Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - zeteni

Oldalak: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 130
766
Beszélgetés / Általános
« Dátum: 2012. június 19. - 21:42:08 »
Hogy-Hogy?

767
Függvények / SetSpawnInfo
« Dátum: 2012. június 19. - 21:41:30 »
Idézetet írta: kurta999 date=1340132755\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23091\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nincs szüksééégg??!! Hát pedig van!
Kikérem magamnak, én ezzel a megoldással csináltam meg az összes spawnolást a módomban  ;D
Itt legalább nincs az, hogy lespawnol, átrakja a skined és végül elteléz.
Ez egyben történik meg és sokkal gyorsabban, sokkal többet ér ez, mind a jól bevált klasszikus módszer.
 
Hát akkor megnyugodtam! :) Köszönöm

768
Segítségkérés / Más embernek dolog adása
« Dátum: 2012. június 19. - 20:38:42 »
Amúgy rosszul van csinálva. Mert így úgy fog mûködni, hogyha a játékos NEM admin akkor használni tudja Tehát így a helyes:
 
if(IsPlayerAdmin(playeridÖÖ return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy RCON admin!\");

 
Amúgy van egy kis felfele mutató kéz arra katt úgy tudsz +adni

769
Függvények / SetSpawnInfo
« Dátum: 2012. június 19. - 20:28:14 »
SetSpawnInfo
Ez arra szolgál, hogy egy adott játékosnak megváltoztassuk a spawnolási információit. Tehát amikor spawnol, milyen csapatban legyen, mi legyen a skine milyen fegyverei legyenek hány lõszerrel, és persze, hogy milyen pozíción spawnoljon le.
Paraméterei:
playerid A játékos azonosítója, akinek megakarod változtatni a spawnolási információit
csapat(team) A csapat azonosítója amelyikbe beakarod tenni. Ha nem akarod ezt használni írj nullát.
skin A játékos \"kinézete\" amikor \"megszületik\"
Float: X, Float: Y, Float: Z, Float: Angle A játékos pozíciója, ahova szeretnéd, hogy spawnoljon.
fegyver1 A játékos elsõ fegyvere
fegyver1 lõszerei A játékos elsõ fegyverében lévõ lõszerek.
így tovább kettes, hármas fegyverrel
Visszatérések: Ennek a funkciónak nincsen visszatérési értéke
Általában OnPlayerSpawn vagy/és OnPlayerRequestSpawn alatt mûködik crash biztosan, de máshol is lehet használni.
Egy példa a használatára:
 
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    // Itt az összes player lespawnol
    // CJ skinnel aminek az azonosítója: 0. Las Venturasban fognak \"megszületni\"
    // 36 lõszeres SawnOff-Shotgun-nal és 150 lõszeres Tec9-el a kezükben
    SetSpawnInfo( playerid, 0, 0, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 26, 36, 28, 150, 0, 0 );
}

 
Igen, nagyjából a wikipédiáról másoltam!
Ha valami hibát vétettem, kérem jelezzétek!

770
Beszélgetés / Általános
« Dátum: 2012. június 19. - 19:53:31 »
Idézetet írta: Gentleman date=1340126751\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én õt akarom elérni 2 napja az MDC ügyében :D
Viszont majd legközelebb csak vasárnap leszek.
UGYANIS VEKERIIII FESZTIVÁÁÁÁL!!!!!
 
Nekem nincs rá pénz :(  :-[

771
Segítségkérés / 1 error és egy kérdés
« Dátum: 2012. június 19. - 16:50:45 »
Nagyon köszönöm mindenkinek! :)
/lock

772
Segítségkérés / 1 error és egy kérdés
« Dátum: 2012. június 19. - 16:43:45 »
Köszönöm szépen! Errõl el is feledkeztem! :) A switch-esre nem tudod a választ?

773
Segítségkérés / nem ismeri fel a gamemodot...HELP
« Dátum: 2012. június 19. - 16:38:19 »
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>

 
Mondjuk így?

774
Segítségkérés / 1 error és egy kérdés
« Dátum: 2012. június 19. - 16:36:35 »
public pontszamlal()
{
SavePlayerData(playerid);
}

 
Itt használom. Máshol is van használva, de ott nem ír rá semmit.

775
Segítségkérés / 1 error és egy kérdés
« Dátum: 2012. június 19. - 16:13:57 »
Szóval lenne egy kérdésem. Ha van egy IsPlayerFraction változóm és a switch-ben playeridre akar vonatkozni akkor így mûködik?
 
switch(IsPlayerFraction)

 
stb.
Ez így mûködni fog?
És van egy error: error 017: undefined symbol \"playerid\"
 
forward SavePlayerData(playerid);
public SavePlayerData(playerid)
{
    format(File, 64, \"%s.ini\", GetName(playerid));
dini_IntSet(File, \"Rang\", PlayerInfo[playerid][isPlayerRank]);
dini_IntSet(File, \"Skin\", GetPlayerSkin(playerid));
dini_IntSet(File, \"Frakció\", PlayerInfo[playerid][isPlayerFraction]);
dini_IntSet(File, \"Admin\", PlayerInfo[playerid][isPlayerAAdmin]);
dini_IntSet(File, \"Pont\", GetPlayerScore(playerid));
}

 
Pedig nincs vele baj.

776
Off Telep / Zongorázás
« Dátum: 2012. június 19. - 12:39:57 »
Idézetet írta: Уѕтǝǝ date=1340102121\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23047\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Hagyjál xD Én még mindig a (|) -ra bukok xXD
 
Off telepen vagyunk öcsi, itt lehet offoni :D
(|) ez vami számítógépes karakter? vagy USB akar lenni?  :D
 
[/quote]
Az egy nõi nemiszerv akart lenni xDDD Na zárom a témát. Amúgy ez nem az Off telep :)

777
Off Telep / Zongorázás
« Dátum: 2012. június 19. - 12:12:24 »
Hagyjál xD Én még mindig a (|) -ra bukok xXD

778
Off Telep / Zongorázás
« Dátum: 2012. június 19. - 12:08:19 »
Na szerintem elég az offolásból!

779
Off Telep / Zongorázás
« Dátum: 2012. június 19. - 12:02:07 »
Idézetet írta: Уѕтǝǝ date=1340099914\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23047\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Hahahah xDDD Akkor se vagyok bu** xD xD
 
ne akard magad megváltoztatni,attól nem lesz jobb!! fogadd el magad! hidd el jobb lesz!
adok egy telefonszámot,neki ki öntheted a szived. ;)
 
[/quote]
saját számodat adod neki?
 
[/quote]
Sigged Mégsem

780
Segítségkérés / OnPlayerUpdate -ra hibát ir.
« Dátum: 2012. június 19. - 11:58:25 »
Másold be az OnPlayerUpdate Callback-et!

Oldalak: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 130
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal