Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Toxic

Oldalak: 1 ... 50 51 [52] 53
766
Archívum / Interior lerakás
« Dátum: 2014. július 15. - 14:50:22 »
Nos, az első kérdést Nortex megválaszolta.


Városháza és autóiskola NPC lerakása:
 

Autóiskola > license-system > c_license_system
Városháza > job-system > c_job_system
Némi angoltudás szükséges hozzá.
Autóiskola esetében ezt kell keresned c_license_system-en belül:
wLicense, licenseList, bAcceptLicense, bCancel = nil
local Johnson = createPed(<skin ID>, <x koordináta>, <y koordináta>, <z koordináta>)
setPedRotation(Johnson, <rotáció>)
setElementDimension(Johnson, <dimenzió>)
setElementInterior(Johnson, <interior>)
setElementData( Johnson, \"talk\", 1 )
setElementData( Johnson, \"name\", \"Officer Johnson\" )
A \"<>\" jelek között lévő adatokat kell átírni
Városháza esetében ezt kell keresned a c_job_system-en belül:
local jessie = createPed( <skin ID>, <x koordináta>, <y koordináta>, <z koordináta> )
setPedRotation( jessie, <rotáció>)
setElementDimension( jessie, <dimenzió> )
setElementInterior( jessie , <interior>)
setElementData( jessie, \"talk\", 1 )
setElementData( jessie, \"name\", \"Jessie Smith\" )
setPedAnimation ( jessie, \"INT_OFFICE\", \"OFF_Sit_Idle_Loop\", -1, true, false, false )
setPedFrozen(jessie, true)
Szintén a \"<>\" jelek közt lévő adatokat kell átírni.
Btw: hogy biztos jól csináld, kiemeltem piros színnel az átírandó részeket.
Ugye, hogy nem is olyan nehéz?
[/quote]

767
Archívum / Admin beállítások
« Dátum: 2014. július 15. - 12:44:39 »
Kikeresed a saját accountod, és átírod az adminszinted.


[mod]Elavult, zárom.[/mod]

768
Archívum / Job System
« Dátum: 2014. július 15. - 12:15:41 »
Mit ír a logban?

769
Archívum / ZeroMTA NPC bug:))
« Dátum: 2014. július 14. - 15:22:00 »
Némi angoltudás szükséges hozzá.
Autóiskola esetében ezt kell keresned c_license_system-en belül:
wLicense, licenseList, bAcceptLicense, bCancel = nil
local Johnson = createPed(<skin ID>, <x koordináta>, <y koordináta>, <z koordináta>)
setPedRotation(Johnson, <rotáció>)
setElementDimension(Johnson, <dimenzió>)
setElementInterior(Johnson, <interior>)
setElementData( Johnson, \"talk\", 1 )
setElementData( Johnson, \"name\", \"Officer Johnson\" )
A \"<>\" jelek között lévő adatokat kell átírni
Városháza esetében ezt kell keresned a c_job_system-en belül:
local jessie = createPed( <skin ID>, <x koordináta>, <y koordináta>, <z koordináta> )
setPedRotation( jessie, <rotáció>)
setElementDimension( jessie, <dimenzió> )
setElementInterior( jessie , <interior>)
setElementData( jessie, \"talk\", 1 )
setElementData( jessie, \"name\", \"Jessie Smith\" )
setPedAnimation ( jessie, \"INT_OFFICE\", \"OFF_Sit_Idle_Loop\", -1, true, false, false )
setPedFrozen(jessie, true)
Szintén a \"<>\" jelek közt lévő adatokat kell átírni.
Btw: hogy biztos jól csináld, kiemeltem piros színnel az átírandó részeket.
Ugye, hogy nem is olyan nehéz?

770
Archívum / ZeroMTA NPC bug:))
« Dátum: 2014. július 14. - 14:21:00 »
Ha egy pozíciót, dimenziót és interiort nem tudsz átírni 1 scripten belül, akkor inkább ne is nyiss szervert.

771
Archívum / ZeroMTA NPC bug:))
« Dátum: 2014. július 14. - 11:09:00 »
Autós iskola: license-system > c_license_system
Városháza: job-system > c_job_system

772
Archívum / Segítség kérés, hátha tud valaki ezekben segíteni.
« Dátum: 2014. július 13. - 20:17:19 »
Kipróbáltam az inventory systemet kíváncsiságból. Kapásból több dolog nem működött (lehet én csinálok valamit rosszul, elnézést).
Pl mikor a fegyvereket elő akarom venni, akkor nem történik semmi. Ötlet?

773
Archívum / Radar Blip
« Dátum: 2014. július 13. - 15:16:21 »
Itt minden le van írva.

774
Archívum / Segítség kérés, hátha tud valaki ezekben segíteni.
« Dátum: 2014. július 12. - 18:28:19 »
3. Nick System for Admin System
Ha admin vagy lehessen beállítani admin nevet és ha szolgálatba lépsz akkor az legyen a neved, ha kilép váltsa vissza a karakter nevére.
4. Item System
Olyasmi felépítéssel mint a S**MTA-n vagy az A**MTA-n.
5. Dead System
Ha meghalsz akkor a kamera mennyen körbe a karakteren és a bal alsó sarokban számoljon egy Text vissza 10 perctől ha ez meg van akkor respawnolja a kórháznál.
[/quote]
Fő az egyediség. :)

775
Archívum / Zero MTA - Pénz számláló limit
« Dátum: 2014. július 10. - 18:49:11 »
Na erre én is kiváncsi volnék.:D

776
Archívum / Tudás osztás ;)
« Dátum: 2014. július 09. - 12:20:26 »
Abszolút megbízható a srác

777
Archívum / Kérdés
« Dátum: 2014. július 09. - 12:19:26 »
Dobtam üzenetet.

778
Archívum / Rendőr duty
« Dátum: 2014. július 07. - 15:09:35 »
Feltöltenéd valahova az s_duty_commands.lua fájlt?

779
Archívum / Zero MTa - Jogsi autó bug
« Dátum: 2014. július 06. - 20:48:28 »
/makecivveh <szín 1> <szín 2> -1 (azaz nem munka jármű)
Ha így rakod le, akkor nem lesz probléma.

780
Archívum / Rendőr duty
« Dátum: 2014. július 06. - 20:46:32 »
Gondolom Zero modot használsz.
faction-system > s_duty_commands
Ezt kell keresned:
 
pdColShape = createColSphere( x, y, z, 5)
exports.pool:allocateElement(pdColShape)
setElementDimension(pdColShape, dimenzió)
setElementInterior(pdColShape, interior)

 
Átírod a koordinátákat, valamint az interiort és a dimenziót és máris működik.

Oldalak: 1 ... 50 51 [52] 53
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal