Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 841
Függvények / GetPVarNameAtIndex(playerid, index, ret_varname[], ret_len)« Dátum: 2012. március 05. - 19:25:14 »
GetPVarNameAtIndex
Lekéri a játékos változó nevét az azonosítója szerint. Paraméterek: ( playerid, index, ret_varname[], ret_len ) playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, akinek le szeretnénk kérdezni a PVar nevét a megadott azonosító alapján. index - Az azonosító, amiek PVar-nak le szeretnénk kérdezni a nevét. ret_varname - Karakterlánc neve, amiben beleírja a PVar nevét. ret_len - A \"ret_varname\" métere. Visszatérés 0-val tér vissza, ha a változó nem létezik, ellentétben pedig 1-el. Példa a használatra:
Kapcsolódó függvények SetPVarInt GetPVarInt SetPVarFloat GetPVarFloat SetPVarString GePVarString Eredeti téma: Nincs 842
Függvények / GetPVarsUpperIndex(playerid)« Dátum: 2012. március 05. - 19:18:51 »
GetPVarsUpperIndex
Lekéri a megadott játékosnak a legmagasabb PVar azonosítóját. Paraméterek: ( playerid ) playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, akinek le szeretnénk kérdezni a legmagasabb PVar azonosítót. Visszatérés A legmagasabb azonosítójú PVar azonosítóját adja vissza. Példa a használatra:
Kapcsolódó függvények SetPVarInt GetPVarInt SetPVarFloat GetPVarFloat SetPVarString GePVarString Eredeti téma: Nincs 843
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)« Dátum: 2012. március 05. - 19:14:10 »Idézetet írta: Pedro date=1330971028\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18030\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic a samp verzió lehívásnak van valami értelme?Szerintem meg van. Mondjuk ha valami bot támadás lenne, akkor le tudnád kérni a verziót, és ha nem a \"megfelelõ\", akkor kickeled. Bár ezt elvileg javították, de szerintem még mindig van rá mód, hogy megtudd támadni. Ezenkívül meg kiváncsiságból is jó, amikor már lesz több R* kliens verzió, akkor le fogod tudni kérni, hogy kinek milyen verziója van. E: Gyorsabb voltá ![]() 844
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)« Dátum: 2012. március 05. - 18:42:09 »
Hát nem a legnagyobb, de nekem tetszik.
Ez az object szerkesztõ, meg a mozgó kamera az nagyon zsír és még csak az RC1 ![]() Amúgy ittvan az object szerkesztõre egy teszt script, csak írd be, hogy /selectobject és lehetõleg legyne körülötted olyan object, amit te hoztá létre.
845
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)« Dátum: 2012. március 05. - 14:27:08 »
Zsír
![]() Felcsatolt object szerkesztése. \"attachments\" nevû filterscript. Dialógoknak új \"menü\" sor. ![]() Sima object szerkesztése, amint ahogy a felcsatolt objectot. Részletekeért: a_objects.inc 846
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)« Dátum: 2012. március 05. - 13:53:18 »![]() SA-MP 0.3e RC Fontos: SA-MP 0.3e hivatalosan megjelent. Az RC fázisnak vége. SA-MP 0.3e fõleg egy biztonsági frissítés. Az új lehetõségek és modellek tervben vannak, a többi dolog majd sorra kerül a következendõ RC verziók során. Kliens/szerver frissítés SA-MP 0.3e RC8 - Javítva a TextDraw-ra való kattintás a nem teljes képernyõs módban. Hasonló probléma volt a játékosra csatolt objectek szerkesztésével is. - Részletesebben írja a dolgokat a \"crashinfo.txt\" fájlba, ez csak Windows szerveren mûködik. - Játékos fagyasztási állapota törlõdik respawn után. Ajánlott kliens frissítés SA-MP 0.3e RC7-3 - Javítva az a probléma, amikor az objecten a szöveg nem jelent meg bizonyos háttérszín miatt. Ajánlott kliens frissítés SA-MP 0.3e RC7-2 - Volt egy probléma az object material változtatással (beleértve a szöveg változtatást is), amikor megváltoztattad akkor minden objecten megváltozott, aminek ugyanaz volt a model ID-je. Kliens/szerver frissítés SA-MP 0.3e RC7 - Hozzáadva SetObjectMaterialText/SetPlayerObjectMaterialText, ami segítségével letudod cserélni egy object textúráját tetszõleges szövegre. - Javítva az a probléma, amikor az ALT-TAB közben spawnolt játékosok véletlenszerûen bilincselve lettek neked. - Jármû ülés ID ellenõrzése kevésbé pontos a repülõkhöz és a hajókhoz. - Hozzáadva 2 új paraméter a SetPlayerAttachedObject-hez. E dolog igényli a scriptek újrafordítását a 0.3e-s függvénykönyvtárakkal. - Material színek ARGB formátumban vannak. - Új objectek cessiltõl: Átlátszó objectok a szövegekhez, pár jelenlegi háznak a modelje \"nyitottan\" és hozzá belsõ. Kliens/szerver frissítés SA-MP 0.3e RC6 - Javítva az a fagyás, amikor a jármûben a kamerát hátranézetbe állítottad és törlõdött a kocsi. - Pay\'n\'Spray ikonok törölve. - Hozzáadva a GetVehicleModelInfo() függvény, amivel a jármûnek a speciális részeinek a helyét tudod lekérni. Pl.: Elsõ lökhárító, kerék, stb.. - A játékos feje nem mozog, amikor a felcsatolt objecteket szerkeszted rajta. - Hozzáadva a SetObjectMaterial() és SetPlayerObjectMaterial(). Ezek segítségével meg tudod változtatni egy model textúráját egy másik model textúrájára. - Új objectek, amit cessil készített: Eladó tábla, gázmaszk, mariska ültetvény, póker asztal. - Javítva az a hiba, amikor a megfagyasztott játékosok animációja nem szûnt meg a többi játékosnak. Kliens/szerver frissítés SA-MP 0.3e RC5 - Volt egy új probléma, ami 0.3e RC4-ben keletkezett, amikor az elsüllyedt jármûvet törölte a játékosnak a kliens. - Javítva az a hiba, amikor a textdraw színe átváltozott a kiválasztásban használt színné. - Biztonsági védelem hozzáadva az eljárásokhoz, beleérte az OnDialogResponse()-t. - Javítva a vödör modellel kapcsolatos textúra problémák. - Minden játékosnak külön lehetõség a TextDraw-ok kezelésére, játékosonként külön 256db. TextDraw-ot használhatunk. Jelenleg már két fajta text draw létezik: statikus és játékos. Minden textdraw funkciónak van játékos változata:
Kliens/szerver frissítés SA-MP 0.3e RC4 - Elvileg javítva van az a hiba, amikor a játék törölte a felrobbant kocsit és bekeveredtek az ID-k. - Slotok száma 500-ra visszatéve. Linux szerver elérhetõ. - Javítva az új modellok textúrája. - Hozzáadva egy \"noclip flymode\" kamera filterscript. - New models from cessil: 40 új fal, fekvõrendõr, vödör, sál. - Be lehet kapcsolni szerver oldalon a játékosnak az egeret, és a játékos rátud kattintani a textdrawra:
Pár információ a SelectTextDraw()-hoz: - Minden olyan textdrawnak, amire akarod, hogy rá lehessen kattintani meg kell adni a méretét a TextDrawTextSize()-vel, hogy beállítsa az arénát, amin belül érzékli az egeret. E funkció használata nélkül is lehetséges textdrawokat létrehozni. - Ajánlatos bekapcsolni a TextDraw dobozt (box), hogy lásd azt a részt, amin belül érzékelni fogja, ha rákattintasz. Persze ezt a szerkesztés után kilehet kapcsolni, ez csak tanács. Kliens/szerver frissítés SA-MP 0.3e RC3 - Javítva az a hiba, amikor a játékosra felcsatolt objectok megálltak a játékos helyén és ott lebegtek. Ez akkor keletkezett, amikor a játékos kiment a stream zónából. - A játékosra felcsatolt objectok törlõdni fognak, ha a játékos újraspawnol vagy a skinválasztóban megy. - cessil által készített új objectek hozzáadva: ~40 új fal (ajtók és ablakok) bilincsek, rendõr lámpák, fekvõrendõr, különbözõ színû fejhallgatók. Képek az új bilincs objectrõl: ![]() ![]() Kliens/szerver frissítés SA-MP 0.3e RC2 - Javítva az a hiba, amikor a jármûvet respawnoltad vagy törölted és a rajta lévõ játékosok a 0,0,0 kordinátára spawnoltak. - Új függvények:
Kliens/szerver frissítés SA-MP 0.3e RC1 - Javítva az a halállal kapcsolatos hiba, amikor valamilyen animáció volt folyamatban és nem akartál meghalni. Ez a bug 0.3d-ben keletkezett. - Javítva az hiba, amikor az 500 ID feletti játékosok színe fekete volt. - Javítva az a hiba, amikor a szerver kickelte a játékost a SpawnPlayer() használatától a skinválasztóban. - Javítva az a hiba, amikor a szerver böngészõ kifagyott, mivel a szerver hibás adatot küldött vissza. Bár a SA-MP 0.3e fõleg biztonsági frissítés, de van pár új tulajdonság is benne: - Hozzáadva pár új object, amit cessil készített: sétabot, cilinder és különbözõ típusú falak. - A dialógoknak van egy úgynevezett külön címsora. - Szerver oldalon le lehet kérni a játékos kliensének a verzióját a GetPlayerVersion() függvénnyel. native GetPlayerVersion(playerid, const version[], len); // A játékos kliens verziójával tér vissza Pl: 0.3e RC1 - Új paraméter hozzáadva a SetPlayerCameraLookAt() függvényhez, ami segítségével mozgatni tudjuk a kamerát, de ez inkább olyan, mint a teleport.
- Új beépített segédeszköz hozzáadva, ami segítségével könnyebben lehet szerkeszteni a játékosra felcsatolt objectokat és a sima objectokat is. 847
SA-MP: Szerverfejlesztés / Legközelebbi jármû lekérdezése« Dátum: 2012. március 04. - 11:17:41 »Idézetet írta: lackos888 date=1330775830\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17722\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic LOL! Van kifelejtett native funkcio a függvénykönyvtárakból?Vagy az csak rejtett ink nem?Szerintem inkább kifelejtett, én már több, mind egy éve ismerem és jól mûködik. Bár én a (!!GetVehicleModel(vehicleid)) megoldást használom. 848
Segítségkérés / MySQL: Nemlétezõ sor kiválasztása? Lehetségs?« Dátum: 2012. március 03. - 20:55:22 »
Kösz a segítséget!
Ez alapján kicsi próbálgatással sikerült megoldanom, amit akartam. Ment a plusz, és még egyszer kösz ![]() 849
Segítségkérés / MySQL: Nemlétezõ sor kiválasztása? Lehetségs?« Dátum: 2012. március 03. - 17:24:29 »
Látom nem igen értetted meg.
Én azt akarom, hogy a nem létezõ sort is rakja ki. Nade mindegy, szerintem ez így nem éppen megoldható, muszáj lesz a másik megoldásomhoz folyamodni. Ha pl. ezt lefuttatom, akkor minden sor megfog jelenni, kivéve az, amelyiknek az ID-je 9999, mivel az a sor üres és azt kéne, hogy azt is megjelenítse, csak null értékkel. \"SELECT * FROM `holdingobjects` WHERE `id` = 1 OR `id` = 2 OR `id` = 5 OR `id` = 7 OR `id` = 10 OR `id` = 6 OR `id` = 255 OR `id` = 125 OR `id` = 126 OR `id` = 9999\" 850
Segítségkérés / MySQL: Nemlétezõ sor kiválasztása? Lehetségs?« Dátum: 2012. március 03. - 12:45:05 »
Üdv!
Az lenne a kérdésem, hogy ha nekem a táblámban vannak a mezõ ID-k 1-tõl 100-ig, akkor valahogy lehetséges-e az, hogy kiválasztani a 150.-et? De úgy értem ezt, mint amikor \"LEFT JOIN\"-al csatlakoztatsz a másik táblából valamit, és ha az üres (nem létezik), akkor \"NULL\"-al fog visszatérni. Csak nekem ez azzal a különbséggel kell, hogy én nem mezõt akarok kiválasztani, hanem egy teljes sort. Google-ba már mindent megnéztem, de ott mindig a mezõs megoldásra jutottam, nekem pedig nem arra lenen szüxégem. Ez azért kéne, mert 10 lekérdezést lefuttatni minden spawnolásnál kicsit durva, még a thread-os pluginnal is, nem még a simával.. Egyszerûbb lenne \".. WHERE id = 5 OR id = 6 OR id = 7...\" megoldást alkalmazni, remélem van rá megoldás. Elõre is köszönöm a válaszokat. Most a következõ kódot használom, de errõl inkább nem mondok semmit ![]() Ezt szeretném csak egy lekérdezéssel helyettesíteni és azért kéne az is, hogy az üres sorokat is kimutatja, hogy azt \"tudjam kihagyni\".
851
Segítségkérés / Melyik a legjobb adminrendszer?« Dátum: 2012. március 03. - 12:38:48 »
LuxAdmin -> Tiltott fegyvereket bekapcsolod, lekérsz minigunt és kickel..
Errõl ennyit. 852
Segítségkérés / Melyik a legjobb adminrendszer?« Dátum: 2012. március 02. - 20:14:03 »
A listán lévõk közül egyik se.
Mind pazarol, szar a struktúrája. Én ladmin-ból indultam ki, de azt már úgy átírtam, hogy azt is mondhatom, hogy sajátom van. Ajánlani én a 0Admin-t ajánlanám. 853
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2012. március 02. - 17:46:45 »Idézetet írta: kadaradam date=1330693235\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Dr4kul4[FC] link=topic=15163.msg233027#msg233027 date=1330692961]Nem lehet megcsinálni,csak pluginnal: 854
SA-MP: verziók / SA-MP 0.4« Dátum: 2012. március 01. - 18:19:53 »
Na ha ez így van, elmegyek papnak
![]() De valamit biztos, hogy csinál (Szerintem nem SAMP-al kapcsolatos), mert nincs igazán fent a fórumon. Hiba pedig tényleg van sza.rásig :/ 855
Pluginok és Programok / YSF - kurta999\'s version« Dátum: 2012. február 29. - 21:21:41 »Idézetet írta: Koncz_Norbert date=1330377889\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14428\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ha továbbra sem változott a \'void CGame::SetGravity( ); ...\' akkor bitStream segítségével le lehet kérdezni illetve alkalmazni a funkciót. |