Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - citromhun

Oldalak: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 172
781
Segítségkérés / Helikopter 3dtext
« Dátum: 2014. december 28. - 20:55:05 »
Egybe is mehet.

782
Segítségkérés / Helikopter 3dtext
« Dátum: 2014. december 28. - 20:43:57 »
Nincs semmi probléma a szkriptel. A helikopteren látható a szöveg. Nem tudom, hogy nálad mi van , de állam jó.

783
Segítségkérés / Helikopter 3dtext
« Dátum: 2014. december 28. - 20:34:23 »
Ezzel nincs semmi probléma.

784
Beszélgetés / Kép rólatok
« Dátum: 2014. december 28. - 20:02:23 »
Akkor sok sikert, ncox!

785
random(sizeof(position)); //A szerver lekéri a pozíciókat.

 

case 0: SendClientMessageToAll(playerid, -1,\"Szállítsd el \'Las Venturas - Repülőtér\' helyre xy rakományt!\"); //Az első pozíciónak a szövege, ha ezt választja véletlenül.

 
És valahogy így nézne ki a tömb.
 
new Float:position[][4] =
{
    {0.0, 0.0, 0.0, 0.0},
    {0.0, 0.0, 0.0, 0.0},
    {0.0, 0.0, 0.0, 0.0}
};

786
Segítségkérés / Kapu szkript segitség
« Dátum: 2014. december 28. - 19:46:38 »
     #include <a_samp>                          //kapu script:By:Tom_Hudson
    #pragma tabsize 0
    new kapu;//ebbol persze lehet több is.
    public OnGameModeInit()
    {
            kapu = CreateObject(980,1279.0000000,-612.2999900,104.1000000,0.0000000,0.0000000,36.0000000);//Ide az átkonvertált alakot.
            return 1;
            }
    public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
    {
            if(strcmp(cmdtext,\"/nyit\",true) == 0)
            {
               if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 25.0, 1279.0000000,-612.2999900,104.1000000)) {
         MoveObject(kapu,1279,-612.29999,98,1.7);//1.7 a sebessége a x,y,z helyére
      }
   return 1;
                }
            if(strcmp(cmdtext,\"/zár\",true) == 0)
            {
                if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 25.0, 1279.0000000,-612.2999900,104.1000000)) {
          MoveObject(kapu,1279,-612.29999,104.1,1.7);//1.7 a sebessége
      }
   return 1;
            }
return 0;
}

 
Így már jó?

787
Segítségkérés / Kapu szkript segitség
« Dátum: 2014. december 28. - 19:15:57 »
IsPlayerInRangeOfPoint-al lehet meg oldani.
 
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[]) {
if(strcmp(cmdtext,\"/nyit\",true) == 0) {
         if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 15.0, 1279.0000000,-612.2999900,104.1000000,0.0,0.0,36.0000000)) {
    MoveObject(kapu,1279,-612.29999,98,1.7);//1.7 a sebessége a x,y,z helyére
            return 1;
        }
        if(strcmp(cmdtext,\"/zár\",true) == 0) {
           if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 15.0, 1279.0000000,-612.2999900,104.1000000,0.0,0.0,36.0000000))
      MoveObject(kapu,1279,-612.29999,104.1,1.7);//1.7 a sebessége
   }
return 1;
}
return 0;
}

 


Nem akarok a moderálásba bele szólni, de rossz helyre raktad a témát.

788
Egy tömbben el mented a koordinátákat. Mikor a játékos be írja a parancsot akkor a checkpointot random ki választja (koordináta), és a SetPlayerCheckpoint kell használnod. Ha nem érted ezt a véletlenszerű dolgot, akkor itt egy példa.
Most pedig akkor a szöveg.
 
new vszeru = random(sizeof(position));
switch(vszeru)
        {
                case 0: SendClientMessageToAll(playerid, -1,\"Szállítsd el xy helyre xy rakományt!\");
                case 1: SendClientMessageToAll(playerid, -1,\"Szállítsd el xy helyre xy rakományt!\");
                case 2: SendClientMessageToAll(playerid, -1,\"Szállítsd el xy helyre xy rakományt!\");
        }
        return 1;
}

 
Ha még valamit nem értesz jelezd!

789
RP/RPG kérések / Vonszolás
« Dátum: 2014. december 28. - 17:17:36 »
Valószínűleg a proxdetector lesz az.
 
forward ProxDetector(Float:radi, playerid, str[], col1, col2, col3, col4, col5);
public ProxDetector(Float:radi, playerid, str[],col1,col2,col3,col4,col5)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        new Float:posx, Float:posy, Float:posz;
        new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
        new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
        GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
        //radi = 2.0; //Trigger Radius
        for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
        {
            if(IsPlayerConnected(i))
            {
                GetPlayerPos(i, posx, posy, posz);
                tempposx = (oldposx -posx);
                tempposy = (oldposy -posy);
                tempposz = (oldposz -posz);
                //printf(\"DEBUG: X:%f Y:%f Z:%f\",posx,posy,posz);
                if (((tempposx < radi/16) && (tempposx > -radi/16)) && ((tempposy < radi/16) && (tempposy > -radi/16)) && ((tempposz < radi/16) && (tempposz > -radi/16)))
                {
                    SendClientMessage(i, col1, str);
                }
                else if (((tempposx < radi/8) && (tempposx > -radi/8)) && ((tempposy < radi/8) && (tempposy > -radi/8)) && ((tempposz < radi/8) && (tempposz > -radi/8)))
                {
                    SendClientMessage(i, col2, str);
                }
                else if (((tempposx < radi/4) && (tempposx > -radi/4)) && ((tempposy < radi/4) && (tempposy > -radi/4)) && ((tempposz < radi/4) && (tempposz > -radi/4)))
                {
                    SendClientMessage(i, col3, str);
                }
                else if (((tempposx < radi/2) && (tempposx > -radi/2)) && ((tempposy < radi/2) && (tempposy > -radi/2)) && ((tempposz < radi/2) && (tempposz > -radi/2)))
                {
                    SendClientMessage(i, col4, str);
                }
                else if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
                {
                    SendClientMessage(i, col5, str);
                }
            }
        }
    }//not connected
    return 1;
}

790
Szkript kérések / /öv hiba
« Dátum: 2014. december 28. - 12:56:50 »
 if(ov
  • == 1)

 
Nincs megnyitva a függvény. Az az...
 
if(IsPlayerInVehicle(x, kocsi)) {
if(GetPlayerState(x) == PLAYER_STATE_DRIVER) {
   if(ov
  • == 1) {

           SendFormatMessage(playerid,COLOR_LIGHTGREEN,\"(Sofőr)%s - {009900}BE VAN KÖTVE\",PlayerName(x));
}
else
{
if(ov
  • == 0) {

   SendFormatMessage(playerid,COLOR_LIGHTGREEN,\"(Utas)%s - {FF6347}NINCS BEKÖTVE\",PlayerName(x));
}
     }
}

 
\"becsatol\" résznél pedig így:
 

if(strcmp(param[1], \"becsatol\")) {
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return Msg(playerid, \"Kocsiban kell ülnöd!\");
if(Bikes(GetPlayerVehicleID(playerid))) return Msg(playerid, \"Biciklin?\");
if(ov[playerid] == 1) return Msg(playerid, \"Már Be van csatolva a biztonsági öved!\");
Msg(playerid, \"Biztonságiöv becsatolva.\");
ov[playerid] = 1;
Cselekves(playerid, \"becsatolta a biztonsági övet\");
return 1;
}

 
Mivel sor el tolódás volt.

791
Szkript kérések / /öv hiba
« Dátum: 2014. december 28. - 12:34:41 »
42447 sor melyik lenne? Nincs lezárva benne a sor.
A \"param\" újra lett definiálva.

792
Archívum / Hungarian Cops And Robbers
« Dátum: 2014. december 28. - 11:58:36 »
A szolgáltatónál kicsikét problémázott a szerver, aztán már nem járt fel senki. Így gondolom Cannon úgy döntött, hogy bezárja a szervert, vagy lejárt a határidő.

793
Beszélgetés / Kép rólatok
« Dátum: 2014. december 28. - 11:07:38 »
jobb oldali vagy?

794
Nem igen hiszem, hogy minden vezetőségi tag ugyan azon a véleményen lenne mint ahogy most Te vagy. Az RP-be tehát a szerepjátékba bele kell élned magad, ahogy grove4l is írta. Külföldön sokkal jobban el tudják játszani az adott szerepet, mint itthon. (de szerintem mindenkinek az a véleménye, hogy itthon nem megy a szerepjáték.)
Külföldön nem a fiatal 10-13 korosztály indít szervert, hanem már az idősebb 18-22 korosztály, vagy annál nagyon életkorban lévő ember. Persze nem úgy van, hogy a tulajdonos egyáltalán nem tud semmit sem, tehát egy szkriptet sem tud meg írni, hanem ahogy nézegetem régebben maga a tulajdonos írja a játékmódot, viszont a játéktérről nem tudom....
Egyébként ehhez kértetek engedélyt, hogy a nevet felhasználjátok, és egy al-szervert készítsetek?

795
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2014. december 27. - 23:18:11 »
Idézetet írta: Hörry date=1419718499\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48954\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jó tudni. Amúgy majd Hétfőn valaki elkísérhetne egy fuvarra meg segíthetne Hörrynek mint újonc sofőrnek. Persze ha lenne kedve egy kis kamionozáshoz :)
 
Elsőnek az egyjátékos móddal kéne ismerkedni, Uram!

Oldalak: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 172
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal