Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Gabor..

Oldalak: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 126
781
Segítségkérés / CMD:heal parancs
« Dátum: 2012. július 23. - 22:12:11 »
Idézetet írta: shadee date=1343074246\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24926\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Egy kis szép tagoltság nem ártana...
 
#include  <     a_samp      >
#include  <     zcmd        >
new
  iDuty[ MAX_PLAYERS ]; // Globális változó, memória takarítás miatt, hogy ne hozza létre minden parancs beírásakor, meg persze az OnPlayerConnect( ... ) miatt.
 
public OnPlayerConnect( playerid )
{
     iDuty[ playerid ] = 0;
     return 1;
}
 
CMD:duty( playerid, params[] )
{
    if( IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 3.0, 255.3750,77.0106,1003.6406 ) )
    {
       if( PlayerInfo[ playerid ] [ pMember ] == 1 )
       {
           if( iDuty[ playerid ] == 0 )
           {
           iDuty[ playerid ] = 1;
              
           GivePlayerWeapon( playerid, 3, 1 );
GivePlayerWeapon( playerid, 24, 50 );
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Szolgálatba léptél!\" );
   }
   else
   {
iDuty[ playerid ] = 0;
SCM( playerid, COLOR_RED, \"Kiléptél a szolgálatból!\" );
ResetPlayerWeapons( playerid );
   }
}
else SCM( playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy rendõr!\" );
    }
    else SCM( playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy a megfelelõ helyen!\" );
    return 1;
}

 

1.egy zárást,nyitást vhol elírtál,mindj megkeresem.
2.Nekem ahogy volt,sokkal jobb,átláthatóbb.
3.Látom ismered a SPACE-t
 
[/quote]
Képzeld el, hogy hibátlan amit írtam, próbáld csak ki....
Igen, ismerem a Space-t, sokkal átláthatóbb úgy a kód...

782
Segítségkérés / CMD:heal parancs
« Dátum: 2012. július 23. - 22:01:04 »
Egy kis szép tagoltság nem ártana...
 
#include  <     a_samp      >
#include  <     zcmd        >
new
  iDuty[ MAX_PLAYERS ]; // Globális változó, memória takarítás miatt, hogy ne hozza létre minden parancs beírásakor, meg persze az OnPlayerConnect( ... ) miatt.
 
public OnPlayerConnect( playerid )
{
     iDuty[ playerid ] = 0;
     return 1;
}
 
CMD:duty( playerid, params[] )
{
    if( IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 3.0, 255.3750,77.0106,1003.6406 ) )
    {
       if( PlayerInfo[ playerid ] [ pMember ] == 1 )
       {
           if( iDuty[ playerid ] == 0 )
           {
           iDuty[ playerid ] = 1;
              
           GivePlayerWeapon( playerid, 3, 1 );
GivePlayerWeapon( playerid, 24, 50 );
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Szolgálatba léptél!\" );
   }
   else
   {
iDuty[ playerid ] = 0;
SCM( playerid, COLOR_RED, \"Kiléptél a szolgálatból!\" );
ResetPlayerWeapons( playerid );
   }
}
else SCM( playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy rendõr!\" );
    }
    else SCM( playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy a megfelelõ helyen!\" );
    return 1;
}

783
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2012. július 23. - 18:12:46 »
A SetTimer() függvény volt a hibás. Mert a szóközt raktál a karakterláncba, ezért nem tudta meghívni az eljárást, mivel nincs olyan számára. Mert azt a szóközt is \"karakter\"-nek veszi.

784
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2012. július 23. - 18:07:45 »
Idézetet írta: Cronos date=1342983868\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
10-20 nem olyan sok sajnos, no sebaj. Köszönöm a válaszod. ( Ment a + )
Lenne még egy problémám a következõvel :
 
new Uzenetek[][]=
{
{\"*Üzenet1*\"},
{\"*Üzenet2*\"},
{\"*Üzenet3*\"},
{\"*Üzenet4*\"},
{\"*Üzenet5*\"}
};
forward Tippek();
public Tippek()
{
    new veletlenszerutippek = random(sizeof(Uzenetek));
    SendClientMessageToAll(0xe60707AA, Uzenetek[veletlenszerutippek]);
return 1;
}
SetTimer(\" Tippek \", 5000, true);
 

 
Nos hol lehet a probléma ? Mivel nem kapom meg a véletlenszerû Tippet.
 

#include   <    a_samp    >
new const
             g_szAdvertisement[ ] [ 144 char ] =
{
     {!\"VALAMI1\"},
     {!\"VALAMI2\"},
     {!\"VALAMI3\"},
     {!\"VALAMI4\"}
};
public OnFilterScriptInit( )
{
     SetTimer( \"SendAdvertisement\", 120000, true );
}
 
forward SendAdvertisement( );
public SendAdvertisement( )
{
      new
            szUnpackedString[ 144 + 1 ];
      strunpack( szUnpackedString, g_szAdvertisement[ random( sizeof( g_szAdvertisement ) ) ] );
      SendClientMessageToAll( -1, szUnpackedString );
}

785
Segítségkérés / /a Chat
« Dátum: 2012. július 22. - 20:08:40 »
Idézetet írta: Pedro date=1342980159\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24851\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

#include  <     a_samp      >
#include  <     zcmd        >
CMD:a( playerid, params[] )
{
  if( PlayerInfo[ playerid ] [ pAdmin ] > 0 )
  {
    new
        szName[ MAX_PLAYER_NAME + 1 ],
szTemp[ 40 + 1 ],
szFormat[ 144 + 1 ];
   
    if( isnull( params ) ) return SCM( playerid,COLOR_GOLD,\"Használat: /a < Szöveg >\" );
   
    GetPlayerName( playerid, szName, MAX_PLAYER_NAME );
   
    szName[ strfind( szName, \"_\" ) ] = \' \';
   
    switch( PlayerInfo[ playerid ][ pAdmin ] )
    {
case 1: szTemp = \"Moderátor\"; // Nem 0-val kezdünk, mivel a 0, az a játékos( 0. szint ), de Õ nem használhatja a parancsot
case 2: szTemp = \"Admin\";
  //    case 3: stb....
    }
   
    format( szFormat, 160, \"*%d Admin %s: %s\", szTemp , szName, params );
    SendAdminMessage( COLOR_GOLD, szFormat );
  }
  else SendClientMessage( playerid, COLOR_GREY, \"Nem használhatod ezt a parancsot!\" );
  return 1;
}

 

szTemp legyen %s..
 
[/quote]Jaj tényleg, nem figyeltem. :D Javítva.

786
Segítségkérés / /a Chat
« Dátum: 2012. július 22. - 19:09:30 »

#include  <     a_samp      >
#include  <     zcmd        >
CMD:a( playerid, params[] )
{
  if( PlayerInfo[ playerid ] [ pAdmin ] > 0 )
  {
    new
        szName[ MAX_PLAYER_NAME + 1 ],
szTemp[ 40 + 1 ],
szFormat[ 144 + 1 ];
   
    if( isnull( params ) ) return SCM( playerid,COLOR_GOLD,\"Használat: /a < Szöveg >\" );
   
    GetPlayerName( playerid, szName, MAX_PLAYER_NAME );
   
    szName[ strfind( szName, \"_\" ) ] = \' \';
   
    switch( PlayerInfo[ playerid ][ pAdmin ] )
    {
case 1: szTemp = \"Moderátor\"; // Nem 0-val kezdünk, mivel a 0, az a játékos( 0. szint ), de Õ nem használhatja a parancsot
case 2: szTemp = \"Admin\";
  //    case 3: stb....
    }
   
    format( szFormat, 160, \"* %s Admin %s: %s\", szTemp , szName, params );
    SendAdminMessage( COLOR_GOLD, szFormat );
  }
  else SendClientMessage( playerid, COLOR_GREY, \"Nem használhatod ezt a parancsot!\" );
  return 1;
}

787
Segítségkérés / Admin Chat
« Dátum: 2012. július 22. - 13:48:25 »
De, csak rcon admin tudja. Jelentkezz be Rcon adminsztrációs felületbe -> /rcon login < Jelszó > Ezután tudod használni.

788
Segítségkérés / Admin Chat
« Dátum: 2012. július 22. - 10:19:25 »
Nem kell sscanf ilyen esetben.
 

#include  <     a_samp      >
#include  <     zcmd        >
CMD:s( playerid, params[] )
{
    if( IsPlayerAdmin( playerid ) )
    {
         new
                  szFormat[ 144 + 1 ];
         if( isnull( params ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /s < Szöveg >\" );
         format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"** ADMIN: %s **\", params );
         SendClientMessageToAll( 0xFF0000AA, szFormat );
    }
    else SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Nem vagy Rcon admin!\" );
    return 1;
}

789
Archívum / Vééégre Chat! Sokak kívánságára :)
« Dátum: 2012. július 21. - 18:27:51 »
Nagy cool lett! Gratulésön! :D

790
Szkript kérések / "Hirdetõ" script
« Dátum: 2012. július 21. - 11:25:08 »

#include   <    a_samp    >
new const
             g_szAdvertisement[ ] [ 144 char ] =
{
     {!\"VALAMI1\"},
     {!\"VALAMI2\"},
     {!\"VALAMI3\"},
     {!\"VALAMI4\"}
};
public OnFilterScriptInit( )
{
     SetTimer( \"SendAdvertisement\", 120000, true );
}
 
forward SendAdvertisement( );
public SendAdvertisement( )
{
      new
            szUnpackedString[ 144 + 1 ];
      strunpack( szUnpackedString, g_szAdvertisement[ random( sizeof( g_szAdvertisement ) ) ] );
      SendClientMessageToAll( -1, szUnpackedString );
}

 
Ez a jó megoldás.

791
Off Telep / Ha szkriptert keresel, VIC -t kerüld el
« Dátum: 2012. július 21. - 11:03:59 »
Ugyanúgy meglehet bízni egy 11, 12, 13 éves emberben is, mint egy érett felnõttben. ( A  mai világban valamikor egy gyerek is megbízhatóbb, mint egy felnõtt... )
Én is 12 éves vagyok, és még soha senkit nem **sztam át, és nem is fogok, bárkit meglehet kérdezni. Pénzt meg mi a ráknak ajánlasz fel, egy általad ismeretlen személynek?...

792
SA-MP: Szerverfejlesztés / [DD] Vehicle Derby by Norby
« Dátum: 2012. július 19. - 21:30:21 »
Idézetet írta: Norby date=1342713632\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24661\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Jó lett!
Goto utasítással is meglehet oldani. Én azt használok a Derby minigamemnél. :)
 

new
        bool: g_iPositionUsed[ 10 ];
 
PositionGoto:
{
      new
               iRandom = random( 10 );               
       if( g_iPositionUsed[ iRandom ] == true )
       {
              goto PositionGoto;
       }
       // SetPlayerPos( ... ) stb...
       g_iPositionUsed[ iRandom ] = true;
}

Ez oda, ahol csatlakozik.
 

for( new iPos = 0; iPos < 10; i++ )
{
        g_iPositionUsed[ iPos ] = false;
}

 Ezt oda, ahol nyer a játékos.
 
Én is ezt használom :D Nagyon kurta magyarázáshoz hasonlít ez a kód  ::| Még a változó nevek is...
 
[/quote]
Na hopp.. :D
Amúgy most, hogy nézem ez jobb megoldás, mint az enyém.
 
[/quote]Tudom, hogy hasonlít, de én írtam. ( Ha jól értettem erre mutatott a célzásod, Ystee. ):D Jobb szeretem így, hogy jelzõvel látom el a tárolókat, aszerint, hogy milyen tipusú értéket fogok benne tárolni. Ha karakterlánc, akkor \' sz \', string_zero, ha integer, akkor \' i \', ha globális változó, akkor \' g_ \' stb... :D Meg szerintem sokkal átláthatóbb a kód, ha szókozökkel vannak ellátva. Meg persze a tagolás sem utolsó.

793
Archívum / [HUN]..::Stunt-Drift-Cool-Party::.. $zerver [SDCP]
« Dátum: 2012. július 19. - 13:48:45 »
Új IP Cím: 94.249.212.143:7780
Köszönjük Legendnek a hostot.

794
Segítségkérés / Ez a sor mire való?
« Dátum: 2012. július 19. - 09:19:03 »
A \'string\' nevû változó soha nincs használva, tehát memóriaszemét. Töröld!

795
SA-MP: Szerverfejlesztés / [DD] Vehicle Derby by Norby
« Dátum: 2012. július 19. - 08:57:30 »
Jó lett!
Goto utasítással is meglehet oldani. Én azt használok a Derby minigamemnél. :)
 

new
        bool: g_iPositionUsed[ 10 ];
 
PositionGoto:
{
      new
               iRandom = random( 10 );               
       if( g_iPositionUsed[ iRandom ] == true )
       {
              goto PositionGoto;
       }
       // SetPlayerPos( ... ) stb...
       g_iPositionUsed[ iRandom ] = true;
}

Ez oda, ahol csatlakozik.
 

for( new iPos = 0; iPos < 10; i++ )
{
        g_iPositionUsed[ iPos ] = false;
}

 Ezt oda, ahol nyer a játékos.

Oldalak: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 126
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal