Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - CANNONN
Oldalak: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 142
751
« Dátum: 2012. június 21. - 23:29:13 »
Mai hangulatfokozó estére:
(katt rá a nagyobb mérethez!) ATM beújított.
Az úgy jó, ATM bekeményít. Amúgy teljesen igaza van. xD
752
« Dátum: 2012. június 21. - 22:53:42 »
Igen, ilyenre gondolok Ryuuzaki.
Mert én nem azt csináltam?
753
« Dátum: 2012. június 21. - 17:42:45 »
Sima, for-os megoldás: CMD:tele(playerid) { new Float: x, Float: y, Float: z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) { { if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 5.0, x, y, z)) return SetPlayerPos(playerid, 0, 0, 0); } } return 1; }
Gyorsabb, foreach-os megoldás: CMD:tele(playerid) { new Float: x, Float: y, Float: z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); foreach(Player, i) { { if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 5.0, x, y, z)) return SetPlayerPos(playerid, 0, 0, 0); } } return 1; }
754
« Dátum: 2012. június 21. - 17:35:13 »
atw.hu uw.hu okhost.eu, de sajnos jelenleg zárt a regisztráció.
755
« Dátum: 2012. június 21. - 17:22:55 »
Egész jó. Szépen, igényesen van megírva.
756
« Dátum: 2012. június 21. - 14:43:20 »
#include foreach #include zcmd CMD:cuff(playerid) { new bool:cuff, Float: x, Float: y, Float: z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); foreach(Player, i) { if(cuff == false) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 2.0, x, y, z)) { cuff = true, // Ide a többi fügvényt írd. } } } cuff = false; else return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs a közeledben senki.\"); return 1; }
757
« Dátum: 2012. június 20. - 18:09:50 »
Jó lett, habár szerintem egyszerûbb bepityegni a \"futtatáshoz\" azt, hogy cmd, aztán, hogy ip config és minden információt kiír.
759
« Dátum: 2012. június 17. - 23:25:20 »
A kódhoz szükséges az opsp include. Link: http://www.solidfiles.com/d/fa58211840/ #include opsp public OnPlayerShootPlayer(shooter,target,Float:damage) { new Float: elet; GetPlayerHealth(target, elet); SetPlayerHealth(target, elet -8); SetPlayerScore(shooter, GetPlayerScore(shooter) +10); PlayerInfo[shooter][humankill] = PlayerInfo[shooter][humankill]++; return 1; }
760
« Dátum: 2012. június 16. - 21:40:05 »
Cannon azért ennyire hülye nem vagyok!!!
Egy szóval nem mondtam. Esetleg keress ilyet, gettime és töröld ki.
761
« Dátum: 2012. június 16. - 21:29:08 »
#include a_samp #include zcmd #include sscanf new skin[MAX_PLAYERS]; CMD:skin(playerid,params[]) { if(sscanf(params,\"d\",skin[playerid])) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat : /skin [skinid(0-299)]\"); if(skin[playerid] < 0 || skin[playerid] > 299) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Csak 0 és 299 közötti id-vel rendelkezõ skinek vannak!\"); SetPlayerSkin(playerid,skin[playerid]); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) return SetPlayerSkin(playerid, skin[playerid]);
762
« Dátum: 2012. június 16. - 11:30:28 »
Devil112, szükségünk lenne a módra, ahhoz, hogy segíteni tudjunk.
763
« Dátum: 2012. június 13. - 15:07:01 »
#include a_samp #include zcmd new rajtavan[MAX_PLAYERS]; CMD:sisak(playerid) { if(rajtavan[playerid] == false) return rajtavan[playerid] = true, SetPlayerAttachedObject(playerid, 4, 18645, 2, 0.07, 0.017, 0, 88, 75, 0), SendClientMessage(playerid, 0x0a7800AA, \"Felvetted a bukósisakot.\"); if(rajtavan[playerid] == true) return rajtavan[playerid] = false, RemovePlayerAttachedObject(playerid, 4), SendClientMessage(playerid, 0x0a7800AA, \"Levetted a bukósisakot.\"); return 1; }
764
« Dátum: 2012. június 12. - 20:27:09 »
Sziasztok! Elég rég óta nem pawnoztam, úgy éreztem ideje volt megírni és publikálni egy scriptet. Parancsai: /tlerak - Trafipax lerakása. /tfelszed - Trafipax felszedése. /tfelszedall - Az összes trafipax felszedése. #include a_samp #include zcmd #include sscanf #define MAX_TRAFI 200 //----------------------------------------SZÍNEK----------------------------------------// #define ZOLD 0x03b01aAA #define SARGA 0xeefa00AA #define NARANCSS 0xf0a400AA #define PIROS 0xe60000AA enum tInfo { Van, Object, Birsag, Maxsebesseg, Gyorshajtasok, Float: PosX, Float: PosY, Float: PosZ, Float: Fordulas }; new TrafiInfo[MAX_TRAFI][tInfo]; forward TrafiEllenor(); public OnFilterScriptInit() { SetTimer(\"TrafiEllenor\", 2000, true); return 1; } CMD:tlerak(playerid, params[]) { new string[128]; if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Kocsiból nem rakhatod le.\"); if(sscanf(params, \"dd\", TrafiInfo[tInfo][Maxsebesseg], TrafiInfo[tInfo][birsag])) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /tlerak [max sebesség] [bírság]\"); for(new trafi; trafi < MAX_TRAFI; trafi++) { if(TrafiInfo[trafi][Van] == 0) { GetPlayerPos(playerid, TrafiInfo[tInfo][PosX], TrafiInfo[tInfo][PosY], TrafiInfo[tInfo][PosZ]); GetPlayerFacingAngle(playerid, TrafiInfo[tInfo][Fordulas]); TrafiInfo[tInfo][Object] = CreateObject(2600, TrafiInfo[tInfo][PosX], TrafiInfo[tInfo][PosY], TrafiInfo[tInfo][PosZ]-1, 0.0, 0.0, TrafiInfo[trafi][Fordulas]); TrafiInfo[tInfo][Van] = 1; TrafiInfo[tInfo][Gyorshajtasok] = 0; format(string, sizeof(string), \"Max sebesség: %d | Bírság: %d\", TrafiInfo[tInfo][Maxsebesseg], TrafiInfo[tInfo][birsag]); SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Leraktál egy trafipaxot.\"); SendClientMessage(playerid, ZOLD, string); break; } } return 1; } CMD:tfelszed(playerid) { new string[128], Float:x, Float:y, Float:z; for(new trafi; trafi < MAX_TRAFI; trafi++) { if(TrafiInfo[trafi][Van] == 1) { GetObjectPos(TrafiInfo[tInfo][Object], x, y, z); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, x, y, z)) { DestroyObject(TrafiInfo[trafi][Object]); format(string, sizeof(string), \"ID: %d | Gyorshajtások: %d | Bírságok összege: $%d\", trafi, TrafiInfo[trafi][Gyorshajtasok], TrafiInfo[trafi][Gyorshajtasok]*TrafiInfo[trafi][birsag]); TrafiInfo[trafi][Van] = 0; TrafiInfo[trafi][PosX] = 0; TrafiInfo[trafi][PosY] = 0; TrafiInfo[trafi][PosZ] = 0; TrafiInfo[trafi][Fordulas] = 0; SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Felszedtél egy trafipaxot.\"); SendClientMessage(playerid, ZOLD, string); break; } } } return 1; } CMD:tfelszedall(playerid) { for(new trafi; trafi < MAX_TRAFI; trafi++) { DestroyObject(TrafiInfo[tInfo][Object]); TrafiInfo[tInfo][Van] = 0; TrafiInfo[tInfo][PosX] = 0; TrafiInfo[tInfo][PosY] = 0; TrafiInfo[tInfo][PosZ] = 0; TrafiInfo[tInfo][Fordulas] = 0; } SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Felszedted az összes trafipaxot.\"); return 1; } stock GetVehicleSpeed(vehicleid) { new Float:vSpeed[3]; GetVehicleVelocity( vehicleid, vSpeed[0], vSpeed[1], vSpeed[2] ); new Float:vSpeed_Float; vSpeed_Float = floatsqroot( ((vSpeed[0] * vSpeed[0]) + (vSpeed[1] * vSpeed[1])) + (vSpeed[2] * vSpeed[2])) * 180.0; new vSpeed_Int; vSpeed_Int = floatround( vSpeed_Float, floatround_round ); return vSpeed_Int; } public TrafiEllenor() { new nev[MAX_PLAYER_NAME]; new Float:x, Float:y, Float:z, string[128]; for(new playerid; playerid < MAX_TRAFI; playerid++) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); for(new trafi; trafi < MAX_TRAFI; trafi++) { if(TrafiInfo[tInfo][Van] == 1) { GetObjectPos(TrafiInfo[tInfo][Object], x, y, z); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 30.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(GetVehicleSpeed(vehicleid) > TrafiInfo[tInfo][Maxsebesseg]) { TrafiInfo[tInfo][Gyorshajtasok]++; GivePlayerMoney(playerid, -TrafiInfo[tInfo][birsag]); format(string, sizeof(string), \"%st lekapta a trafipax! Max sebesség: %d | Sebessége: %d | Bírság: $%d\", nev, TrafiInfo[trafi][Maxsebesseg], GetVehicleSpeed(vehicleid), TrafiInfo[trafi][birsag]); SendClientMessageToAll(SARGA, string); break; } } } } } } return 1; }
Régi, pwn: http://www.solidfiles.com/d/4f61cd1292/Új, Pastebin: http://pastebin.com/BcVKaQKb
765
« Dátum: 2012. június 11. - 21:56:29 »
Nekem így tökéletesen mûködik. public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { ClearAnimations(playerid); PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0); return 1; }
Oldalak: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 142
|