Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 781
Szkript kérések / Kapu« Dátum: 2012. április 16. - 14:29:11 »
A MoveObjectet így kell használni:
[pawn]MoveObject(objectid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Speed, Float:RotX = -1000.0, Float:RotY = -1000.0, Float:RotZ = -1000.0)[/pawn] 782
Szkript kérések / Szintlépés« Dátum: 2012. április 16. - 14:26:06 »Idézetet írta: Gabor.. date=1334510871\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20241\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ilyet kértél, nem?#include <a_samp> 783
Segítségkérés / kapuk« Dátum: 2012. április 16. - 13:38:06 »
Hova kellene kapu?
(Azért a helyesírásodon javíthatnál) 784
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Scripter keresek! léci segítesetek« Dátum: 2012. április 15. - 20:32:19 »
Szerintem elõször tanulj meg szépen, tagoltan írni, és a helyesírásra is figyelj.
Ilyen formában alig lehet megérteni, hogy mit is akarsz. 785
Szkript kérések / Örök Adminsegéd« Dátum: 2012. április 15. - 20:27:04 »
Milyen mentésû a módod?
786
Segítségkérés / Nem tudok csatlakozni a szerverhez« Dátum: 2012. április 14. - 17:23:21 »
Jó SAMP verziót használsz?
787
Segítségkérés / N betû neve« Dátum: 2012. április 11. - 22:11:59 »Idézetet írta: doboka98 date=1334174853\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20044\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Egyébként ezek a betûnevek nincsenek fennt valahol? Engem is érdekelneItt van, tessék (: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerKeys 788
Segítségkérés / N betû neve« Dátum: 2012. április 11. - 22:06:32 »
Ha minden igaz, akkor ez: KEY_NO
789
Segítségkérés / SA:MP Connect probléma« Dátum: 2012. április 11. - 18:44:42 »
Ha a SeeRPG Reloaded-en játszasz, akkor EZ kell.
790
Segítségkérés / Jó/Nem jó!« Dátum: 2012. április 11. - 15:43:30 »
De az is lehet, hogy a Dialog ID-jét már használod máshol
791
Szkript kérések / Jármûlekérõ« Dátum: 2012. április 11. - 14:28:23 »
Tessék:
Készítette: Fedee! Magyarosította/Egyszerûsítette: Mr.M[aa]rK //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// 792
Segítségkérés / Jelszvas Kapu Hiba!« Dátum: 2012. április 11. - 08:07:07 »
Itt van egy, a koordinátákat majd írd át.
[pawn]#include <a_samp> #include <keypad> #define KEYPAD_BLASTDOOR 1 // The ID for the keypad we will use #define COLOR_RED 0xFF0000FF new blast_door_obj; // The blast door object new blast_door_open; // 0=closed 1=open new failed_attempts; main() {} public OnGameModeInit() { AddPlayerClass(287,269.0947,1816.5649,4.7031,270,WEAPON_M4,99999,WEAPON_DEAGLE,99999,WEAPON_ROCKETLAUNCHER,99999); blast_door_obj = CreateObject(2951, 297.750427, 1821.698852, 6.818514, 0.000000, 0.000000, 0.000000); CreateObject(2922, 300.285827, 1820.455688, 8.420514, 0.000000, 0.000000, 90.000000); CreateObject(2951, 277.450408, 1821.668823, 6.818513, 0.000000, 0.000000, 0.000000); CreateObject(2951, 264.481964, 1816.567749, 6.566123, 0.000000, 90.000000, 90.000000); CreateObject(2951, 264.481964, 1816.582397, 6.566123, 0.000000, 90.000000, 270.000000); // Invisible walls to prevent escape CreateObject(19382, 259.803558, 1818.141113, 3.653130, 0.000000, 90.000000, 0.000000); CreateObject(19382, 259.803558, 1820.141113, 3.653130, 0.000000, 90.000000, 0.000000); return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetTimerEx(\"auto_spawn\", 123, 0, \"i\", playerid); return 1; } forward auto_spawn(playerid); public auto_spawn(playerid) { SpawnPlayer(playerid); // Skip class selection return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { //if(!blast_door_open) SetPlayerCheckpoint(playerid, 299.4105,1820.4812,7.8205, 1); SendClientMessage(playerid, -1, \"Welcome to the example gamemode for {FFFF82}Mike (MP2)\'s{FFFFFF} keypad include.\"); SendClientMessage(playerid, -1, \"Enter the {B3191F}checkpoint{FFFFFF} to access the keypad.\"); SendClientMessage(playerid, -1, \"The code is {FFFF82}1337{FFFFFF}.\"); SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"Enjoy!\"); return 1; } /*public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { // Create a keypad for \'playerid\' with the defined ID of \'KEYPAD_BLASTDOOR\' (see top of script) with the key \'1337\' new result = ShowPlayerKeypad(playerid, KEYPAD_BLASTDOOR, \"1337\"); if(result == CREATEKEYPAD_RETURN_INVALID_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Invalid keypad ID passed to CreateKeypad().\"); if(result == CREATEKEYPAD_RETURN_NUM) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Invalid keypad string (non-numerical) passed to CreateKeypad().\"); return 1; }*/ public OnPlayerKeypadInput(playerid, keypadID, type, key) // \'key\' contains the number that has already been entered in it\'s entirety { if(keypadID == KEYPAD_BLASTDOOR && type == KEYPAD_INPUT_GOOD) { OpenBlastDoor(); // Open the blast door! for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { //DisablePlayerCheckpoint(i); if(GetPlayerKeypad(i) == KEYPAD_BLASTDOOR) HideKeypad(i); // If any other players have the blast door keypad open, close it } GameTextForPlayer(playerid, \"~G~access granted\", 3000, 3); failed_attempts = 0; // Reset failed attempts } else if(keypadID == KEYPAD_BLASTDOOR && type == KEYPAD_INPUT_BAD) { GameTextForPlayer(playerid, \"~R~access denied\", 3000, 3); failed_attempts++; if(failed_attempts == 3) { for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) //DisablePlayerCheckpoint(i); PlaySoundForAll(13610); SetTimer(\"sound_alarm\", 4000, false); SetTimer(\"alarm_off\", 20000, false); failed_attempts = 0; // Reset the counter } } return 1; } forward sound_alarm(); public sound_alarm() { PlaySoundForAll(6001); return 1; } forward alarm_off(); public alarm_off() { PlaySoundForAll(13606); for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { //SetPlayerCheckpoint(i, 299.4105,1820.4812,7.8205, 1); } return 1; } stock OpenBlastDoor() { MoveObject(blast_door_obj, 297.750427, 1821.698852, 6.818514 + 3.5, 0.5); blast_door_open = 1; PlaySoundForAll(1153, 297.750427, 1821.698852, 6.818514); SetTimer(\"close_blast_door\", 10000, 0); return 1; } forward close_blast_door(); public close_blast_door() { MoveObject(blast_door_obj, 297.750427, 1821.698852, 6.818514, 0.5); blast_door_open = 0; for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { //SetPlayerCheckpoint(i, 299.4105,1820.4812,7.8205, 1); } PlaySoundForAll(1153, 297.750427, 1821.698852, 6.818514); return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { if(objectid == blast_door_obj) { PlaySoundForAll(1154, 297.750427, 1821.698852, 6.818514); } return 1; } stock PlaySoundForAll(soundid, Float:x=0.0, Float:y=0.0, Float:z=0.0) { for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { PlayerPlaySound(i, soundid, x, y, z); } return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 299.4105,1820.4812,7.8205)) { new result = ShowPlayerKeypad(playerid, KEYPAD_BLASTDOOR, \"1337\"); if(result == CREATEKEYPAD_RETURN_INVALID_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Invalid keypad ID passed to CreateKeypad().\"); if(result == CREATEKEYPAD_RETURN_NUM) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Invalid keypad string (non-numerical) passed to CreateKeypad().\"); return 1; } } return 0; }[/pawn] (Nem biztos, hogy jó) 793
Segítségkérés / 0.3e objectek« Dátum: 2012. április 09. - 10:07:10 »Idézetet írta: geriking19 date=1333954408\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19880\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Sziasztok lenne 1 könnyû kérdésem.Akkor, amikor frissíted a szerveredet XD |