Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Gabor..
Oldalak: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 126
781
« Dátum: 2012. július 23. - 22:12:11 »
Egy kis szép tagoltság nem ártana...
#include < a_samp > #include < zcmd > new iDuty[ MAX_PLAYERS ]; // Globális változó, memória takarítás miatt, hogy ne hozza létre minden parancs beírásakor, meg persze az OnPlayerConnect( ... ) miatt. public OnPlayerConnect( playerid ) { iDuty[ playerid ] = 0; return 1; } CMD:duty( playerid, params[] ) { if( IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 3.0, 255.3750,77.0106,1003.6406 ) ) { if( PlayerInfo[ playerid ] [ pMember ] == 1 ) { if( iDuty[ playerid ] == 0 ) { iDuty[ playerid ] = 1; GivePlayerWeapon( playerid, 3, 1 ); GivePlayerWeapon( playerid, 24, 50 ); SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Szolgálatba léptél!\" ); } else { iDuty[ playerid ] = 0; SCM( playerid, COLOR_RED, \"Kiléptél a szolgálatból!\" ); ResetPlayerWeapons( playerid ); } } else SCM( playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy rendõr!\" ); } else SCM( playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy a megfelelõ helyen!\" ); return 1; }
1.egy zárást,nyitást vhol elírtál,mindj megkeresem. 2.Nekem ahogy volt,sokkal jobb,átláthatóbb. 3.Látom ismered a SPACE-t [/quote] Képzeld el, hogy hibátlan amit írtam, próbáld csak ki.... Igen, ismerem a Space-t, sokkal átláthatóbb úgy a kód...
782
« Dátum: 2012. július 23. - 22:01:04 »
Egy kis szép tagoltság nem ártana... #include < a_samp > #include < zcmd > new iDuty[ MAX_PLAYERS ]; // Globális változó, memória takarítás miatt, hogy ne hozza létre minden parancs beírásakor, meg persze az OnPlayerConnect( ... ) miatt. public OnPlayerConnect( playerid ) { iDuty[ playerid ] = 0; return 1; } CMD:duty( playerid, params[] ) { if( IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 3.0, 255.3750,77.0106,1003.6406 ) ) { if( PlayerInfo[ playerid ] [ pMember ] == 1 ) { if( iDuty[ playerid ] == 0 ) { iDuty[ playerid ] = 1; GivePlayerWeapon( playerid, 3, 1 ); GivePlayerWeapon( playerid, 24, 50 ); SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Szolgálatba léptél!\" ); } else { iDuty[ playerid ] = 0; SCM( playerid, COLOR_RED, \"Kiléptél a szolgálatból!\" ); ResetPlayerWeapons( playerid ); } } else SCM( playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy rendõr!\" ); } else SCM( playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy a megfelelõ helyen!\" ); return 1; }
783
« Dátum: 2012. július 23. - 18:12:46 »
A SetTimer() függvény volt a hibás. Mert a szóközt raktál a karakterláncba, ezért nem tudta meghívni az eljárást, mivel nincs olyan számára. Mert azt a szóközt is \"karakter\"-nek veszi.
784
« Dátum: 2012. július 23. - 18:07:45 »
10-20 nem olyan sok sajnos, no sebaj. Köszönöm a válaszod. ( Ment a + ) Lenne még egy problémám a következõvel :
new Uzenetek[][]= { {\"*Üzenet1*\"}, {\"*Üzenet2*\"}, {\"*Üzenet3*\"}, {\"*Üzenet4*\"}, {\"*Üzenet5*\"} }; forward Tippek(); public Tippek() { new veletlenszerutippek = random(sizeof(Uzenetek)); SendClientMessageToAll(0xe60707AA, Uzenetek[veletlenszerutippek]); return 1; } SetTimer(\" Tippek \", 5000, true);
Nos hol lehet a probléma ? Mivel nem kapom meg a véletlenszerû Tippet.
#include < a_samp > new const g_szAdvertisement[ ] [ 144 char ] = { {!\"VALAMI1\"}, {!\"VALAMI2\"}, {!\"VALAMI3\"}, {!\"VALAMI4\"} }; public OnFilterScriptInit( ) { SetTimer( \"SendAdvertisement\", 120000, true ); } forward SendAdvertisement( ); public SendAdvertisement( ) { new szUnpackedString[ 144 + 1 ]; strunpack( szUnpackedString, g_szAdvertisement[ random( sizeof( g_szAdvertisement ) ) ] ); SendClientMessageToAll( -1, szUnpackedString ); }
785
« Dátum: 2012. július 22. - 20:08:40 »
#include < a_samp > #include < zcmd > CMD:a( playerid, params[] ) { if( PlayerInfo[ playerid ] [ pAdmin ] > 0 ) { new szName[ MAX_PLAYER_NAME + 1 ], szTemp[ 40 + 1 ], szFormat[ 144 + 1 ]; if( isnull( params ) ) return SCM( playerid,COLOR_GOLD,\"Használat: /a < Szöveg >\" ); GetPlayerName( playerid, szName, MAX_PLAYER_NAME ); szName[ strfind( szName, \"_\" ) ] = \' \'; switch( PlayerInfo[ playerid ][ pAdmin ] ) { case 1: szTemp = \"Moderátor\"; // Nem 0-val kezdünk, mivel a 0, az a játékos( 0. szint ), de Õ nem használhatja a parancsot case 2: szTemp = \"Admin\"; // case 3: stb.... } format( szFormat, 160, \"*%d Admin %s: %s\", szTemp , szName, params ); SendAdminMessage( COLOR_GOLD, szFormat ); } else SendClientMessage( playerid, COLOR_GREY, \"Nem használhatod ezt a parancsot!\" ); return 1; }
szTemp legyen %s.. [/quote]Jaj tényleg, nem figyeltem. Javítva.
786
« Dátum: 2012. július 22. - 19:09:30 »
#include < a_samp > #include < zcmd > CMD:a( playerid, params[] ) { if( PlayerInfo[ playerid ] [ pAdmin ] > 0 ) { new szName[ MAX_PLAYER_NAME + 1 ], szTemp[ 40 + 1 ], szFormat[ 144 + 1 ]; if( isnull( params ) ) return SCM( playerid,COLOR_GOLD,\"Használat: /a < Szöveg >\" ); GetPlayerName( playerid, szName, MAX_PLAYER_NAME ); szName[ strfind( szName, \"_\" ) ] = \' \'; switch( PlayerInfo[ playerid ][ pAdmin ] ) { case 1: szTemp = \"Moderátor\"; // Nem 0-val kezdünk, mivel a 0, az a játékos( 0. szint ), de Õ nem használhatja a parancsot case 2: szTemp = \"Admin\"; // case 3: stb.... } format( szFormat, 160, \"* %s Admin %s: %s\", szTemp , szName, params ); SendAdminMessage( COLOR_GOLD, szFormat ); } else SendClientMessage( playerid, COLOR_GREY, \"Nem használhatod ezt a parancsot!\" ); return 1; }
787
« Dátum: 2012. július 22. - 13:48:25 »
De, csak rcon admin tudja. Jelentkezz be Rcon adminsztrációs felületbe -> /rcon login < Jelszó > Ezután tudod használni.
788
« Dátum: 2012. július 22. - 10:19:25 »
Nem kell sscanf ilyen esetben. #include < a_samp > #include < zcmd > CMD:s( playerid, params[] ) { if( IsPlayerAdmin( playerid ) ) { new szFormat[ 144 + 1 ]; if( isnull( params ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /s < Szöveg >\" ); format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"** ADMIN: %s **\", params ); SendClientMessageToAll( 0xFF0000AA, szFormat ); } else SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Nem vagy Rcon admin!\" ); return 1; }
789
« Dátum: 2012. július 21. - 18:27:51 »
Nagy cool lett! Gratulésön!
790
« Dátum: 2012. július 21. - 11:25:08 »
#include < a_samp > new const g_szAdvertisement[ ] [ 144 char ] = { {!\"VALAMI1\"}, {!\"VALAMI2\"}, {!\"VALAMI3\"}, {!\"VALAMI4\"} }; public OnFilterScriptInit( ) { SetTimer( \"SendAdvertisement\", 120000, true ); } forward SendAdvertisement( ); public SendAdvertisement( ) { new szUnpackedString[ 144 + 1 ]; strunpack( szUnpackedString, g_szAdvertisement[ random( sizeof( g_szAdvertisement ) ) ] ); SendClientMessageToAll( -1, szUnpackedString ); } Ez a jó megoldás.
791
« Dátum: 2012. július 21. - 11:03:59 »
Ugyanúgy meglehet bízni egy 11, 12, 13 éves emberben is, mint egy érett felnõttben. ( A mai világban valamikor egy gyerek is megbízhatóbb, mint egy felnõtt... ) Én is 12 éves vagyok, és még soha senkit nem **sztam át, és nem is fogok, bárkit meglehet kérdezni. Pénzt meg mi a ráknak ajánlasz fel, egy általad ismeretlen személynek?...
792
« Dátum: 2012. július 19. - 21:30:21 »
Jó lett! Goto utasítással is meglehet oldani. Én azt használok a Derby minigamemnél.
new bool: g_iPositionUsed[ 10 ]; PositionGoto: { new iRandom = random( 10 ); if( g_iPositionUsed[ iRandom ] == true ) { goto PositionGoto; } // SetPlayerPos( ... ) stb... g_iPositionUsed[ iRandom ] = true; }
Ez oda, ahol csatlakozik.
for( new iPos = 0; iPos < 10; i++ ) { g_iPositionUsed[ iPos ] = false; }
Ezt oda, ahol nyer a játékos.
Én is ezt használom Nagyon kurta magyarázáshoz hasonlít ez a kód ::| Még a változó nevek is... [/quote] Na hopp.. Amúgy most, hogy nézem ez jobb megoldás, mint az enyém. [/quote]Tudom, hogy hasonlít, de én írtam. ( Ha jól értettem erre mutatott a célzásod, Ystee. ) Jobb szeretem így, hogy jelzõvel látom el a tárolókat, aszerint, hogy milyen tipusú értéket fogok benne tárolni. Ha karakterlánc, akkor \' sz \', string_zero, ha integer, akkor \' i \', ha globális változó, akkor \' g_ \' stb... Meg szerintem sokkal átláthatóbb a kód, ha szókozökkel vannak ellátva. Meg persze a tagolás sem utolsó.
793
« Dátum: 2012. július 19. - 13:48:45 »
Új IP Cím: 94.249.212.143:7780 Köszönjük Legendnek a hostot.
794
« Dátum: 2012. július 19. - 09:19:03 »
A \'string\' nevû változó soha nincs használva, tehát memóriaszemét. Töröld!
795
« Dátum: 2012. július 19. - 08:57:30 »
Jó lett! Goto utasítással is meglehet oldani. Én azt használok a Derby minigamemnél. new bool: g_iPositionUsed[ 10 ]; PositionGoto: { new iRandom = random( 10 ); if( g_iPositionUsed[ iRandom ] == true ) { goto PositionGoto; } // SetPlayerPos( ... ) stb... g_iPositionUsed[ iRandom ] = true; }
Ez oda, ahol csatlakozik. for( new iPos = 0; iPos < 10; i++ ) { g_iPositionUsed[ iPos ] = false; }
Ezt oda, ahol nyer a játékos.
Oldalak: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 126
|