Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - tudvari
Oldalak: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 85
766
« Dátum: 2012. június 10. - 21:23:23 »
Írd le légyszíves mit javítottál ki,mert minden le van csúszva,és nem tudom így kiolvasni.Ha csak a return 1-et,akkor nem jó. Kiszedtem pár dolgot stb.És rájöttem,hogy csak akkor jelez hibát,ha ez a rész benne van: if(strcmp(mit,\"aktival\",true) == 0) { if(C4Lerakva[playerid] == 1) { GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); if(C4Kocsiban[playerid] == 0) { CreateExplosion(C4x[playerid], C4y[playerid], C4z[playerid], 2, 50); C4Lerakva[playerid] = 0; C4x[playerid] = 0.000000; C4y[playerid] = 0.000000; C4z[playerid] = 0.000000; new string[256]; format(string,sizeof(string),\"%s felrobbantott egy C4-et.\",nev); ProxDetector(20.0, playerid, string, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA); AdminnakUzenet(VNARANCS,string,1); SendClientMessage(playerid,SIKERES,\"Sikeresen felrobbantottad a C4-et!\"); DestroyObject(C4Object[playerid]); } } else if(C4Kocsiban[playerid] != 0) { new kocsi = C4Kocsiban[playerid]; new Float:x, Float:y, Float:z; GetVehiclePos(kocsi, x, y, z); CreateExplosion(x, y, z, 2, 50); C4Kocsiban[playerid] = 0; C4Lerakva[playerid] = 0; new string[256]; format(string,sizeof(string),\"%s felrobbantott egy C4-et.\",nev); ProxDetector(20.0, playerid, string, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA); format(string,sizeof(string),\"%s felrobbantott egy C4-et.(%d)\",nev,kocsi); AdminnakUzenet(VNARANCS,string,1); SendClientMessage(playerid,SIKERES,\"Sikeresen felrobbantottad a C4-et!\"); } } else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nem raktál le C4-et!\"); } Ui.: meg van a hiba,egy sorba két zárás volt xd
767
« Dátum: 2012. június 10. - 21:06:03 »
Már rá googleoztam,és ott is ezt írták,de nem találtam benne hibát :S
768
« Dátum: 2012. június 10. - 20:57:17 »
Sziasztok! a 16302,16303,16304 sorban errort jelez a parancsomnál.Segítenétek pls? CMD:c4(playerid,params[]) { if(Belepve[playerid] != 0) { if(JatekosInfo[playerid][Megkotozve] == 0 && JatekosInfo[playerid][Megbilincselve] == 0) { if(CsinalVmit[playerid] == 0) { if(JatekosInfo[playerid][borton]== 0 && JatekosInfo[playerid][AdminBorton] == 0) { new mit[64]; if(sscanf(params,\"s\",mit)) return SendClientMessage(playerid,SZURKE,\"Használat: /c4 [mit]\"); { if(strcmp(mit,\"lerak\",true) == 0) { if(JatekosInfo[playerid][C4] != 0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new kocsi; kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); C4Kocsiban[playerid] = kocsi; new string[256]; GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); format(string,sizeof(string),\"%s felszerel egy C4-et egy jármûbe...\",nev); ProxDetector(20.0, playerid, string, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA); format(string,sizeof(string),\"%s felszerel egy C4-et egy jármûbe.(%d)\",nev,kocsi); printf(string); tc4[playerid] = SetTimerEx(\"c4szereles\",10000,false,\"i\",playerid); CsinalVmit[playerid] = 1; TogglePlayerControllable(playerid,false); } if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); new string[256]; GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); format(string,sizeof(string),\"%s lerak egy C4-et...\",nev); ProxDetector(20.0, playerid, string, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA); format(string,sizeof(string),\"%s lerak egy C4-et.\",nev); printf(string); tc4[playerid] = SetTimerEx(\"c4szereles\",10000,false,\"i\",playerid); CsinalVmit[playerid] = 1; TogglePlayerControllable(playerid,false); } } else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nincs nálad C4!\"); } if(strcmp(mit,\"aktival\",true) == 0) { if(C4Lerakva[playerid] == 1) { GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); if(C4Kocsiban[playerid] == 0) { CreateExplosion(C4x[playerid], C4y[playerid], C4z[playerid], 2, 50); C4Lerakva[playerid] = 0; C4x[playerid] = 0.000000; C4y[playerid] = 0.000000; C4z[playerid] = 0.000000; new string[256]; format(string,sizeof(string),\"%s felrobbantott egy C4-et.\",nev); ProxDetector(20.0, playerid, string, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA); AdminnakUzenet(VNARANCS,string,1); SendClientMessage(playerid,SIKERES,\"Sikeresen felrobbantottad a C4-et!\"); DestroyObject(C4Object[playerid]); } } else if(C4Kocsiban[playerid] != 0) { new kocsi = C4Kocsiban[playerid]; new Float:x, Float:y, Float:z; GetVehiclePos(kocsi, x, y, z); CreateExplosion(x, y, z, 2, 50); C4Kocsiban[playerid] = 0; C4Lerakva[playerid] = 0; new string[256]; format(string,sizeof(string),\"%s felrobbantott egy C4-et.\",nev); ProxDetector(20.0, playerid, string, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA); format(string,sizeof(string),\"%s felrobbantott egy C4-et.(%d)\",nev,kocsi); AdminnakUzenet(VNARANCS,string,1); SendClientMessage(playerid,SIKERES,\"Sikeresen felrobbantottad a C4-et!\"); } } else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nem raktál le C4-et!\"); } } } else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Börtönben?\"); } else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Már csinálsz valamit!\"); } else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Meg vagy kötözve/bilincselve!\"); }//16302 else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Be kell jelentkezned!\"); //16303 return 0;//16304 } D:\\Egyebek\\0.3e\\gamemodes\\loginom.pwn(16302) : warning 209: function \"cmd_c4\" should return a value D:\\Egyebek\\0.3e\\gamemodes\\loginom.pwn(16303) : error 010: invalid function or declaration D:\\Egyebek\\0.3e\\gamemodes\\loginom.pwn(16304) : error 010: invalid function or declaration Ja és egyébként nem tudjátok miért van az,hogy ha berakok egy fegyver mentõ funkciót,akkor a modban lévõ(nem fs) textdrawok a bal felsõ sarokban lesznek és folyamatosan villognak? Köszi a segítséget!
769
« Dátum: 2012. június 10. - 19:43:44 »
Ekkora értelmi szintet... Leírtad az elsõ hozzászólásodban,hogy 2 helyen lehessen szedni/ vagy nem tudom bármit is csinálni a droggal,és ha egyiknél sincs akkor írja ki,hogy nem vagy ott. és ezt úgy kell ahogy leírták.. if else if else Ha már felteszed a kérdésedet fogd már fel,hogy mit kérdezel,és ne felejtsd el a 3. hozzászólás után,hogy mit is kértél.
