Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kurta999

Oldalak: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 184
841
Függvények / GetPVarNameAtIndex(playerid, index, ret_varname[], ret_len)
« Dátum: 2012. március 05. - 19:25:14 »
GetPVarNameAtIndex
Lekéri a játékos változó nevét az azonosítója szerint.
Paraméterek:
 
( playerid, index, ret_varname[], ret_len )

 
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, akinek le szeretnénk kérdezni a PVar nevét a megadott azonosító alapján.
index - Az azonosító, amiek PVar-nak le szeretnénk kérdezni a nevét.
ret_varname - Karakterlánc neve, amiben beleírja a PVar nevét.
ret_len - A \"ret_varname\" métere.
Visszatérés 0-val tér vissza, ha a változó nem létezik, ellentétben pedig 1-el.
Példa a használatra:
 

GetPVarNameAtIndex(player1, i, country, sizeof(country))
print(counry);

 
Kapcsolódó függvények
SetPVarInt
GetPVarInt
SetPVarFloat
GetPVarFloat
SetPVarString
GePVarString
Eredeti téma: Nincs

842
Függvények / GetPVarsUpperIndex(playerid)
« Dátum: 2012. március 05. - 19:18:51 »
GetPVarsUpperIndex
Lekéri a megadott játékosnak a legmagasabb PVar azonosítóját.
Paraméterek:
 
( playerid )

 
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, akinek le szeretnénk kérdezni a legmagasabb PVar azonosítót.
Visszatérés A legmagasabb azonosítójú PVar azonosítóját adja vissza.
Példa a használatra:
 

printf(\"GetPVarsUpperIndex: %d\", GetPVarsUpperIndex(playerid));

 
Kapcsolódó függvények
SetPVarInt
GetPVarInt
SetPVarFloat
GetPVarFloat
SetPVarString
GePVarString
Eredeti téma: Nincs

843
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Dátum: 2012. március 05. - 19:14:10 »
Idézetet írta: Pedro date=1330971028\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18030\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
a samp verzió lehívásnak van valami értelme?
szerintem nincs mivel úgyis mindenkinek a szerver kliensének megfelelõ klienset kell használnia hogy csatlakozni tudjon..
 
Szerintem meg van.
Mondjuk ha valami bot támadás lenne, akkor le tudnád kérni a verziót, és ha nem a \"megfelelõ\", akkor kickeled.
Bár ezt elvileg javították, de szerintem még mindig van rá mód, hogy megtudd támadni.
Ezenkívül meg kiváncsiságból is jó, amikor már lesz több R* kliens verzió, akkor le fogod tudni kérni, hogy kinek milyen verziója van.
E: Gyorsabb voltá :D

844
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Dátum: 2012. március 05. - 18:42:09 »
Hát nem a legnagyobb, de nekem tetszik.
Ez az object szerkesztõ, meg a mozgó kamera az nagyon zsír és még csak az RC1 :D
Amúgy ittvan az object szerkesztõre egy teszt script, csak írd be, hogy /selectobject és lehetõleg legyne körülötted olyan object, amit te hoztá létre.
 

CMD:editobject(playerid, params[])
{
    new
        iObjectID,
        bool:bIsPlayer;
    if(sscanf(params, \"dD(1)\", iObjectID, bool:bIsPlayer)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HASZNÁLAT: /editobject <iObjectID> <bIsPlayer = 1>\");
    if(bIsPlayer)
    {
        EditPlayerObject(playerid, iObjectID);
    }
    else
    {
        EditObject(playerid, iObjectID);
    }
    return 1;
}
CMD:selectobject(playerid, params[])
{
    SelectObject(playerid);
    return 1;
}
CMD:cancelobject(playerid, params[])
{
    CancelEdit(playerid);
    return 1;
}
public OnPlayerSelectObject(playerid, type, objectid, modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
    if(type == SELECT_OBJECT_PLAYER_OBJECT)
    {
        EditPlayerObject(playerid, objectid);
    }
    else
    {
        EditObject(playerid, objectid);
    }
//  SendClientMessageToAllf(COLOR_WHITE, \"OnPlayerSelectObject(playerid = %d, type = %d, objectid = %d)\", playerid, type, objectid);

845
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Dátum: 2012. március 05. - 14:27:08 »
Zsír :P
\"width=500http://www.nm-ss.tarhely.biz/SAMP/ServerUpdate/0.3e/Dialog_Bar.jpg[/img]
Felcsatolt object szerkesztése. \"attachments\" nevû filterscript.
\"width=500http://www.nm-ss.tarhely.biz/SAMP/ServerUpdate/0.3e/Attachment_Editor.jpg[/img]
Dialógoknak új \"menü\" sor.
\"EditStaticObject.jpg\"
Sima object szerkesztése, amint ahogy a felcsatolt objectot. Részletekeért: a_objects.inc

846
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Dátum: 2012. március 05. - 13:53:18 »
\"logo_forum.gif\"
 
SA-MP 0.3e RC
Fontos: SA-MP 0.3e hivatalosan megjelent. Az RC fázisnak vége.
SA-MP 0.3e fõleg egy biztonsági frissítés. Az új lehetõségek és modellek tervben vannak, a többi dolog majd sorra kerül a következendõ RC verziók során.
Kliens/szerver frissítés SA-MP 0.3e RC8
- Javítva a TextDraw-ra való kattintás a nem teljes képernyõs módban. Hasonló probléma volt a játékosra csatolt objectek szerkesztésével is.
- Részletesebben írja a dolgokat a \"crashinfo.txt\" fájlba, ez csak Windows szerveren mûködik.
- Játékos fagyasztási állapota törlõdik respawn után.
Ajánlott kliens frissítés SA-MP 0.3e RC7-3
- Javítva az a probléma, amikor az objecten a szöveg nem jelent meg bizonyos háttérszín miatt.
Ajánlott kliens frissítés SA-MP 0.3e RC7-2
- Volt egy probléma az object material változtatással (beleértve a szöveg változtatást is), amikor megváltoztattad akkor minden objecten megváltozott, aminek ugyanaz volt a model ID-je.
Kliens/szerver frissítés SA-MP 0.3e RC7
- Hozzáadva SetObjectMaterialText/SetPlayerObjectMaterialText, ami segítségével letudod cserélni egy object textúráját tetszõleges szövegre.
- Javítva az a probléma, amikor az ALT-TAB közben spawnolt játékosok véletlenszerûen bilincselve lettek neked.
- Jármû ülés ID ellenõrzése kevésbé pontos a repülõkhöz és a hajókhoz.
- Hozzáadva 2 új paraméter a SetPlayerAttachedObject-hez. E dolog igényli a scriptek újrafordítását a 0.3e-s függvénykönyvtárakkal.
- Material színek ARGB formátumban vannak.
- Új objectek cessiltõl: Átlátszó objectok a szövegekhez, pár jelenlegi háznak a modelje \"nyitottan\" és hozzá belsõ.
Kliens/szerver frissítés SA-MP 0.3e RC6
- Javítva az a fagyás, amikor a jármûben a kamerát hátranézetbe állítottad és törlõdött a kocsi.
- Pay\'n\'Spray ikonok törölve.
- Hozzáadva a GetVehicleModelInfo() függvény, amivel a jármûnek a speciális részeinek a helyét tudod lekérni. Pl.: Elsõ lökhárító, kerék, stb..
- A játékos feje nem mozog, amikor a felcsatolt objecteket szerkeszted rajta.
- Hozzáadva a SetObjectMaterial() és SetPlayerObjectMaterial(). Ezek segítségével meg tudod változtatni egy model textúráját egy másik model textúrájára.
- Új objectek, amit cessil készített: Eladó tábla, gázmaszk, mariska ültetvény, póker asztal.
- Javítva az a hiba, amikor a megfagyasztott játékosok animációja nem szûnt meg a többi játékosnak.
Kliens/szerver frissítés SA-MP 0.3e RC5
- Volt egy új probléma, ami 0.3e RC4-ben keletkezett, amikor az elsüllyedt jármûvet törölte a játékosnak a kliens.
- Javítva az a hiba, amikor a textdraw színe átváltozott a kiválasztásban használt színné.
- Biztonsági védelem hozzáadva az eljárásokhoz, beleérte az OnDialogResponse()-t.
- Javítva a vödör modellel kapcsolatos textúra problémák.
- Minden játékosnak külön lehetõség a TextDraw-ok kezelésére, játékosonként külön 256db. TextDraw-ot használhatunk.  Jelenleg már két fajta text draw létezik: statikus és játékos. Minden textdraw funkciónak van játékos változata:
 

native PlayerText:CreatePlayerTextDraw(playerid, Float:x, Float:y, text[]);
native PlayerTextDrawShow(playerid, PlayerText:text);
native PlayerTextDrawHide(playerid, PlayerText:text);
native PlayerTextDrawSetString(playerid, PlayerText:text, string[]);
// ..[] stb

 
Kliens/szerver frissítés SA-MP 0.3e RC4
- Elvileg javítva van az a hiba, amikor a játék törölte a felrobbant kocsit és bekeveredtek az ID-k.
- Slotok száma 500-ra visszatéve. Linux szerver elérhetõ.
- Javítva az új modellok textúrája.
- Hozzáadva egy \"noclip flymode\" kamera filterscript.
- New models from cessil: 40 új fal, fekvõrendõr, vödör, sál.
- Be lehet kapcsolni szerver oldalon a játékosnak az egeret, és a játékos rátud kattintani a textdrawra:
 

native TextDrawSetSelectable(Text:text, set); // alapból 0 (nem érzékeli, ha rákattintasz)
native SelectTextDraw(playerid, hovercolor); // kurzor bekapcsolása, tehát rátud kattintani egy textdrawra.
native CancelSelectTextDraw(playerid);   // kurzor elrejtése a játékosnak
forward OnPlayerClickTextDraw(playerid, Text:clickedid);

 
Pár információ a SelectTextDraw()-hoz:
- Minden olyan textdrawnak, amire akarod, hogy rá lehessen kattintani meg kell adni a méretét a TextDrawTextSize()-vel, hogy beállítsa az arénát, amin belül érzékli az egeret. E funkció használata nélkül is lehetséges textdrawokat létrehozni.
- Ajánlatos bekapcsolni a TextDraw dobozt (box), hogy lásd azt a részt, amin belül érzékelni fogja, ha rákattintasz. Persze ezt a szerkesztés után kilehet kapcsolni, ez csak tanács.
Kliens/szerver frissítés SA-MP 0.3e RC3
- Javítva az a hiba, amikor a játékosra felcsatolt objectok megálltak a játékos helyén és ott lebegtek. Ez akkor keletkezett, amikor a játékos kiment a stream zónából.
- A játékosra felcsatolt objectok törlõdni fognak, ha a játékos újraspawnol vagy a skinválasztóban megy.
- cessil által készített új objectek hozzáadva: ~40 új fal (ajtók és ablakok) bilincsek, rendõr lámpák, fekvõrendõr, különbözõ színû fejhallgatók.
Képek az új bilincs objectrõl:
\"cuffed_action1as.png\"\"cuffed_action1bs.png\"
Kliens/szerver frissítés SA-MP 0.3e RC2
- Javítva az a hiba, amikor a jármûvet respawnoltad vagy törölted és a rajta lévõ játékosok a 0,0,0 kordinátára spawnoltak.
- Új függvények:
 

native AttachPlayerObjectToVehicle(playerid, objectid, vehicleid, Float:fOffsetX, Float:fOffsetY, Float:fOffsetZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:RotZ);
native InterpolateCameraPos(playerid, Float:FromX, Float:FromY, Float:FromZ, Float:ToX, Float:ToY, Float:ToZ, time, cut = CAMERA_CUT);
native InterpolateCameraLookAt(playerid, Float:FromX, Float:FromY, Float:FromZ, Float:ToX, Float:ToY, Float:ToZ, time, cut = CAMERA_CUT);
native AttachCameraToObject(playerid, objectid);
native AttachCameraToPlayerObject(playerid, playerobjectid);

 
Kliens/szerver frissítés SA-MP 0.3e RC1
- Javítva az a halállal kapcsolatos hiba, amikor valamilyen animáció volt folyamatban és nem akartál meghalni. Ez a bug 0.3d-ben keletkezett.
- Javítva az hiba, amikor az 500 ID feletti játékosok színe fekete volt.
- Javítva az a hiba, amikor a szerver kickelte a játékost a SpawnPlayer() használatától a skinválasztóban.
- Javítva az a hiba, amikor a szerver böngészõ kifagyott, mivel a szerver hibás adatot küldött vissza.
Bár a SA-MP 0.3e fõleg biztonsági frissítés, de van pár új tulajdonság is benne:
- Hozzáadva pár új object, amit cessil készített: sétabot, cilinder és különbözõ típusú falak.
- A dialógoknak van egy úgynevezett külön címsora.
- Szerver oldalon le lehet kérni a játékos kliensének a verzióját a GetPlayerVersion() függvénnyel.
 
native GetPlayerVersion(playerid, const version[], len); // A játékos kliens verziójával tér vissza Pl: 0.3e RC1

 
- Új paraméter hozzáadva a SetPlayerCameraLookAt() függvényhez, ami segítségével mozgatni tudjuk a kamerát, de ez inkább olyan, mint a teleport.
 

#define CAMERA_CUT  2
#define CAMERA_MOVE 1
native SetPlayerCameraLookAt(playerid, Float:x, Float:y, Float:z, cut = CAMERA_CUT);

 
- Új beépített segédeszköz hozzáadva, ami segítségével könnyebben lehet szerkeszteni a játékosra felcsatolt objectokat és a sima objectokat is.

847
SA-MP: Szerverfejlesztés / Legközelebbi jármû lekérdezése
« Dátum: 2012. március 04. - 11:17:41 »
Idézetet írta: lackos888 date=1330775830\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17722\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
LOL! Van kifelejtett native funkcio a függvénykönyvtárakból?Vagy az csak rejtett ink nem?
 
Szerintem inkább kifelejtett, én már több, mind egy éve ismerem és jól mûködik.
Bár én a (!!GetVehicleModel(vehicleid)) megoldást használom.

848
Segítségkérés / MySQL: Nemlétezõ sor kiválasztása? Lehetségs?
« Dátum: 2012. március 03. - 20:55:22 »
Kösz a segítséget!
Ez alapján kicsi próbálgatással sikerült megoldanom, amit akartam.
Ment a plusz, és még egyszer kösz  :D

849
Segítségkérés / MySQL: Nemlétezõ sor kiválasztása? Lehetségs?
« Dátum: 2012. március 03. - 17:24:29 »
Látom nem igen értetted meg.
Én azt akarom, hogy a nem létezõ sort is rakja ki.
Nade mindegy, szerintem ez így nem éppen megoldható, muszáj lesz a másik megoldásomhoz folyamodni.
Ha pl. ezt lefuttatom, akkor minden sor megfog jelenni, kivéve az, amelyiknek az ID-je 9999, mivel az a sor üres és azt kéne, hogy azt is megjelenítse, csak null értékkel.
\"SELECT * FROM `holdingobjects` WHERE `id` = 1 OR `id` = 2 OR `id` = 5 OR `id` = 7 OR `id` = 10 OR `id` = 6 OR `id` = 255 OR `id` = 125 OR `id` = 126 OR `id` = 9999\"

850
Segítségkérés / MySQL: Nemlétezõ sor kiválasztása? Lehetségs?
« Dátum: 2012. március 03. - 12:45:05 »
Üdv!
Az lenne a kérdésem, hogy ha nekem a táblámban vannak a mezõ ID-k 1-tõl 100-ig, akkor valahogy lehetséges-e az, hogy kiválasztani a 150.-et?
De úgy értem ezt, mint amikor \"LEFT JOIN\"-al csatlakoztatsz a másik táblából valamit, és ha az üres (nem létezik), akkor \"NULL\"-al fog visszatérni.
Csak nekem ez azzal a különbséggel kell, hogy én nem mezõt akarok kiválasztani, hanem egy teljes sort.
Google-ba már mindent megnéztem, de ott mindig a mezõs megoldásra jutottam, nekem pedig nem arra lenen szüxégem.
Ez azért kéne, mert 10 lekérdezést lefuttatni minden spawnolásnál kicsit durva, még a thread-os pluginnal is, nem még a simával..
Egyszerûbb lenne \".. WHERE id = 5 OR id = 6 OR id = 7...\" megoldást alkalmazni, remélem van rá megoldás.
Elõre is köszönöm a válaszokat.
Most a következõ kódot használom, de errõl inkább nem mondok semmit :D
Ezt szeretném csak egy lekérdezéssel helyettesíteni és azért kéne az is, hogy az üres sorokat is kimutatja, hogy azt \"tudjam kihagyni\".
 

