervizben volt. De leporoltam a régi masinát és a legkirályabb 1995 és 2000 közötti játékok fogadtak. Most ezekrõl fogok pár szót szólni (de ebben a témában csak a carmageddonról). Azért kezdem ezzel a sort mert valahogy mindig is ez volt a kedvencem, bármennyire is véres játék. Ezeket azért szeretném bemutatni mert mostanában nem készülnek hasonló játékok. Nincs olyan jó játékélmény és hangulat mint ezeknél a régi daraboknál ahol nem a grafika meg a név számított. [hs width=250 height=250] http://gamepod.hu/dl/cnt/2009-04/2965/carmageddon_2_carpocalypse_now4.jpg[/hs] [hs width=250 height=250]http://www.mobygames.com/images/shots/l/6068-carmageddon-2-carpocalypse-now-windows-screenshot-crunch-s.jpg[/hs][hs width=250 height=250]http://i.neoseeker.com/screenshots/R2FtZXMvUEMvQWN0aW9uL0F1dG9tb2JpbGU=/carmageddon_2_profilelarge.jpg[/hs] Alapkoncepció Mint ahogy fentebb is írtam a játékot szerintem nem sokan ismerik ezért leírom a nagyon egyszerû felépítését. 6-tól akár (ha jól emlékszem még) 12 autó indul rajtnál egy céllal, hogy egy körversenyt megnyerjen. Ez eddig nagyon Need For Speed logikának néz ki, de itt a versenyt nem akármilyen módokon nyerheted meg. A leglogikusabb verzió az az, hogy lefutod a kört és belemászkálsz az ellenõrzõpontokba. Bárkikkel akikkel játszottunk a carmageddonon nem ezt az utat választották. Ennél van jóval poénosabb út is. Persze ha így szeretnéd végigtolni a játékot akkor igen jól jársz anyagilag hisz minden ellenõrzõpont 2000 creditet ér. De vannak más utak is a gyõzelemhez! Lehetõséged van akár lezúzni az összes ellenfelet a pályán és így nyerni. De ez a taktika nem csak a te fejedben fordulhat meg. Még az elsõ pár pályán \"hagynak\" versenyezni, de amint a vége felé kezdesz érni, õk is inkább felkenni próbálnak a tárgyakra mint leelõzni. Az utolsó út pedig a gyõzelemhez az az, hogy a járókelõket (eredetileg járókelõk [pedestrians] néven futottak, de mivel sok országban betiltották a játékot ezért zombies névre lettek átkeresztelve) elütöd. Az összes járókelõt el kell ütnöd a gyõzelemhez. Nekem egyszer sem sikerült. Pedig még pedestrain power upot is használtam (power-upokról késõbb!). Ez a három út egyszerûnek tûnhet hisz bármikor váltogathatóak, de van egy állandó ellenfelünk még a versenyzõk mellett. Mégpedig az idõ. Nehézségi fokozattól függõen 1:30, 1:00 és 0:45mp kezdéssel indulhatsz. Ha az idõd letelik Game over, küldetést buktad. Idõt nem kapsz checkpointba belépéssel tehát a versenyzõs út sem annyira egyszerû mint amilyennek látszik (ugyanis a gép 10p után leszarja a versenyzést). Idõt szerezni stuntolással (van amikor pár másodperc van amikor percet ad érte), gyalogosok elütésével (15mp/gyalogos), ellenfelek kiütésével (általában 2-8p ellenféltõl függõen) és nagy ritkán power upból tudod szerezni. Nem egyszer jártam úgy, hogy egy ellenfél volt hátra és kifutottam az idõbõl. Könnyûnek tûnik, de nem az. Az elsõ 3-4 küldetést valószínûleg bukni fogja az ember a legnehezebb módon. Nem azért mert szétütik a kocsit hanem mert kifut az idõbõl. Jármûvek Egyik leglényegesebb és legpoénosabb része a játéknak. Minden jármû a zúzásra, tarolásra és gyilkolásra van kihegyezve. Fizikát nem ismervén végsebesség nélkül és epikus ugratásokkal lenyûgözik az embert az elsõ perctõl. 41 darab jármû áll a rendelkezésünkre lenyûgözõ törésmodellel. Csak ebben a játékban találkoztam azzal a logikával, hogy \"nem tetszik a kocsin a tetõ? Ott egy alacsony híd csinálj belõle kabriót\". A jármûveket itt lentebb meg tudjátok tekinteni (nem szedtem õket sorrendbe). ![]()
![]()
![]()
![]()
![]() ![]() ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Power-upok Hiányolom a mai autós játékokból. Ezek a legnagyobb poénforrások! Több száz fajta power-up van a játékban. Négy kategóriába lehet sorolni õket: bónuszt ad (sebesség, pénz, idõ, javítás...), megszívatja az ellenfeleket (epikus rugók, bombák, olajfolt...), megszívat téged (megfordítja az irányítást, pinball mód, jelly suspension, tönkrevágja az autót) és végül a pedestrainok ellen (Barbeque, Electric Bastard-Ray...). Mindegyik power-up nagyon poénos fõleg ha haver ellen tolod és tíz perc után power upra vadásztok amiknek az eredménye sokszor az, hogy saját magad szívatod meg vele. Történet A játék történetét igen nehéz lenne leírni félek is a spoilertõl. De egy nagyon komoly RPG keretekkel rendelkezõ története van. Tán a legnyíltabb RPG története van. Nincs megadva semmi dialógus, semmi sztori semmilyen eseménysor, hogy mit és miért csinálsz (jó van de nagyon minimális \"tedd tönkre az antennákat\"). Ezért játék során azt találsz ki történetnek amit akarsz. Végezetül Szerintem zseniális játék és kötelezõ darab. Fõleg haverok ellen tolni az igazán poén. A játék igazi arcade játék. Nem szimulátor, nem arcade-szimulátor közötti bigyó. Garantált szórakozást ad azzal, hogy nem veszi magát komolyan. Értelmetlen ugratók és akadályok mindenhol amik csakis a játékosoknak kedveznek. 849
Archívum / Nevada State RPG« Dátum: 2013. augusztus 12. - 18:44:10 »
Még anno PDRP-re Indi ideében lett ötletnek beadva általam és krisk által a Sheriff\'s Department mint rendvédelmi szerv.
Azóta mindenki majmolja ész nélkül úgy, hogy semminek sem néz utána. Azt hiszi, hogy RP-sen valósítja meg, de távol áll az egésztõl. Itt is ezt az eseménysort láthatjuk ahol Sheriff hivatal mûködik MAGYAR (nem magyarosított!) rendfokozatokkal. Én meg sem merem említeni, hogy ide State Trooperek (szándékosan a rendfokozat nevét írtam ![]() Hab a tortán már csak az az 5 pontos szabályzat és az a 10mp alatt kitölthetõ bagater jelentkezési lap. Ilyen kaliberû scriptelésnél RP terén elvárhatnátok többet nem? 850
Archívum / [HuN]Prison RolePlay« Dátum: 2013. augusztus 12. - 09:48:32 »
[admin]Ez a \"leírás\" amit te dobtál össze nem elfogadható.
24 órád van egy értékelhetõt összedobni addig elérhetõségek eltávolítva.[/admin] 851
Beszélgetés / Motiváció,edzés,testépítés!« Dátum: 2013. augusztus 12. - 09:16:39 »
Ide írnám inkább a PM megkeresésemre a válaszomat. Személyt nem nevezek meg, de a megkeresésének tárgya az volt, hogy legyen testépítõs alfórum.
Az én válaszom erre: nem. Ezt meg is tudom indokolni élõ példával is ugyanis szerintem az lenne mint a COD 4, Counter-Strike, FRPG, DayZ alfórumokkal. Elsõ héten még lenne forgalma utána csak feleslegesen csücsülne 0 kihasználtsággal. Ez az egyik dolog. A másik dolog az az, hogy még mindig GTA játékokkal foglalkozó fórum és inkább GTA 5 irányába kellene kanyarodni mint ebbe az irányba. És utolsó dolog ami szerintem a legfõbb. Attól tartok, hogy elõbb utóbb felbukkannának a mindenféle bogyók és szerek (hirdetés terén). Ezekkel pedig az a baj, hogy nem tudjuk lekövetni azt, hogy van e káros hatása. Azért a fórum tisztaságát meg kell tartani. Gentleman
852
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Általános« Dátum: 2013. augusztus 11. - 18:54:40 »
Gépem a szervízben még mindig krisk.
Ma cssk telón vagyok. Holnap leszek skypon elérhetõ csak. 853
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Retro RPG törölve« Dátum: 2013. augusztus 10. - 18:28:31 »
[admin]Ha átolvastad volna a fórumszabályzatot láthattad volna, hogy hová kéne nyitni a témát és legalább milyen leírással.Témát zárom, hamarosan törlöm. [/admin]
854
Beszélgetés / Általános« Dátum: 2013. augusztus 10. - 11:13:52 »Tudtam én, hogy a templom jó hely. Fõleg ha ezt játszák. 855
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / törölhetõ« Dátum: 2013. augusztus 09. - 22:30:39 »
Leírtak alapján távol áll az rpgtõl. Az autólopás teljesen irreális, a forintos dolog is butaság és a mapolás csúnya a képek alapján. De a hab a tortán a fegyverkészítési \"rendszer\".
Olyan SeeRPG kaliberû butaságok... |