770
« Dátum: 2012. június 10. - 15:54:52 »
Sziasztok,ha berakom a fegyver mentést a szerveremre,az összes textdraw elromlik, a hp-m folyamatosan villog stb.(Kivéve a realtime FS) Ez miért van? new PlayerWeapons[12][MAX_PLAYERS]; new PlayerAmmo[12][MAX_PLAYERS]; public OnPlayerConnect(playerid) { for(new w=0;w<13;w++) { PlayerWeapons[w][playerid]=0; PlayerAmmo[w][playerid]=0; } } Mentés: for(new weap=0;weap<13;weap++) { GetPlayerWeaponData(playerid,weap,PlayerWeapons[weap][playerid],PlayerAmmo[weap][playerid]); new slotname[20]; format(slotname,sizeof(slotname),\"Slot%d\",weap); dini_IntSet(file,slotname,PlayerWeapons[weap][playerid]); new slotammo[20]; format(slotammo,sizeof(slotammo),\"AmmoSlot%d\",weap); dini_IntSet(file,slotammo,PlayerAmmo[weap][playerid]); } SPAWN: for(new weap=0;weap<13;weap++) { new file[256]; GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); format(file,sizeof(file),\"/Adatbazis/Karakterek/%s.ini\",nev); new slotname[20]; format(slotname,sizeof(slotname),\"Slot%d\",weap); new slotammo[20]; format(slotammo,sizeof(slotammo),\"AmmoSlot%d\",weap); PlayerWeapons[weap][playerid] = strval(dini_Get(file, slotname)); PlayerAmmo[weap][playerid] = strval(dini_Get(file, slotammo)); GivePlayerWeapon(playerid, PlayerWeapons[weap][playerid], PlayerAmmo[weap][playerid]); } Halál: for(new i=0;i<13;i++) { new file[256]; GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); GetPlayerWeaponData(playerid,i,PlayerWeapons[playerid],PlayerAmmo[playerid]); format(file,sizeof(file),\"/Adatbazis/Karakterek/%s.ini\",nev); new slotname[20]; format(slotname,sizeof(slotname),\"Slot%d\",i); dini_IntSet(file,slotname,PlayerWeapons[playerid]); new slotammo[20]; format(slotammo,sizeof(slotammo),\"AmmoSlot%d\",i); dini_IntSet(file,slotammo,PlayerAmmo[playerid]); }
771
« Dátum: 2012. június 08. - 20:25:58 »
Sziasztok.Könnyûnek gondoltam,hiszen már jó sokat dolgoztam a modommal,de valamiért ha hozzá írom azt a pár fegyvermentõ sort,akkor az egész összezavarodik. Valaki írna nekem gyorsan egy dini alapú fegyvermentõ scriptet? Csak annyi kell hogy GetPlayerWeaponData - weapon és ammu stb. Köszönöm elõre is.
772
« Dátum: 2012. június 03. - 21:27:16 »
Van benne valami. Ha valamire kíváncsi vagyok,azt megnézem a modban.Playerként voltam már a szerverként,szóval nem sokkal másabb adminként
773
« Dátum: 2012. június 03. - 21:18:39 »
Nekem is sikerült de a localhostot nem tudom elérni,gondolom routeren nincs engedélyezve/port forwardingolva a port.De nem vagyok biztos.Ugyan az a problémám mint JBauernek.
774
« Dátum: 2012. június 03. - 21:02:30 »
Router zavarhatja? Egyébként bojhoska szerintem te sem értesz többet hozzá,bocsi :S Elvégeztem a mûveleteket,minden fut.De nem nyitja meg a phpMyAdmint.
775
« Dátum: 2012. június 03. - 20:55:25 »
Hoppá! A Google Chrome nem tudott csatlakozni a localhost webhelyhez
776
« Dátum: 2012. június 03. - 19:41:41 »
Nekem is kérlek.Vagy vedd fel videóra pls/Írj tutorialt, köszi
777
« Dátum: 2012. június 03. - 17:50:04 »
Gergo107. Ha jól tudom,akkor kijelentette,hogy csak kipróbálni akarja.Nem folytatni,szervert indítani a moddal stb.
778
« Dátum: 2012. június 03. - 15:58:56 »
Én is kiszeretném próbálni.Remélem valaki tud segíteni
779
« Dátum: 2012. június 03. - 12:06:41 »
Hozz létre egy változót,és a változó a szerver indításakor 0 legyen. Ha valaki csatlakozik a minigamehez (/minigame),akkor legyen a változó értéke 1. Majd csinálj egy timert ami pl.: 5 mp-nként frissíti a textdraw szövegét a változó aktuális értékére.
780
« Dátum: 2012. június 03. - 09:56:28 »
http://wowemuf.org/index.php?topic=4868.0Itt van a másik gyakran látogatott fórumomról a link. Egyébként Min. 13 évesnek kell lenned,de te meg nem bírod helyesen leírni azt,hogy: \"Érts\"? (értsél)
Oldalak: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 85
|