CMD:myobjects(playerid, params[])
{
for(new i; i < MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS; i++)
{
format(query, sizeof(query), \"SELECT `objectname` FROM `holdingobjects` WHERE `id` = %d\", g_pSavedObject[playerid]);
mysql_function_query(1, query, true, !\"THREAD_MyObjects\", !\"d\", playerid);
}
return 1;
}
forward THREAD_MyObjects(playerid);
public THREAD_MyObjects(playerid)
{
new
iCount = GetPVarInt(playerid, \"MOCount\"),
rows,
fields;
cache_get_data(rows, fields);
if(rows)
{
cache_get_row(0, 0, i_str);
}
else
{
i_str = \"Üres\";
}
if(!iCount++)
{
format(tmp, sizeof(tmp), \"Slot {\" #XCOLOR_GREEN2 \"}%d{\" #XCOLOR_WHITE \"}: ( %s )\", iCount, i_str);
}
else
{
GetPVarString(playerid, \"MODialog\", tmp, sizeof(tmp));
format(tmp, sizeof(tmp), \"%s\\r\\nSlot {\" #XCOLOR_GREEN2 \"}%d{\" #XCOLOR_WHITE \"}: ( %s )\", tmp, iCount, i_str);
}
if(iCount == 10)
{
strcat(tmp, \"\\n{\" #XCOLOR_RED \"}Felfrissítés\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_HOLIST +2, DIALOG_STYLE_LIST, !\"{\" #XCOLOR_GREEN \"}Felcsatolható objectek\", tmp, !\"Ok\", !\"Mégse\");
DeletePVar(playerid, \"MODialog\");
DeletePVar(playerid, \"MOCount\");
}
else
{
SetPVarInt(playerid, \"MOCount\", iCount);
SetPVarString(playerid, \"MODialog\", tmp);
}
return 1;
}

851
Segítségkérés / Melyik a legjobb adminrendszer?
« Dátum: 2012. március 03. - 12:38:48 »
LuxAdmin -> Tiltott fegyvereket bekapcsolod, lekérsz minigunt és kickel..
Errõl ennyit.

852
Segítségkérés / Melyik a legjobb adminrendszer?
« Dátum: 2012. március 02. - 20:14:03 »
A listán lévõk közül egyik se.
Mind pazarol, szar a struktúrája.
Én ladmin-ból indultam ki, de azt már úgy átírtam, hogy azt is mondhatom, hogy sajátom van.
Ajánlani én a 0Admin-t ajánlanám.

853
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2012. március 02. - 17:46:45 »
Idézetet írta: kadaradam date=1330693235\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Dr4kul4[FC] link=topic=15163.msg233027#msg233027 date=1330692961]
Udv,az lenne a kerdesem hogy azt hogykel megcsinalni hogy plz megnyomom a wt vagy az elore nyilat,azt tudom hogy ezel a parancsal kel:
 
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)

 
csak hogy newkeys utan KEY_W t irok es nemegy  :\'( aztirja hibas
 
Nem lehet megcsinálni,csak pluginnal:
http://solidfiles.com/d/8c9baa7405/
 
[/quote]
Ezzel se sûrûn lehet megcsinálni, mert ez nem olyan egyszerû..
Csak annak fog menni, aki futtatja a szervert!

854
SA-MP: verziók / SA-MP 0.4
« Dátum: 2012. március 01. - 18:19:53 »
Na ha ez így van, elmegyek papnak :D
De valamit biztos, hogy csinál (Szerintem nem SAMP-al kapcsolatos), mert nincs igazán fent a fórumon.
Hiba pedig tényleg van sza.rásig :/

855
Pluginok és Programok / YSF - kurta999\'s version
« Dátum: 2012. február 29. - 21:21:41 »
Idézetet írta: Koncz_Norbert date=1330377889\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14428\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha továbbra sem változott a \'void CGame::SetGravity( ); ...\' akkor bitStream segítségével le lehet kérdezni illetve alkalmazni a funkciót.
 

Azon már annyiszor **szakodtam, de valahogy soha nemjött össze..
Azokat a ki**sz.ott címeket nem olyan egyszerû kikeresni, mert nincs mi szerint keresni, mint a Szerver Rule-nél. Ott mindig volt egy fix pont és azszerint kerestem ki, de itt nincs fix pont. Assembly kódot meg nem nagyon vágom, úgyhogy..
 
0x863984 ... Mást nem kell lekérdezni.
 
[/quote]
Csak az a baj, hogy itt ugyanúgy állítja a gravitációt, mint a szerver, csak nem mindeinek küldi el azt, hanem a megadott játékosnak és ott jön a probléma, amikor a \"játékost\" kérdezi le. Ott nemjók a címek. Send, GetID, Write meg ezek a sza.rságok

Oldalak: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 184
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal