Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - lusta19

Oldalak: 1 ... 546 547 [548] 549 550 ... 554
8206
Segítségkérés / tuning auto!!
« Dátum: 2010. december 10. - 14:59:51 »
Á nagyon zsir!! minden müködik
1000 Hála  :D
Zárok is

8207
Segítségkérés / tuning auto!!
« Dátum: 2010. december 10. - 13:51:52 »
még 1 kérdés  :D
Game ModeInithez
 
 //elegy
   tunedcar4 = AddStaticVehicle(562,-1946.6312,265.8594,35.1326,74.7967,34,3); //
   AddVehicleComponent(tunedcar4,1038);//
   AddVehicleComponent(tunedcar4,1146);//
   AddVehicleComponent(tunedcar4,1010);// nitro
   AddVehicleComponent(tunedcar4,1149);//
   AddVehicleComponent(tunedcar4,1172);//
   AddVehicleComponent(tunedcar4,1074);//
   ChangeVehiclePaintjob(tunedcar4,0);

 
Maradhat igy ahogy most van?

8208
Segítségkérés / tuning auto!!
« Dátum: 2010. december 10. - 13:38:59 »
igy gondolod?
 
new tunedcar2;
new tunedcar3;
 
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
   if (vehicleid == tunedcar2)
   {
   AddVehicleComponent(tunedcar2,1169);//
   AddVehicleComponent(tunedcar2,1032);//
   AddVehicleComponent(tunedcar2,1010);//
   AddVehicleComponent(tunedcar2,1074);//
   AddVehicleComponent(tunedcar2,1139);//
   AddVehicleComponent(tunedcar2,1141);//
   ChangeVehiclePaintjob(tunedcar2,2);
   }
   if (vehicleid == tunedcar3)
   {
   AddVehicleComponent(tunedcar3,1150);//
   AddVehicleComponent(tunedcar3,1053);//
   AddVehicleComponent(tunedcar3,1010);// nitro
   AddVehicleComponent(tunedcar3,1074);//
   AddVehicleComponent(tunedcar3,1054);//
   AddVehicleComponent(tunedcar3,1049);//
   ChangeVehiclePaintjob(tunedcar3,2);
   }
return 1;
}

 
csak azt nem értem hogy a koordinátát  azt simán a GameModeInithez?? vagy azt hova kell?

8209
Segítségkérés / tuning auto!!
« Dátum: 2010. december 10. - 13:23:29 »
hali!
valaki leirná pontosan hogy lehet megcsinálni hogy ha felrobban a kocsi  és vissza spawnolja  a helyére  a tuning rajta maradjon ,elég sok minden hol levolt irva de mindenhol máshol, de sehogyse maradt rajta a tuning.
bemásolom nekem hogy van bent:
A 2-3 as tunedcar CreateVehicle is néztem.
 
new tunedcar;
new tunedcar2;
new tunedcar3;
new tunedcar4;
new tunedcar5;
new tunedcar6;
new tunedcar7;
new tunedcar8;
new tunedcar9;
new tunedcar10;
new tunedcar11;
new tunedcar12;
new tunedcar13;
new tunedcar14;
new tunedcar15;
new tunedcar16;
public OnGameModeInit()
//sf sultán
       tunedcar2=CreateVehicle(560,-1952.2991,258.2710,35.1760,73.2217,0,7,-1);
       AddVehicleComponent(tunedcar2,1169);//
AddVehicleComponent(tunedcar2,1032);//
AddVehicleComponent(tunedcar2,1010);//
AddVehicleComponent(tunedcar2,1074);//
AddVehicleComponent(tunedcar2,1139);//
AddVehicleComponent(tunedcar2,1141);//
ChangeVehiclePaintjob(tunedcar2,2);
       
// flash
        tunedcar3=CreateVehicle(565,-1956.5890,273.5104,35.0941,65.1375,0,7,-1);
        AddVehicleComponent(tunedcar3,1150);//
AddVehicleComponent(tunedcar3,1053);//
AddVehicleComponent(tunedcar3,1010);// nitro
AddVehicleComponent(tunedcar3,1074);//
AddVehicleComponent(tunedcar3,1054);//
AddVehicleComponent(tunedcar3,1049);//
ChangeVehiclePaintjob(tunedcar3,2);
//elegy
tunedcar4 = AddStaticVehicle(562,-1946.6312,265.8594,35.1326,74.7967,34,3); //
AddVehicleComponent(tunedcar4,1038);//
AddVehicleComponent(tunedcar4,1146);//
AddVehicleComponent(tunedcar4,1010);// nitro
AddVehicleComponent(tunedcar4,1149);//
AddVehicleComponent(tunedcar4,1172);//
AddVehicleComponent(tunedcar4,1074);//
ChangeVehiclePaintjob(tunedcar4,0);
//savanna
tunedcar5 = AddStaticVehicle(567,-1962.0776,284.8326,35.3397,359.2899,113,49); //
AddVehicleComponent(tunedcar5,1083);//
AddVehicleComponent(tunedcar5,1188);//
AddVehicleComponent(tunedcar5,1010);// nitro
AddVehicleComponent(tunedcar5,1186);//
AddVehicleComponent(tunedcar5,1087);//
ChangeVehiclePaintjob(tunedcar5,1);
//phoenix
tunedcar6 = AddStaticVehicle(603,-1955.2076,302.5854,35.3068,37.6842,17,30); //
AddVehicleComponent(tunedcar6,1010);//
AddVehicleComponent(tunedcar6,1087);//
AddVehicleComponent(tunedcar6,1074);//
ChangeVehiclePaintjob(tunedcar6,0);
//drift 4
//sultán
tunedcar7 = AddStaticVehicle(560,-1526.5654,457.8896,6.8501,359.5323,1,255); //
AddVehicleComponent(tunedcar7,1169);//
AddVehicleComponent(tunedcar7,1032);//
AddVehicleComponent(tunedcar7,1010);//
AddVehicleComponent(tunedcar7,1074);//
AddVehicleComponent(tunedcar7,1139);//
AddVehicleComponent(tunedcar7,1141);//
ChangeVehiclePaintjob(tunedcar7,2);
//sultán
tunedcar8 = AddStaticVehicle(560,-1526.6442,448.1905,6.8502,359.5321,1,255); //
AddVehicleComponent(tunedcar8,1169);//
AddVehicleComponent(tunedcar8,1032);//
AddVehicleComponent(tunedcar8,1010);//
AddVehicleComponent(tunedcar8,1074);//
AddVehicleComponent(tunedcar8,1139);//
AddVehicleComponent(tunedcar8,1141);//
ChangeVehiclePaintjob(tunedcar8,1);
//sultán
tunedcar9 = AddStaticVehicle(560,-1526.7336,437.2544,6.8503,359.5319,1,255); //
AddVehicleComponent(tunedcar9,1169);//
AddVehicleComponent(tunedcar9,1032);//
AddVehicleComponent(tunedcar9,1010);//
AddVehicleComponent(tunedcar9,1074);//
AddVehicleComponent(tunedcar9,1139);//
AddVehicleComponent(tunedcar9,1141);//
ChangeVehiclePaintjob(tunedcar9,2);
//sultán
tunedcar10 = AddStaticVehicle(560,-1526.8096,427.9601,6.8510,359.5316,1,255); //
AddVehicleComponent(tunedcar10,1169);//
AddVehicleComponent(tunedcar10,1032);//
AddVehicleComponent(tunedcar10,1010);//
AddVehicleComponent(tunedcar10,1074);//
AddVehicleComponent(tunedcar10,1139);//
AddVehicleComponent(tunedcar10,1141);//
ChangeVehiclePaintjob(tunedcar10,0);
   //sultán
tunedcar11 = AddStaticVehicle(560,-1526.9012,416.8179,6.8505,359.5312,1,255); //
AddVehicleComponent(tunedcar11,1169);//
AddVehicleComponent(tunedcar11,1032);//
AddVehicleComponent(tunedcar11,1010);//
AddVehicleComponent(tunedcar11,1074);//
AddVehicleComponent(tunedcar11,1139);//
AddVehicleComponent(tunedcar11,1141);//
ChangeVehiclePaintjob(tunedcar11,1);
//elegy
tunedcar12 = AddStaticVehicle(562,-1542.4115,479.9832,6.8464,270.7825,38,51); //
AddVehicleComponent(tunedcar12,1038);//
AddVehicleComponent(tunedcar12,1146);//
AddVehicleComponent(tunedcar12,1010);// nitro
AddVehicleComponent(tunedcar12,1149);//
AddVehicleComponent(tunedcar12,1172);//
AddVehicleComponent(tunedcar12,1074);//
ChangeVehiclePaintjob(tunedcar12,0);
   //elegy
tunedcar13 = AddStaticVehicle(562,-1522.0283,479.2975,6.8454,185.9317,38,51); //
AddVehicleComponent(tunedcar13,1038);//
AddVehicleComponent(tunedcar13,1146);//
AddVehicleComponent(tunedcar13,1010);// nitro
AddVehicleComponent(tunedcar13,1149);//
AddVehicleComponent(tunedcar13,1172);//
AddVehicleComponent(tunedcar13,1074);//
ChangeVehiclePaintjob(tunedcar13,1);
   //elegy
tunedcar14 = AddStaticVehicle(562,-1520.8330,463.8031,6.8460,3.1449,38,51); //
AddVehicleComponent(tunedcar14,1038);//
AddVehicleComponent(tunedcar14,1146);//
AddVehicleComponent(tunedcar14,1010);// nitro
AddVehicleComponent(tunedcar14,1149);//
AddVehicleComponent(tunedcar14,1172);//
AddVehicleComponent(tunedcar14,1074);//
ChangeVehiclePaintjob(tunedcar14,2);
//flash
tunedcar15 = AddStaticVehicle(565,-1551.3196,467.7775,6.8080,242.1706,68,2); //
AddVehicleComponent(tunedcar15,1150);//
AddVehicleComponent(tunedcar15,1053);//
AddVehicleComponent(tunedcar15,1010);// nitro
AddVehicleComponent(tunedcar15,1074);//
AddVehicleComponent(tunedcar15,1054);//
AddVehicleComponent(tunedcar15,1049);//
ChangeVehiclePaintjob(tunedcar15,0);
//flash
tunedcar16 = AddStaticVehicle(565,-1553.9313,463.1557,6.8115,250.9792,68,2); //
AddVehicleComponent(tunedcar16,1150);//
AddVehicleComponent(tunedcar16,1053);//
AddVehicleComponent(tunedcar16,1010);// nitro
AddVehicleComponent(tunedcar16,1074);//
AddVehicleComponent(tunedcar16,1054);//
AddVehicleComponent(tunedcar16,1049);//
ChangeVehiclePaintjob(tunedcar16,1);

 
Esetleg ha 1 példát kaphatnék  :D

8210
Segítségkérés / dialog menüs hiba!!
« Dátum: 2010. december 09. - 09:34:51 »
Pl ?
A számára gondolsz?
A teleportos
 
#define DIALOGID 1000

 
 /actions
 
#define DIALOGID 1001

 
jelenleg igy van  ;)

8211
Segítségkérés / dialog menüs hiba!!
« Dátum: 2010. december 08. - 23:55:30 »
csá!
Az a gondom hogy leszedtem ezt a scriptet :
http://data.hu/get/3270014/act-sk0t.pwn
 /actions parancsra jön elö, Csak az a baj hogy van egy másik dialog teleportom
 és mikor beirom hogy /actoins ugye van benne 3 almenü, és pl harc stilus-ra rámegyek  elteleportál
de mind a 3 nál ugyan ez..., bezavar neki a teleport
Valakinek van valami ötlehet hogy lehetne megcsinálni ???

8212
Segítségkérés / Szandis Házrendszer :)
« Dátum: 2010. december 07. - 17:05:40 »
:D nem is figyeltem XD
 De valaki megcsinálná??? :D

8213
Segítségkérés / Szandis Házrendszer :)
« Dátum: 2010. december 07. - 16:52:29 »
küld el pm be  :D

8214
Segítségkérés / Szandis Házrendszer :)
« Dátum: 2010. december 07. - 16:44:07 »
nem csinálnád meg ???  :D
Cserébe csinálok neked 1 pro mapot !! ;)
A szerveremen megnézheted a mapjaim ha érdekkell..
ugyis mappert keresel  :D én meg 1 el hozájárulok

8215
Segítségkérés / Szandis Házrendszer :)
« Dátum: 2010. december 07. - 16:29:14 »
de nekem meg pont ugy kéne hogy ne keljen regisztrálni , mondjuk már automatán lépsz be
de amikor megvenéd a házat vagy valamit akkor kér logint  , és belépni már nem tudsz ujra
szoval a Regisztrácios rész nem kéne bele

8216
Segítségkérés / Szandis Házrendszer :)
« Dátum: 2010. december 07. - 16:21:55 »
#define ENABLE_LOGIN_SYSTEM 0

 
Na ezt kivetem!!!
igy jön be::
 
D:\\Samp Szerver\\filterscripts\\Properties.pwn(89) : error 017: undefined symbol \"ENABLE_LOGIN_SYSTEM\"
D:\\Samp Szerver\\filterscripts\\Properties.pwn(113) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
D:\\Samp Szerver\\filterscripts\\Properties.pwn(113) : error 033: array must be indexed (variable \"cmd\")
D:\\Samp Szerver\\filterscripts\\Properties.pwn(121) : error 017: undefined symbol \"ENABLE_LOGIN_SYSTEM\"
D:\\Samp Szerver\\filterscripts\\Properties.pwn(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"str\"
D:\\Samp Szerver\\filterscripts\\Properties.pwn(141) : error 017: undefined symbol \"ENABLE_LOGIN_SYSTEM\"
D:\\Samp Szerver\\filterscripts\\Properties.pwn(213) : error 017: undefined symbol \"ENABLE_LOGIN_SYSTEM\"
D:\\Samp Szerver\\filterscripts\\Properties.pwn(254) : error 017: undefined symbol \"ENABLE_LOGIN_SYSTEM\"
D:\\Samp Szerver\\filterscripts\\Properties.pwn(285) : error 017: undefined symbol \"ENABLE_LOGIN_SYSTEM\"
D:\\Samp Szerver\\filterscripts\\Properties.pwn(112) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"tmp\"
D:\\Samp Szerver\\filterscripts\\Properties.pwn(112) : warning 203: symbol is never used: \"idx\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
8 Errors.

 
De szerintem a többi cuccot is kikéne szedni belölle .. a regisztrácios részt

8217
Segítségkérés / Szandis Házrendszer :)
« Dátum: 2010. december 07. - 16:01:47 »
ugyse jo  :(
 
   new cmd[256], idx, tmp[256];
cmd = strtok(cmdtext, idx);

 
Ez vann igy benne  de persze ezt kivettem és a tiedet  raktam bele de ugyan ugy 2 error marad

8218
Segítségkérés / Szandis Házrendszer :)
« Dátum: 2010. december 07. - 15:48:43 »
D:\\Samp Szerver\\filterscripts\\Properties.pwn(113) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
D:\\Samp Szerver\\filterscripts\\Properties.pwn(113) : error 033: array must be indexed (variable \"cmd\")
D:\\Samp Szerver\\filterscripts\\Properties.pwn(118) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"str\"
D:\\Samp Szerver\\filterscripts\\Properties.pwn(112) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"tmp\"
D:\\Samp Szerver\\filterscripts\\Properties.pwn(112) : warning 203: symbol is never used: \"idx\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
2 Errors.

 

#define ENABLE_LOGIN_SYSTEM 0

 
na igy ha 0 án van akkor add ki 2 error ! ha 1 re átirom 17 error  :D

8219
Segítségkérés / Szandis Házrendszer :)
« Dátum: 2010. december 07. - 15:22:23 »
oké! ez sikerült  :D
 
#define ENABLE_LOGIN_SYSTEM 0

 
de ugye ezt a részt kivetem, igy 8 error jöt be , gondolom a többi regiszrácios részt kikéne venni

8220
Segítségkérés / Szandis Házrendszer :)
« Dátum: 2010. december 07. - 15:01:44 »
tehát abba az includes mapába kell rakni ahol a pawnom van ...
legalábis igy veszem le ,de elég érdekesen irtad le  :D

Oldalak: 1 ... 546 547 [548] 549 550 ... 554
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal