Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - scripter01
Oldalak: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 69
766
« Dátum: 2012. április 10. - 21:48:23 »
Csinálsz egy .map ki terjesztésû fájl, azt én úgy szoktam hogy létre hozok egy szöveges dokumentumot majd Total Commanderból szerksztem és olyan filét formáutom írok mögé amit én akarok az az van egy iylen szöveges docod hogy valami azt egyszereûen szerkeszted és valami.map lesz úgy jó és vissza konvertálod ennyi vagy be rakod az MTA mappokhoz de egy ugyan olyan nevû fájl hozz létre
767
« Dátum: 2012. április 10. - 21:46:08 »
Sziasztok pár napja írtam hogy kell nekem egy textdrawos jelszavas kapu, nos meg is kaptam de nem bírtam a véremmel és át akarom írni minden ár úgy hogy /nyit ra ki dobja a jelszó ablakot majd be írom a helyes jelszót akkor le nyiljon a kapu és majd /zar parancsal be záruljon nos igen addig jutottam el hogy /nyit meg jelenik a jelszavas ablak és tovább..... //Változó new kapum; //Kapu Zárva kapum = CreateObject(980, -2077.1513671875, 1367.1722412109, 8.8499526977539, 0, 0, 180); //Kapu Záró Parancs CMD:zar(playerid, params[]) { MoveObject(kapum,-2077.1513671875, 1367.1722412109, 8.8499526977539, 5.0); return 1; } //Kapu Nyitó Parancs CMD:nyit(player, params[]) { kapum = 0; for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { } PlaySoundForAll(1153, 297.750427, 1821.698852, 6.818514); GameTextForPlayer(player, \"~G~JELSZO ELFOGADVA\", 3000, 3); GameTextForPlayer(player, \"~R~JELSZO MEGTAGADVA\", 3000, 3); new result = ShowPlayerKeypad(player, KEYPAD_BLASTDOOR, \"1997\"); if(result == CREATEKEYPAD_RETURN_INVALID_ID) return SendClientMessage(player, COLOR_RED, \"Invalid keypad ID passed to CreateKeypad().\"); if(result == CREATEKEYPAD_RETURN_NUM) return SendClientMessage(player, COLOR_RED, \"Invalid keypad string (non-numerical) passed to CreateKeypad().\"); MoveObject(kapum,-2077.1513671875, 1367.1722412109, 3.1499495506287, 5.0); return 1; }
Nos, mi lehet a gond igaz nem szoktam sokszor segítséget kérni inkább adok De ez most meg fogott és fogalmam sincs mit tehetnék :S Aki segít megy neki a +!
768
« Dátum: 2012. április 10. - 18:57:56 »
De van egyszerûbb is az public OnGameModeInit() függvényt át írod OnPlayerFilterScriptInit() fügvényre én is így csináltam és jó de az a gond azzal a fo* hogy nem találom meg a Fort Katonaság HQ-n hol van a cp xD
769
« Dátum: 2012. április 10. - 00:47:55 »
Simán lére lehetsz hozni gang zonet vízen is most erre fáradt vagyok de holnap le írom hogyan
771
« Dátum: 2012. április 09. - 01:15:12 »
Sziasztok nem sokszor kérek segítséget, inkább meg oldom a magam módján,de most el akadtam. Még pedig az lenne a kérésem van a 0.3 rc6 verzió láttam pár olyan képet hogy lehet oldani csinálni hogy a jelszavas kapu egy textdravval keljen be írni az az pl lennének rajta 1-tõl 9-ig számok meg a nulla és ball oldalt lenne hogy OK jobboldalt meg hogy Mégse ilyen hogyan lehet meg oldani jah és ha már ezt így írom akkor egy normális jelszavas kaput is írhatnátok mert csináltam de semmilyen formában nem akart jó lenni :S Elõre is köszönöm Aki segít annak megy a +!
772
« Dátum: 2012. április 05. - 12:03:10 »
Dzsorden ez hasznos lesz nekem is nem kell annyit szórakoznom más editorral
773
« Dátum: 2012. április 05. - 10:35:42 »
Bencee 0.3dvagy 0.3e verziót használsz mert ha 0.3d akkor a0.3ds pluginok legyenek de ha már 0.3e akkor valószínûleg 0.3e pluginokat használj!
774
« Dátum: 2012. március 30. - 23:43:24 »
Ha úgy értetted hogy jelszóval akkor holnap meg csinálom!
775
« Dátum: 2012. március 29. - 18:52:07 »
Szerintem ez de nem biztos ilyen még nem nagyon láttam! PlayAudioStreamForPlayeAll
776
« Dátum: 2012. március 29. - 18:51:09 »
Örök tuning kellet hogy megy maradjon nem akkor itt van a parkot meg egyszerû meg lehet oldani vedd ki belölle azt a részt ahol az Object el tûnik azt csá!
777
« Dátum: 2012. március 29. - 18:49:01 »
Fel vagy véve gyere fel! nincs sok idõm! Jó kis homok vihar van nálunk XDDDDDDDD :@
778
« Dátum: 2012. március 29. - 18:44:51 »
Tessék találtam ez egy ilyen örök tuningos parancs, definációkat meg hozd létre! if(strcmp(cmd, \"/oroktuning\") || strcmp(cmd, \"/ot\")) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return Msg(playerid, \"A jármû mellett kell állnod\"); if(params < 1) return Msg(playerid, \"/öröktuning [Alien / XFLOW / Kerék / Matrica / Levesz]\"); if(!PlayerToPoint(3, playerid, -1917.3201,304.5225,41.0469)) return Msg(playerid, \"Nem vagy tuning mûhelyben.\"); if(strcmp(param[1], \"levesz\")) { if(params < 2) return Msg(playerid, \"/öröktuning levesz [Kerék / Kasztni / Matrica]\"); new kocsi, vs; kocsi = GetClosestVehicle(playerid); if(GetDistanceToVehicle(playerid, kocsi) > 5.5) return Msg(playerid, \"Nincs a közelben a jármû!\"); vs = IsAVsKocsi(kocsi); if(vs == NINCS) return Msg(playerid, \"Ez nem V-s!\"); if(!strcmp(CarInfo[vs][cOwner], PlayerName(playerid))) return Msg(playerid, \"Ez nem a tied!\"); if(strcmp(param[2], \"Kerék\") || strcmp(param[2], \"Kerek\")) { CarInfo[vs][cKerek] = 0; CarUpdate(vs, CAR_Kerek); Msg(playerid, \"Kerék leszedve.\"); } if(strcmp(param[2], \"Kasztni\")) { CarInfo[vs][cTuning] = 0; CarUpdate(vs, CAR_Tuning); Msg(playerid, \"Kasztni leszedve.\"); } if(strcmp(param[2], \"Matrica\")) { CarInfo[vs][cMatrica] = 3; CarUpdate(vs, CAR_Matrica); Msg(playerid, \"Matrica leszedve.\"); } } if(strcmp(param[1], \"matrica\")) { if(params < 2) { Msg(playerid, \"/öröktuning matrica [1-4] - 4 = leveszi a matricát.\"); Msg(playerid, \"Figyelmeztetés: Csak lowrider és tuning kocsikra, ha másra rakod a pénzt nem kapod vissza!\"); return 1; } new matrica = strval(param[2]); if(matrica < 1 || matrica > 4) return Msg(playerid, \"1-4 legyen a matrica száma.\"); if(GetMoney(playerid) < 15000000) return Msg(playerid, \"15 Millió KPba...\"); new kocsi, vs; kocsi = GetClosestVehicle(playerid); if(GetDistanceToVehicle(playerid, kocsi) > 5.5) return Msg(playerid, \"Nincs a közelben a jármû!\"); vs = IsAVsKocsi(kocsi); if(vs == NINCS) return Msg(playerid, \"Ez nem V-s!\"); if(!strcmp(CarInfo[vs][cOwner], PlayerName(playerid))) return Msg(playerid, \"Ez nem a tied!\"); GiveMoney(playerid, -15000000); ChangeVehiclePaintjob(kocsi, (matrica - 1)); CarInfo[vs][cMatrica] = (strval(param[2]) - 1); CarUpdate(vs, CAR_Matrica); BizPenz(BIZ_TUNING, 15000000); Msg(playerid, \"Matrica felrakva.\"); } if(strcmp(param[1], \"Alien\")) { if(GetMoney(playerid) < 5000000) return Msg(playerid, \"5 Millió KPba...\"); //new tuningstyle = 1; new kocsi, vs; kocsi = GetClosestVehicle(playerid); if(GetDistanceToVehicle(playerid, kocsi) > 5.5) return Msg(playerid, \"Nincs a közelben a jármû!\"); vs = IsAVsKocsi(kocsi); if(vs == NINCS) return Msg(playerid, \"Ez nem V-s!\"); if(!strcmp(CarInfo[vs][cOwner], PlayerName(playerid))) return Msg(playerid, \"Ez nem a tied!\"); if(CarInfo[vs][cModel] == 560) { CarInfo[vs][cTuning] = 1; Msg(playerid, \"Alien Tuning felszerelve(Resizni kell a kocsit hogy rajta legyen).\"); GiveMoney(playerid, -5000000); BizPenz(BIZ_TUNING, 5000000); CarUpdate(vs, CAR_Tuning); } if(CarInfo[vs][cModel] == 562) { CarInfo[vs][cTuning] = 1; Msg(playerid, \"Alien Tuning felszerelve(Resizni kell a kocsit hogy rajta legyen).\"); GiveMoney(playerid, -5000000); BizPenz(BIZ_TUNING, 5000000); CarUpdate(vs, CAR_Tuning); } if(CarInfo[vs][cModel] == 559) { CarInfo[vs][cTuning] = 1; Msg(playerid, \"Alien Tuning felszerelve(Resizni kell a kocsit hogy rajta legyen).\"); GiveMoney(playerid, -5000000); BizPenz(BIZ_TUNING, 5000000); CarUpdate(vs, CAR_Tuning); } if(CarInfo[vs][cModel] == 558) { CarInfo[vs][cTuning] = 1; Msg(playerid, \"Alien Tuning felszerelve(Resizni kell a kocsit hogy rajta legyen).\"); GiveMoney(playerid, -5000000); BizPenz(BIZ_TUNING, 5000000); CarUpdate(vs, CAR_Tuning); } if(CarInfo[vs][cModel] == 561) { CarInfo[vs][cTuning] = 1; Msg(playerid, \"Alien Tuning felszerelve(Resizni kell a kocsit hogy rajta legyen).\"); GiveMoney(playerid, -5000000); BizPenz(BIZ_TUNING, 5000000); CarUpdate(vs, CAR_Tuning); } if(CarInfo[vs][cModel] == 565) { CarInfo[vs][cTuning] = 1; Msg(playerid, \"Alien Tuning felszerelve(Resizni kell a kocsit hogy rajta legyen).\"); GiveMoney(playerid, -5000000); BizPenz(BIZ_TUNING, 5000000); CarUpdate(vs, CAR_Tuning); } } if(strcmp(param[1], \"Xflow\")) { if(GetMoney(playerid) < 5000000) return Msg(playerid, \"5 Millió KPba...\"); //new tuningstyle = 2; new kocsi, vs; kocsi = GetClosestVehicle(playerid); if(GetDistanceToVehicle(playerid, kocsi) > 5.5) return Msg(playerid, \"Nincs a közelben a jármû!\"); vs = IsAVsKocsi(kocsi); if(vs == NINCS) return Msg(playerid, \"Ez nem V-s!\"); if(!strcmp(CarInfo[vs][cOwner], PlayerName(playerid))) return Msg(playerid, \"Ez nem a tied!\"); if(CarInfo[vs][cModel] == 560) { CarInfo[vs][cTuning] = 2; Msg(playerid, \"Xflow Tuning felszerelve(Resizni kell a kocsit hogy rajta legyen).\"); GiveMoney(playerid, -5000000); BizPenz(BIZ_TUNING, 5000000); CarUpdate(vs, CAR_Tuning); } if(CarInfo[vs][cModel] == 562) { CarInfo[vs][cTuning] = 2; Msg(playerid, \"Xflow Tuning felszerelve(Resizni kell a kocsit hogy rajta legyen).\"); GiveMoney(playerid, -5000000); BizPenz(BIZ_TUNING, 5000000); CarUpdate(vs, CAR_Tuning); } if(CarInfo[vs][cModel] == 559) { CarInfo[vs][cTuning] = 2; Msg(playerid, \"Xflow Tuning felszerelve(Resizni kell a kocsit hogy rajta legyen).\"); GiveMoney(playerid, -5000000); BizPenz(BIZ_TUNING, 5000000); CarUpdate(vs, CAR_Tuning); } if(CarInfo[vs][cModel] == 558) { CarInfo[vs][cTuning] = 2; Msg(playerid, \"Xflow Tuning felszerelve(Resizni kell a kocsit hogy rajta legyen).\"); GiveMoney(playerid, -5000000); BizPenz(BIZ_TUNING, 5000000); CarUpdate(vs, CAR_Tuning); } if(CarInfo[vs][cModel] == 561) { CarInfo[vs][cTuning] = 2; Msg(playerid, \"Xflow Tuning felszerelve(Resizni kell a kocsit hogy rajta legyen).\"); GiveMoney(playerid, -5000000); BizPenz(BIZ_TUNING, 5000000); CarUpdate(vs, CAR_Tuning); } if(CarInfo[vs][cModel] == 565) { CarInfo[vs][cTuning] = 2; Msg(playerid, \"Xflow Tuning felszerelve(Resizni kell a kocsit hogy rajta legyen).\"); GiveMoney(playerid, -5000000); BizPenz(BIZ_TUNING, 5000000); CarUpdate(vs, CAR_Tuning); } } if(strcmp(param[1], \"kerék\") || strcmp(param[1], \"kerek\")) { if(GetMoney(playerid) < 50000) return Msg(playerid, \"50,000Ft KPban...\"); new kocsi, vs; kocsi = GetClosestVehicle(playerid); if(GetDistanceToVehicle(playerid, kocsi) > 5.5) return Msg(playerid, \"Nincs a közelben a jármû!\"); vs = IsAVsKocsi(kocsi); if(vs == NINCS) return Msg(playerid, \"Ez nem V-s!\"); if(!strcmp(CarInfo[vs][cOwner], PlayerName(playerid))) return Msg(playerid, \"Ez nem a tied!\"); if(params < 2) return Msg(playerid, \"/öröktuning kerék [1-13]\"); new kerek = strval(param[2]); if(kerek < 1 || kerek > 13) return Msg(playerid, \"Kerék csak 1-13 lehet.\"); Msg(playerid, \"Kerék felszerelve(Resizni kell a kocsit hogy rajta legyen).\"); new k = kerek+1072; CarInfo[vs][cKerek] = k; GiveMoney(playerid, -50000); BizPenz(BIZ_TUNING, 50000); CarUpdate(vs, CAR_Kerek); } if(strcmp(param[1], \"Matrica\")) { if(!Admin(playerid, 5)) return 1; new kocsi, vs; kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); vs = IsAVsKocsi(kocsi); if(vs == NINCS) return Msg(playerid, \"Ez nem V-s!\"); if(!strcmp(CarInfo[vs][cOwner], PlayerName(playerid)) & !IsScripter(playerid)) return Msg(playerid, \"Ez nem a tied!\"); if(CarInfo[vs][cModel] == 536 || CarInfo[vs][cModel] == 535 || CarInfo[vs][cModel] == 534 || CarInfo[vs][cModel] == 560 || CarInfo[vs][cModel] == 562 || CarInfo[vs][cModel] == 559 || CarInfo[vs][cModel] == 558 || CarInfo[vs][cModel] == 561 || CarInfo[vs][cModel] == 565) { //if(GetMoney(playerid) < 50000) return Msg(playerid, \"50,000Ft KPban...\"); if(params < 2) return Msg(playerid, \"/öröktuning matrica [0-2] (Ha leakarod szedni írd: \'leszed\')\"); if(strcmp(param[2], \"leszed\")) { Msg(playerid, \"Matrica leszedve.\"); Matrica[kocsi] = 3; ChangeVehiclePaintjob(kocsi, 3); MatricaMentes(); return 1; } new matrica = strval(param[2]); if(matrica < 0 || matrica > 2) return Msg(playerid, \"Matrica 0-2\"); ChangeVehiclePaintjob(kocsi, matrica); Msg(playerid, \"Matrica kész.\"); Matrica[kocsi] = matrica; MatricaMentes(); } else Msg(playerid, \"Erre nem lehet...\"); } }
779
« Dátum: 2012. március 29. - 18:30:25 »
Hát mivel csak 0.3e nél van új bilincs object csak arra gondolt
780
« Dátum: 2012. március 29. - 18:29:31 »
Látom mindenki csak magyarázni tud de csinálni semmit! Tessék itt van! AddStaticVehicleEx(538,1698.3481,-1953.9786,13.5469,271.4859,0,0,0); NPC vonatot akarsz csinálni! Hát szerintem ne is álmodj róla én 3-4 féle képen próbáltam meg és olyan embertõl kérdeztem aki pro ebbe és nem! De ha elsõre nem sikerül akkor vedd fel még egyszer a vonatod úgy jó lesz!
Oldalak: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 69
|