Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kurta999

Oldalak: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 184
826
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / SA-MP Forráskód
« Dátum: 2012. március 10. - 01:42:33 »
Érdekes, a fõoldalon lévõ link az megy  ::|

827
Pluginok és Programok / YSF - kurta999\'s version
« Dátum: 2012. március 09. - 22:43:37 »
Kicsit módosítottam az AddServerRule()-n, bár ez nem valami nagy cucc.
Példa:
 

#include <a_samp>
enum CON_VARTYPE {CON_VARTYPE_FLOAT, CON_VARTYPE_INT, CON_VARTYPE_BOOL, CON_VARTYPE_STRING};
#define CON_VARFLAG_DEBUG      1   // Debug.. Ahogy a 0.2x-es forráskódba elnézem, ennek semmi értelme.
#define CON_VARFLAG_READONLY   2   // Csak olvasásra, azaz nem jelenik meg a kliensben a szerver rule listán.
#define CON_VARFLAG_RULE      4   // Megjelentik a játékos kliensében a szerver rule listán.
/////////////////////////////////////////////////////////////////////
native AddServerRule(name[], value[], VarFlags = CON_VARFLAG_RULE, VarChangeFunc = 0/*Ne módosítsd ezt! Törölni is fogom mert ennek így értelme nincs, csak crahel tõle*/);
native SetServerRule(name[], value[]);
//native ModifyVariableFlags(name[], VarFlags); // Még NEM jó!
native SetModeRestartTime(Float:seconds);
native DisableJoinMSG();
// native SetPlayerGravity(playerid, Float:Gravity); // Doesn\'t work!
 
public OnFilterScriptInit()
{
AddServerRule(!\"owner\", !\"kurta999\", CON_VARFLAG_READONLY);
AddServerRule(!\"objects\", !\"50000\");
SetServerRule(!\"version\", !\"0.3d R2-YSF\");
SetModeRestartTime(0.2);
new
szObjects[16];
GetServerVarAsString(!\"owner\", szObjects, 32);
printf(\"Owner: %s\", szObjects);
GetServerVarAsString(!\"objects\", szObjects, 32);
printf(\"Objects: %s\", szObjects);
GetServerVarAsString(!\"version\", szObjects, 32);
printf(\"Version: %s\", szObjects);
return 1;
}

 
Letöltés: Klikk

828
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / SA-MP Forráskód
« Dátum: 2012. március 09. - 22:21:20 »
Idézetet írta: Hun_Norberto date=1331327962\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7610\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Már a 0.2.5-ben is volt HTTP cuccos? :D
 
Az csak a crash report-ra volt, legalábbis én azt hoztam ki belõlle.
Egyébként van benne pár érdekes dolog :D

829
Pluginok és Programok / YSF - kurta999\'s version
« Dátum: 2012. március 09. - 08:20:53 »
Idézetet írta: lackos888 date=1331189193\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14428\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
0.3d R2-re megcsined kurta? :P
 
A sima R2 500 játékos verzióra nincs tervbe.
R2 800 játékos verzióra elérhetõ, de arra is csak windowsra.
Következõre 0.3e-re fogom újítani, aztán a Linux verziót is megpróbálom csak ott az a baj, hogy én Linux-on nem tudom lecompliezni, mert nem értek hozzá.

830
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Dátum: 2012. március 08. - 18:37:03 »
\" post=\"236130\" timestamp=\"1331225379\"]
Miez a InterpolateCamera...?
 
[/quote]
Tudod rendesen mozgatni a kamerát egy megadott helyrõl egy megadott helyre.
A sebességet is betudod állítani ms-ben, olyasmi, mint a MoveObject()
 

Srácok, a 0.3d-s szevereket viszi?? :O
 
[/quote]
0.3e-s kliensel nem tudsz 0.3d-s szerverre csatlakozni és fordítva se!
De ha frissíted a szervered verzióját, akkor viszi, bár ezt a kérdést nem igazán értettem.

831
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Dátum: 2012. március 08. - 06:44:54 »
Igen, ennek énis nagyon örülök!
Ideje volt.
Most már csak arra kell várni, hogy Incognito frissítse a streamert :D

832
SA-MP / Open.mp: Szerverfejlesztés / IsPlayerInWater
« Dátum: 2012. március 07. - 20:17:51 »
kurtus az anyád picsája! :D
Amúgy ne engem dícsérjetek, nem én csináltam.
Majd megpróbálom valahogy az aréna szerinti ellenõrzést megoldani, az mégis csak többet érne, mint ez.

833
Pluginok és Programok / YSF - kurta999\'s version
« Dátum: 2012. március 06. - 20:12:10 »
Idézetet írta: Hun_Norberto date=1331057229\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14428\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Benne van a SAMP Licenseben, hogy tilos hamis adatot küldeni a kliesnek és ezt pont azt csinálja.
 
A CreatePlayerObject nem ilyen elven mûködik?
 
[/quote]
Arra van alapból függvény, de ha te akarsz csak külön adatot küldeni a játékosnak, az lényegibe már hamis adat és megszegi a szabályzatot.
Bár ha csak SetPlayerGravity()-t használnál, vagy egyéb ilyen apró marhaságot, azzal szerintem nem problémáznának..
Amúgy majd frissítem 0.3e-re a megjelenés után!
A frissítés mûveletét is leírhatom, mivel ehhez tudomány nem igazán kell :D (A SetServerRule, AddServerRule-re értem)

834
Segítségkérés / Mysql HIBA. Nem indul a szerver...
« Dátum: 2012. március 06. - 16:26:00 »
Esetleg tudnál adni valami bõvebb információkat a módról meg a MySQL pluginról (Meik fajta, hányas verzió, ki csinálta)?

835
Pluginok és Programok / Streamer Plugin v2.7.7
« Dátum: 2012. március 06. - 16:24:23 »
Sajnos nincs.
GetFloatData()-val le tudod kérdeni az aréa pontjait és pawnban pedig megnézed, hogy benne-e van.
Egykébként ezzel kapcsolatban fogok írni Incognito-nak, hogy megcsinálhtná.
Meg ráférne egy frissítés a 0.3e-ben lévõ OnPlayerSelectObject() callbackhoz.

836
Függvények / GetPVarsUpperIndex(playerid)
« Dátum: 2012. március 05. - 21:52:54 »
Amelyiknek a legnagyobb az ID-je, azt értem alatta.
Például ha te létrehozol 150 objectot, akkor a 150 lesz a legmagasabb ID.
De ha törlöd a 20-tól 30-ig, még akkor is azlesz.
Ittvan rá egy példa parancs, ami kilistázza neked az összes létezõ PVar-t.
Ebben van használva mind a három speciális funkció.
 

CMD:pvar(playerid, params[])
{
if(isnull(params)) player1 = playerid;
else if(sscanf(params, \"u\", player1)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HASZNÁLAT: /pvar {\" #XCOLOR_YELLOW \"}<Játékos ID/Név>\");
if(player1 == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, MSG_NOT_CONNECTED);
new
MaxID = GetPVarsUpperIndex(player1);
dline[0] = EOS;
for(new i; i < MaxID; i++)
{
if(!GetPVarNameAtIndex(player1, i, country, sizeof(country))) continue;
// print(country);
if(!i)
{
   switch(GetPVarType(player1, country))
   {
      case PLAYER_VARTYPE_STRING:
      {
         GetPVarString(player1, country, i_str, sizeof(i_str));
         format(dline, sizeof(dline), \"%s = %s\", country, i_str);
      }
      case PLAYER_VARTYPE_INT:
      {
         format(dline, sizeof(dline), \"%s = %d\", country, GetPVarInt(player1, country));
      }
      case PLAYER_VARTYPE_FLOAT:
      {
         format(dline, sizeof(dline), \"%s = %f\", country, GetPVarFloat(player1, country));
      }
   }
}
else
{
   switch(GetPVarType(player1, country))
   {
      case PLAYER_VARTYPE_STRING:
      {
         GetPVarString(player1, country, i_str, sizeof(i_str));
         format(dline, sizeof(dline), \"%s\\n%s = %s\", dline, country, i_str);
      }
      case PLAYER_VARTYPE_INT:
      {
         format(dline, sizeof(dline), \"%s\\n%s = %d\", dline, country, GetPVarInt(player1, country));
      }
      case PLAYER_VARTYPE_FLOAT:
      {
         format(dline, sizeof(dline), \"%s\\n%s = %f\", dline, country, GetPVarFloat(player1, country));
      }
   }
}
}
format(i_str, sizeof(i_str), \"PVarLista {%06x}%s(%d) {\" #XCOLOR_WHITE \"}<%d>\", GetPlayerColor(player1) >>> 8, pName(player1), player1, MaxID);
ShowPlayerDialog(playerid, 5000, DIALOG_STYLE_LIST, i_str, dline, !\"Oké\");
return 1;
}

837
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Dátum: 2012. március 05. - 21:03:26 »
Idézetet írta: DaVe date=1330976515\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18030\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Félrefordítás: a kamera mozgás nem teleport szerû. Lehetõség van azonnal kamera állás váltásra és a kamera mozgatására, ezért van fölötte a 2 definíció.
Illetve két mondatot nem fordítottál:
Az elõzõ kiadás több apró hibát tartalmazott mely a szerver speciális eszközökkel való támadását tette lehetõvé.
A hibák javítása szerver és kliens oldali frissítést is igényel.
Egyébként az object editoron kívül a fejlestések szerintem bozasztóan feleslegesek az átlag felhasználó számára :)
 
Szerintem nem azok, de nem nagy jelentõségûek, de jók lesznek.
Kösz, hogy kijavítottál, amúgy azért nem fordítottam még le, mert gondoltam holnapra hagyom :D

838
Segítségkérés / Random változó
« Dátum: 2012. március 05. - 20:05:48 »
\" post=\"234943\" timestamp=\"1330974085\"]

 

new const
g_iWheels[17] =
{
1025, 1073, 1074, 1075, 1076,
1077, 1078, 1079, 1080, 1081,
1082, 1083, 1084, 1085, 1096,
1097, 1098
};
// Aztán valahova..
AddVehicleComponent(vehicleid, g_iWheels[random(sizeof(g_iWheels))]); // Csak példa
printf(\"Random Wheel: %d\", g_iWheels[random(sizeof(g_iWheels))]);

 

[/quote]
Szintén rossz. Már megoldottam neki privátba, csak teszteli.
 
[/quote]
Miért lenne rossz?
Így használom, használtam mindig is és nekem megy.

839
Segítségkérés / Random változó
« Dátum: 2012. március 05. - 19:48:28 »

new const
g_iWheels[17] =
{
1025, 1073, 1074, 1075, 1076,
1077, 1078, 1079, 1080, 1081,
1082, 1083, 1084, 1085, 1096,
1097, 1098
};
// Aztán valahova..
AddVehicleComponent(vehicleid, g_iWheels[random(sizeof(g_iWheels))]); // Csak példa
printf(\"Random Wheel: %d\", g_iWheels[random(sizeof(g_iWheels))]);

840
Függvények / GetPVarNameAtIndex(playerid, index, ret_varname[], ret_len)
« Dátum: 2012. március 05. - 19:25:14 »
GetPVarNameAtIndex
Lekéri a játékos változó nevét az azonosítója szerint.
Paraméterek:
 
( playerid, index, ret_varname[], ret_len )

 
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, akinek le szeretnénk kérdezni a PVar nevét a megadott azonosító alapján.
index - Az azonosító, amiek PVar-nak le szeretnénk kérdezni a nevét.
ret_varname - Karakterlánc neve, amiben beleírja a PVar nevét.
ret_len - A \"ret_varname\" métere.
Visszatérés 0-val tér vissza, ha a változó nem létezik, ellentétben pedig 1-el.
Példa a használatra:
 

GetPVarNameAtIndex(player1, i, country, sizeof(country))
print(counry);

 
Kapcsolódó függvények
SetPVarInt
GetPVarInt
SetPVarFloat
GetPVarFloat
SetPVarString
GePVarString
Eredeti téma: Nincs

Oldalak: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 184
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal