Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - KovaNovik

Oldalak: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 74
781
Szkript kérések / véletlenszerû szín
« Dátum: 2014. május 25. - 22:59:20 »
Nem helyettesítem be a színekkel, hogy lásd, mi mindent be lehet oda írni.
 
#define ZOLD 0x00FF00FF
new szinek[] = {ZOLD, 0x00FF00FF, -1};
new karil[192];
format(karil, sizeof(karil), \"{%06x}valami {%06x}valami\", szinek[random(sizeof(szinek))], szinek[random(sizeof(szinek)));
SendClientMessage(playerid, -1, karil);

 
Sok szerencsét, további jó scriptelést! :thumbsup:

782
Eljárások ( Callbackok ) / public OnIncomingConnection
« Dátum: 2014. május 25. - 22:02:06 »
Bocs, hogy idepofátlankodok, de meg szeretnék elõzni pár segítségkérést. Ezek a függvények a hivatalos oldalról szedett szervercsomagban nincsenek, csak az R2-2 fórumtopikjából leszedett szerverekben vannak jelen! Aki használni akarja, azt használja!

783
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / Kocsilehívó
« Dátum: 2014. május 25. - 16:05:26 »
http://pastebin.com/xdRjBL0S leszedheted a colorfixet, de ez csak a játékosok színeit állítja helyesen csatlakozáskor, hogy elõzetes állítás nélkül is le lehessen kérni azt. Elég lenne szerintem, ha kikommenteznéd.

784
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / Kocsilehívó
« Dátum: 2014. május 25. - 15:44:30 »
Ne a gamemodeodba másold be, csak tedd be filterscriptként.

785
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Törölhetõ-EQ Map-Már nem Public
« Dátum: 2014. május 25. - 09:47:54 »
Az egész LS átmapolását én is terveztem, de a haverok mindig lebeszéltek róla, mondván, hogy annyi objekttõl sz*rrá laggolnának. Az enb series + overdose + srt3 fent van neki és a szervertulajokat szidja, hogy laggos a szerver.
Igaz, a szerver oldali streamer sem bírna el sok játékos mellett sok objectet, de ha ehhez hasonló objecttakarékossággal csinálod..

786
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Törölhetõ-EQ Map-Már nem Public
« Dátum: 2014. május 25. - 09:30:49 »
Spoiler for OFF:
Fekete betûszínt légyszíves ne használj, mert a sötét témát használóaknak szinte olvashatatlan.
Nagyon jó map lett! Inkább ez kerüljön be a friss rp szerverekbe, mint egy olyan, ahol a városháza egy álcázott \"balaszháku\", és mindenhol hordók meg fáklyák lángolnak. Nem mintha a bandásoknál kéne az. Ahhoz képest, hogy \"csak\" 185 object, nagyon kidolgozott hatást ad. Szeretem az ilyen mapolásokat, ahol fel sem tûnik a változtatás, mert annyira jól beleolvad a környezetébe, mintha a rockstar tette volna oda. Ez megspékelve az új sampos objectekkel, meg minden. Összességében tetszik! :thumbsup:
Ment a +! :D

787
Segítségkérés / lefagy a pawno :S
« Dátum: 2014. május 25. - 09:01:41 »
Csak strcattal nem tud bele formázni számokat.

788
Segítségkérés / lefagy a pawno :S
« Dátum: 2014. május 24. - 23:02:51 »
- A szöveg változójának mérete kisebb, mint amekkorának formázod.
- A formázós sor túl hosszú.
Mindez helyesen:
 
new amm[2000];
format(amm, sizeof(amm), \"Valami valami...\");
format(amm, sizeof(amm), \"%s\\nValami valami...\", amm);
//Az utolsó sort ismételgeted.

 
Sok szerencsét, további jó scriptelést! :thumbsup:

789
Szkript kérések / Idõként használható parancs
« Dátum: 2014. május 24. - 22:57:53 »
Lehet azért, mert ha el akarja tiltani a parancstól, nem véletlenül teszi azt.
Nem biztos, hogy jó, de azért megpróbáltam, hátha.
 
CMD:hackel(playerid) {
new Nev[MAX_PLAYER_NAME+1], fajlszov[64];
GetPlayerName(playerid, Nev, sizeof(Nev));
format(fajlszov, sizeof(fajlszov), \"IdoParancs/%s.ini\", Nev);
new INI:fajl = INI_Open(fajlszov), UtolsoHackIdo;
INI_Int(\"UtolsoHackIdo\", UtolsoHackIdo);
if((gettime()-UtolsoHackIdo < 3600) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nemrég hackeltél, még nem hakelhetsz!\");
INI_WriteInt(fajl, \"UtolsoHackIdo\", gettime());
SendClientMessage(playerid, -1, \"Sikeres hackelés! Legközelebb egy órán belül teheted ezt meg!\");
GivePlayerMoney(playerid, random(200)+20);
return 1;
}

790
Segítségkérés / Random telefonszám generálás mysql
« Dátum: 2014. május 24. - 19:26:42 »
Így le fog futni pár query (rossz esetben, vagy ha már sok telefonszám van), viszont (remélhetõleg) mûködik.
 
JatekosInfo[playerid][Telefon] = random(8999) + 1000; new kveri[256];
format(kveri, sizeof(kveri), \"SELECT Telefon FROM Jatekosok WHERE Telefon = \'%d\'\", JatekosInfo[playerid][Telefon]);
mysql_query(kveri);
mysql_store_result();
while(0 < mysql_num_rows()) { //Amíg van ilyen telefonszám, generálunk újat, és megint lekérjük, hogy megint megnézhesse.
mysql_free_result();
JatekosInfo[playerid][Telefon] = random(8999) + 1000;
format(kveri, sizeof(kveri), \"SELECT Telefon FROM Jatekosok WHERE Telefon = \'%d\'\", JatekosInfo[playerid][Telefon]);
mysql_query(kveri);
mysql_store_result();
}
format(kveri, sizeof(kveri), \"UPDATE Jatekosok SET Telefon = \'%d\' WHERE Nev = \'%s\'\", JatekosInfo[playerid][Telefon], nev);
mysql_query(kveri);

 
Sok szerencsét, további jó scriptelést! :thumbsup:
Spoiler for Pár számítás:
Szerk. & u.i.: gyenge matematikai tudással rendelkezõ egyénem megkísérelt egy kis számítást. Az eredmény: 1000 regisztrált játékos esetében, minden 9-10. vásárlásnál kell 3 helyett 4-szer queryt futtatni. Ez nem fogja kinyírni a szerveredet.  ;D
Ha pedig az ezzel a rendszerrel regisztrálható játékosok maximumát vesszük, 8-ból 5-ször (az esetek 62,5%-ában) kell dupla queryt futtatni.

791
Segítségkérés / LuxAdmin - Error
« Dátum: 2014. május 24. - 17:55:08 »
A parancs utolsó sora elé tegyél egy return 1-et. Az a return, ami annak tûnik, az az if elágazás része lényegében.

792
Szkript kérések / Idõként használható parancs
« Dátum: 2014. május 24. - 17:50:43 »
Persze, megoldható. Miben mentse? Y_INI?

793
Segítségkérés / Parancshiba.
« Dátum: 2014. május 24. - 17:39:16 »
Igaz, hogy a params egy tömb de ott nem számokat, hanem egy nagy szöveget tárol a cucc. Így hát, fel kell darabolnod sscanfal. A kódot pár helyen rövidítettem, optimalizáltam, hogy jobban átláthassam, így több esetleges hibát is megtaláljak benne. Remélem nem lesz baj, és remélem mûködik, és, hogy segíthettem neked!
 
CMD:f(playerid, params[]) return cmd_fegyver(playerid, params[]);
CMD:fegyver(playerid, params[])
{
new muvelet[8], id, slot, fegyo, ammo;
if(sscanf(params, \"s[8]\", muvelet)) return SendClientMessage(playerid, Red, \"Használat: /f(egyver) e(lõvesz) [név / id]\");
if(!strcmp(\"e\", muvelet, true) || !strcmp(\"elovesz\", muvelet, true) || !strcmp(\"elõvesz\", muvelet, true)) {
if(!sscanf(params, \"s[8]d\", muvelet, id)) {
   if(id < 1 || sizeof(aWeaponNames) <= id) return SendClientMessage(playerid, Red, \"Nincs ilyen fegyver!\");
   slot = GetGunSlot(id);
   GetPlayerWeaponData(playerid, slot, fegyo, ammo);
   if(fegyo != id || ammo == 0) return SendClientMessage(playerid, Red, \"Nincs ilyen fegyvered!\");
        if(TiltottFegyver(id)) {
      SendClientMessage(playerid,Red,\"Hoppá, ez tiltott fegyver! Legközelebb bann jár érte!\");
      return FegyverElvesz(playerid, id), 1;
   }
   if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && (id == 22 || id == 23 || id == 24)) return SendClientMessage(playerid,Red,\"Ezt nem veheted elõ jármûben\");
   Fegyvere[playerid] = id;
   SetPlayerArmedWeapon(playerid, id);
   SendClientMessage(playerid, -1, \"Elõvettél egy fegyvert!\");
   if(24 <= id <= 34) ApplyAnimation(playerid, \"UZI\", \"UZI_reload\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0);
}
}
return 1;
}

 
Fontos hogy meglegyen az sscanf pluginod a plugins mappában, a server.cfg-ben, és a módban includeolva is.
Sok szerencsét, további jó scriptelést! :thumbsup:
Szerk.: Most sem jó? ID-re sem? Server log-ban nem ír valami furcsát?

794
Szkript kérések / Táska hiba
« Dátum: 2014. május 24. - 11:57:52 »
Szia!
Formáznod kellene a szöveget.
 
CMD:taska(playerid,params[]) {
SendClientMessage(playerid,ZOLD   ,\"TÁSKÁD TARTALMA\");
new karil[128];
format(karil, sizeof(karil), \"Szendvics: %d | Füvescigi: %d | Marijuana: %d\",JatekosInfo[playerid][pKaja], JatekosInfo[playerid][FuvesCigi], JatekosInfo[playerid][Drog]);
SendClientMessage(playerid,NARANCS,karil);
//itt újra formatolhatod és elküldheted, ha kell másik sor
return 1;
}

 
Sok szerencsét, további jó scriptelést! ;thumbsup:

795
Szkript kérések / Ne lehessen több fazék nálad
« Dátum: 2014. május 24. - 11:23:06 »
OFF: Igaz nem vagyok moderátor, de azért csak segíthetek ennyiben: pawn kódoknál code helyett code=pawn-t használj.
Megoldás: ellenõrizzük, nincs-e már nála fazék, ha van, nem engedjük tovább (returnolunk).
 
CMD:fazekfelvesz(playerid,params[])
{
    if(JatekosInfo[playerid][pMunka] == BORASZ)
    {
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1, 498.3253,-78.9099,998.7578))
{
    if(JatekosInfo[playerid][Fazek] == 0)
    {
        JatekosInfo[playerid][Fazek] ++;
        SendClientMessage(playerid,ZOLD,\"Elvettél egy fazekat. Most fõzd le a bort! ((/borfozes))\");
    }
    else SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Már van nálad fazék!\");
}
else SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy a fazekaknál.\");
}
else SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy borász!\");
return 1;
}

 
Tippjeim hozzád:
- a parancsnál ha nem használod a paramétereket, felesleges odaírni (nem hiba)
- az ilyen ifek helyett jobb, ha az ellentettjét ellenõrzöd, és akkor returnolsz a hibaüzenettel, így sok esetben rõvidebb lesz a kódod. Például:
 
CMD:fazekfelvesz(playerid) {
if(JatekosInfo[playerid][pMunka] != BORASZ) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy borász!\");
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1, 498.3253,-78.9099,998.7578)) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy a fazekaknál.\");
if(JatekosInfo[playerid][Fazek] != 0) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Már van nálad fazék! Elõbb fõzd le, ami nálad van! ((/borfozes))\");
JatekosInfo[playerid][Fazek] ++;
SendClientMessage(playerid,ZOLD,\"Elvettél egy fazekat. Most fõzd le a bort! ((/borfozes))\");
return 1;
}

 
Amúgy jó scriptet írtál, jól haladsz!
Sok szerencsét, további jó scriptelést! :thumbsup:

Oldalak: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 74
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal