Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Nátha
Oldalak: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 69
811
« Dátum: 2012. július 16. - 22:01:19 »
Nincs mit, ha még kell valami szólj !
812
« Dátum: 2012. július 16. - 21:57:42 »
#include <a_samp> #define COLOR_GREEN 0x9EC73DAA forward uzenet(); new szerveruzenet[][] = { \"Szerver: Ide írd az üzenetet\", \"Szerver: Ide írd az üzenetet\", \"Szerver: Ide írd az üzenetet\", \"Szerver: Ide írd az üzenetet\", \"Szerver: Ide írd az üzenetet\", \"Szerver: Ide írd az üzenetet\" }; public OnFilterScriptInit(){ SetTimer(\"üzenetküldés\",1000*60,1); return 1; } public uzenet(){ SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, szerveruzenet[random(sizeof(szerveruzenet))]); return 1; }
813
« Dátum: 2012. július 16. - 15:35:28 »
814
« Dátum: 2012. július 16. - 15:20:30 »
Tudom hogy nem nagyon mentem bele a részletekbe és bocsi, de akkor épp siettem el, azért is írtam oda hogyha valamit nem tud írjon.
815
« Dátum: 2012. július 16. - 14:38:11 »
1.Kérdés: public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Meghaltál\"); return 1; } 2.Kérdés: public OnPlayerConnect(playerid) { SendClientMessageToAll(SZÍN,\"Játékos %s csatlakozott a szerverhez !\"); return 1; } 3.Kérdés: public OnPlayerConnect(playerid) { GameTextForPlayer(playerid,\"~r~Üdv ~w~a ~g~szerveren\",2500,5); return 1; } 4.Kérdés: public OnGameModeInit() { AddPlayerClass(0, -468.3654,2208.0317,46.4776, 115.0004,1,0,0,0,0,0);//Ez CJ return 1; } 5.Kérdés: public OnPlayerDisconnect(playerid,reason) { switch(reason) { case 0: { format(string, sizeof(string), \"|-Játékos {ffea00}%s (ID: %d) {00bbff}Kilépett a szeróról. {cc4f4f}(Idõtúllépés)-|\", GetPlayerNameEx(playerid), playerid); SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE, string); } case 1: { format(string, sizeof(string), \"|-Játékos {ffea00}%s (ID: %d) {00bbff}Kilépett a szeróról. {cc4f4f}(Kilépés)-|\", GetPlayerNameEx(playerid), playerid); SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE, string); } case 2: { format(string, sizeof(string), \"|-Játékos {ffea00}%s (ID: %d) {00bbff}Kilépett a szeróról. {cc4f4f}(Kick/Ban)-|\", GetPlayerNameEx(playerid), playerid); SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE, string); } } return 1; } Remélem segítettem, ha még nem értesz valamit írj
816
« Dátum: 2012. július 13. - 23:43:03 »
Jól van na, akkor maradjon rejtett nekem 8
817
« Dátum: 2012. július 13. - 18:10:23 »
Hát mer mér ne ?
818
« Dátum: 2012. július 13. - 12:46:36 »
Nem. Csináltam egy példát, fel mentem asd néven és regisztráltam és jelszónak ezt adtam meg asdasd és ezt a LuxAdmin/Account mappába ahová menti egy SAV fájlba ott a Password után nem azt írja hogy asdasd hanem titkosítva. Az asdasd jelszót így titkosította le: A6AF3A2EDED2ABBC2BBAA8E4271127BB341466FC6BC3877A258684FEFE421D3B4C2FC244DD99CBE868D26C1A0901A9867D016267FCE092BEB48EEAC5D4BF29F9 És ezt kellene kiszedni hogy a SAV mappába a Password után ne titkosítsa le hanem egyszerûen írja oda azt amit meg adott az illetõ jelszónak.
819
« Dátum: 2012. július 12. - 19:31:29 »
Hali! LuxAdminom van és az kellene nekem hogy amikor valaki regisztrál akkor a SAV fájlba a jelszó és a jelszó emlékeztetõ ne legyen titkosítva. Elõre is köszönöm !
820
« Dátum: 2012. július 08. - 22:36:48 »
Nem teszteltem... ha valami nem mûködik benne akk írj #include <a_samp> #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { dmid[playerid] = -1; return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { switch(dmid[playerid]) { case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,3.5); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt GivePlayerMoney(playerid,100); GivePlayerWeapon(playerid,1,1); SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS } } return 1; public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/dmparancs\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXX DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0) { if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\"); dmid[playerid] = -1; SpawnPlayer(playerid); return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\"); }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Elöbb lépj ki a dmbol\"); return 0; } #endif
821
« Dátum: 2012. július 08. - 10:24:56 »
Igen így már mûködik. Köszönöm mind a kettõtöknek !
822
« Dátum: 2012. július 07. - 23:45:52 »
C:\\Documents and Settings\\Robi\\Asztal\\Új mappa\\new.pwn(14) : error 017: undefined symbol \"skin\" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error.
823
« Dátum: 2012. július 07. - 23:22:06 »
Nos van nekem egy ilyen skin cserélõ scriptem: #include <a_samp> #define red 0xff0000AA #define COLOR_GREEN 0x00c721AA public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { new cmd[256], idx; cmd = strtok(cmdtext, idx); if(strcmp(cmd, \"/skin\", true) == 0) { new tmp[256], string[128]; tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) return SendClientMessage(playerid, red, \"HASZNÁLAT: /skin [skin ID]\"); new skin = strval(tmp); format(string, sizeof(string), \"Meg változtattad a skined !\", skin); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string); SetPlayerSkin(playerid, skin); return 1; } return 0; } strtok(const string[], &index) { new length = strlen(string); while ((index < length) && (string[index] <= \' \')) { index++; } new offset = index; new result[20]; while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1))) { result[index - offset] = string[index]; index++; } result[index - offset] = EOS; return result; } És meg kellene úgy csinálni hogy a 217-es skint ne lehessen vele lekérni, ha valaki még is meg próbálja akkor írja ki neki pirossal hogy ezt a skint nem használhatod. Segítséget elõre is köszönöm !
824
« Dátum: 2012. július 07. - 14:45:34 »
Ezt teszteltem... mûködik ! public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/sniper-dm\", cmdtext, true, 10) == 0) { SetPlayerPos(playerid, 1902.2263183594, -3988.7414550781, -2.9141826629639); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid, 34, 99999); SetPlayerHealth(playerid, 100); SetPlayerArmour(playerid, 100); return 1; } if (strcmp(\"/exit-dm\", cmdtext, true, 10) == 0) { SetPlayerPos(playerid, -2620.32, 1406.18, 7.09);// Ki spawnol a DM bõl, ez most Jizzy-nél spawnol de majd írd át ! ResetPlayerWeapons(playerid); return 1; } return 0; }
825
« Dátum: 2012. július 05. - 22:06:34 »
Háát... meg próbálom azt majd lesz valami  Névre nem sikerült IP-re nem próbáltam na de hátha erre menni fog
Oldalak: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 69
|