Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - krisk

Oldalak: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 153
781
Archívum / Malibu\'s West RolePlay ~ Szórakozás elõtérben ~ @ clans.hu
« Dátum: 2013. július 15. - 15:02:35 »
Idézetet írta: TheJoker date=1373890409\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"38317\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Nem a vesztésrõl van szó... De azért mikor több tízezreket szabtok ki bûntetésként, holott még mielõtt elindulna az ember elkapjátok... Na az egy kicsit sem realisztikus...
 
Valószínûleg azért nagy a büntetés összege hogy tudd hogy legközelebb nem fogod csinálni. Most semmit se érünk azzal ha megbírságolunk 500$-ra de ugyan úgy csinálni fogod..
 
[/quote]
Mutass már egy embert aki pl testi sértésért ül, és több tízezer dollárt szabtak ki neki....
 
[/quote]
A több tízezer az túlzás, mert itteni dollár nem egyezik meg az amerikaival, már csak azért sem, mert nincs lehetõség centeket csinálni. De azért gondolj bele... sajnos nem vagyunk már abban a szerencsés helyzetben, hogy az állam állja az üzemanyagot. Ha valakit üldözünk fél órán keresztül, annak ki kell számlázzuk az üldözés költségeit, mert máskülönben csórók lennénk és nem tudnánk kifizetni a helikoptert meg az autókat.
Éjjen annak, aki ezt kitalálta.

782
Archívum / Malibu\'s West RolePlay ~ Szórakozás elõtérben ~ @ clans.hu
« Dátum: 2013. július 15. - 08:44:03 »
[gmod]Nem törlök semmit, mert nem ment át személyeskedésbe a dolog, de Peti kapott 20% warnt rágalmazásért. A jövõben az állításaidat tényekkel alá kell támasztanod.[/gmod]

783
Archívum / Malibu\'s West RolePlay ~ Szórakozás elõtérben ~ @ clans.hu
« Dátum: 2013. július 14. - 20:18:35 »
Sokan írták már, hogy kell nagyobb börtön.
Már egy ideje készülõben van egy megyei börtön és meg is fogjuk csinálni, be is fog kerülni nemsokára. Én mindig is kezdeményeztem ezt, de nem csak egy légbõlkapott ötletbe telik berakni egy ilyet. Már a külsõ megvan, Matyi most mapolja a belsejét. Ez olyan 3-4 napba tellett, tehát már megvolt a terv, mikor erre az igény felmerült.
Aki meg beleköti abba az orrát, amihez nincs köze, az vessen magára.
IRL minden amerikai rendvédelmi szerv bûnügyi elõzményeit az FBI által üzemeltett NICS rendszerbe tárolja. Ezen kívül a helyi személyes adatokat nem a rendõrség tárolja, hanem a kaliforniai DMV. Nincs egy darab centralizált adatbázis, mint Magyarországon.
Arról se feledkezzünk meg, hogy IRL az LASD Amerika második legnagyobb rendvédelmi szerve az NYPD után, és mi ennek egy bázisát modellezzük. A helyzet az, hogy a jármûpark kell is. Amennyiben van fent 5 egység, sajnos nem engedhetjük meg magunknak a bûnözési rátáknak köszönhetõen, hogy minden ember kettõs egységben járõrözzünk. Amennyiben fent van 5-6 ember, könnyen elfogy a jármûparkunk, ha mindenki egy jármût vesz el.
Ezen kívül a helikopterekrõl annyit, hogy LASD-nek van 20 darab és ezzel a második legnagyobb rendõrségi helikopter-flottálval rendelkezik Amerikában.
Fontos megjegyezni, hogy az LASD egy MEGYEI sheriff hivatal, mint olyan, nem csak 1 várost lát el (ahogy itt sem csak Blueberryben vagyunk), hanem egy kurva nagy területet 15+ várossal, ezen kívül kezelik a megyei börtönt és az összes megyébe tartozó nem lakott területet.
Ez SA-ban is kurva nagy terület, és szerintem a jármûpark egyáltalán nem elrugaszkodott (6-7 kocsi, 2 motor, 2 ranger, helikopter és egy HSIU jármû). Ezek szerintem teljesen reálisak egy ilyen népszerûségû szerveren ekkora bûnözési rátával egy ekkora méretû területre.
A rendõrségre történõ panaszok során el kellene gondolkodnotok azon, hogy ti hogyan vezetnétek. Mi mindegyikünk több éves tapasztalattal rendelkezik ezügyben, mégis sokan panaszkodnak. Sajnos azt kell mondjam, hogy nincs elég ember. Még így is, hogy van 8-10 emberünk, nincs elég ember mindenre.
Elmondom egy átlagos esetben mi történik: van egy parancsnoki egység aki felügyeli az egész mûszakot maga alatt, ez általában vagy én, vagy Hatcher (Gentleman). Ezen kívül általában van valamiféle körözött személy aki miatt körözési tervet kell felállítani, ki kell osztani az embereket egész RC-re (ami 5 emberrel sem egyszerû munka). Ezen kívül általában sokszor szükség van egy vontatókocsira mert el kell vontatni valamit, néha van egy üldözés akkor kell helikopteres segítség is és ez mellett van, hogy akciókat is szervezni kell, mert mondjuk x körözött személyt sikerült megtalálni, ekkor a behatolási csapatnak minimum 3-4 fõsnek kell legyen.
Ezek mellé még ugye kellene ember a rendõrségre is és a börtönbe is, ha már itt tartunk, mert valaki Huntley-el kihúzza a falat.
Ilyen esetben igyekszünk mindig 1 egységet talonba rakni, hogy a hívásokra tudjanak válaszolni, de azok sem mindig úgy jönnek, hogy 1 ember tudjon rájuk válaszolni (3 darab 5 percen belül). Mikor persze nem válaszolunk idõben, akkor mi vagyunk a szarok.
A tárgyalásos, realisztikus törvényvégrehajtási rendszer ki lett szedve mert sírtak érte az emberek, most marad az, hogy mindenki megy dutyba, ha nagyobb lebuktatás van akkor névváltás.
Nem engedhetjük meg magunknak, hogy sok embert kirúgjunk mert akkor mégrosszabb lenne a helyzet. A rendõrök folyamatos képzésben részesülnek és fel vannak készítve az ilyen helyzetekre, ha hülye és elfelejti, az az õ dolga, le szoktak lenni baszva az ilyen helyzetekkor (nem ismertek engem meg Matyit, ha mi, akkor kesztyûs kézzel bánunk a tagokkal).
Sokan sírnak OOC a rendõrségre is, de IC még egy írásos panaszt nem kaptunk, talán azt is kéne írni, és akkor ki lenne vizsgálva.

784
Archívum / Malibu\'s West RolePlay ~ Szórakozás elõtérben ~ @ clans.hu
« Dátum: 2013. július 13. - 06:45:06 »
Biztos nem beszélt veled így az admin, ha nem érdemelted meg.
Ha meg csak hallottad valahol, hogy ezeket mondták, akkor ne ítélkezz egybõl. Vannak olyan emberek az admincsapatban, akik ha banoljuk õket minõsíthetetlen hangnemért, egybõl elkezdenek problémáskodni rajta.
A \'házhoz jön\'-kártya pedig már elég régi: nem csak, hogy fogalmad sincs, hogy lakok (rólam biztos nem, mert nem vagyok olyan, aki leirogatja), de az IP-címemet se tudod. Ez igaz a többi adminra is.
Harmadrészt meg nem hiszem, hogy aki képes lenne leutazni x kilométert és megverni valakit az pont egy 9 éves játékban elkövetett sértegetés miatt tenné.

785
Archívum / Palmont City RPG
« Dátum: 2013. július 12. - 20:41:46 »
[gmod]Ideiglenesen elmegy.[/gmod]

786
Archívum / Palmont City RPG
« Dátum: 2013. július 12. - 13:28:03 »
[gmod]Bõvítsétek kicsit a leírást! 24 óra.[/gmod]

787
Beszélgetés / Általános
« Dátum: 2013. július 12. - 13:24:33 »

Kész, meghaltam. :DD

788
Beszélgetés / Általános
« Dátum: 2013. július 11. - 07:19:03 »
Idézetet írta: divkn date=1373487283\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Megpróbáljuk megteremteni Magyarországon az elsõ CSAK SA-MP-al foglalkozó fórumát, ...
 
What the hell am i reading.
 
[/quote]
Ez alatt azt kell érteni, hogy a fórum egy k*rv*nagy szervergyûjtõ lett.
 

Célunk nem egy új vitafórum létrehozása, ahol az emberek mások munkáját (?) fikázzák, hanem egy épelméjû, normális, és jó közösség létrehozása.
 
[/quote]
Az a baj, hogy amíg ugyanazok az emberek fognak odajárni, ez nem igazán fog megváltozni érdemileg. De ne nekem legyen igazam.
Amúgy értékelnénk, hogyha nem linkelnétek ki az oldalt, mert felnyomja erõsen a pagerank értékét...

789
Függvények / GameModeExit
« Dátum: 2013. július 11. - 07:10:24 »
Ez egy nem létezõ függvény.
A gamemode leállítását az exit RCON parancs kiadásával tehetjük meg:
 

SendRconCommand(\"exit\");

 
(lock)

790
Off Telep / 3Rendõr vs. Kutya
« Dátum: 2013. július 10. - 18:56:16 »
Idézetet írta: John_Scott date=1373473300\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39311\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Még egy videó a témába: http://combatgear.blog.hu/2013/07/05/nypd_es_a_kutya_esete
Ha meg a tömegbe támadt volna a szerencsétlen kutya és megharap egy kisgyereket, akkor meg mekkora suttyó lett volna a rendõr, hogy nem képes lelõni. Én is szeretem az állatokat, de egy ember élete fontosabb mint egy kutyáé. Nem tudom már ki írta a Rottweileres sztorit, de ha egy nagyméretû kan rottweiler neked szalad izomból, akkro te felborulsz, ha nem így lenne akkor senki nem tartana kutyát védelmi célból. Ha meg nincs rajta szájkosár...
 
Na ezt még annyira sem érte meg lelõni. Nem vagyok egy nagy darab, de ettõl én sem ijedtem volna meg annyira, hogy agyonlõjem. Aztán még a holttesténél úgy állnak 5percet, mint ha egy bomba lenne -.-
 
[/quote]
 

Az NYPD-s esetre visszatérve:
 

Olyan nagy baj hogy megvédte a gazdáját az a csóri kutya? B***ák meg magukat.
 
[/quote]
Nem, viszont a rendõr nem kicsit volt szakszerû. Gyorsan, pontosan, kis távról hatásosan lõtt, és késõbb, mint kiderült, kioperálták a golyót a kutyából és felépült, a gazdájával együtt, aki szívrohamot kapott az utcán. (forrás)
Nem bántanék ok nélkül állatot, de ha felémrohanna egy kitudja honnan szaljtott kutya, szájkosár és póráz nélkül. Látható, hogy a rendõr nem tudott távolságot tartani a kutyától, mert egybõl nekiment, és éppen, hogy nem harapta meg. Ki tudja, milyen betegségeket hordozhat magában, ha megharapja a rendõrt, mit kap el tõle. Objektíven mérlegelve, ha én lettem volna ott, én is lelõttem volna.
 
[/quote]

791
Archívum / Malibu\'s West RolePlay ~ Szórakozás elõtérben ~ @ clans.hu
« Dátum: 2013. július 10. - 16:42:03 »
Ha annyira a GF megfogalmazás tetszik akkor:
Te IRL le tudnál úszni 2 kilométert mindenféle fizikai fájdalom nélkül?
Te IRL tudsz százhússzal tekerni bicóval?
Te IRL tudsz csak úgy, hû-bele-balázs módjára feltörni egy autót?
Na látod. És most akkor GF-es szóhasználattal fejeztem ki magam.
Pont, hogy RPG szerveren lenne az, hogy megnéznék a karakterlapodat és onnan kiderítenék, hogy birtokában vagy-e ezen képességeknek. GF szerón pont, hogy PG miatt banolnának ki az elsõ adandó alkalommal. És mostantól ezt is fogjuk tenni.
Igen, nincs karakterlap. Pont ezért nem fogom engedni, hogy mindenki supermant játsszon. Ha valaki karaktert nyit, akkor ilyen esetekben egy átlag embernek a tulajdonságait vesszük, mert õk lényegesen többen vannak, mint a fent említett képességet birtoklók.

792
Segítségkérés / változón belüli összes paraméterre vonatkozóan...
« Dátum: 2013. július 10. - 14:09:22 »
Amirõl zsoleszka beszél az az, hogy hatékonyabb, ha bináris adatokkal dolgozol.
Tegyük fel, van 5 munka a szervereden. Simán használhatsz egy:
 

new OnDuty[MAX_PLAYERS];

 
tömböt is, és az egyes munkábaállásokat, mint a számon belüli bitekként kezelheted.
Öt munkánál, ha mind az ötben szolgálatban áll, a szám így nézne ki:
 

new OnDuty[playerid] = 0b11111;

 
Ha csak az elsõben, akkor:
 

new OnDuty[playerid] = 0b00001;

 
Számokban biteket a következõ függvénnyel kérdezhetsz le, illetve módosíthatsz:
 

bit_leker(szam,hanyadik)
{
//megcsináljuk a maszkot
new constant = 1 << (hanyadik-1);
//ha 1, terjunk vissza 1-el
if( szam & constant ){
  return 1;
}
//egyebkent nullaval
return 0;
}
bit_allit(szam,hanyadik,bool:beki=true)
{
if(beki)   return szam | (1 << (hanyadik-1));
   return szam & (~(1 << (hanyadik-1)));
}

 
Az elsõ függvény az adott szám n. bitjével tér vissza, míg a második az n. bitet kapcsolja ki vagy be (a bool változónak megfelelõen. ha igaz, akkor be, ha hamis, akkor ki, alapértelmezésként mindig bekapcsolja).
Innen egyszerû az egész:
 

//1. munka: szerelõ
//2. munka: autókereskedõ
//3. munka: rendõr
new OnDuty[MAX_PLAYERS];

 
Ha autókereskedõ dutyba áll:
 

OnDuty[playerid] = bit_allit(OnDuty[playerid],2);

 
Ha ez mellé rendõr is lesz:
 

OnDuty[playerid] = bit_allit(OnDuty[playerid],3);

 
Ezek után ha le akarod kérdezni, hogy szerelõdutyba van-e:
 

bit_leker(OnDuty[playerid],1);

 
Ha OffDuty-ba lép akkor ismét lefuttatod a bit_állítot, csak a beki paraméter legyen false.
Hogy miért van ez így, azt itt nem magyarázom el, Anthonynak van róla egy tutja, ha érdekel.

793
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: Scriptert Keresek
« Dátum: 2013. július 10. - 13:35:38 »

794
Archívum / Malibu\'s West RolePlay ~ Szórakozás elõtérben ~ @ clans.hu
« Dátum: 2013. július 10. - 12:11:27 »
Idézetet írta: Firefox date=1373442051\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"38317\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mennyi mindenre jó a Wikipedia :D
 
A fegyverekrõl ezt szerintem minden RP-zõ rendõrnek illik tudni.

795
Archívum / Malibu\'s West RolePlay ~ Szórakozás elõtérben ~ @ clans.hu
« Dátum: 2013. július 10. - 09:17:18 »
A konkrét nálad tartható kaliberrõl annyit, hogy bármilyen fegyvert tarthatsz magadnál, amit el tudsz rejteni (CCW). Amerikában (legalábbis azon államokban, amikrõl én tudok) nincsen kaliberes korlát.
A konkrét rendvédelmi szerv határozza meg, hogy milyen fegyverekkel szerelteti fel az alkalmazottait, bár a Desert Eagle Amerikában általánosan egy civil pisztoly és épp ezért semmiféle korlátozás nem vonatkozik rá, ellentétben bizonyos Glock vagy H&K fegyverekre. Egyébként egy standard lõfegyver, nincs mit rajta szépíteni, nagyot rúg, és ennyi. SA-ban azért jó, mert nagyobb kaliberes, mint a standard 9mm, tehét tökéletes erõsebb fegyverek modellezésére.
Amúgy a deagle-bõl ha jól tudom lehet .357-ös, .44-es és .50-es kaliberû változatot rendelni. Egyik se olcsó, plusz az .50-es kaliberhez a töltény valami irdatlan drága (gondoljatok bele, a töltény 1.27 cm átmérõjû, ez 14-szerese a 9 millisnek).
Az érdekes kalibermegadás egyébként a puskáknál van, ott nem kaliberben mérnek (az adott lõfegyver furatának belsõ átmérõje, köznapiasan általában a csõ belsõ vagy a lövedék külsõ átmérõje). Egy .45-ös pisztolynak a csöve 0.45 inch átmérõjû. Ez helyett a shotiknál ún. gauge van, ami azt jelenti, hogy hány, a csõ átmérõjével azonos nagyságú ólomgolyót tudtak önteni 1 fontnyi (értsd: tömegegység) ólomból. Minnél nagyobb a szám, annál kisebb a kaliber, egyértelmûen. A modern shotgunok 12-gauge-k, tehát 12 ilyen átmérõjû ólomgolyó került volna 1 fontnyi ólomba.

Oldalak: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 153
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal