Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Erik3333

Oldalak: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 63
781
Szkript kérések / Kapu
« Dátum: 2012. április 16. - 14:29:11 »
A MoveObjectet így kell használni:
[pawn]MoveObject(objectid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Speed, Float:RotX = -1000.0, Float:RotY = -1000.0, Float:RotZ = -1000.0)[/pawn]

782
Szkript kérések / Szintlépés
« Dátum: 2012. április 16. - 14:26:06 »
Idézetet írta: Gabor.. date=1334510871\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20241\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

#include <a_samp>
public OnFilterScriptInit()
{
        SetTimer(\"Szintlepes\", 1000, true);
        return 1;
}
forward Szintlepes(playerid);
public Szintlepes(playerid)
{
    if((GetPlayerScore(playerid) >= 0) && (GetPlayerScore(playerid) <= 700))
    {
           SendClientMessage(playerid, -1, \"Szinted léptél! 1. szinten vagy!\");
       
    }
    if((GetPlayerScore(playerid) >= 700) && (GetPlayerScore(playerid) <= 1400))// Így tovább folytasd
    {
           SendClientMessage(playerid, -1, \"Szinted léptél! 2. szinten vagy!\");
       
    }
    return 1;
}

Nem teszteltem! Lehet hülyeség. :D
 
Ilyet kértél, nem?

783
Segítségkérés / kapuk
« Dátum: 2012. április 16. - 13:38:06 »
Hova kellene kapu? :o
(Azért a helyesírásodon javíthatnál)

784
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Scripter keresek! léci segítesetek
« Dátum: 2012. április 15. - 20:32:19 »
Szerintem elõször tanulj meg szépen, tagoltan írni, és a helyesírásra is figyelj.
Ilyen formában alig lehet megérteni, hogy mit is akarsz.

785
Szkript kérések / Örök Adminsegéd
« Dátum: 2012. április 15. - 20:27:04 »
Milyen mentésû a módod?

786
Segítségkérés / Nem tudok csatlakozni a szerverhez
« Dátum: 2012. április 14. - 17:23:21 »
Jó SAMP verziót használsz?

787
Segítségkérés / N betû neve
« Dátum: 2012. április 11. - 22:11:59 »
Idézetet írta: doboka98 date=1334174853\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20044\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Egyébként ezek a betûnevek nincsenek fennt valahol? Engem is érdekelne :D
 
Itt van, tessék (:)):
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerKeys

788
Segítségkérés / N betû neve
« Dátum: 2012. április 11. - 22:06:32 »
Ha minden igaz, akkor ez: KEY_NO

789
Segítségkérés / SA:MP Connect probléma
« Dátum: 2012. április 11. - 18:44:42 »
Ha a SeeRPG Reloaded-en játszasz, akkor EZ kell.

790
Segítségkérés / Jó/Nem jó!
« Dátum: 2012. április 11. - 15:43:30 »
De az is lehet, hogy a Dialog ID-jét már használod máshol

791
Szkript kérések / Jármûlekérõ
« Dátum: 2012. április 11. - 14:28:23 »
Tessék:
Készítette: Fedee!
Magyarosította/Egyszerûsítette: Mr.M[aa]rK
 
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
              //====== SAMP Jármû Lehvó 0.3/0.2X =======//
              //========    Készítette: Fedee!    ========//
              //======== Magyarosította/Egyszerûsítette: Mr.M[aa]rK =========//
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
#include <a_samp>
#define GELTONA 0xFFFF00FF
#define BALTA 0xFFFFFFFF
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
#define dcmd(%1,%2,%3) if ((strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) == 0) && ((((%3)[(%2) + 1] == 0) && (dcmd_%1(playerid, \"\")))||(((%3)[(%2) + 1] == 32) && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1
new SpawnedVehicles[MAX_PLAYERS];
new VehicleNames[212][] = {
{\"Landstalker\"},{\"Bravura\"},{\"Buffalo\"},{\"Linerunner\"},{\"Perrenial\"},{\"Sentinel\"},{\"Dumper\"},
{\"Firetruck\"},{\"Trashmaster\"},{\"Stretch\"},{\"Manana\"},{\"Infernus\"},{\"Voodoo\"},{\"Pony\"},{\"Mule\"},
{\"Cheetah\"},{\"Ambulance\"},{\"Leviathan\"},{\"Moonbeam\"},{\"Esperanto\"},{\"Taxi\"},{\"Washington\"},
{\"Bobcat\"},{\"Mr Whoopee\"},{\"BF Injection\"},{\"Hunter\"},{\"Premier\"},{\"Enforcer\"},{\"Securicar\"},
{\"Banshee\"},{\"Predator\"},{\"Bus\"},{\"Rhino\"},{\"Barracks\"},{\"Hotknife\"},{\"Trailer 1\"},{\"Previon\"},
{\"Coach\"},{\"Cabbie\"},{\"Stallion\"},{\"Rumpo\"},{\"RC Bandit\"},{\"Romero\"},{\"Packer\"},{\"Monster\"},
{\"Admiral\"},{\"Squalo\"},{\"Seasparrow\"},{\"Pizzaboy\"},{\"Tram\"},{\"Trailer 2\"},{\"Turismo\"},
{\"Speeder\"},{\"Reefer\"},{\"Tropic\"},{\"Flatbed\"},{\"Yankee\"},{\"Caddy\"},{\"Solair\"},{\"Berkley\'s RC Van\"},
{\"Skimmer\"},{\"PCJ-600\"},{\"Faggio\"},{\"Freeway\"},{\"RC Baron\"},{\"RC Raider\"},{\"Glendale\"},{\"Oceanic\"},
{\"Sanchez\"},{\"Sparrow\"},{\"Patriot\"},{\"Quad\"},{\"Coastguard\"},{\"Dinghy\"},{\"Hermes\"},{\"Sabre\"},
{\"Rustler\"},{\"ZR-350\"},{\"Walton\"},{\"Regina\"},{\"Comet\"},{\"BMX\"},{\"Burrito\"},{\"Camper\"},{\"Marquis\"},
{\"Baggage\"},{\"Dozer\"},{\"Maverick\"},{\"News Chopper\"},{\"Rancher\"},{\"FBI Rancher\"},{\"Virgo\"},{\"Greenwood\"},
{\"Jetmax\"},{\"Hotring\"},{\"Sandking\"},{\"Blista Compact\"},{\"Police Maverick\"},{\"Boxville\"},{\"Benson\"},
{\"Mesa\"},{\"RC Goblin\"},{\"Hotring Racer A\"},{\"Hotring Racer B\"},{\"Bloodring Banger\"},{\"Rancher\"},
{\"Super GT\"},{\"Elegant\"},{\"Journey\"},{\"Bike\"},{\"Mountain Bike\"},{\"Beagle\"},{\"Cropdust\"},{\"Stunt\"},
{\"Tanker\"}, {\"Roadtrain\"},{\"Nebula\"},{\"Majestic\"},{\"Buccaneer\"},{\"Shamal\"},{\"Hydra\"},{\"FCR-900\"},
{\"NRG-500\"},{\"HPV1000\"},{\"Cement Truck\"},{\"Tow Truck\"},{\"Fortune\"},{\"Cadrona\"},{\"FBI Truck\"},
{\"Willard\"},{\"Forklift\"},{\"Tractor\"},{\"Combine\"},{\"Feltzer\"},{\"Remington\"},{\"Slamvan\"},
{\"Blade\"},{\"Freight\"},{\"Streak\"},{\"Vortex\"},{\"Vincent\"},{\"Bullet\"},{\"Clover\"},{\"Sadler\"},
{\"Firetruck LA\"},{\"Hustler\"},{\"Intruder\"},{\"Primo\"},{\"Cargobob\"},{\"Tampa\"},{\"Sunrise\"},{\"Merit\"},
{\"Utility\"},{\"Nevada\"},{\"Yosemite\"},{\"Windsor\"},{\"Monster A\"},{\"Monster B\"},{\"Uranus\"},{\"Jester\"},
{\"Sultan\"},{\"Stratum\"},{\"Elegy\"},{\"Raindance\"},{\"RC Tiger\"},{\"Flash\"},{\"Tahoma\"},{\"Savanna\"},
{\"Bandito\"},{\"Freight Flat\"},{\"Streak Carriage\"},{\"Kart\"},{\"Mower\"},{\"Duneride\"},{\"Sweeper\"},
{\"Broadway\"},{\"Tornado\"},{\"AT-400\"},{\"DFT-30\"},{\"Huntley\"},{\"Stafford\"},{\"BF-400\"},{\"Newsvan\"},
{\"Tug\"},{\"Trailer 3\"},{\"Emperor\"},{\"Wayfarer\"},{\"Euros\"},{\"Hotdog\"},{\"Club\"},{\"Freight Carriage\"},
{\"Trailer 3\"},{\"Andromada\"},{\"Dodo\"},{\"RC Cam\"},{\"Launch\"},{\"Police Car (LSPD)\"},{\"Police Car (SFPD)\"},
{\"Police Car (LVPD)\"},{\"Police Ranger\"},{\"Picador\"},{\"S.W.A.T. Van\"},{\"Alpha\"},{\"Phoenix\"},{\"Glendale\"},
{\"Sadler\"},{\"Luggage Trailer A\"},{\"Luggage Trailer B\"},{\"Stair Trailer\"},{\"Boxville\"},{\"Farm Plow\"},
{\"Utility Trailer\"}
};
forward VehicleOccupied(vehicleid);
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
dcmd(v,1,cmdtext);
dcmd(respawncars,11,cmdtext);
return 0;
}
dcmd_v(playerid, params[])
{
new Index;
    new tmp[256];  tmp  = strtok(params,Index);
new tmp2[256]; tmp2 = strtok(params,Index);
new tmp3[256]; tmp3 = strtok(params,Index);
    if(!strlen(tmp)) return
SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Használat: /v [modelid/jármûnév] [szín1] [szín2]\");
new car;
new string[128];
new colour1, colour2;
         if(!IsNumeric(tmp))
    car = GetVehicleModelIDFromName(tmp);
        else car = strval(tmp);
if(car < 400 || car > 611) return  SendClientMessage(playerid, BALTA, \"Hiba: Nincs ilyen jármû!\");
if(!strlen(tmp2)) colour1 = random(126); else colour1 = strval(tmp2);
if(!strlen(tmp3)) colour2 = random(126); else colour2 = strval(tmp3);
        if(SpawnedVehicles[playerid] != 0) DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]);
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
new Float:Angle,int1;
new LVehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
int1 = GetPlayerInterior(playerid);
SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(car, X+3,Y,Z, Angle, colour1, colour2, -1);
LinkVehicleToInterior(LVehicleID,int1);
PlayerPlaySound(playerid,1085,0,0,0);
PutPlayerInVehicle(playerid,SpawnedVehicles[playerid],0);
format(string, sizeof(string), \"Jármû lerakva! Név: %s | (Model ID: %d) | Szín1: %d, Szín2: %d\", VehicleNames[car-400], car, colour1, colour2);
return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,string);
}
dcmd_respawncars(playerid,params[]){
#pragma unused params
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0; //hanem rcon admin akkor Ismeretlen parancs legyen
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Jármûvek Respawnolva!\");
GameTextForAll(\"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~r~Jarmuvek ~g~respawnolva Admin altal!\", 3000,3);
for(new cars=0; cars<MAX_VEHICLES; cars++)
{
if(!VehicleOccupied(cars))
{
   SetVehicleToRespawn(cars);
}
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]);
    SpawnedVehicles[playerid] = 0;
    return 0;
}
GetVehicleModelIDFromName(vname[])
{
for(new i = 0; i < 211; i++)
{
if ( strfind(VehicleNames, vname, true) != -1 )
return i + 400;
}
return -1;
}
stock IsNumeric(string[])
{
for (new i = 0, j = strlen(string);
i < j; i++)
{
if (string > \'9\' || string < \'0\')
return 0;
}
return 1;
}
public VehicleOccupied(vehicleid)
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
if(IsPlayerInVehicle(i,vehicleid)) return 1;
}
return 0;
}
strtok(const string[], &index)
{
new length = strlen(string);
while ((index < length) && (string[index] <= \' \'))
{
index++;
}
new offset = index;
new result[20];
while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1)))
{
result[index - offset] = string[index];
index++;
}
result[index - offset] = EOS;
return result;
}
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

792
Segítségkérés / Jelszvas Kapu Hiba!
« Dátum: 2012. április 11. - 08:07:07 »
Itt van egy, a koordinátákat majd írd át.
[pawn]#include <a_samp>
#include <keypad>
#define KEYPAD_BLASTDOOR 1 // The ID for the keypad we will use
#define COLOR_RED 0xFF0000FF
new blast_door_obj; // The blast door object
new blast_door_open; // 0=closed 1=open
new failed_attempts;
main() {}
public OnGameModeInit()
{
    AddPlayerClass(287,269.0947,1816.5649,4.7031,270,WEAPON_M4,99999,WEAPON_DEAGLE,99999,WEAPON_ROCKETLAUNCHER,99999);
   
    blast_door_obj = CreateObject(2951, 297.750427, 1821.698852, 6.818514, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
CreateObject(2922, 300.285827, 1820.455688, 8.420514, 0.000000, 0.000000, 90.000000);
CreateObject(2951, 277.450408, 1821.668823, 6.818513, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
CreateObject(2951, 264.481964, 1816.567749, 6.566123, 0.000000, 90.000000, 90.000000);
CreateObject(2951, 264.481964, 1816.582397, 6.566123, 0.000000, 90.000000, 270.000000);
// Invisible walls to prevent escape
CreateObject(19382, 259.803558, 1818.141113, 3.653130, 0.000000, 90.000000, 0.000000);
CreateObject(19382, 259.803558, 1820.141113, 3.653130, 0.000000, 90.000000, 0.000000);
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetTimerEx(\"auto_spawn\", 123, 0, \"i\", playerid);
return 1;
}
forward auto_spawn(playerid);
public auto_spawn(playerid)
{
SpawnPlayer(playerid); // Skip class selection
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
//if(!blast_door_open) SetPlayerCheckpoint(playerid, 299.4105,1820.4812,7.8205, 1);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Welcome to the example gamemode for {FFFF82}Mike (MP2)\'s{FFFFFF} keypad include.\");
SendClientMessage(playerid, -1, \"Enter the {B3191F}checkpoint{FFFFFF} to access the keypad.\");
SendClientMessage(playerid, -1, \"The code is {FFFF82}1337{FFFFFF}.\");
SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"Enjoy!\");
return 1;
}
/*public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
// Create a keypad for \'playerid\' with the defined ID of \'KEYPAD_BLASTDOOR\' (see top of script) with the key \'1337\'
new result = ShowPlayerKeypad(playerid, KEYPAD_BLASTDOOR, \"1337\");
if(result == CREATEKEYPAD_RETURN_INVALID_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Invalid keypad ID passed to CreateKeypad().\");
if(result == CREATEKEYPAD_RETURN_NUM) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Invalid keypad string (non-numerical) passed to CreateKeypad().\");
return 1;
}*/
public OnPlayerKeypadInput(playerid, keypadID, type, key) // \'key\' contains the number that has already been entered in it\'s entirety
{
if(keypadID == KEYPAD_BLASTDOOR && type == KEYPAD_INPUT_GOOD)
{
    OpenBlastDoor(); // Open the blast door!
    for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
   {
      //DisablePlayerCheckpoint(i);
      if(GetPlayerKeypad(i) == KEYPAD_BLASTDOOR) HideKeypad(i); // If any other players have the blast door keypad open, close it
   }
    GameTextForPlayer(playerid, \"~G~access granted\", 3000, 3);
    failed_attempts = 0; // Reset failed attempts
}
else if(keypadID == KEYPAD_BLASTDOOR && type == KEYPAD_INPUT_BAD)
{
   GameTextForPlayer(playerid, \"~R~access denied\", 3000, 3);
   failed_attempts++;
   if(failed_attempts == 3)
   {
       for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) //DisablePlayerCheckpoint(i);
      
       PlaySoundForAll(13610);
       SetTimer(\"sound_alarm\", 4000, false);
       SetTimer(\"alarm_off\", 20000, false);
      
       failed_attempts = 0; // Reset the counter
   }
}
return 1;
}
forward sound_alarm();
public sound_alarm()
{
PlaySoundForAll(6001);
return 1;
}
forward alarm_off();
public alarm_off()
{
PlaySoundForAll(13606);
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
    //SetPlayerCheckpoint(i, 299.4105,1820.4812,7.8205, 1);
}
return 1;
}
stock OpenBlastDoor()
{
MoveObject(blast_door_obj, 297.750427, 1821.698852, 6.818514 + 3.5, 0.5);
blast_door_open = 1;
PlaySoundForAll(1153, 297.750427, 1821.698852, 6.818514);
SetTimer(\"close_blast_door\", 10000, 0);
return 1;
}
forward close_blast_door();
public close_blast_door()
{
    MoveObject(blast_door_obj, 297.750427, 1821.698852, 6.818514, 0.5);
   
    blast_door_open = 0;
   
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
    //SetPlayerCheckpoint(i, 299.4105,1820.4812,7.8205, 1);
}
PlaySoundForAll(1153, 297.750427, 1821.698852, 6.818514);
    return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
if(objectid == blast_door_obj)
{
    PlaySoundForAll(1154, 297.750427, 1821.698852, 6.818514);
}
return 1;
}
stock PlaySoundForAll(soundid, Float:x=0.0, Float:y=0.0, Float:z=0.0)
{
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
    PlayerPlaySound(i, soundid, x, y, z);
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 299.4105,1820.4812,7.8205))
   {
      new result = ShowPlayerKeypad(playerid, KEYPAD_BLASTDOOR, \"1337\");
      if(result == CREATEKEYPAD_RETURN_INVALID_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Invalid keypad ID passed to CreateKeypad().\");
      if(result == CREATEKEYPAD_RETURN_NUM) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Invalid keypad string (non-numerical) passed to CreateKeypad().\");
      return 1;
   }
}
return 0;
}[/pawn]
(Nem biztos, hogy jó)

793
Segítségkérés / 0.3e objectek
« Dátum: 2012. április 09. - 10:07:10 »
Idézetet írta: geriking19 date=1333954408\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19880\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok lenne 1 könnyû kérdésem.
A 0.3e-ben lévõ objecteket mikor lehet majd használni ?
 
Akkor, amikor frissíted a szerveredet XD

794
Segítségkérés / Jelszavas kapu!
« Dátum: 2012. április 09. - 08:07:39 »
Ezt találtam:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=329097
1337 a kód jelenleg

795
Segítségkérés / szerver log
« Dátum: 2012. április 07. - 12:48:47 »
Egy keresés után megtaláltam...
http://phpmuhely.hu/forum/viewtopic.php?f=17&t=167

Oldalak: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 63
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal