Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Nátha

Oldalak: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 69
811
Segítségkérés / Szerver üzenet
« Dátum: 2012. július 16. - 22:01:19 »
Nincs mit, ha még kell valami szólj !  ;D

812
Segítségkérés / Szerver üzenet
« Dátum: 2012. július 16. - 21:57:42 »
#include <a_samp>
#define COLOR_GREEN 0x9EC73DAA
forward uzenet();
new szerveruzenet[][] =
{
    \"Szerver: Ide írd az üzenetet\",
    \"Szerver: Ide írd az üzenetet\",
    \"Szerver: Ide írd az üzenetet\",
    \"Szerver: Ide írd az üzenetet\",
    \"Szerver: Ide írd az üzenetet\",
    \"Szerver: Ide írd az üzenetet\"
};
public OnFilterScriptInit(){
SetTimer(\"üzenetküldés\",1000*60,1);
return 1;
}
public uzenet(){
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, szerveruzenet[random(sizeof(szerveruzenet))]);
return 1;
}

813
Szkript kérések / Admin és regisztráció
« Dátum: 2012. július 16. - 15:35:28 »
:thumbsup: LuxAdmin  :thumbsup:
Link: http://sampforum.hu/index.php?topic=13954.0

814
Segítségkérés / Játékmóddal Kapcsolatos Kérdések!
« Dátum: 2012. július 16. - 15:20:30 »
Tudom hogy nem nagyon mentem bele a részletekbe és bocsi, de akkor épp siettem el, azért is írtam oda hogyha valamit nem tud írjon.  :)

815
Segítségkérés / Játékmóddal Kapcsolatos Kérdések!
« Dátum: 2012. július 16. - 14:38:11 »
1.Kérdés:
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Meghaltál\");
return 1;
}

 
2.Kérdés:
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SendClientMessageToAll(SZÍN,\"Játékos %s csatlakozott a szerverhez !\");
return 1;
}

 
3.Kérdés:
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
GameTextForPlayer(playerid,\"~r~Üdv ~w~a ~g~szerveren\",2500,5);
return 1;
}

 
4.Kérdés:
 
public OnGameModeInit()
{
AddPlayerClass(0, -468.3654,2208.0317,46.4776, 115.0004,1,0,0,0,0,0);//Ez CJ
return 1;
}

 
5.Kérdés:
 
public OnPlayerDisconnect(playerid,reason)
{
switch(reason)
{
case 0:
{
format(string, sizeof(string), \"|-Játékos {ffea00}%s (ID: %d) {00bbff}Kilépett a szeróról. {cc4f4f}(Idõtúllépés)-|\", GetPlayerNameEx(playerid), playerid);
SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE, string);
}
case 1:
{
format(string, sizeof(string), \"|-Játékos {ffea00}%s (ID: %d) {00bbff}Kilépett a szeróról. {cc4f4f}(Kilépés)-|\", GetPlayerNameEx(playerid), playerid);
SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE, string);
}
case 2:
{
format(string, sizeof(string), \"|-Játékos {ffea00}%s (ID: %d) {00bbff}Kilépett a szeróról. {cc4f4f}(Kick/Ban)-|\", GetPlayerNameEx(playerid), playerid);
SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE, string);
}
}
return 1;
}

 
Remélem segítettem, ha még nem értesz valamit írj  ;)

816
Segítségkérés / LuxAdmin account
« Dátum: 2012. július 13. - 23:43:03 »
Jól van na, akkor maradjon rejtett nekem 8  :D

817
Segítségkérés / LuxAdmin account
« Dátum: 2012. július 13. - 18:10:23 »
Hát mer mér ne ?  :D

818
Segítségkérés / LuxAdmin account
« Dátum: 2012. július 13. - 12:46:36 »
Nem. Csináltam egy példát, fel mentem asd néven és regisztráltam és jelszónak ezt adtam meg asdasd és ezt a LuxAdmin/Account mappába ahová menti egy SAV fájlba ott a Password után nem azt írja hogy asdasd hanem titkosítva.
Az asdasd jelszót így titkosította le:
 
A6AF3A2EDED2ABBC2BBAA8E4271127BB341466FC6BC3877A258684FEFE421D3B4C2FC244DD99CBE868D26C1A0901A9867D016267FCE092BEB48EEAC5D4BF29F9

 
És ezt kellene kiszedni hogy a SAV mappába a Password után ne titkosítsa le hanem egyszerûen írja oda azt amit meg adott az illetõ jelszónak.

819
Segítségkérés / LuxAdmin account
« Dátum: 2012. július 12. - 19:31:29 »
Hali!
LuxAdminom van és az kellene nekem hogy amikor valaki regisztrál akkor a SAV fájlba a jelszó és a jelszó emlékeztetõ ne legyen titkosítva.
Elõre is köszönöm !

820
Segítségkérés / Dm Zóna Error
« Dátum: 2012. július 08. - 22:36:48 »
Nem teszteltem... ha valami nem mûködik benne akk írj  ;D
 
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   dmid[playerid] = -1;
   return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
switch(dmid[playerid])
{
case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
{
SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,3.5); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
{
SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
{
SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
{// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
GivePlayerMoney(playerid,100);
GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
}
}
return 1;
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/dmparancs\", cmdtext, true) == 0)
   {
      dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS
       SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXX DM -hez\");
      return 1;
   }
   if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0)
   {
      dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
       SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
      return 1;
   }
   if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0)
   {
      dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
       SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\");
      return 1;
   }
if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
   {
        if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");
      dmid[playerid] = -1;
      SpawnPlayer(playerid);
      return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
   }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");
return 0;
}
#endif

821
Segítségkérés / Skin cserélõ
« Dátum: 2012. július 08. - 10:24:56 »
Igen így már mûködik. Köszönöm mind a kettõtöknek !  :)

822
Segítségkérés / Skin cserélõ
« Dátum: 2012. július 07. - 23:45:52 »
C:\\Documents and Settings\\Robi\\Asztal\\Új mappa\\new.pwn(14) : error 017: undefined symbol \"skin\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

823
Segítségkérés / Skin cserélõ
« Dátum: 2012. július 07. - 23:22:06 »
Nos van nekem egy ilyen skin cserélõ scriptem:
 
#include <a_samp>
#define red 0xff0000AA
#define COLOR_GREEN 0x00c721AA
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) {
new cmd[256], idx;
cmd = strtok(cmdtext, idx);
if(strcmp(cmd, \"/skin\", true) == 0) {
    new tmp[256], string[128];
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp)) return SendClientMessage(playerid, red, \"HASZNÁLAT: /skin [skin ID]\");
new skin = strval(tmp);
format(string, sizeof(string), \"Meg változtattad a skined !\", skin);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string);
SetPlayerSkin(playerid, skin);
return 1;
}
return 0;
}
strtok(const string[], &index)
{
new length = strlen(string);
while ((index < length) && (string[index] <= \' \'))
{
index++;
}
new offset = index;
new result[20];
while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1)))
{
result[index - offset] = string[index];
index++;
}
result[index - offset] = EOS;
return result;
}

 
És meg kellene úgy csinálni hogy a 217-es skint ne lehessen vele lekérni, ha valaki még is meg próbálja akkor írja ki neki pirossal hogy ezt a skint nem használhatod.
Segítséget elõre is köszönöm !  ;)

824
Szkript kérések / Dm Zóna
« Dátum: 2012. július 07. - 14:45:34 »
Ezt teszteltem... mûködik !  ;)
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/sniper-dm\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerPos(playerid, 1902.2263183594, -3988.7414550781, -2.9141826629639);
ResetPlayerWeapons(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid, 34, 99999);
SetPlayerHealth(playerid, 100);
SetPlayerArmour(playerid, 100);
return 1;
}
if (strcmp(\"/exit-dm\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerPos(playerid, -2620.32, 1406.18, 7.09);// Ki spawnol a DM bõl, ez most Jizzy-nél spawnol de majd írd át !
ResetPlayerWeapons(playerid);
return 1;
}
return 0;
}

825
Szkript kérések / Borton system
« Dátum: 2012. július 05. - 22:06:34 »
Háát... meg próbálom azt majd lesz valami  :D Névre nem sikerült IP-re nem próbáltam na de hátha erre menni fog   :D

Oldalak: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 69
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal