Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 841
Függvények / GetPVarNameAtIndex(playerid, index, ret_varname[], ret_len)« Dátum: 2012. március 05. - 19:25:14 »
GetPVarNameAtIndex
Lekéri a játékos változó nevét az azonosítója szerint. Paraméterek: ( playerid, index, ret_varname[], ret_len ) playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, akinek le szeretnénk kérdezni a PVar nevét a megadott azonosító alapján. index - Az azonosító, amiek PVar-nak le szeretnénk kérdezni a nevét. ret_varname - Karakterlánc neve, amiben beleírja a PVar nevét. ret_len - A \"ret_varname\" métere. Visszatérés 0-val tér vissza, ha a változó nem létezik, ellentétben pedig 1-el. Példa a használatra:
Kapcsolódó függvények SetPVarInt GetPVarInt SetPVarFloat GetPVarFloat SetPVarString GePVarString Eredeti téma: Nincs 842
Függvények / GetPVarsUpperIndex(playerid)« Dátum: 2012. március 05. - 19:18:51 »
GetPVarsUpperIndex
Lekéri a megadott játékosnak a legmagasabb PVar azonosítóját. Paraméterek: ( playerid ) playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, akinek le szeretnénk kérdezni a legmagasabb PVar azonosítót. Visszatérés A legmagasabb azonosítójú PVar azonosítóját adja vissza. Példa a használatra:
Kapcsolódó függvények SetPVarInt GetPVarInt SetPVarFloat GetPVarFloat SetPVarString GePVarString Eredeti téma: Nincs 843
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)« Dátum: 2012. március 05. - 19:14:10 »Idézetet írta: Pedro date=1330971028\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18030\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic a samp verzió lehívásnak van valami értelme?Szerintem meg van. Mondjuk ha valami bot támadás lenne, akkor le tudnád kérni a verziót, és ha nem a \"megfelelõ\", akkor kickeled. Bár ezt elvileg javították, de szerintem még mindig van rá mód, hogy megtudd támadni. Ezenkívül meg kiváncsiságból is jó, amikor már lesz több R* kliens verzió, akkor le fogod tudni kérni, hogy kinek milyen verziója van. E: Gyorsabb voltá 844
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)« Dátum: 2012. március 05. - 18:42:09 »
Hát nem a legnagyobb, de nekem tetszik.
Ez az object szerkesztõ, meg a mozgó kamera az nagyon zsír és még csak az RC1 Amúgy ittvan az object szerkesztõre egy teszt script, csak írd be, hogy /selectobject és lehetõleg legyne körülötted olyan object, amit te hoztá létre.
845
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)« Dátum: 2012. március 05. - 14:27:08 »
Zsír
http://www.nm-ss.tarhely.biz/SAMP/ServerUpdate/0.3e/Dialog_Bar.jpg[/img] Felcsatolt object szerkesztése. \"attachments\" nevû filterscript. http://www.nm-ss.tarhely.biz/SAMP/ServerUpdate/0.3e/Attachment_Editor.jpg[/img] Dialógoknak új \"menü\" sor. Sima object szerkesztése, amint ahogy a felcsatolt objectot. Részletekeért: a_objects.inc 846
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)« Dátum: 2012. március 05. - 13:53:18 »SA-MP 0.3e RC Fontos: SA-MP 0.3e hivatalosan megjelent. Az RC fázisnak vége. SA-MP 0.3e fõleg egy biztonsági frissítés. Az új lehetõségek és modellek tervben vannak, a többi dolog majd sorra kerül a következendõ RC verziók során. Kliens/szerver frissítés SA-MP 0.3e RC8 - Javítva a TextDraw-ra való kattintás a nem teljes képernyõs módban. Hasonló probléma volt a játékosra csatolt objectek szerkesztésével is. - Részletesebben írja a dolgokat a \"crashinfo.txt\" fájlba, ez csak Windows szerveren mûködik. - Játékos fagyasztási állapota törlõdik respawn után. Ajánlott kliens frissítés SA-MP 0.3e RC7-3 - Javítva az a probléma, amikor az objecten a szöveg nem jelent meg bizonyos háttérszín miatt. Ajánlott kliens frissítés SA-MP 0.3e RC7-2 - Volt egy probléma az object material változtatással (beleértve a szöveg változtatást is), amikor megváltoztattad akkor minden objecten megváltozott, aminek ugyanaz volt a model ID-je. Kliens/szerver frissítés SA-MP 0.3e RC7 - Hozzáadva SetObjectMaterialText/SetPlayerObjectMaterialText, ami segítségével letudod cserélni egy object textúráját tetszõleges szövegre. - Javítva az a probléma, amikor az ALT-TAB közben spawnolt játékosok véletlenszerûen bilincselve lettek neked. - Jármû ülés ID ellenõrzése kevésbé pontos a repülõkhöz és a hajókhoz. - Hozzáadva 2 új paraméter a SetPlayerAttachedObject-hez. E dolog igényli a scriptek újrafordítását a 0.3e-s függvénykönyvtárakkal. - Material színek ARGB formátumban vannak. - Új objectek cessiltõl: Átlátszó objectok a szövegekhez, pár jelenlegi háznak a modelje \"nyitottan\" és hozzá belsõ. Kliens/szerver frissítés SA-MP 0.3e RC6 - Javítva az a fagyás, amikor a jármûben a kamerát hátranézetbe állítottad és törlõdött a kocsi. - Pay\'n\'Spray ikonok törölve. - Hozzáadva a GetVehicleModelInfo() függvény, amivel a jármûnek a speciális részeinek a helyét tudod lekérni. Pl.: Elsõ lökhárító, kerék, stb.. - A játékos feje nem mozog, amikor a felcsatolt objecteket szerkeszted rajta. - Hozzáadva a SetObjectMaterial() és SetPlayerObjectMaterial(). Ezek segítségével meg tudod változtatni egy model textúráját egy másik model textúrájára. - Új objectek, amit cessil készített: Eladó tábla, gázmaszk, mariska ültetvény, póker asztal. - Javítva az a hiba, amikor a megfagyasztott játékosok animációja nem szûnt meg a többi játékosnak. Kliens/szerver frissítés SA-MP 0.3e RC5 - Volt egy új probléma, ami 0.3e RC4-ben keletkezett, amikor az elsüllyedt jármûvet törölte a játékosnak a kliens. - Javítva az a hiba, amikor a textdraw színe átváltozott a kiválasztásban használt színné. - Biztonsági védelem hozzáadva az eljárásokhoz, beleérte az OnDialogResponse()-t. - Javítva a vödör modellel kapcsolatos textúra problémák. - Minden játékosnak külön lehetõség a TextDraw-ok kezelésére, játékosonként külön 256db. TextDraw-ot használhatunk. Jelenleg már két fajta text draw létezik: statikus és játékos. Minden textdraw funkciónak van játékos változata:
Kliens/szerver frissítés SA-MP 0.3e RC4 - Elvileg javítva van az a hiba, amikor a játék törölte a felrobbant kocsit és bekeveredtek az ID-k. - Slotok száma 500-ra visszatéve. Linux szerver elérhetõ. - Javítva az új modellok textúrája. - Hozzáadva egy \"noclip flymode\" kamera filterscript. - New models from cessil: 40 új fal, fekvõrendõr, vödör, sál. - Be lehet kapcsolni szerver oldalon a játékosnak az egeret, és a játékos rátud kattintani a textdrawra:
Pár információ a SelectTextDraw()-hoz: - Minden olyan textdrawnak, amire akarod, hogy rá lehessen kattintani meg kell adni a méretét a TextDrawTextSize()-vel, hogy beállítsa az arénát, amin belül érzékli az egeret. E funkció használata nélkül is lehetséges textdrawokat létrehozni. - Ajánlatos bekapcsolni a TextDraw dobozt (box), hogy lásd azt a részt, amin belül érzékelni fogja, ha rákattintasz. Persze ezt a szerkesztés után kilehet kapcsolni, ez csak tanács. Kliens/szerver frissítés SA-MP 0.3e RC3 - Javítva az a hiba, amikor a játékosra felcsatolt objectok megálltak a játékos helyén és ott lebegtek. Ez akkor keletkezett, amikor a játékos kiment a stream zónából. - A játékosra felcsatolt objectok törlõdni fognak, ha a játékos újraspawnol vagy a skinválasztóban megy. - cessil által készített új objectek hozzáadva: ~40 új fal (ajtók és ablakok) bilincsek, rendõr lámpák, fekvõrendõr, különbözõ színû fejhallgatók. Képek az új bilincs objectrõl: Kliens/szerver frissítés SA-MP 0.3e RC2 - Javítva az a hiba, amikor a jármûvet respawnoltad vagy törölted és a rajta lévõ játékosok a 0,0,0 kordinátára spawnoltak. - Új függvények:
Kliens/szerver frissítés SA-MP 0.3e RC1 - Javítva az a halállal kapcsolatos hiba, amikor valamilyen animáció volt folyamatban és nem akartál meghalni. Ez a bug 0.3d-ben keletkezett. - Javítva az hiba, amikor az 500 ID feletti játékosok színe fekete volt. - Javítva az a hiba, amikor a szerver kickelte a játékost a SpawnPlayer() használatától a skinválasztóban. - Javítva az a hiba, amikor a szerver böngészõ kifagyott, mivel a szerver hibás adatot küldött vissza. Bár a SA-MP 0.3e fõleg biztonsági frissítés, de van pár új tulajdonság is benne: - Hozzáadva pár új object, amit cessil készített: sétabot, cilinder és különbözõ típusú falak. - A dialógoknak van egy úgynevezett külön címsora. - Szerver oldalon le lehet kérni a játékos kliensének a verzióját a GetPlayerVersion() függvénnyel. native GetPlayerVersion(playerid, const version[], len); // A játékos kliens verziójával tér vissza Pl: 0.3e RC1 - Új paraméter hozzáadva a SetPlayerCameraLookAt() függvényhez, ami segítségével mozgatni tudjuk a kamerát, de ez inkább olyan, mint a teleport.
- Új beépített segédeszköz hozzáadva, ami segítségével könnyebben lehet szerkeszteni a játékosra felcsatolt objectokat és a sima objectokat is. 847
SA-MP: Szerverfejlesztés / Legközelebbi jármû lekérdezése« Dátum: 2012. március 04. - 11:17:41 »Idézetet írta: lackos888 date=1330775830\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17722\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic LOL! Van kifelejtett native funkcio a függvénykönyvtárakból?Vagy az csak rejtett ink nem?Szerintem inkább kifelejtett, én már több, mind egy éve ismerem és jól mûködik. Bár én a (!!GetVehicleModel(vehicleid)) megoldást használom. 848
Segítségkérés / MySQL: Nemlétezõ sor kiválasztása? Lehetségs?« Dátum: 2012. március 03. - 20:55:22 »
Kösz a segítséget!
Ez alapján kicsi próbálgatással sikerült megoldanom, amit akartam. Ment a plusz, és még egyszer kösz 849
Segítségkérés / MySQL: Nemlétezõ sor kiválasztása? Lehetségs?« Dátum: 2012. március 03. - 17:24:29 »
Látom nem igen értetted meg.
Én azt akarom, hogy a nem létezõ sort is rakja ki. Nade mindegy, szerintem ez így nem éppen megoldható, muszáj lesz a másik megoldásomhoz folyamodni. Ha pl. ezt lefuttatom, akkor minden sor megfog jelenni, kivéve az, amelyiknek az ID-je 9999, mivel az a sor üres és azt kéne, hogy azt is megjelenítse, csak null értékkel. \"SELECT * FROM `holdingobjects` WHERE `id` = 1 OR `id` = 2 OR `id` = 5 OR `id` = 7 OR `id` = 10 OR `id` = 6 OR `id` = 255 OR `id` = 125 OR `id` = 126 OR `id` = 9999\" 850
Segítségkérés / MySQL: Nemlétezõ sor kiválasztása? Lehetségs?« Dátum: 2012. március 03. - 12:45:05 »
Üdv!
Az lenne a kérdésem, hogy ha nekem a táblámban vannak a mezõ ID-k 1-tõl 100-ig, akkor valahogy lehetséges-e az, hogy kiválasztani a 150.-et? De úgy értem ezt, mint amikor \"LEFT JOIN\"-al csatlakoztatsz a másik táblából valamit, és ha az üres (nem létezik), akkor \"NULL\"-al fog visszatérni. Csak nekem ez azzal a különbséggel kell, hogy én nem mezõt akarok kiválasztani, hanem egy teljes sort. Google-ba már mindent megnéztem, de ott mindig a mezõs megoldásra jutottam, nekem pedig nem arra lenen szüxégem. Ez azért kéne, mert 10 lekérdezést lefuttatni minden spawnolásnál kicsit durva, még a thread-os pluginnal is, nem még a simával.. Egyszerûbb lenne \".. WHERE id = 5 OR id = 6 OR id = 7...\" megoldást alkalmazni, remélem van rá megoldás. Elõre is köszönöm a válaszokat. Most a következõ kódot használom, de errõl inkább nem mondok semmit Ezt szeretném csak egy lekérdezéssel helyettesíteni és azért kéne az is, hogy az üres sorokat is kimutatja, hogy azt \"tudjam kihagyni\".
851
Segítségkérés / Melyik a legjobb adminrendszer?« Dátum: 2012. március 03. - 12:38:48 »
LuxAdmin -> Tiltott fegyvereket bekapcsolod, lekérsz minigunt és kickel..
Errõl ennyit. 852
Segítségkérés / Melyik a legjobb adminrendszer?« Dátum: 2012. március 02. - 20:14:03 »
A listán lévõk közül egyik se.
Mind pazarol, szar a struktúrája. Én ladmin-ból indultam ki, de azt már úgy átírtam, hogy azt is mondhatom, hogy sajátom van. Ajánlani én a 0Admin-t ajánlanám. 853
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2012. március 02. - 17:46:45 »Idézetet írta: kadaradam date=1330693235\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Dr4kul4[FC] link=topic=15163.msg233027#msg233027 date=1330692961]Nem lehet megcsinálni,csak pluginnal: 854
SA-MP: verziók / SA-MP 0.4« Dátum: 2012. március 01. - 18:19:53 »
Na ha ez így van, elmegyek papnak
De valamit biztos, hogy csinál (Szerintem nem SAMP-al kapcsolatos), mert nincs igazán fent a fórumon. Hiba pedig tényleg van sza.rásig :/ 855
Pluginok és Programok / YSF - kurta999\'s version« Dátum: 2012. február 29. - 21:21:41 »Idézetet írta: Koncz_Norbert date=1330377889\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14428\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ha továbbra sem változott a \'void CGame::SetGravity( ); ...\' akkor bitStream segítségével le lehet kérdezni illetve alkalmazni a funkciót. |