Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - nyomo

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11
76
Kérdések, Segítség / Ezt a Dynamos trukkot hogy kell csinalni?
« Dátum: 2014. november 22. - 00:04:49 »
Igen Ádámka, abban a DVD-be is azt mutatja, hogy mikor kell a kamerát leállítani meg mikor hova kell helyezni.
Nem értem az ilyen embereket, nem tudják a trükk szó jelentését. Örülni kéne a fejednek, hogy láthatsz olyan dolgokat ami nem hétköznapi és kizökkent a mindennapi .......-ból, elgondolkozol rajta, mi is ez valójában. Ezért is szokták mondani, hogy egy trükk addig jó amíg nem tudod mi is történt, mert utána olyan hétköznapivá válik, és megmagyarázhatóvá. Ha így állsz hozzá alapból akkor nagyon sajnállak.
A Dynamo nevet is egy élő szereplésen kapta, gondolom ott is vágás történt. Tiszteletreméltó, hogy ilyen hírnév, siker mellett mert ezek elmondhatóak róla, ugyan olyan ember tudott maradni. Meg hát van egy stílusa, ami egyedi.
A showder clubosok is sokszor halandzsáznak fele nem igaz amit mondanak, kitalált sztorik, de kit érdekel, jól érzed magad tőle és pont, ilyen egyszerű. Filmet szoktál nézni? Minek? Hasra ütés szerűen azt mondom 80% kitalált sztori, nem igaz. Jól eltértem a lényegtől, a gondolkodásod biztos nem fogok megváltoztatni, de az egyensúlyra oda kell figyelni, ha jön egy negatív megy a pozitív, vagy fordítva, nézőpont kérése.
Az is benne van a pakliba, hogy mégis többet tud mint mi. Ha már itt internetezünk meg stb, nem is olyan régen, ha azt mondták volna, hogy lesz egy dolog ami összeköti az egész világot és a föld 2 legtávolabbi pontjából beszélgetünk egymással, adatokat tudhatunk meg személyekről akár egy egyszerű háztartásban, hülyének néztek volna. Lásd itt a világháló, ritka az olyan ház ahol nincs ma már. Mondhatnám még a  repülést, a mobiltelefont, a vezetek nélküli töltő (ez még nekem is érdekesen hangzik, de létezik :D), miegymás. 
Nyomjad Tamás1234 a trükköket aztán legyen 56789 is. :D Semmi sincs ingyen, ami pedig mégis arra később nagyon ráfizetsz. Egyébként én úgy tudom, hogy akik foglalkoznak ilyenféle trükkökkel azok látják, mi és hogyan zajlik már akár első látásra is. \"Ingyen és bérmentve\"(azaz munkával) így tudhatod meg, tanuld amihez van magyarázat és egyre többet fogsz tudni.   
Jajj, még ezt a videót is el akartam küldeni, hátha neked is tetszik és még nem láttad. Kis érdekesség

77
Kérdések, Segítség / Ezt a Dynamos trukkot hogy kell csinalni?
« Dátum: 2014. november 21. - 18:48:23 »

78
Kérdések, Segítség / Ezt a Dynamos trukkot hogy kell csinalni?
« Dátum: 2014. november 21. - 12:07:03 »
Van egy tippem:
Egy megoldás az lehet, hogy mind a két lapból kettő van, sőt az egyik hátoldalával szembe van összetéve, amikor pörgeti a lapokat a tetejéről veszi le a két kártyát, alul meg van a két másik kártyalap összetéve egymásnak háttal, amikor elemeli a paklit az alsó lap kerül középre és azt löki ki, a káró 10-est. A káró 10 alján meg ott van a treff 2 és amikor megfordítja a sapkát a káró tízes hátulja lesz látható, szóval a treff kettes.

79
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. november 20. - 11:25:17 »
Miért van az, hogy betöltöm a zcmd includot, nem is használom, csak betöltöm, és onnantól nem működnek a commandtext-es \"parancsok\"?

80
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. november 14. - 01:14:13 »
Köszönöm! Még annyit kérdeznék, hogy töröljem is a pvar-t, vagy jól van az ott ő magának?

81
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. november 13. - 22:28:38 »
Dialógba adatot hogy kell/érdemes \"továbbvinni\"?
Arra gondolok például, hogy megértessem, amikor egy jármű vásárlásnál:
- 1. dialóg, megjelennek a járművek
- 2. dialóg, a kiválasztott jármű információ jelennek meg dialógban
- 3. dialóg, feljön egy kérdés dialóg, hogy \"biztos meg szeretnéd venni...
Most mondtam egy példát.
Arra lennék kíváncsi, hogy az első dialógnál kiválasztott jármű Id-t, hogy érdemes használni a X. dialógnál?
- Globális változóba tároljam?
- Csináljak rá egy olyan dialóg függvényt amivel tovább tudom hordozgatni?
- Vagy amit mostanában próbálgatok, elég zavaros már most, meg ne igazán tetszik és még tovább akarom húzni. Jelenleg működőképes.
-  Esetleg 4. féle megoldás?
 
if(dialogid == DIALOG_KERI_2)
{
if(response)
{
switch(listitem)
{
   case 0:
   {
      KeriSlotResi();
      ShowKeri(playerid);
   }
   case 1:
   {
      if(Jatekosinfo[playerid][Jarmu1] == -1 && Jatekosinfo[playerid][Jarmu2] == -1) return SMG(playerid,-1,\"Nincs egy járműved sem.\");
      new v1[32],v2[32],id;
      if(Jatekosinfo[playerid][Jarmu1] != -1)
      {
         id = Jarmuinfo[Jatekosinfo[playerid][Jarmu1]][id];
         format(v1, sizeof(v1), \"%s (( %s ))\", GetRealVehicleModelName(GetVehicleModel(id)-400),GetVehicleModelName(GetVehicleModel(id)-400));
         ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_KERI_ELSODLEGES,DIALOG_STYLE_LIST,\"Autókereskedés\",v1,\"Elad\",\"Kilép\");
      }
      if(Jatekosinfo[playerid][Jarmu2] != -1)
      {
         id = Jarmuinfo[Jatekosinfo[playerid][Jarmu2]][id];
         format(v2, sizeof(v2), \"%s (( %s ))\", GetRealVehicleModelName(GetVehicleModel(id)-400),GetVehicleModelName(GetVehicleModel(id)-400));
         ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_KERI_MASODLAGOS,DIALOG_STYLE_LIST,\"Autókereskedés\",v2,\"Elad\",\"Kilép\");
      }
      format(string,sizeof string,\"%s\\n%s\",v1,v2);
      ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_KERI_3,DIALOG_STYLE_LIST,\"Autókereskedés\",string,\"Elad\",\"Kilép\");
   }
}
}
}
else if(dialogid == DIALOG_KERI_ELSODLEGES || dialogid == DIALOG_KERI_MASODLAGOS)
{
new id;
if(dialogid == DIALOG_KERI_ELSODLEGES)
{
id = Jarmuinfo[Jatekosinfo[playerid][Jarmu1]][id];
EladKeribe(playerid,id);
Jatekosinfo[playerid][Jarmu1] = -1;
}
else
{
id = Jarmuinfo[Jatekosinfo[playerid][Jarmu2]][id];
EladKeribe(playerid,id);
Jatekosinfo[playerid][Jarmu2] = -1;
}
}
else if(dialogid == DIALOG_KERI_3)
{
if(response)
{
new id;
switch(listitem)
{
   case 0:
   {
      id = Jarmuinfo[Jatekosinfo[playerid][Jarmu1]][id];
      EladKeribe(playerid,id);
      Jatekosinfo[playerid][Jarmu1] = -1;
   }
   case 1:
   {
      id = Jarmuinfo[Jatekosinfo[playerid][Jarmu2]][id];
      EladKeribe(playerid,id);
      Jatekosinfo[playerid][Jarmu2] = -1;
   }
}
}
}

82
Ez az a rész. Már próbáltam elsunnyogni, hogy kitörlöm ezt a részt azzal a céllal, hogy fusson tovább, de nem jó. :D
 
DWORD proccess_ID;
GetWindowThreadProcessId(hWnd, &proccess_ID);
HANDLE hProcess = OpenProcess(PROCESS_ALL_ACCESS, FALSE, proccess_ID);
if(!hProcess)
{
MessageBox(0, _T(\"Nem sikerült megnyitni a folyamatot!\"), _T(\"Hiba\"), MB_OK|MB_ICONERROR);
}

 
A hProcess feltétel nem teljesül, de am gőzöm sincs, hogy mivan, most nyúltam először a c++,CODE::B,VS, nyelhez, progihoz.
Na, de honnan is van ez nekem amivel én szórakozok. Még Kurta999 írta fórumon és onnan vettem, bemásolom a a linket.
http://sampforum.hu/index.php?topic=10652.0
Csak pár dolgot írtam át, hogy ne legyen error.

83
Nem volt fölös, mert eddig nem így csináltam, viszont a probléma ugyan az.
Log hátha kiderül belőle számodra valami:
 
------ Rebuild All started: Project: Memory, Configuration: Release Win32 ------
Build started 2014.11.13. 17:18:41.
_PrepareForClean:
  Deleting file \"Release\\Memory.lastbuildstate\".
InitializeBuildStatus:
  Creating \"Release\\Memory.unsuccessfulbuild\" because \"AlwaysCreate\" was specified.
ClCompile:
  stdafx.cpp
  Memory.cpp
Link:
  Generating code
  Finished generating code
  Memory.vcxproj -> C:\\Documents and Settings\\S\\Asztal\\asztal\\Memory\\Release\\Memory.exe
FinalizeBuildStatus:
  Deleting file \"Release\\Memory.unsuccessfulbuild\".
  Touching \"Release\\Memory.lastbuildstate\".
Build succeeded.
Time Elapsed 00:00:19.03
========== Rebuild All: 1 succeeded, 0 failed, 0 skipped ==========

84
Kérdések, Segítség / VU méter forráskód
« Dátum: 2014. november 13. - 17:00:34 »
Valaki esetleg nem tud egy olyan forráskódot C++ nyelven, ami VU meterként szolgál?
A számítógépen történő kimeneti hangokat szeretném vele vizsgálni.
Egy ilyet már találtam (csak nem tudom használni), erről esetleg valami vélemény?
Elvileg delphi nyelven.
 
uses Crt,BASS;
var HR:HRECORD;
function RecordingCallback(Handle: HRECORD; buffer: Pointer; length, user: DWord): boolean; stdcall;
begin
        {itt akár mentheted is a buffer^ tartalmát ami length hosszúságu}
        Result:=True; {true esetén megy tovább a hangrögzítés}
end;
begin
  if BASS_RecordInit(0) then begin
    HR:=BASS_RecordStart(11025,1,0,@RecordingCallback,nil);
    repeat
      WriteLn(BASS_ChannelGetLevel(HR)); {itt kiírja a pillanatnyi \"VU\"-t számként}
    until KeyPressed;
    GetKey;
  end;
end.

85
Egy olyan alkalmazást szeretnék, ami egy adott memóriacím értékét írja át. CODE::BLOCKS-ba konzol aplikációba próbáltam ki először, működik is ott. Most áttértem Visual Studioba, hogy win32 alkalmazásként megcsináljam. Létrehoztam egy új projectet, létrehoztam két gombot (egyikkel bekapcsol másikkal ki) és bemásoltam azt a bekapcs gomb funkciójához amit már CODE::BLOCK ban használtam.
Ahogy mondtam, ha futtatom VS-ba Started Debugging al működik rendesen, viszont ha a kész exe-t használom akkor egy folyamatnál megáll és jön az általam beírt hibaüzenet.
 
DWORD proccess_ID;
GetWindowThreadProcessId(hWnd, &proccess_ID);
HANDLE hProcess = OpenProcess(PROCESS_ALL_ACCESS, FALSE, proccess_ID);
if(!hProcess)
{
MessageBox(0, _T(\"Nem sikerült megnyitni a folyamatot!\"), _T(\"Hiba\"), MB_OK|MB_ICONERROR);
}

 
Konzolba jó, win32 alkalmazásként vs-ba debug módba lefut ahogy kell azaz jó, kész exe-vel nem jó.

86
    for(new i; i < MAX_PLAYERS; ++i) PlayAudioStreamForPlayer(i, \"http://somafm.com/tags.pls\", X, Y, Z, 100.00, 1);

 
playerid helyett i

87
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. november 10. - 15:53:34 »
Köszi

88
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. november 10. - 12:23:31 »
Van egy függvényem ami megnézi a játékosokat, hogy egy adott helyen vannak. Amelyik játékos azon a helyen helyezkedik el, akkor neki felhoz egy dialógot. Mivel ez timerel hívódik meg ezért bizonyos másodpercenként újra és újra feljön a dialóg, de nekem nem kéne csak, hogy egyszer jöjjön fel amíg abba a pontba tartózkodik és nem pl 2 másodpercenként. Érthető legyen ház bejáratánál használom ezt.
Ha elhagyja azt a pontot és visszamegy csak akkor hívódjon meg.
Azzal próbálkoztam már, hogy létrehoztam egy globális változót, aminek értékét 1-re változtattam a dialóg meghívásánál és ezt megvizsgáltam a dialóg meghívása előtt, hogy ha az a bizonyos változó értéke 0 csak akkor hívódjon meg. Valamint ugye a dialóg funkcióknál, ha akár mit is választ a dialogba/kilép akkor a váltózót 0-val tettem egyenlővé.
Ez így működik is, de nekem nem tetszik valami praktikusabb megoldást akarok.
Ezt, hogy tudom megoldani?

89
Kérdések, Segítség / Ezt a bűvész trükköt, hogy kell csinálni?
« Dátum: 2014. november 09. - 14:30:21 »
És amikor Dynamo random újságokból rak össze egy nagyot ami össze-vissza van \"foltozgatva\", majd csinál vele valamit és már akkor szép rendezett lesz. :D
Ezt ismeritek?

90
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. november 05. - 19:52:49 »
Mennyire jelentős a különbség az OnPlayerCommandText és zcmd parancsfeldolgozó között, sok \"parancs\" esetén? Kell vele foglalkozni?
szerk.: különbség szó lemaradt

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal