Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Erik3333

Oldalak: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 63
796
Segítségkérés / Fixchars.h
« Dátum: 2012. április 06. - 22:14:24 »
Nem tudja beolvasni a fájt.
Így van benne a mappában? \"fixchars.h\"

797
Segítségkérés / Lefordítás
« Dátum: 2012. április 06. - 14:05:53 »
Másold be a Google Fordítóba, és ha értelmetlen a szöveg, akkor írd át.

798
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:oxfordmod
« Dátum: 2012. április 05. - 17:10:00 »
Elõször a helyesíráson kellene javítani...

799
Segítségkérés / Autók tetejének közepe
« Dátum: 2012. április 05. - 09:53:22 »
Köszi!
Azt még hogyan tudnám megcsinálni, hogy csak egy bizonyos autóra rakja?

800
Segítségkérés / Segitség kérés animba esésel kapcsolatos
« Dátum: 2012. április 04. - 18:56:09 »
Ha minden igaz, akkor 47HP alatt animba rak.
[pawn]public EletTimer()
{
   new k, p;
   new Float:UjElet;
   new Float:UjKocsiElet;
   new Float:Kulonbseg;
   new Float:Elet;
   for(k = 1; k < MAX_VEHICLES; k++)
   {
       if(IsVehicleConnected(k))
       {
          GetVehicleHealth(k, UjKocsiElet);
         Kulonbseg = KocsiElete[k] - UjKocsiElet;
         KocsiElete[k] = UjKocsiElet;
         if(Kulonbseg > (UtkozesErzekenyseg * 0.8))
         {
            for(p = 0; p < MAX_PLAYERS; p++)
            {
                if(IsPlayerInVehicle(p, k))
                {
                    GetPlayerHealth(p, UjElet);
                    if(UsingBelt[p] == 0)
                      Elet = UjElet - (Kulonbseg / ( UtkozesErzekenyseg - 6 ));
                  else
                      Elet = UjElet - (Kulonbseg / UtkozesErzekenyseg);
                  if(Elet < 47.0)
                  {
                      Elet = 47.0;
                     Animban[p] = 1;
                  }
                  if(Kulonbseg >= 300)
                  {
                      SendClientMessage(p, COLOR_LIGHTRED,\"Súlyosan megsérültél! Hívj mentõt(/service medic).\");
                      Animban[p] = 1;
                  }
                     SetPlayerHealth(p, Elet);
                }
            }
         }
      }
   }
}[/pawn]

801
Ha kellek még weblapkészítõnek, akkor segíthetek!
A legjobban az SMF Fórumhoz értek, de nem akadály a többi sem!

802
Segítségkérés / ladmin ideglenes mod
« Dátum: 2012. április 03. - 22:10:47 »
Talán próbád meg úgy, hogy nem mented le, hanem csak simán nekiadod a jogokat, amit késõbb nem ment el fájlba.

803
Szkript kérések / Kerékbilincs script
« Dátum: 2012. április 02. - 19:46:07 »
Köszi!
Meg tudnád csinálni strcmd-be?

804
Szkript kérések / Kerékbilincs script
« Dátum: 2012. április 02. - 16:14:40 »
Helló!
Tudnátok adni/linkelni egy (mûködõ) kerékbilincs szkriptet?

805
Szkript kérések / Mûködõ IG Object Editor
« Dátum: 2012. április 01. - 14:11:05 »
Helló!
Tudnátok adni/linkelni egy mûködõ 0.3e-s IG object editort?
Köszi!

806
Segítségkérés / Unknown Command
« Dátum: 2012. március 31. - 13:13:20 »
Próbáld meg ezt beépíteni a parancsba: IsPlayerConnected

807
Segítségkérés / Autók tetejének közepe
« Dátum: 2012. március 31. - 12:52:12 »
Helló!
Hogyan tudnám kiszámolni néhány autó tetejének a közepét?
Ezekre az autókra kellene: 409(Itt a vezetõ és az anyósülés között, a tetõre kellene rakni), 418, 458.

808
Segítségkérés / 1db hiba
« Dátum: 2012. március 28. - 14:39:40 »
És az enyémmel?

809
Segítségkérés / 1db hiba
« Dátum: 2012. március 28. - 14:29:12 »
Így próbáld meg:
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
public OnFilterScriptInit()
{
   print(\"\\n -----------------------------\");
   print(\"Fegyverez script betõltve,By GangBang(Szvííít)\");
   print(\"\\n -----------------------------\");
   return 1;
}
CMD:fegyverez(playerid,params[])
{
  if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, 2196.7734,931.3207,10.8203) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, -2138.0957,-248.0846,36.5156) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, -2126.2341,155.7270,35.4930) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, -2447.5532,523.3959,30.3672)) return SendClientMessage(playerid,0xFFF,\"Nem vagy bandahelyen\");
  SetPlayerHealth(playerid,100);
  SetPlayerArmour(playerid,100);
  GivePlayerWeapon(playerid,24,2000);
  GivePlayerWeapon(playerid,29,500);
  GivePlayerWeapon(playerid,30,600);
  return 1;
}
 
public OnFilterScriptExit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" A scriptem kikapcsolt.\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}

810
Segítségkérés / 0.3e Stay within the world boundaries bug
« Dátum: 2012. március 27. - 22:06:20 »
Így raktam be, de nem jó:
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetPlayerWorldBounds(playerid, 20000.0000, -20000.0000, 20000.0000, -20000.0000);
if(IsPlayerNPC(playerid))
{
/*if(egyezik(PlayerName(playerid), \"NPC_Arveres\"))
{
   //SetPlayerPos(playerid, -1661.306, 1203.361, 21.156);
   //SetPlayerFacingAngle(playerid, 336.907);
   SetPlayerSkin(playerid, 141);
   //SendClientMessageToAll(COLOR_WHITE, \"NPC SPAWNED\");
}
else if(egyezik(PlayerName(playerid), \"NPC_Buszsofor\"))
   PutPlayerInVehicle(playerid, Buszok[0], 0);*/
//SetTimerEx(\"NPCSpawn\", 3000, false, \"d\", playerid);
NPCSpawn(playerid);
return 1;
}
if(Logged(playerid) == 0)
return 1;
else if(PlayerPaintballing[playerid] != 1)
SpawnVedelem[playerid] = 5;
/*if(Skinsel[playerid] == 1)
{
    PlayerInfo[playerid][pModel] = GetPlayerSkin(playerid);
    Skinsel[playerid] = 0;
}*/
    //TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2);
STDPlayer[playerid] = 0;
//if(LMT(playerid, LMUNKA_SCPD) || LMT(playerid, LMUNK_SFPD) || LMT(playerid, LMUNKA_LSMD) || LMT(playerid, LMUNKA_SFMD) || LMT(playerid, LMUNKA_FBI) || LMT(playerid, LMUNKA_KATONA))
if(PlayerInfo[playerid][pChar] > 0 && OnDuty[playerid] || PlayerInfo[playerid][pChar] > 0 && !LegalisSzervezetTagja(playerid) && !Civil(playerid))
SetPlayerSkin(playerid, PlayerInfo[playerid][pChar]);
else
SetPlayerSkin(playerid, PlayerInfo[playerid][pModel]);
SetPlayerSpawn(playerid);
SetPlayerToTeamColor(playerid);
PlayerFixRadio(playerid);
for(new i = 0; i < sizeof(Turfs); i++)
{
    GangZoneShowForPlayer(playerid, i, TurfInfo[zColor]);
}
/*if(MapIconsShown[playerid] != 1)
{
    MapIconsShown[playerid] = 1;
    for(new i = 0; i < sizeof(BizzInfo); i++)
{
   SetPlayerMapIcon(playerid,i + 1,BizzInfo[bEntranceX],BizzInfo[bEntranceY],BizzInfo[bEntranceZ],36,COLOR_LIGHTRED);
}
}*/
PlayerInfo[playerid][pSpawned] = 1;
SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_PISTOL, 100);
#if defined JohnCucc
if(!LegalisSzervezetTagja(playerid) && !Civil(playerid) || Admin(playerid, 1337))
TeruletekMutatasa(playerid);
#endif
GangZoneShowForPlayer(playerid, Fegyenctelep, COLOR_GREEN);
GangZoneShowForPlayer(playerid, Fegyenctelep2, COLOR_GREEN);
return 1;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. március 28. - 21:43:58 )

Vagy hova kellene rakni?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. március 28. - 21:44:19 )

Vagy hova kellene rakni?

Oldalak: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 63
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal