Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - jana4

Oldalak: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 316
781
Off Telep / Rossz indulat áradat!
« Dátum: 2013. június 27. - 21:48:38 »
Az ilyeneket privátban kell lerendezni, nem a publikum elõtt.

782
Kérdések, Segítség / Opera és YouTube
« Dátum: 2013. június 27. - 21:47:45 »
Ilyen válaszokat ne, kérlek. Engem nem érdekel más böngészõ!

Van a gépen még FireFox, néha elõveszem de az Operát jobban szeretem.

783
Off Telep / Rossz indulat áradat!
« Dátum: 2013. június 27. - 21:37:14 »
Ha jól gondolom ez a Szkriptek/Pályák részleg.

Nos, ott van moderátor, írok is neki ez ügyben.




Spoiler for Apró megjegyzés...:
Amúgy a fórumon mindenki egyenrangú, kivétel Admin / Glob.Mod. / VIP.
VIP csak néhány dologba szólhat bele, szóval õk sem igazán tartoznak más, elkülönülõ csoportba.
Globális Moderátor pedig bárki lehet, aki alkalmas rá és megválassza a Staff. (Bár egy ideig biztosan nem lesznek új emberek.)

784
Kérdések, Segítség / Opera és YouTube
« Dátum: 2013. június 27. - 20:55:50 »
Szevasztok!

Aki Opera böngészõt használ, és YouTubeozik (ki nem, ma már) az írja le hogy nincs-e valami hiba.... Mert nálam, és egyik havernál is csak Opera alatt nagyon rossz a YouTube.


Néha nem tölti be a hozzászólásokat, nem képes lehozni a feliratkozásos listát, a videó címét nem tudom megnézni kattintással, nem tudom eltenni a kedvencekbe, nem tudom megnézni a bõvebb infókat....


Néha sikerül, meg akkor amikor 60x frissítettem az Operát. Nem értem.


Valami javítás van erre?


Nagyon szeretem ezt a böngészõt, de ez állandóan ki tud akasztani...


Üdv.

785
Segítségkérés / Parancsok DM-ben
« Dátum: 2013. június 27. - 20:51:46 »
A játékmódba kell tenni, nem külön filterszkriptbe.

Amúgy szerintem a kóddal még kicsit bûvészkedni kell, mert nem lesz jó akkor sem teljesen ha a játékmódba tesszük.

786
Segítségkérés / Parancsok DM-ben
« Dátum: 2013. június 27. - 18:58:56 »
Próbáld meg ezt:
 

public OnPlayerCommandReceived(playerid, cmdtext[])
{
if(GetPVarInt(playerid, \"DM\")) // nem tudom, hogy nálad miként zajlik a lekérdezés ha DM-ben a játékos, alább van egy példa
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"DM-ben parancs nem használható!\");
return 0;
}
return 1;
}

 
És a példa:
 

CMD:dm(playerid)
{
           SendClientMessage(playerid, -1, \"Beléptél egy DM-be!\");
           SetPVarInt(playerid, \"DM\", 1); // 1 = igaz
           return 1;
}
CMD:dmkilepes(playerid)
{
           SendClientMessage(playerid, -1, \"Kiléptél a DM-bõl!\");
           SetPVarInt(playerid, \"DM\", 0); // 0 = hamis
           return 1;
}

 


Idézetet írta: ZyZu date=1372349811\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"38972\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha mindent jól szeretnél akkor minden parancshoz beírod.. az a legjobb.
Ez vicc?  :D

787
Off Telep / Saját szerver laucher? Vagy egyéb program? Nézz be!
« Dátum: 2013. június 27. - 18:46:39 »
Te nagyon elszálltál magadtól ThisIsMe, saját magadat hazudtolod meg, gyerekesen válaszolsz, mint az óvodában mikor ellopják tõled a lekváros kenyeret...

Megkaptuk a jelentést, hogy töröljük a témát, de nem töröljük.


Leírtad, hogy azért kellene törölni mert vita lett belõle. Nézz magadba. Szerinted miért? Hát te miattad, túl nagyra becsülted magad!

788
Segítségkérés / Spawn
« Dátum: 2013. június 25. - 21:16:49 »

#include a_samp
public OnPlayerSpawn(playerid) return SetPVarInt(playerid, \"ParancsHasznalat\", 1);
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!GetPVarInt(playerid, \"ParancsHasznalat\")) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Parancs használathoz elõbb spawnolj le!\");
return 0;
}

 
Egyéb: Ha karaktert vált, akkor nem mûködik, mivel csatlakozáskor a \"ParancsHasznalat\" értéke alapból 0, de amint lespawnol akkor 1 lesz, és nem fog változni ez az érték amíg ki nem lép.

789
Segítségkérés / CP Fagyasztás ( Munka )
« Dátum: 2013. június 24. - 19:53:08 »
Tessék, próbáld ki:
 

// Teszt szkript, kidolgozatlan.
//                                                  ScreaM
#include a_samp
#include zcmd
CMD:munka(playerid) // kezdés! nincs kidolgozva, mert ez alap
{
SetPlayerCheckpoint(playerid, 1000.0, 2000.0, 2000.0, 3.0);
SetPVarInt(playerid, \"MunkaCP\", 1); // belépett a munkába, elsõ cp-hez megy a játékos
return 1;
}
CMD:munkabefejez(playerid) // munka abbahagyása! alap
{
    DisablePlayerCheckpoint(playerid); // töröljük a CP-t
    SetPVarInt(playerid, \"MunkaCP\", 0); // 0 - nincs munkában!
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
switch(GetPVarInt(playerid, \"MunkaCP\")) // leellenõrizzük hogy melyik cp-nél van... (pvar alapján)
{
case 1: // belépett az elsõ cp-be amit a munka felvételekor adtunk neki
{
            DisablePlayerCheckpoint(playerid); // töröljük a mostanit
            SetPlayerCheckpoint(playerid, 1100.0, 2100.0, 2100.0, 3.0); // beadjuk az újat
            SetPVarInt(playerid, \"MunkaCP\", 2); // a munkacp pvar értéket mindig növelni kell !!!!
            ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\", \"BOM_Plant_Loop\", 4.0, 1, 0, 0, 1, 0); // animáció lejátszása a játékosnak
            TogglePlayerControllable(playerid, 0); // lefagyasszuk a játékost
            SetTimerEx(\"Kiolvaszt\", 30000, false, \"i\", playerid); // elindítunk egy idõzítõt, ami fél perc múlva meghívja a Kiolvaszt funkciót
}
case 2: // lásd fentebb...
{
    // kidolgozásra vár...
}
case 3:
{
    // ...
}
}
return 1;
}
public Kiolvaszt(playerid);
public Kiolvaszt(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, 1); // kiolvasszuk a játékost
ClearAnimations(playerid); // töröljük az animációkat
return 1;
}

791
Segítségkérés / Szám generálás.
« Dátum: 2013. június 24. - 19:31:22 »
Nézd meg ezt:
 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
new File:opened = fopen(\"szamok.txt\", io_write);
for(new i = 70; i < 280; i++)
{
new sorok[128];
format(sorok, 128, \"Textdraw %d = \\n\", i);
fwrite(opened, sorok);
print(\"Kesz\");
}
fclose(opened);
return 1;
}

 
Egyéb: Ez a ciklus 70-tõl 279-ig számol. Add hozzá a nullkaraktert. ;)

Frissítés: Amúgy megkérdezhetném, hogy a ciklus kezdõértéke miért éppen 70?

792
Segítségkérés / Object láthatóságának távolsága
« Dátum: 2013. június 24. - 19:15:17 »
xD1999, helytelen válasz.

cosmos, ha alkalmaznál Streamer Plugint, akkor az OnGameModeInit-nél csak ennyit kellene beszúrj:

 
Streamer_VisibleItems(STREAMER_TYPE_OBJECT, 1000); // 1000 az objektumok száma!

 


http://sampforum.hu/index.php?topic=4331.msg48942#msg48942

793
Off Telep / Élesszük fel a magyar scriptereket,mapperteket!
« Dátum: 2013. június 24. - 19:04:40 »
Játékos nincs, így igaz. Én is azért zártam be a szerómat, fél évig fejlesztettem. Szharok bele.

Mindenki rájön lassan, hogy csak pénz és idõ pocsékolás az egész, semmivel sem fog megtérülni a befektetett munka...

794
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ~[Hun]~The Second Life Roleplay
« Dátum: 2013. június 23. - 19:01:15 »
Résen vagyok, nyugi. ;)

795
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ~[Hun]~The Second Life Roleplay
« Dátum: 2013. június 23. - 18:59:55 »
Egy gyökérrel kevesebb. 8)

Oldalak: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 316
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal